tarttis saada mustat " traktorin renkaat" 3-vuotis täytekakkuun!
Mistä ja miten? Osaisko joku vinkata jonku niksin. Muistelen et tääl joskus oli puhetta mustasta kakusta. Ei tietty tarviis olla kovin voimakkaan makusta, ettei jää sankarilta iteltään syömättä....
Kommentit (6)
Millähän niihin sais pysymään lakritsikastike kuorrutuksen? Tai sit aattelin et jos ihan tavallisesta kakkupohjasta leikkais pyöreet palat nii saisko niihin jotenki pysymään mustan " pinnotuksen" . Mitä tapahtuu jos sotkenlakritsikastikkeeseen esim. liivatetta tai hyytelösokeria? En oo tainnu ikinä käyttää kumpaakaa mihinkää...
Onnistuisikohan, jos laittais sitä raastetta kermavaahdon sekaan ja sillä kuorruttaisi renkaat. Tai sitten hiilitablettiraasteella värjää tomusokerikuorrutteen ja sitä niiden donitsien päälle??
Eli ne jotka on ihan valmiina jo renkaan/ympyrän muotoiset, ne vaan kakun sivuun renkaiden paikalle kiinni...:)
Siis sain tehtyä tosi hienot traktorinrenkaat donitseista. Ostin tavallisen kokoisia ja mini donitseja jotka sitten päällystin mustiksi käck-kuorrutteella.
minä olen tehnyt autokakkuihin renkaita usein niin, että olen leikannut kääretortusta sopivat pätkät auton sivuille, laittanut päälle kermavaahtoa ja sen päälle joko lakumattoa tai mustaa kakkuströsseliä.
Tai pysyisikö lakritsikastike donitsin pinnassa, niin saisi ihan mustat. Joskus on ollut myynnissä myös kylmässä kovettuvaa jätskikastiketta, sekin voisi toimia. Tai suklaakuorrutuksen pintaan vielä lakuströsseliä.
Yksi vaihtoehto voisi olla pyöreän keksin tai unelmatortun ympäri vedetty lakunauha. Vähän ohut rengas siitä tietysti jää, sopisi paremmin urheiluautoon kuin traktoriin :)