Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla se häpykarvoitus muka vaikuttaa hygieniaan ja ”hajuihin”?

Vierailija
16.12.2019 |

Kertokaapa miten se paljon puhuttu alapään karvoitus vaikuttaa hygieniaan ja peseytymiseen? Hyppääkö karvattomilla pissat ja eritteet jotenkin mystisesti suoraan viemäriin? Entä se näkökulma, että vaikka karvoituksesta 90 % on häpykummulla niin siltikin se vaikuttaa hirveästi hajuihin?

En voi välttyä ajatukselta, että edelleenkin suurin syy karva-ahdistukseen on jonkinlainen häpeän tunne olla luonnollinen nainen jolla kasvaa karvaa. Luonnollinen nainenhan kapinoi niitä vastaan jotka alistuvat jatkuvaan itsensä muokkailun vaatimukseen. Kaunis nainen häpykarvoituksen kera koetaan uhkana koska tämä pärjää vaikka ei ole alistunut itseään muokkaamaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun karvat ainakaan ole jakautuneet niin että 90% on häpykummulla.

Vierailija
2/23 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista kokee olevansa kauniimpia ja seksikkäämpiä mitä enemmän itseään muokkaavat eli mitä vähemmän luonnollisia ovat. Luomu ja luonnollisuus on vain sanahelinää ilmassa. Käytännössä luonnollinen nainen on siis ruma ja vastenmielinen?

Itse en toki noin ajattelee vaan kauneinlais näkyy on saunapuhdas nainen tukka pörrössä ja posket punaisena sekä luonnollinen karvoitus esimerkiksi alapäässä ja kainaloissa.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaunis nainen häpykarvoituksen kera koetaan uhkana koska tämä pärjää vaikka ei ole alistunut itseään muokkaamaan."

Siinäpä yleistys. En ole koskaan kokenut noin. Yleensäkään en koe julkisissa saunoissa kauniita naisia "uhkana" enkä kiinnitä huomiota muiden naisten karvoitukseen, jos ei se ole poikkeuksellisen runsas, värjätty, kokonaan pois ajeltu tms.

Toisten naisten p*llut ei kiinnosta. Taitaa olla miesten juttuja tuo varustelun vilkuilu ja vertailu saunassa.

Samaa mieltä, että peseytyminen vaikuttaa enemmän kuin karvat tai karvattomuus.

Antaa muiden tehdä karvoilleen mitä haluavat tai jättää tekemättä.

Vierailija
4/23 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mieluiten karvoilla, mutta häpyhuulet paljaina. Saa nuoltua ja imeskeltyä paljon paremmin paljaita. Sitten häpyhuulien karvoihin välillä ”palaa” sellainen kusen haju, joka ei edes suihkussa lähde.

5/23 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehtii vessaan niin pissa ei kosketa karvoihin, sisempien häpyhuulten sisäpuolella (virtsa-aukon puolella) ei useimmilla kasva karvoja. Eikä karvat kastu pissasta muutenkaan etenkään jos intiimikarvoitus pidetään lyhyenä.

Karvattomuuteen liittyvät ihanteet tulevat mediasta vaikka yrittäisimme olla tiedostavia. Karvattomuus myy nyt paremmin kuin natural ja se on helppo saada näytettyä kauniina ja puhtaana kun taas karvoja on kauniita ja puhtaita ja ei-niin-kauniita ja likaisia. Osa yhdistää karvattomuuden kauneuteen, käytännöllisyyteen ja hygieniaan ja karvat päinvastoin epäkäytännöllisyyteen ja pissan hajuun. Elämme tällaista aikaa. Karvattomuus saa näin ihan loogisesti jonkun itsevarmaksi ja pitämään itseään/kumppaniaan viehättävänä. Se ei ole väärin eikä vakavaa.

Sen ei tarvitse vaikuttaa omaan itsevarmuuteesi. Kumppanisikin silmät tottuvat kauniiseen ja puhtaaseen karvoitukseen jos ei jo pidä sitä kauniina. Moni mies pitää = molempi parempi, ei pidä stressata turhista asioista.

Vierailija
6/23 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivan alueelta häpykarvat pois, muuten en sinne pussaa. Minulle riittää jo se, että kikkaraiset, kovat häpykarvat menevät nieluun ja niitä saa kakoa pois sieltä loppuyön. Kokemusta siitä on, mutta lisää ei tule. Itse olen ajellut omani kokonaan pois 20- vuotiaasta asti, jolloin aloitin pitkänmatkan juoksun harjoittelun. Karvoilla haaroväli tuli helläksi.

Tämän kerron hetimiten ja nainen saa päättää ihan itse, mitä haluaa. Kaikki naiseni ovat olleet fiksuja ja arvatkaa, mikä on ollut lopputulos?

7/23 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivan alueelta häpykarvat pois, muuten en sinne pussaa. Minulle riittää jo se, että kikkaraiset, kovat häpykarvat menevät nieluun ja niitä saa kakoa pois sieltä loppuyön. Kokemusta siitä on, mutta lisää ei tule. Itse olen ajellut omani kokonaan pois 20- vuotiaasta asti, jolloin aloitin pitkänmatkan juoksun harjoittelun. Karvoilla haaroväli tuli helläksi.

Tämän kerron hetimiten ja nainen saa päättää ihan itse, mitä haluaa. Kaikki naiseni ovat olleet fiksuja ja arvatkaa, mikä on ollut lopputulos?

no kerro! :D

Vierailija
8/23 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

"Kaunis nainen häpykarvoituksen kera koetaan uhkana koska tämä pärjää vaikka ei ole alistunut itseään muokkaamaan."

Siinäpä yleistys. En ole koskaan kokenut noin. Yleensäkään en koe julkisissa saunoissa kauniita naisia "uhkana" enkä kiinnitä huomiota muiden naisten karvoitukseen, jos ei se ole poikkeuksellisen runsas, värjätty, kokonaan pois ajeltu tms.

Toisten naisten p*llut ei kiinnosta. Taitaa olla miesten juttuja tuo varustelun vilkuilu ja vertailu saunassa.

Samaa mieltä, että peseytyminen vaikuttaa enemmän kuin karvat tai karvattomuus.

Antaa muiden tehdä karvoilleen mitä haluavat tai jättää tekemättä.

Posliini parasta😘T.17.4

Vierailija
9/23 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus posliini, joskus puoliposliini. ;). Kiva jos tykkäät.

Vierailija
10/23 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Joskus posliini, joskus puoliposliini. ;). Kiva jos tykkäät.

Tykkään kovasti.Kummastaki.T.17.4 nam...kii..s

Vierailija
11/23 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöjärjestemäsota.

Vierailija
12/23 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaa, kun naisen häpykarva putoaa lattialle ?

Phhtttyyyii.

Vierailija
13/23 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Phhtttyyyii.

Hauskaa. :d Tässä juuri näkyy erilaiset kauneusihanteet. Olen nuori ja valehtelematta kaunis nainen ja minusta tumma ja tiivis, vähän karhea ja siistitty häpykarvoitukseni on todella seksikäs. Mieheni nuolee minua ilman mitään varomisia n. joka toinen päivä eikä ole koskaan jäänyt karvoja kurkkuun. Ehkä se johtuu siitä, että pidän pimppini puhtaana ja peseydyn usein, joten ne irtokarvatkin tipahtelee viemäriin eikä miehen suuhun.

Vierailija
14/23 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Phhtttyyyii.

Hauskaa. :d Tässä juuri näkyy erilaiset kauneusihanteet. Olen nuori ja valehtelematta kaunis nainen ja minusta tumma ja tiivis, vähän karhea ja siistitty häpykarvoitukseni on todella seksikäs. Mieheni nuolee minua ilman mitään varomisia n. joka toinen päivä eikä ole koskaan jäänyt karvoja kurkkuun. Ehkä se johtuu siitä, että pidän pimppini puhtaana ja peseydyn usein, joten ne irtokarvatkin tipahtelee viemäriin eikä miehen suuhun.

Hyvä, että joku ajattelee näinkin. Yllättävän suuri osa naisista ajattelee ja jopa puhuu itsestään/toisista naisista kylpylöissä, että aika kuvottavia sellaiset "reuhkat". Ihan kuin naisen normaalimuoto olisi olla karvaton.

Vierailija
15/23 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta nauran ääneen täällä. "Kaunis nainen häpykarvoituksella koetaan uhkana". En kestä. Että pinppikarvoistakin saa aikaiseksi keittiöpsykologin analyysin.

Ihan sama muiden naisten alapäät, ei vois vähempää kiinnostaa. Omalleni teen mitä haluan, ihan ilman piilomerkityksiä.

Vierailija
16/23 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen on kiva, karvaton on kiva. Vaihtelu virkistää. Ne muutamat karvat mitä menee suuseksissä suuhun on vaan ihania yksityiskohtia. Mähän saan niistä vaan lisäpotkua. Palvon ihanaa naistani. Välillä parturoinkin.

Vierailija
17/23 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä ap on pettynyt, kun ei saanutkaan aikaan sotaa Luonnollinen vs posliini vol. XXVIII.

Kokeile ap av:n puolella, siellä aihe tuntuu aina ottavan paremmin tuulta alleen! ;)

Vierailija
18/23 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipovic kirjoitti:

Karvainen on kiva, karvaton on kiva.

.........

Välillä parturoinkin.

Just näin. Meillä ajellaan puutarha kesäisin. Ja talvella sitten luomuna. Vahaan tai sokeroin vaimolta tarvittaessa. Hän sheivaa minulta lähinnä varresta ja kasseista.

Kyllähän karvaan tahtoo pinttyä tuoksuja.. ei niihinkään kukaan ole kuollut.

Makuasia sanoi Musti kun pallinsa nuoli.

Vierailija
19/23 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän karvaan tahtoo pinttyä tuoksuja.. riippuu naisesta onko tuoksu hyvä vai paha. Viimeisen kerran kun sheivasin olin raskaana enkä nähnyt kunnossa. Viilsin terällä vekin lähelle klitorista, en ihan osunut onneksi... Mutta kirveli aivan pirusti! En varmaan ole ainoa, jolle on käynyt näin. Minusta naisenKIN häpykarvoitus on tosi seksikäs eikä haittaa vaikka suhde kuivan kesän oravan kanssa olisi jäänyt lyhyeksi. Vaihtelun vuoksi voi joskus sokeroida. Minusta pillu on seksikäs osa minua karvoilla ja ilman. Sheivaus on aika vittumainen rutiini eikä se sovi paljon seksiä harrastaville. Liputan karvojen ja/tai sokeroinnin puolesta.

Vierailija
20/23 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna kun ehti näkemään monenlaista pimppiä, niin ehdottomasti yleisimmin oli sheivattu vähintäänkin häpyhuulilta peräaukkoon. Aika paljon myös täysajeltua, mutta en itse siitä niin pidä. 

Mutta muutama luomukin joukkoon mahtui ja heti eka niistä yyhh... ihmettelin jo alkuun sänkyyn mentäessä, että tunsin vienoa tuoksua, mutta takaapäin painaessa sitten tajusin, että niissä peräkarvoissa oli kuivunutta p*skaa. 

Että kyllä siinä on varsinkin reissussa korostunut riski hygieniaongelmasta, jos sattuu että vatsa ei toimi ihan 100%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi