Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOMI BJÖRCK TAPAILI SALAA STRIPPARIA

Vierailija
12.12.2019 |

Kommentit (620)

Vierailija
1/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooops...

Vierailija
2/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt vaimo vie sitten puolet omaisuudesta erossa, vaikka on koko aikuisikänsä maannut kotona 😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo ooouuu, mikä saa nää julkkikset aaaaina hommaamaan jonkun salasuhteen

Vierailija
4/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

If you can’t stand the heat, get out of the kitchen...

Vierailija
5/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt vaimo vie sitten puolet omaisuudesta erossa, vaikka on koko aikuisikänsä maannut kotona 😡

Eikä vie. Niillä on avioehto ja vaimo menettää työpaikankin kun on Tomin yrityksessä töissä.

Vierailija
6/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan olisi ollut otsikko jos olisi ihan avoimesti ja näkyvästi tapaillut stripparia.

Vierailija
7/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää luulee olevansa, Gordon Ramsey?

Vierailija
8/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vie. Niillä on avioehto ja vaimo menettää työpaikankin kun on Tomin yrityksessä töissä.

Kun on parikymmentä vuotta oltu yhdessä, ei vaimo lähde tyhjin käsin liitosta vaikka olisi millainen avioehto.

Vierailija
9/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei?

Vierailija
10/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulumieltä vaimolle ja pienille lapsille. Kertakaikkisen hieno mies tuo Tomi.

Vierailija
11/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkö kukaan ei arvannut?! Tomi kun näyttää niin kiltiltä kotipojalta.

Vierailija
12/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Maannut kotona”, niinkö? Siihenkin makaamiseen on yleensä syy. Ehkä tämä pettäjä luuseri on halunnut sitoa vaimonsa kotiin.

Meilläkin on aika paljon ”maattu kotona”. Lapsia kasvatettu ja huolehdittu heistä erityisesti siksi, kun olemme asuneet mekin paljon ulkomailla.

Meilläkin on avioehto, ja juurikin siksi. Avioeron varalta minä, vaimo saan enemmän, koska enhän ole voinut kartuttaa eläkettäni. Mieheni haluaa varmistaa eläkkeeni, olenhan kasvattanut hänen rakkaita lapsiaan.

Vierailija
13/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, suurin murhe muutamilla on ettei vaan vaimo saa penniäkään.

Kateelliset😄😄

Vierailija
14/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko jaloista pitämässä kiinni?

Ja hittoako se sun elämääs heilauttaa!

Vierailija
15/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Maannut kotona”, niinkö? Siihenkin makaamiseen on yleensä syy. Ehkä tämä pettäjä luuseri on halunnut sitoa vaimonsa kotiin.

Meilläkin on aika paljon ”maattu kotona”. Lapsia kasvatettu ja huolehdittu heistä erityisesti siksi, kun olemme asuneet mekin paljon ulkomailla.

Meilläkin on avioehto, ja juurikin siksi. Avioeron varalta minä, vaimo saan enemmän, koska enhän ole voinut kartuttaa eläkettäni. Mieheni haluaa varmistaa eläkkeeni, olenhan kasvattanut hänen rakkaita lapsiaan.

Jokainen kotiäiti, varmistakaa tulevaisuutenne VAATIMALLA se avioehto itsellenne parhaaksi. Esim. meidän tapauksessa määrätyt asunto-osakkeet, tai niistä myöhemmin saatu varallisuus ovat minun omaisuutta, yksin minun. Loput omaisuus jaetaan yhteisesti puoliksi. Ei kannata luottaa näihin ”kiltin näköisiin” pettureihin, näitä asioita kun pystyy kyllä ennakoimaan.

Vierailija
16/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä nainen on tullut asian kanssa julkisuuteen? Mikä mahtaa olla motiivi?

Vierailija
17/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä nainen on tullut asian kanssa julkisuuteen? Mikä mahtaa olla motiivi?

Björkki jättänyt, kosto?

Vierailija
18/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät oo eroamassa

Vierailija
19/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, on nykynainen niin avuton, ihan miehen pakottamana kotona! Pliis, älä jaksa. Naiset tekee just ihan itse nämä päätökset. Suurin osa miehistä haluaa työssäkäyvän naisen ja jalavat taloudellisen vastuun mielellään eikä "sitoa" naista kotiin. :D Naiset sinne kotiin haluavat.

Vierailija
20/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kotiäiti, varmistakaa tulevaisuutenne VAATIMALLA se avioehto itsellenne parhaaksi. Esim. meidän tapauksessa määrätyt asunto-osakkeet, tai niistä myöhemmin saatu varallisuus ovat minun omaisuutta, yksin minun. Loput omaisuus jaetaan yhteisesti puoliksi. Ei kannata luottaa näihin ”kiltin näköisiin” pettureihin, näitä asioita kun pystyy kyllä ennakoimaan.

Ei avioliittoa kannata vaatimuksilla aloittaa, vaan sopimuksilla yhteisymmärryksessä. miesparka. Sinäkö saat tehdä mitä haluat ja vaatia jalkaasi polkien?

Ketju on lukittu.