Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi nyt, mutta mikä siinä tonnin iphonessa on niin ihmeellistä?

Vierailija
12.12.2019 |

Ja tähän ketjuun en haluaisi liittää lasten joululahjatoiveita tms.

Ihan vaan kertokaa tyhmälle, miksi tonnin iphone? Itse olen tyytyväinen Samsungiini, enkä kaipaa siihen mitään mitä siinä ei ole. Miksi ihmiset haluaa tonnin iphonen? Merkin, tyylin vai ominaisuuksien vuoksi?

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoturva lähinnä. Ei sekään täydellinen ole, mutta iPhonen käyttöjärjestelmän rakenne jo suojaa jonkin verran. Haittaohjelmia on paljon enemmän Androidiin. Muuten olisi itselleni ihan sama.

Vierailija
2/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan hinta, ei muuta ihmeellistä.

Mulla on applen osakkeita ja huawein puhelin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietoturva lähinnä. Ei sekään täydellinen ole, mutta iPhonen käyttöjärjestelmän rakenne jo suojaa jonkin verran. Haittaohjelmia on paljon enemmän Androidiin. Muuten olisi itselleni ihan sama.

Joo varmaan niitä lapsia kovasti kiinnostaa tietoturva.

Kysehän on useimmiten pelkästään pätemisestä ja statuksesta. Ei ne tavarat kulje esimerkiksi Vuittonissa sen kätevämmin kuin muutaman kympin laukussa, mutta sillä voi viestiä muille olevansa rikas. Nykyään kyllä on ihmisiä, jotka asuvat loukossa vuokrarästit niskassa mutta silti heillä on kaikki merkkituotteet päällä. Joten nykyään se ei viesti kuin tyhmyydestä.

Vierailija
4/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä firmassa oli iphonet työpuhelimena. Nykyisessä androidit. Toki eroa 600-700 euron puhelimessa tuleekin olla 100-200 euron puhelimeen. Käytössä huomasin seuraavat erot: androidissani sormenjäkilukija toimi harvemmin, ihponessa se toimi aina. Olen siirtänyt cd:ni kannettavalleni, mistä ne oli todella yksinkertaista saada iphoneen, mutta todella työlästä androidiin.

Itse tykkään mallista, missä alkusäätämiseen menee mahdollisimman vähän aikaa. Ei minua kiinnosta muokata puhelinta loputtomiin itseninäköiseksi. 

Vierailija
5/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo varmaan niitä lapsia kovasti kiinnostaa tietoturva.

Kysehän on useimmiten pelkästään pätemisestä ja statuksesta. Ei ne tavarat kulje esimerkiksi Vuittonissa sen kätevämmin kuin muutaman kympin laukussa, mutta sillä voi viestiä muille olevansa rikas. Nykyään kyllä on ihmisiä, jotka asuvat loukossa vuokrarästit niskassa mutta silti heillä on kaikki merkkituotteet päällä. Joten nykyään se ei viesti kuin tyhmyydestä.

Minua kiinnostaa lasten puhelinten tietoturva. Ostan itselleni iPhoneja osittain siitä syystä että ne menee minun jälkeen lapsille eikä lapset huolehtisi mistään tietoturvista. IPhoneen tulee myös päivityksiä vuosien ajan, joten siinäkin mielessä hyvä ”perintöpuhelin”.

Vierailija
6/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppous, toimivuus, luotettavuus, kestävyys. Mulla nelisen vuotta vanha silloinen tonnin iPhone ja edelleen täysin soiva peli. Jos ei tapaturmaisesti tuhoudu, menee varmaan pari-kolme vuotta vielä. Ei vian vikaa koskaan eikä ylimääräistä säätöä minkään kanssa. Ei tämä enää lainkaan kalliilta tunnu vaikka ostaessa kirpaisi hiukan. Köyhällä ei ole varaa halpaan.

Vierailija
7/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone hyytyy pakkasessa paljon aiemmin kuin huaweit ja samsungit. Siinäpä sitä turvallinen puhelin.

Vierailija
8/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppous, toimivuus, luotettavuus, kestävyys. Mulla nelisen vuotta vanha silloinen tonnin iPhone ja edelleen täysin soiva peli. Jos ei tapaturmaisesti tuhoudu, menee varmaan pari-kolme vuotta vielä. Ei vian vikaa koskaan eikä ylimääräistä säätöä minkään kanssa. Ei tämä enää lainkaan kalliilta tunnu vaikka ostaessa kirpaisi hiukan. Köyhällä ei ole varaa halpaan.

Mulla on 7v vanha Huawei, ei tässäkään vikaa.

Vierailija
9/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaa lähinnä että mikä ihmeen ”tonnin” iPhone. Ostin itselleni viime jouluna iPhone XS Maxin ja se maksoi 1699 euroa.

Vierailija
10/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä statusjuttu.

Vierailija
11/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhone hyytyy pakkasessa paljon aiemmin kuin huaweit ja samsungit. Siinäpä sitä turvallinen puhelin.

Ei se varmaan naparetkellä tai vuorikiipeilyssä ole riittävä, mutta niissä oloissa ei ole verkkoakaan joten tarvitaan satelliittipuhelin. Ei ole tullut neljässä vuodessa Suomessa vielä vastaan kylmyyteen hyytymistä. En ymmärrä miten tämä liittyy turvallisuuteen.

Vierailija
12/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä statusjuttu.

Kukaan ei tiedä mulla olevan iPhone ellei salaa kurki käyttäessäni sitä. Suojakotelo on anonyymi. Huono statusjuttu sellainen. Valintani on puhtaasti teknisesti perusteltu.

Vierailija
13/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, köyhällä ei ole varaa halpaan. Mutta halvemmaksi tulee tonnin iPhone kun sitä pystyy käyttämään vuosikausia vs android-luurit. Eikä ole Google-sidonnainen.

Vierailija
14/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työn vuoksi kärsinyt noista Huihaista ja muista Android-penaaleista riitttämiin. Ei niiden käytettävyys ja toimivuus sovellukset, pöivitykset yms huomioiden ole vieläkään samalla tasolla, mutta 7 vuotta sitten ne oli ihan täyttä paskaa. Toki toimiihan paskakin, jos tarttee vain lannoitetta. Käyttötarpeet ratkaisee.

Kiinalaiset kuuntelee muuten sua.

Vierailija
15/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuhaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, köyhällä ei ole varaa halpaan. Mutta halvemmaksi tulee tonnin iPhone kun sitä pystyy käyttämään vuosikausia vs android-luurit. Eikä ole Google-sidonnainen.

Juu, sitä mä tarkoitinkin.

Vierailija
16/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muutama vuosi sitten tyyris iphone, joka sammuili. Vikaa yritettiin korjata, mutta aina se palasi. Lopulta kun samassa koneessa vielä alkoi näyttökin vilkkua, luovuin koko härvelistä ja siirryin toiseen merkkiin. Joka on nyt jo toiminut kolme vuotta kuin unelma.

Että ei siitä hinnasta voi kyllä päätellä sattuuko käteen maanantaikappale vaiko eikö.

Vierailija
17/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä statusjuttu.

Kuka näitä toisten puhelimia oikeasti kyttää? Ymmärrän että yläkouluikäiset, mutta ihan aikuiset ihmiset? Minä en tunnista mitään eri puhelin merkkejä tai malleja. Käsilaukuissa nyt sentään lukee isolla joku KORS!!!! 😂 Hintaa en kyllä tiedä niistäkään. Ja Turkissa näyttivät olevan halpoja. 🤭

Vierailija
18/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple on muotibrändi kuten Gucci, Armani jne. Eli syy on sama miksi hankitaan kalliita brändivaatteita, pitää esitellä kavereille jne. Siksi Apple on myös niin ylihinnoiteltu verrattuan android/windows laitteisiin.

Vierailija
19/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työn vuoksi kärsinyt noista Huihaista ja muista Android-penaaleista riitttämiin. Ei niiden käytettävyys ja toimivuus sovellukset, pöivitykset yms huomioiden ole vieläkään samalla tasolla, mutta 7 vuotta sitten ne oli ihan täyttä paskaa. Toki toimiihan paskakin, jos tarttee vain lannoitetta. Käyttötarpeet ratkaisee.

Kiinalaiset kuuntelee muuten sua.

Kiinalaisethan ne iPhonetkin tekee. Ei ne esim. Eurooppaan tulevat laitteet ole koskaan käyneet Jenkeissä, vain rahat menevät sinne.

Vierailija
20/129 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on ihmeellistä se, että se maksaa paljon ja että muut tietää että se maksaa paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi