Olisko täältä Helsingin alueelta?
Minä olen Katri ja minulla on 7,5kk tyttö. Olisi kivaa saada aamupäivän seuruetta taikka iltapäivän seuruetta voitais aikuiset tutustua ja lapset myös tutustua.
Meillä ei ole oikein tekemistä päivisin kun enään me ei käydä äiti-lapsi ryhmis eikä vauvamuskareissa, koska me ei saatu kontaktia toisista mammoista vaikka yritin 2-3kk tehdä tuttavuutta ja olis mahdollisuutta kyllä käydä toisessa leikkipuistossa jossa olis perjantaisin vain lauluhetki mut haluaisin jonkun mukaan ettei tuu iha "orpo-oloa". Haluaisin että minun tytöllä olisi kavereita pienestä asti.
Kommentit (2)
Heippa olen 20-vuotias ja vantaalla asustelen ja minun poikani täyttää kohta 8 kk :) mullakaan ei oikein ole sellasii kavereita kellä olis lapsia ja musta olis kiva että Pojallani olisi saman ikäisia kavereita jo näin pienenä :)
On jo aika pitkä aika siitä kun olet tämän viestin kirjoittanut mutta vastailenpa vielä jos sinua sattuu mammaseura kiinnostamaan :) Meillä on nyt 2kk vanha tyttö ja asutaan pasilassa, itse olen myös -89 syntynyt ja vailla saman ikäistä ja henkistä mammaseuraa :) Laittele vaikka viestiä jos kiinnostaa niin jutellaan lisää jewelie-@hotmail.com