Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa naisen jolla on lapsia kahden eri miehen kanssa?

Vierailija
14.12.2019 |

Kaksi teiniä pitkästä suhteesta ja yksi 1-vuotias, jonka isän kanssa erosivat jo odotusaikana.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Se että nuorimmaisen isä oli väkivaltainen j.ännämies, olisi viimeinen niitti.

Tämä se vasta onkin jännää, että väkivaltainen ex-mies kääntyy asiana lopulta naisen häpeäksi eikä kyseisen miehen.

Olen tämän huomannut, enkä koskaan enää aio kertoa kenellekään joutuneeni parisuhteessa väkivallan uhriksi.

Väkivaltaa on todella paljon ns. hyvissä perheissä joissa kulissit ovat kunnossa, ja nostan hattua jokaiselle joka siitä on pystynyt lähtemään.

Totta. Minä en ole koskaan joutunut kokemaan parisuhteissani väkivaltaa, mutta todella oksettaa tuollainen syyllistäminen, että nainen olisi muka jotenkin itse valinnut tietynlaisen miehen ja siksi joutunut hakatuksi. Ei se väkivaltaisuus näy päällepäin eikä kukaan valitse itselleen hakkaavaa puolisoa. 

Olen nainen enkä ole kokenut parisuhteissani väkivaltaa. Kuitenkin omassa lapsuudenperheessäni oli väkivaltaa puolin ja toisin ja provosointia kaikin tavoin vahingossa ja tarkoituksella. Sillälailla entiset väkivaltaiset suhteet voivat olla varoitusmerkki koska sitten täytyy varmistua, ettei ihminen itse ole ollut väkivaltainen. Pelkkä "ex oli väkivaltainen" ei ole aina koko totuus, joten onhan se väkivaltainen ex... no ei ainakaan lisää pisteitä.

Vierailija
22/43 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain siinä tapauksessa että toinen olisin minä ja toinen veljeni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan nyt oman mieheni puolesta, mutta hänelle ei onneksi ollut tämä asia ongelma. Kuka tahansa voi lähteä tuomitsemaan, jos ei muuta tiedä. Oma mieheni onneksi ei tuominnut, käytiin asioita toki läpi, mutta ei ollut koskaan ongelma hänelle. Tilanteita on niin erilaisia.

Ihana mies

Vierailija
24/43 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Se että nuorimmaisen isä oli väkivaltainen j.ännämies, olisi viimeinen niitti.

Tämä se vasta onkin jännää, että väkivaltainen ex-mies kääntyy asiana lopulta naisen häpeäksi eikä kyseisen miehen.

Olen tämän huomannut, enkä koskaan enää aio kertoa kenellekään joutuneeni parisuhteessa väkivallan uhriksi.

Väkivaltaa on todella paljon ns. hyvissä perheissä joissa kulissit ovat kunnossa, ja nostan hattua jokaiselle joka siitä on pystynyt lähtemään.

Totta. Minä en ole koskaan joutunut kokemaan parisuhteissani väkivaltaa, mutta todella oksettaa tuollainen syyllistäminen, että nainen olisi muka jotenkin itse valinnut tietynlaisen miehen ja siksi joutunut hakatuksi. Ei se väkivaltaisuus näy päällepäin eikä kukaan valitse itselleen hakkaavaa puolisoa. 

Minä olen tuon komentin kirjoittaja.

Ei kukaan oletakaan että nainen olisi tieten tahtoen valinnut hakkaavan puolison.

Eikä kyse ole edes väkivallasta sinänsä.

Kyse on siitä että minun kokemuksieni/havaintojeni mukaan naiset jotka ovat päätyneet yksiin hakkaajamiesten kanssa, ovat valinneet tietyn tyyppisiä miehiä. Mahdollisesti jännittäviä, yleensä dominoivia.

Nämä naiset kiinnostuvat minun tyyppisistäni miehistä vain jos suhde jännittävämpien ja dominoivien miesten kanssa on mennyt karille miehen osoittautuessa epäkelvoksi. Muussa tapauksessa he ovat tämän tyyppisten miesten kanssa yhäkin.

Sen lisäksi aika usein ne varoitusmerkit olivat kyllä ilmassa, mutta koska mies oli sellainen jota kohtaan nainen tunsi himoa, ne jäivät huomaamatta.

Summa summarum. En halua laimea suhdetta jossa minä olen turvallinen vaihtoehto joka ei ainakaan lyö ja hoitaa velvollisuudet ex-miesten lasten kanssa.

Vierailija
25/43 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota naista kenellä on yksikin lapsi toisen miehen tekemänä.yh on nounou

Vierailija
26/43 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi ottaa naista kennellä on jo lapsia hyi

Vierailija
27/43 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. En ainakaan pitäisi tätä naista kovin sitoutumishakuisena.

Ei voi vetää johtopäätöksiä ihan noin suoraan. Tunnen yhden parin, jossa naisella oli lapsia kahdesta avioliitosta ja nyt on ollut kolmannen miehen kanssa jo kolmisenkymmentä vuotta ja edelleen ovat rakastuneita ja ovat jo yhteisiltäkin lapsiltaan saaneet lapsenlapsia.

Vierailija
28/43 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena suhtaudun hyvin kielteisesti naiseen, joka on hankkiutunut raskaaksi miehen kanssa, jonka on tiennyt väkivaltaiseksi ennen tätä. Osoittaa välinpitämättömyyttä tulevaa lasta kohtaan ja heikkoa arviointikykyä. Yksikin lyönti on liikaa.

Usein kuitenkin taitaa olla juuri niin, että väkivaltaisuus kätketään, kunnes nainen on raskaana ja pysyvästi nalkissa.

Vierailija
29/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ota naista kenellä on yksikin lapsi toisen miehen tekemänä.yh on nounou

Pitääkö olla neitsyt?

Vierailija
30/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vit.tu. kyllä täytyy miehen alentua alas jos alkaa aisuriksi yhlle.

Vierailija
31/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nainen valitsee pysyä yhdessä sen ensimmäisen väkivallan merkin jälkeenkin. Sitä piirrettä tässä kartellaan. Ei haluttais olla tyhmän kanssa tekemisissä. Eikä sellaisen joka viehättyy kontrolloivista piirteistä. 

Vierailija
32/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin. Toinen noista existä oli väkivaltainen. Itselläni oli kanssa lapsia.

Vierailija
33/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiitos tännekään. 

Vierailija
34/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan etäisen sukulaiseni puolesta, että ehkä. Onko yhteisiä harrastuksia? Silloin voivat mennä samalla kyydillä, paitsi jos on väkivaltaa.

Vierailija
35/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorimman isä oli väkivaltainen yms.

Ja sellaisen kanssa piti sitten lisääntyä? Juuri sinun kaltaisten naisten takia itseäni hävettää välillä olla nainen.

Vierailija
36/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies, niin en todellakaan alkaisi suhteeseen yh:n kanssa. Kuka muiden kersoja haluaisi kasvattaa ja maksaa niiden elämisestä?

Vierailija
37/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia naisia ei kukaan ota vaan he ottavat miehen, jos haluavat. On olemassa sellainen naistyyppi, joka vetää miehiä puoleensa ja siitä on merkkinä usein lapsetkin eri miesten kanssa. Jos mies pääsee sellaisen valovoimaisen naisen kanssa kimppaan, niin voi pitää itseään onnekkaana.

Vierailija
38/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, yksikin jo liikaa. YH-t alinta kastia.

Vierailija
39/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin mies, niin en todellakaan alkaisi suhteeseen yh:n kanssa. Kuka muiden kersoja haluaisi kasvattaa ja maksaa niiden elämisestä?

Miksi ylipäätään miehen pitäisi olla se, joka kasvattaa ja maksaa?

Vierailija
40/43 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuon komentin kirjoittaja.

Ei kukaan oletakaan että nainen olisi tieten tahtoen valinnut hakkaavan puolison.

Eikä kyse ole edes väkivallasta sinänsä.

Kyse on siitä että minun kokemuksieni/havaintojeni mukaan naiset jotka ovat päätyneet yksiin hakkaajamiesten kanssa, ovat valinneet tietyn tyyppisiä miehiä. Mahdollisesti jännittäviä, yleensä dominoivia.

Nämä naiset kiinnostuvat minun tyyppisistäni miehistä vain jos suhde jännittävämpien ja dominoivien miesten kanssa on mennyt karille miehen osoittautuessa epäkelvoksi. Muussa tapauksessa he ovat tämän tyyppisten miesten kanssa yhäkin.

Sen lisäksi aika usein ne varoitusmerkit olivat kyllä ilmassa, mutta koska mies oli sellainen jota kohtaan nainen tunsi himoa, ne jäivät huomaamatta.

Summa summarum. En halua laimea suhdetta jossa minä olen turvallinen vaihtoehto joka ei ainakaan lyö ja hoitaa velvollisuudet ex-miesten lasten kanssa.

Enpä olisi paremmin osannut itse sanoa, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme