TOMI BJÖRCK TAPAILI SALAA STRIPPARIA
https://www.seiska.fi/Uutiset/Miljonaarikokki-skandaalin-keskella-Tomi-…
No olihan se sittenkin totta!
Kommentit (620)
Siis voiko olla totta..?? Mitenkään en puolustele tompan käytöstä (jos totta on) , mutta onhan noi nyt aika epäsuhta pari. Vaimo on sievä, sellaisella kiltillä ja vaatimattomalla tavalla. Tomppa kuitenkin ihan komea, rikas, JULKKIS (joo, joillekin naisille tämä riittää) . Tomppa On tainnut nyt kyllästyä aviomiehen ja isän rooliin, ja seuraavaksi tämän hairahduksen jälkeen haussa joku oikeasti edustusvaimo.
Surullista jos 20 vuoden yhteiselon jälkeen kehdataan vielä nöyryyttää vaimoa näin. Hyh.
Uskon TB:n burnoutiin. Pitkiä ja kuumia hetkiä keittiöissä ja stripparin kanssa 24/7.
Aviollisia velvollisuuksia hoidettavana "virkamiesasenteella" myös kotipuolessa.
Vähemmästäkin läkähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun ihmetellä näiden vaimoaan pettävien miesten järjen juoksua, tai että onko sitä. Jos etenkin olet julkkis, niin älä koskaan jätä todisteita. Jos käytkin vierasta naista tapailemassa, niin ei tekstiviestejä, ei instaviestejä, ei faceen kommentteja tai viestejä. Sen verran pitäisi ällin leikata, että jos sitten jossain vaiheessa homma meneekin poikki, niin aivan varmaan nämä "lipsahtavat" julkisuuteen. Se on kohtalaisen mahdotonta nimittäin sitten väittää mustaa valkoiseksi, jos toinen osapuoli näyttää lehdistölle sydänviestejä ja pusuhymiöitä. Ja peitetarinakin pitää olla etukäteen mietittynä. Sitä ei pidä siinä vaiheessa alkaa miettimään, kun toimittaja työtää mikrofonin nenän eteen ja kysyy "mikä on suhteesi Rosannaan?". Jokainen tapaaminen pitää noin pääpiirteissään olla myös mietitty niin, että niihin voisi teoriassa liittyä esimerkiksi joku työhön liittyvä asia. Koska ennemmin tai myöhemmin joku Seiskan valokuvaaja kuitenkin räpsii salaotoksia. Eikä pidetä kättä harteilla tai kuljeta julkisesti käsi kädessä. Nämä on perusjuttuja! Miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää?
Perusjuttu on uskollisuus.
Mä ihmettelin aikanaan David Beckhamia että hän menee lähettelemään tekstareita ja kuvia rakkaalleen. Ruma saa olla mutta ei tyhmä!
T.Björk on hyvä esimerkki miksei naisen kannata hankkia perhettä.
Liian suuret riskit.
Jutun mukaan ovat vain käyneet ulkona, syömässä. Ei käynyt kärppä kolossa, nujunnut näätä onkalossa, lumikko luolan suulla. Kaikki siis hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Eipä Teemu oo pettänut Sirpaansa ja komea on ja rikas. Nyt on aikaa olla yhdessä ja nauttia elämästä.
Se suuri ihme tuossa on, ettei ne ole päätyneet mihinkään lehteen.
Ketäs kaikkia Tomilla jo nyt lyhyen ajan sisällä paljastunut? Tää Hanna, se maksullinen aasialainen nainen, ruokabloggari, Flaca? Voi voi.....
Joskus yläasteikäisenä jaettiin joku kondomivalistusvihkonen.
Nyt keksin ketä sen piirroskikkelin "naama" muistuttaa!!
Julkisuuteen sitten aina tulee parasta ennen stripparit uran ehtoopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Heittiköhän björkki loskat stripparille?
No mitäs luulet?!? Ettäkö ihan vaan olisi katsellut tanssia ja ravintolaruokaa syöpötelty yhdessä.
Hahhah, ei saanut tollo kokki parempaa kuin jonkun hikisen peräkylän suomalaisen stripparin.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, ei saanut tollo kokki parempaa kuin jonkun hikisen peräkylän suomalaisen stripparin.
Sillähän on myös se hong kongilainen ”ruokabloggari” ja päivän seiskassa kerrotaan myös malesialaisesta stripparista. Taitaa aasialaiset viehättää. Se maksullinen australialainenkin oli aasialainen vaikka aussi.
Tomi ja ”uskomaton” aasia thaimaan jaksossa puhuu happy ending-hieronnoista. Ihana mies
"Ei voi kun ihmetellä näiden vaimoaan pettävien miesten järjen juoksua, tai että onko sitä. Jos etenkin olet julkkis, niin älä koskaan jätä todisteita. Jos käytkin vierasta naista tapailemassa, niin ei tekstiviestejä, ei instaviestejä, ei faceen kommentteja tai viestejä. Sen verran pitäisi ällin leikata, että jos sitten jossain vaiheessa homma meneekin poikki, niin aivan varmaan nämä "lipsahtavat" julkisuuteen. Se on kohtalaisen mahdotonta nimittäin sitten väittää mustaa valkoiseksi, jos toinen osapuoli näyttää lehdistölle sydänviestejä ja pusuhymiöitä. Ja peitetarinakin pitää olla etukäteen mietittynä. Sitä ei pidä siinä vaiheessa alkaa miettimään, kun toimittaja työtää mikrofonin nenän eteen ja kysyy "mikä on suhteesi Rosannaan?". Jokainen tapaaminen pitää noin pääpiirteissään olla myös mietitty niin, että niihin voisi teoriassa liittyä esimerkiksi joku työhön liittyvä asia. Koska ennemmin tai myöhemmin joku Seiskan valokuvaaja kuitenkin räpsii salaotoksia. Eikä pidetä kättä harteilla tai kuljeta julkisesti käsi kädessä. Nämä on perusjuttuja! Miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää?"
Unohdit nimimerkkisi.
Eli:
t. pettäjä itsekin
Mä oikeasti säälin Minkaa. Ihan omasta kokemuksesta. Meillä oli vastaava liitto taustalla, kaikki maallinen mammona käsissä, terveet lapset, työtä, rahaa, pitkä liitto. Ja luulin että onnellinen liitto.
Ja yhtenä päivänä 15 vuoden liiton jälkeen tippui pommi. Ilman mitään ennakkovaroitusta. Mies petti baarista löydettyjen naisten ja s*eksitreffipalstoilta löydettyjen naisten kanssa. Paljastui minulle, kun mies kieltäytyi s*eksistä kanssani, mies epäili että on saanut taudin. Vielä viiden vuoden jälkeen ole henkisesti rikki enkä usko että pystyn enää koskaan pysyvään parisuhteeseen.
Kaikki meni mieheltä: avioliitto, lasten huoltajuus, puolet omaisuudesta minulle ja kaupan päällä oikeus määräsi hänet varalisuutensa vuoksi maksamaan tosi isot elatusmaksut, koska hänen elatuskykynsä on paljon parempi kuin minun. Lisäksi yhteiset tuttavamma katkaisuvat mieheen välit, koska eivät hyväksy mitä mies teki minulle ja lapsille. Kannattiko?
Miehen mielestä kaikki oli itse asiassa minun vikaani. Kuulemma en palvonut häntä tarpeeksi ja siksi hän oli oikeutettu hakemaan palvomista muualta. Erikoinen ajatuksenjuoksu.
Heh, tämänkö takia Tonppa halusi Australiaan, että saa puuhastella rauhassa? Opetus nro 1: Seiskan paparazzeja et pääse karkuun, vaikka vaihtaisit manteretta.
1) Salaa?
2) Milloin Seiskasta on tullut luotettava media?
3) Mistä tiedätte, ettei teidän äijät tapaile jotakuta "salaa" , mutta se ei ketään kiinnosta kun miehenne on mr. Nobody.
4) Mitä väliä?
Siteeraus tämän päivän paperiseiskasta:
"Viihdyt paljon Velvet Underground-strippiklubilla?
-Varmaan jokainen on joskus käynyt baareissa, mutta arvaankin jo kuka on sinulle soittanut.
Niin tämä Hanna siis?
- Joo, mä tunnen hänet. Ei kannata kaikkea uskoa, mitä hän sanoo. Hän elää jossain muussa maailmassa.
Pitääkö paikkaansa, että olet ottanut häneltä privaattiesityksiä?
- Ei todellakaan pidä.
Oletko viestitellyt hänen kanssaan somessa?
- Olen, olen. Ennen kuin tuli selväksi, että hän on ihan hullu. Hän halusi lainata rahaa ja ihmeellisiä juttuja.
Olet myös laittanut sydän- ja pusuhymiöitä.
- Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Hän on selvästi päättänyt, että tätä jätkää kusetetaan ja onhan minua näköjään helppo kusettaa.
Jos olen laittanut tuollaisia viestejä, niin voi olla, että olen laittanut. Olen tavannut hänet yhdesti ja toisen kerran ohimennen ja se on ollut siinä."
Ei juma joku vissiin luulee näitä jokskuks Räikkösiks.