Kylläpä ovat iltapäivälehdet hiljaa brittien vaalituloksesta!
Yllättävän selvä voitto konservatiiveille, täällä meillä kun ollaan niin sitouduttu brexitin vastustamiseen. Tasapuolisempaa ja objektiivisempaa uutisointia vihdoin, kiitos! Miksi yle ja hs varsinkin antavat vahvasti värittyneen kuvan maailman tapahtumista? Ei aikuisia kannata yrittää aivopestä. Se on vastenmielistä vääristelyä.
Kommentit (28)
Jännästi mä luin kaikista iltapäivälehdistä uutiset tästä. Mutta näin se asia varmasti koetaan persukuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Boriksella on kansansuosiota, siksi konservatiivit voitti.
Corbyn ei ole pidetty ja siksi ne taas hävisi. Järkyttävän huono puheenjohtaja.
Koko homma ratkesi pitkälti henkilökysymyksiin mikä on tietysti tosi typerää.
Lisäksi brittien idioottimainen vaalijärjestelmä mahdollisti sen että konservatiivit saivat ison enemmistön parlamenttiin vaikka ääniosuus oli alle 50%. Eihän tuo mitään demokratiaa ole.
Älä yritä. Kyllä se oli brexit, mistä näissä vaaleissa äänestettiin. Moni perinteinen labour-alue kääntyi siniseksi. Myös labour itse myönsi tämän. Olisi pitänyt enemmän keskittyä brexitiin eikä luvata kansallistamista.
Boris lohdutti lehdistötiedotteessa, että tietää monen käden tärisseen, kun ballottiin väännettiin ruksia konservatiivien kohdalle. Lupasi tästä luottamuksenosoituksesta lisärahoitusta mm. NHS:lle.
Seuratkaa hyvät ihmiset Englannin lehdistöä, kun on se internetti, ja jättäkää kotimainen hömppämedia vähemmälle.
Skotlannin Itsenäisyyspuolue voitti Skotlannissa, toivottavasti eroavat britanniasta.
Vierailija kirjoitti:
Skotlannin Itsenäisyyspuolue voitti Skotlannissa, toivottavasti eroavat britanniasta.
Siellä oli jo kertaalleen itsenäisyysäänestys, eivätkä eronneet. Itsenäisyyspuolue voitti näissä vaaleissa, mutta sen äänisaalis jäi reilusti alle 50%. Se on se englantilainen vaalitapa. Eniten ääniä saanut voittaa, mutta enemmistöstä se ei kerro.
Skotlanti on ollut osa UK:ta 1700-luvulta lähtien. Maassa asuu vähintään yhtä paljon englantilaisia kuin skottejakin. Eivät varmasti pidä ajatuksesta, että tarvitsevat passia vierailleissaan sukulaisten luona Englannissa.
Joten, itsenäisyyttä ei tule.
Kun brexit äänestyksestä uutisoitiin viimeksi havahduin suomalaisen mediaan mädännäisyyteen. EU-toimittaja aloitti sanomalla ”järkyttävä” uutinen. WTF minua ei kiinnosta toimittajien mielipiteet! Ammattitaitoisesta objektiivisesta, journalismista muodostan itse mielipiteeni.
Sitä ei vaan nyky Suomessa paljon ole. Miksi olisi kun YLE vero on kaikille veronmaksajille pakollinen vero. Varat tulevat kuin manulle illallinen, toimittajat voivat keskittyä mielipiteiden muokkaukseen.
Ja sitten uutisoitiin miten britit katuvat brexitiä, Bufffaaaa suomalainen media valahtelee!
Hhjjll kirjoitti:
Kun brexit äänestyksestä uutisoitiin viimeksi havahduin suomalaisen mediaan mädännäisyyteen. EU-toimittaja aloitti sanomalla ”järkyttävä” uutinen. WTF minua ei kiinnosta toimittajien mielipiteet! Ammattitaitoisesta objektiivisesta, journalismista muodostan itse mielipiteeni.
Sitä ei vaan nyky Suomessa paljon ole. Miksi olisi kun YLE vero on kaikille veronmaksajille pakollinen vero. Varat tulevat kuin manulle illallinen, toimittajat voivat keskittyä mielipiteiden muokkaukseen.
Ja sitten uutisoitiin miten britit katuvat brexitiä, Bufffaaaa suomalainen media valahtelee!
Niin nämä eivät ollenkaan raportoi uutisia, vaan jakavat mielipiteitään ja kertovat kuinka meidän tulisi ajatella. Indoktrinaatiota nämä uutiset on.
Hyviä toimittajia on harvassa, toimittajien tulee ottaa mallia näistä tämän hetken maailman parhaista journalisteista:
Vierailija kirjoitti:
Hhjjll kirjoitti:
Niin nämä eivät ollenkaan raportoi uutisia, vaan jakavat mielipiteitään ja kertovat kuinka meidän tulisi ajatella. Indoktrinaatiota nämä uutiset on.
Hyviä toimittajia on harvassa, toimittajien tulee ottaa mallia näistä tämän hetken maailman parhaista journalisteista:
Tim Pool on myös loistava journalisti.
Näistä asioista pitää kertoa!
"Antifa hates democracy"
https://twitter.com/Timcast/status/1205693597510766595
Twitteriin on hyvä luoda oma lista hyvistä journalisteista, niin saa uutiset suoraan itse lähteestä ilman median filtteriä/twistausta.
Seuratkaa näitä ja tiedätte asioista välittömästi paremmin kuin yksikään ihminen Suomessa.
Mikä yllätys brittilästen hullun lehmän tauti on?