Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei "anna" valvoa ylhäällä kun hän itse menee nukkumaan. Onko kenelläkään muulla näin? Vai muuttuisiko mies?

erittäinpettynyt
15.12.2019 |

Olen aika kokematon miesasioissa, mutta tämä tuntuu silti pahalta, oudolta. Tää mies siis vaatii aina minua kansaan sänkyyn nukkumaan kun hän itsekin menee nukkumaan. Siis silloinkin kun ei ole seksistä kyse. Meillä kuitenkin on käytössämme asunto, jossa makuuhuoneen oven saa kiinni ja esim. läppärillä tai puhelimella voisin olla kuulokkeiden kanssa hyvinkin äänettömästi. Mutta EI, kun miestä häiritsee ja hän ei saa nukuttua ellen makaa hiljaa vieressä.

Mieluiten kuulisin niitä menestystarinoita, että miten vastaavanlainen mies onkin tottunut siihen että kumppani elää hiljakseen asunnossa miehen ollessa jo nukkumassa. Inhoaa korvatulppia, niitä ei siis suostu käyttämään.

Kommentit (232)

Vierailija
1/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse lujaa äläkä katso taaksesi.

T.mies

Vierailija
2/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä ole tuollainen iso vauva" varmaan tulisi heti suustani. En vain menisi. Piste. 

Toki  jos oikeasti meluat ja rymyät, niin sitten ymmärrän, mutta joku roti nyt sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky mies, ei heru mitään menestystarinoita tämmöisistä helmistä, että ne jotenkin muuttuisi parempaan päin.

Vierailija
4/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisparin jossa sama.

Ei jatkoon. Pahenee vaan.

Vierailija
5/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan mene, jos koskee sinuun, soitat poliisit. Ja otat eron heti, kun saat asiasi kuntoon.

Vierailija
6/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi pahalta. Älä vahingossakaan haaveile ainakaan perheenlisäyksestä tai lemmikistä.

Jos oisin sinä niin kehottaisin miestä hommaamaan nukahtamislääkkeet ja terapiaa jos ei todella yksin osaa koskaan nukahtaa. Ymmärtäisin sillointällöin jos haluaa söpöstellä ja vaikka vähän saada heleja illalla mutta joka ilta on vain kontrollointia.

Vierailija
7/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa hyvältä mennä yhtä aikaa nukkumaan. Silloin ollaan samanrytmisiä. Nukahdetaan ja herätään samaan aikaan. Seksin harrastaminenkin on helppoa, kun ollaan sängyssä samaan aikaan.

Vierailija
8/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa käytöstä mieheltä. Älä suostu, niin helppoa se on.

Vierailija
9/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku jonkin aikaa sohvalla. Sitten hommatte erilliset sängyt. Voi olla, ettei se sinun meluamisesi ole se syy vaan se, että mies herää kun kömmit viereen.

Vierailija
10/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty ollenkaan nukkumaan jos samassa asunnossa on toinen hereillä. Mutta en kyllä halua muutenkaan asua kenenkään kanssa yhdessä.

Vierailija
11/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se olisi sianjättö edessä.

Vierailija
12/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaan mene, jos koskee sinuun, soitat poliisit. Ja otat eron heti, kun saat asiasi kuntoon.

Rutiinit ovat hyviä. Joka iltainen seksihetki kymppiuutisten jälkeen kuulostaa hyvältä. Sen jälkeen on hyvä nukahtaa.

Vierailija
13/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuutonta. Ilmoita miehelle, että saa opetella nukahtamaan itse tai sitten lusikat jakoon. Vaikka et itse haluaisi erota tämmöisen takia, niin nyt on erittäin tärkeä hetki testata, kokeeko hän todellakin että hänellä on joku oikeus pakottaa sinut makaamaan hiljaa pimeässä siksi, että hänellä on ongelmia. Ei ole hyvä, jos hänen ratkaisumallinsa omiin ongelmiinsa on tehdä niistä sinun ongelmiasi.

Jos taas tuntuu, että et edes uskalla sanoa hänelle tiukasti vastaan ettei suutu, niin se on ehdoton merkki siitä, että on aika lähteä ja nopeasti.

Vierailija
14/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
15/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestäsi.

En saa nukutuksi, jos toinen tulee myöhemmin. Sitä jännittää, heräänkö ja sitten en saa unta.

Vierailija
16/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä tulevaisuus tuollaisen kanssa, luulisin että pahenee vain.

Vierailija
17/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuulostaa hyvältä mennä yhtä aikaa nukkumaan. Silloin ollaan samanrytmisiä. Nukahdetaan ja herätään samaan aikaan. Seksin harrastaminenkin on helppoa, kun ollaan sängyssä samaan aikaan.

Ei ihmisen luontainen rytmi muutu, vaikka hän menisi jonkun kanssa samanaikaisesti nukkumaan. Uni-valverytmiä ei voi synkronoida. 

Vierailija
18/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtuutonta. Ilmoita miehelle, että saa opetella nukahtamaan itse tai sitten lusikat jakoon. Vaikka et itse haluaisi erota tämmöisen takia, niin nyt on erittäin tärkeä hetki testata, kokeeko hän todellakin että hänellä on joku oikeus pakottaa sinut makaamaan hiljaa pimeässä siksi, että hänellä on ongelmia. Ei ole hyvä, jos hänen ratkaisumallinsa omiin ongelmiinsa on tehdä niistä sinun ongelmiasi.

Jos taas tuntuu, että et edes uskalla sanoa hänelle tiukasti vastaan ettei suutu, niin se on ehdoton merkki siitä, että on aika lähteä ja nopeasti.

Mielestäni on todellakin kohtuullista, että toisen uniongelman vuoksi toinenkin vaikkapa makaa pimeässä. Pikkuhiljaa muokkaudutaan samanrytmisiksi.

Vierailija
19/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole mieheni kanssa samanrytminen vaan pyörin kolme, neljäkin tuntia valveilla jos mennään yhtä aikaa sänkyyn. Toisekseen nautin myös omasta ajasta silloin kun muut nukkuvat. 

Vierailija
20/232 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisen luontainen rytmi muutu, vaikka hän menisi jonkun kanssa samanaikaisesti nukkumaan. Uni-valverytmiä ei voi synkronoida. 

Kyllä pystyy jonkin verran säätelemään. Mihin aikaan päivässä esim. harrastaa liikuntaa ja ulkoilee. Minä usein myös nukahdan seksin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi