TOMI BJÖRCK TAPAILI SALAA STRIPPARIA
https://www.seiska.fi/Uutiset/Miljonaarikokki-skandaalin-keskella-Tomi-…
No olihan se sittenkin totta!
Kommentit (620)
Ja nyt vaimo vie sitten puolet omaisuudesta erossa, vaikka on koko aikuisikänsä maannut kotona 😡
Oo ooouuu, mikä saa nää julkkikset aaaaina hommaamaan jonkun salasuhteen
If you can’t stand the heat, get out of the kitchen...
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt vaimo vie sitten puolet omaisuudesta erossa, vaikka on koko aikuisikänsä maannut kotona 😡
Eikä vie. Niillä on avioehto ja vaimo menettää työpaikankin kun on Tomin yrityksessä töissä.
Johan olisi ollut otsikko jos olisi ihan avoimesti ja näkyvästi tapaillut stripparia.
Mikä tää luulee olevansa, Gordon Ramsey?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vie. Niillä on avioehto ja vaimo menettää työpaikankin kun on Tomin yrityksessä töissä.
Kun on parikymmentä vuotta oltu yhdessä, ei vaimo lähde tyhjin käsin liitosta vaikka olisi millainen avioehto.
Hyvää joulumieltä vaimolle ja pienille lapsille. Kertakaikkisen hieno mies tuo Tomi.
Tätäkö kukaan ei arvannut?! Tomi kun näyttää niin kiltiltä kotipojalta.
Vierailija kirjoitti:
”Maannut kotona”, niinkö? Siihenkin makaamiseen on yleensä syy. Ehkä tämä pettäjä luuseri on halunnut sitoa vaimonsa kotiin.
Meilläkin on aika paljon ”maattu kotona”. Lapsia kasvatettu ja huolehdittu heistä erityisesti siksi, kun olemme asuneet mekin paljon ulkomailla.
Meilläkin on avioehto, ja juurikin siksi. Avioeron varalta minä, vaimo saan enemmän, koska enhän ole voinut kartuttaa eläkettäni. Mieheni haluaa varmistaa eläkkeeni, olenhan kasvattanut hänen rakkaita lapsiaan.
Huvittavaa, suurin murhe muutamilla on ettei vaan vaimo saa penniäkään.
Kateelliset😄😄
Olitko jaloista pitämässä kiinni?
Ja hittoako se sun elämääs heilauttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Maannut kotona”, niinkö? Siihenkin makaamiseen on yleensä syy. Ehkä tämä pettäjä luuseri on halunnut sitoa vaimonsa kotiin.
Meilläkin on aika paljon ”maattu kotona”. Lapsia kasvatettu ja huolehdittu heistä erityisesti siksi, kun olemme asuneet mekin paljon ulkomailla.
Meilläkin on avioehto, ja juurikin siksi. Avioeron varalta minä, vaimo saan enemmän, koska enhän ole voinut kartuttaa eläkettäni. Mieheni haluaa varmistaa eläkkeeni, olenhan kasvattanut hänen rakkaita lapsiaan.
Jokainen kotiäiti, varmistakaa tulevaisuutenne VAATIMALLA se avioehto itsellenne parhaaksi. Esim. meidän tapauksessa määrätyt asunto-osakkeet, tai niistä myöhemmin saatu varallisuus ovat minun omaisuutta, yksin minun. Loput omaisuus jaetaan yhteisesti puoliksi. Ei kannata luottaa näihin ”kiltin näköisiin” pettureihin, näitä asioita kun pystyy kyllä ennakoimaan.
Miksi tämä nainen on tullut asian kanssa julkisuuteen? Mikä mahtaa olla motiivi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä nainen on tullut asian kanssa julkisuuteen? Mikä mahtaa olla motiivi?
Björkki jättänyt, kosto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät oo eroamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on nykynainen niin avuton, ihan miehen pakottamana kotona! Pliis, älä jaksa. Naiset tekee just ihan itse nämä päätökset. Suurin osa miehistä haluaa työssäkäyvän naisen ja jalavat taloudellisen vastuun mielellään eikä "sitoa" naista kotiin. :D Naiset sinne kotiin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on avioehto, ja juurikin siksi. Avioeron varalta minä, vaimo saan enemmän, koska enhän ole voinut kartuttaa eläkettäni. Mieheni haluaa varmistaa eläkkeeni, olenhan kasvattanut hänen rakkaita lapsiaan.Jokainen kotiäiti, varmistakaa tulevaisuutenne VAATIMALLA se avioehto itsellenne parhaaksi. Esim. meidän tapauksessa määrätyt asunto-osakkeet, tai niistä myöhemmin saatu varallisuus ovat minun omaisuutta, yksin minun. Loput omaisuus jaetaan yhteisesti puoliksi. Ei kannata luottaa näihin ”kiltin näköisiin” pettureihin, näitä asioita kun pystyy kyllä ennakoimaan.
Ei avioliittoa kannata vaatimuksilla aloittaa, vaan sopimuksilla yhteisymmärryksessä. miesparka. Sinäkö saat tehdä mitä haluat ja vaatia jalkaasi polkien?
Ooops...