Pitäisköhän lähtee tänään terdelle?
Siitä on 4-5 vuotta kun oon viimeks ollu baarissa. Vanhat naiset on kuulemma alkanu ahistella miehii. Tiijä vaikka joku mamma tulis juttusille...
Kommentit (10)
Jos siellä naiset ahdistelee niin pitää ihan ite lähteä terdelle.
Ei kannata. Kallista kaljaa, paskaa musiikkia ja muita ihmisiä. Never again.
Sä olet liian vanha vanhoille naisille. Ne ahdistelee vain nuoria komeita kolleja.
Ainakin eilen oli naisseuraa tarjolla. Itse yli 50 ja terassilla istuskelin yksinään, niin eikös tullut joku kolmekymppinen nainen juttelemaan.
Ahdistelee nuoremmatkin. Olin viikko sitten. Nyt ei pysty, ku rahat loppu. Hyvä niin. Ei voi tehdä muuta ku käydä lenkillä ja treenata. m50
Vierailija kirjoitti:
Ainakin eilen oli naisseuraa tarjolla. Itse yli 50 ja terassilla istuskelin yksinään, niin eikös tullut joku kolmekymppinen nainen juttelemaan.
Juttelu = olla tarjolla. Setämiehen logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan juttelemaan, oho. Olipa sulla jännittävä pvä. Ja nyt on kerrottavaakin kavereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ihan juttelemaan, oho. Olipa sulla jännittävä pvä. Ja nyt on kerrottavaakin kavereille.
Miten sinäkin, vanha akka, viitsit olla noin lapsellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelu = olla tarjolla. Setämiehen logiikkaa.
Jos nainen tulee juttelemaan terassipöytään eli istuin siis naisseurassa, niin silloinko ei ole naisseuraa ollut tarjolla?! Onko sinulla jotain luetun ymmärtåmisen ongelmia?
Kannattaahan se kokeilla. Kerro sitten miten kävi.