TOMI BJÖRCK TAPAILI SALAA STRIPPARIA
https://www.seiska.fi/Uutiset/Miljonaarikokki-skandaalin-keskella-Tomi-…
No olihan se sittenkin totta!
Kommentit (620)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siteeraus tämän päivän paperiseiskasta:
"Viihdyt paljon Velvet Underground-strippiklubilla?
-Varmaan jokainen on joskus käynyt baareissa, mutta arvaankin jo kuka on sinulle soittanut.
Niin tämä Hanna siis?
- Joo, mä tunnen hänet. Ei kannata kaikkea uskoa, mitä hän sanoo. Hän elää jossain muussa maailmassa.
Pitääkö paikkaansa, että olet ottanut häneltä privaattiesityksiä?
- Ei todellakaan pidä.
Oletko viestitellyt hänen kanssaan somessa?
- Olen, olen. Ennen kuin tuli selväksi, että hän on ihan hullu. Hän halusi lainata rahaa ja ihmeellisiä juttuja.
Olet myös laittanut sydän- ja pusuhymiöitä.
- Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Hän on selvästi päättänyt, että tätä jätkää kusetetaan ja onhan minua näköjään helppo kusettaa.
Jos olen laittanut tuollaisia viestejä, niin voi olla, että olen laittanut. Olen tavannut hänet yhdesti ja toisen kerran ohimennen ja se on ollut siinä."
Tyypillisesti nämä muuttuvat ”hulluiksi”, kun eivät pidä turpaansa kiinni...
Tässä kohdin en ole ihan varma, kumpaa uskoa. Olisihan Tomi uskomattoman pöljä, jos salasuhteen kanssa ottaa selfieitä ja lähettelee niitä edelleen. En siis usko, että Tomi olisi ottanut kuvia ja talletellut niitä tai lähetellyt pusuhymiöitä, jos asiassa olisi ollut jotain salattavaa.
Sinäkin olet siis tällainen sinisilmäinen höynäytettävä.
En varmaankaan ole, mutta koska en tunne kumpaakaan osapuolta, niin en pysty satavarmasti arvioimaan, kumpi on pöljä ja kumpi ei. Tokihan omat läheiseni tunnen paremmin.
Eikös tämä Tomi uhonnut oikeudella perättömillä uutisilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy vaimoa 🙁 Miettikää nyt; mies käy vieraissa, ja koko homma riepotellaan mediassa. Ja vielä se, että se sivumuija on joku hiton strippari... Olisi Tomi nyt edes jotain tasoa pitänyt, kun vierasta kävi vetelemässä 😕
Stripparit naivat menestyviä miehiä. Kuten Marketa Häkkisen, prinsessa Sofia prinssi Carl Philipin.
Ja Hanna Tomin?
Tiedoksi Tomille, että nuo "muija on täys hullu" selittelyt ei mene läpi enää sen jälkeen kun on jäänyt rysän päältä kiinni. Viestitellään kyllä vaikka kuinka pitkään, viedään ulos syömään, lähetellään sydämiä yms, mutta kun käry käy niin yhtäkkiä nainen onkin täysi sekopää ja hullu josta ei pääse eroon ja joka on keksinyt päänsä sisällä kaiken. Been there done that.
Kuka naimisissa oleva edes käy ravintoloissa strippareiden kanssa ja lähettelee sydämiä ja pusuhymiöitä? Järki päähän nyt.[/quote]
Sellainen, jolla on aivot valahtaneet housuihin?
(En tässä kommentissani tarkoita ketään erityistä henkilöä, kunhan pohdin asiaa yleisellä tasolla sekä omien kokemusten pohjalta)
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan meno taitaa olla tommosta vapaa-mielistä. Ettei se kai ole mikään iso juttu , vähän niinkuin maistelisi välillä vieraasta karkkipussista uusia makuja kai.
Kun katsoo jotain temptation islandia ja niitä pareja miten ne ei osaa hävetä mitään ... tai bb-bylsimistä telkussa ei pidetä nykyään yhtään minään.
Aika taitaa olla tällainen antaa palaa vaan-tyylinen, hedonistinen ja itsekäs.
eikö ne TEMPPARIT parit ollu tänä vuonna ihan ku kehitysvammaisia. Kai niiltä nyt voi odottaa mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy vaimoa 🙁 Miettikää nyt; mies käy vieraissa, ja koko homma riepotellaan mediassa. Ja vielä se, että se sivumuija on joku hiton strippari... Olisi Tomi nyt edes jotain tasoa pitänyt, kun vierasta kävi vetelemässä 😕
Australiassa ovat onneksi ihan nobodeja niin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä nainen on tullut asian kanssa julkisuuteen? Mikä mahtaa olla motiivi?
Veikkaisin samaa mikä kaikilla toisilla naisilla, mustasukkaisuus, pettymys siitä ettei mies jätäkkään vaimoaan lupauksista huolimatta, on lopettanut yhteydenpidon, ja sitten tietysti raha.
Vierailija kirjoitti:
"Ei voi kun ihmetellä näiden vaimoaan pettävien miesten järjen juoksua, tai että onko sitä. Jos etenkin olet julkkis, niin älä koskaan jätä todisteita. Jos käytkin vierasta naista tapailemassa, niin ei tekstiviestejä, ei instaviestejä, ei faceen kommentteja tai viestejä. Sen verran pitäisi ällin leikata, että jos sitten jossain vaiheessa homma meneekin poikki, niin aivan varmaan nämä "lipsahtavat" julkisuuteen. Se on kohtalaisen mahdotonta nimittäin sitten väittää mustaa valkoiseksi, jos toinen osapuoli näyttää lehdistölle sydänviestejä ja pusuhymiöitä. Ja peitetarinakin pitää olla etukäteen mietittynä. Sitä ei pidä siinä vaiheessa alkaa miettimään, kun toimittaja työtää mikrofonin nenän eteen ja kysyy "mikä on suhteesi Rosannaan?". Jokainen tapaaminen pitää noin pääpiirteissään olla myös mietitty niin, että niihin voisi teoriassa liittyä esimerkiksi joku työhön liittyvä asia. Koska ennemmin tai myöhemmin joku Seiskan valokuvaaja kuitenkin räpsii salaotoksia. Eikä pidetä kättä harteilla tai kuljeta julkisesti käsi kädessä. Nämä on perusjuttuja! Miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää?"
Unohdit nimimerkkisi.
Eli:
t. pettäjä itsekin
Itse ajattelin samaa. Onko tää joku käsikirja pettäjille. Kyllä sinäkin paskakikkare vielä kiinni jäät, oota vaa.
Voi poikaparat :(
Tiedän hyvin miltä tuntuu elää kulissiperheessä. Äitini oli kotona meidän lasten kanssa, iltaisin tappelivat isän seksisuhteista meidän kuullen. Oma mielenterveys on kuralla edelleen näiden juttujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä Tomi uhonnut oikeudella perättömillä uutisilla...
Joo niinhän nää uhoo..
Maisakin taannoin💤
mutta siihen se jääkin!!
Pervo niin kun iso osa ukoista.sääli että piti mennä perhe perustamaan. Ovat lapset varmasti ylpeitä isästään.
Että mua oksettaa kaikki miehet! Tuollasia ne on, joka ikinen ukko. Samaa ne kaikki tekis jos vaan mahollisuus, joka paikassa ei strippipaikkoja oo mihin mennä mutta jokanen menis jos ois mahollisuus. Etenkin just varatut noissa tuntuu käyvän. Hyi!
Tuollasille miehille nainen on vaan pelkkä lihakimpale. Oksettavaa! Miehille ei riitä mikään, vaikka minkälainen seksipakkaus oottais kotona, niin ei se riitä, aina pitää saada parempaa ja kauniimpaa.
Mitähän vaimo saa joululahjaksi tämmöisen mylläkän jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Oman stripparin paketissa?
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin seksikkäät alusvaatteet ja lahjakortin tankotanssikurssille ehkä ostamatta.
Onko tuo tomi börkki oikeasti jonkun mamman mielestä kuuma, komea, kiihottava tai jotain vastaavaa?
Mun mielestä täysi pelle, läski ympäriinsä tatuoitu ja pallinaama, en ikinä menisi tuo ravintolaan syömään, en usko että on mikään huippukokki, ulkoisen olemuksen perusteella on täysi pelle.
En pysty edes katsomaan sen ohjelmia televisiosta.
Näin yleisesti:
Onpa tosissaan huisin jänskää hypätä jossain strippiklubilla hikisiä perceitä kuolaamassa lievästi veneerisen fiiliksen leijuessa pään yllä . Eikä tietenkään trippari juokse välittömästi myymään lehtiin tarinoita treffeistä julkkumulkkujen kaa.
Tosiaan kannattaa ilman muuta niitä deittailla , se on erittäin viisasta.
Varsinkin noin niinku perheelliseltä mieheltä.
Amisviiksiset polttaripojut ny ymmärtää just just, tai ne joita ulkonäkö suojelee niin että pitää säästää kerran vuodessa viikkorahat maksettuun sylitanssiin.. . mutta että .. joo.
Jotku kyllä. Ja jotku ei.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi sai aina timanttikorun, kun appi kärähti uskottomuudesta.
Anopilla on paljon koruja.
Stripparit naivat menestyviä miehiä. Kuten Marketa Häkkisen, prinsessa Sofia prinssi Carl Philipin.