Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa naisen jolla on lapsia kahden eri miehen kanssa?

Vierailija
14.12.2019 |

Kaksi teiniä pitkästä suhteesta ja yksi 1-vuotias, jonka isän kanssa erosivat jo odotusaikana.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Se että nuorimmaisen isä oli väkivaltainen j.ännämies, olisi viimeinen niitti.

Tämä se vasta onkin jännää, että väkivaltainen ex-mies kääntyy asiana lopulta naisen häpeäksi eikä kyseisen miehen.

Olen tämän huomannut, enkä koskaan enää aio kertoa kenellekään joutuneeni parisuhteessa väkivallan uhriksi.

Väkivaltaa on todella paljon ns. hyvissä perheissä joissa kulissit ovat kunnossa, ja nostan hattua jokaiselle joka siitä on pystynyt lähtemään.

Totta. Minä en ole koskaan joutunut kokemaan parisuhteissani väkivaltaa, mutta todella oksettaa tuollainen syyllistäminen, että nainen olisi muka jotenkin itse valinnut tietynlaisen miehen ja siksi joutunut hakatuksi. Ei se väkivaltaisuus näy päällepäin eikä kukaan valitse itselleen hakkaavaa puolisoa. 

Mutta nainen valitsee pysyä yhdessä sen ensimmäisen väkivallan merkin jälkeenkin. Sitä piirrettä tässä kartellaan. Ei haluttais olla tyhmän kanssa tekemisissä. Eikä sellaisen joka viehättyy kontrolloivista piirteistä. 

Tällaiset naiset ovat monesti henkisesti rikkinäisiä, joko läheisriippuvaisia tai piilonaristeja. Se ei ennusta omalle yritykselle naisen kanssa pitkää ikää, koska et osaa tarjota naisen janoamaa dominointia suhteessa. Joten ei kannata vaivautua.

Vierailija
42/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanutkin, tosin lapsia oli vain kaksi. Nuorempi oli sentään 4-vuotias kun alettiin, 1-vuotias olisi ehkä vähän liikaa.

Eipä sillä, päättyi tuo minunkin juttuni kun nainen ei osannut olla miehen kanssa joka ei kontrolloi.

Menneisyys ennustaa tulevaisuutta. Jos nainen tekee huonoja miesvalintoja niin siihen on yleensä jokin syy ja se syy on sellainen, ettei normimiehen kanssa tule suhteesta mitään. Ainakaan ilman kattavaa terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Se että nuorimmaisen isä oli väkivaltainen j.ännämies, olisi viimeinen niitti.

Aivan. En halua olla missään tekemisissä tuollaisten kanssa, sillä siinä on ihan todellinen mahdollisuus joutua psykopaatin hakkaamaksi tai kiristämäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan