TOMI BJÖRCK TAPAILI SALAA STRIPPARIA
https://www.seiska.fi/Uutiset/Miljonaarikokki-skandaalin-keskella-Tomi-…
No olihan se sittenkin totta!
Kommentit (620)
Miksi meidän naisten siis pitäisi yrittääkään olla hyviä, kun mikään ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt vaimo vie sitten puolet omaisuudesta erossa, vaikka on koko aikuisikänsä maannut kotona 😡
”Maannut kotona”, niinkö? Siihenkin makaamiseen on yleensä syy. Ehkä tämä pettäjä luuseri on halunnut sitoa vaimonsa kotiin.
Meilläkin on aika paljon ”maattu kotona”. Lapsia kasvatettu ja huolehdittu heistä erityisesti siksi, kun olemme asuneet mekin paljon ulkomailla.
Meilläkin on avioehto, ja juurikin siksi. Avioeron varalta minä, vaimo saan enemmän, koska enhän ole voinut kartuttaa eläkettäni. Mieheni haluaa varmistaa eläkkeeni, olenhan kasvattanut hänen rakkaita lapsiaan.Jokainen kotiäiti, varmistakaa tulevaisuutenne VAATIMALLA se avioehto itsellenne parhaaksi. Esim. meidän tapauksessa määrätyt asunto-osakkeet, tai niistä myöhemmin saatu varallisuus ovat minun omaisuutta, yksin minun. Loput omaisuus jaetaan yhteisesti puoliksi. Ei kannata luottaa näihin ”kiltin näköisiin” pettureihin, näitä asioita kun pystyy kyllä ennakoimaan.
Ei avioliittoa kannata vaatimuksilla aloittaa, vaan sopimuksilla yhteisymmärryksessä. miesparka. Sinäkö saat tehdä mitä haluat ja vaatia jalkaasi polkien?
Ei kannata vaatimuksilla aloittaa. Siinä vaiheessa kuitenkin, kun mietitään mahdollista ulkomailla asumista, vaimon kotiin jäämistä lapsia kasvattamaan. Silloin on hyvin aiheellista miettiä tulevaisuutta vähän pitemmälle. Ja yhteisymmärryksessä.
Onko sinulle yllätys, että näitä vaimojakin ajattelevia miehiä löytyy. Ei ne avioehdot ole ainoastaan sitä, että uraohjukset jättävät jossain vaiheessa puolisonsa puille paljaille.On se jännä et sitä näkökulmaa valitaan ina sen mukaan missä uhriudutaan eniten. Nuo ulkomailla kaikista eduista nauttivat naiset tietävät tasan mitä haluavat eilvätkä ole mitään alistuvia uhreja. Sama itku piritta hagmanin kanssa. Kun ero tulee, nämä naiset ovat vaan uhranneet ja uhranneet, kun mies suorastaan repinyt ulkomaille. Kukaan ei muista mitä hyötyjä ovat irti kaikesta saaneet. Älkää viitsikö nyt. Nuo vaimot eivät ole mitään uhreja.
Kuka täällä on uhriutumista puhunut. Eläkkeestä, työeläkkeen pois jäämisestä on puhuttu.
No miksi lähtevät sitten? Jäisivät tänne tekemään töitään (mitä töitä?) ja "luomaan uraa". Tuo se on se ongelma: haluavat itse hyötyä kaikista eduista ja sit kun se elämä loppuu, alkaaitku uhrauksista. Jokuhan ajaa noita sinne miljoonien perässä. Ei ne sinne vaan ihan pelkkää rakkaudesta uhrautumista mene...
Eiköhän monetkin lähde lasten takia. Perheen kannalta, lapsia ajatellen on hyvä kun molemmat vanhemmat ovat läsnä arjessa.
Onhan se miehellekin hyvä, kun ei joka ilta tarvitse strippariin turvautua.
Mä olen huomannut tässä 40 vuotisen elämäni ajan yhden asian: mitä kovempaan ääneen hehkutetaan omaa vaimoa ja perhettä, sitä varmemmin mies pettää. Siinä on taustalla sellainen syyllisyydestä kumpuava jalustalle nostaminen, annetaan kaikki kunnia urhealle vaimolle, joka tukee ja rakastaa, kun samaan aikaan hässitään muita muijia.
Björkiin en ole luottanut koskaan, aivan ylettömästi on Minkaa ylistänyt ja antanut julkista tunnustusta. Ei ole normaalia tuoda jatkuvasti esille perheen parhautta ja vaimon erinomaisuutta. Normaali mies osoittaa sen kiitoksen kotona, eikä koe tarvetta esittää ja julistaa.
On näitä muitakin miesjulkkuja, jotka harrastaa tota samaa hehkutusta, ja taustalla sitten on eri totuus.
Olen aina pitänyt ko. ravintoloitsijaa jotenkin vastenmielisenä tyyppinä. Hänestä kumpuaa sellainen pullamössöpelimies... Olkoonkin, että tavallaan on hienoa, jos ihminen menestyy noinkin hyvin noinkin haastavalla alalla - se on hienoa!
Mutta nyt jotenkin vahingoniloisena luen hänen selittelyjään siitä kun "hänestä levitellään ilkeitä juoruja" ja "hänen avioliittoaan yritetään sabotoida". Katsokoon peiliin koko tyyppi ja olkoon mies, joka ottaa vastuun teoistaan, itse on kuopan itselleen kaivanut ja kyllä minä luulen, että seiska ihan totuuksia tuossa paljastaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Björcka tämän meinaa selittää parhain päin? Kun sille ruokabloggaritapailullehan oli ihan luonnollinen ja viaton selitys, ravintolasuosituksia vain jaettiin vai miten se oli.
Tavallanhan se stripparikin on vain ravintolassa töissä, joten tavallaan siinä varmaan vaan kartoitettiin erilaista ravintolagenreä.
Kyllä juuri näin se oli! Kehtaattekin puhua pahaa ahkerasta ja menestyneestä Tomista! Kateelliset!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut tässä 40 vuotisen elämäni ajan yhden asian: mitä kovempaan ääneen hehkutetaan omaa vaimoa ja perhettä, sitä varmemmin mies pettää. Siinä on taustalla sellainen syyllisyydestä kumpuava jalustalle nostaminen, annetaan kaikki kunnia urhealle vaimolle, joka tukee ja rakastaa, kun samaan aikaan hässitään muita muijia.
Björkiin en ole luottanut koskaan, aivan ylettömästi on Minkaa ylistänyt ja antanut julkista tunnustusta. Ei ole normaalia tuoda jatkuvasti esille perheen parhautta ja vaimon erinomaisuutta. Normaali mies osoittaa sen kiitoksen kotona, eikä koe tarvetta esittää ja julistaa.
On näitä muitakin miesjulkkuja, jotka harrastaa tota samaa hehkutusta, ja taustalla sitten on eri totuus.
Minuunkin hullaantui eräs miesnäyttelijä yhteisen projektin merkeissä, ja pyyteli viinille ja ulkomaan matkalle, hän maksaa. Ehdotin, että kysys sun vaimoa, niin sanoi vaan että ei kun hällä on töitä. Pahinta oli se ettei mies edes noteerannut kysymyksessäni ollutta sarkastista piikkiä.
Luikertelin tilanteesta pois, olo oli likainen. Näyttelijä soitteli vielä pariin otteeseen perään. Viimeisemmässä puhelussa kutsui minua kultasekseen, sanoin, että kutsu ihan etunimellä vaan, kiitos.
Sittenpä sitä aika samoja aikoja anneltiin parisuhdehaastatteluja vaimon kanssa, laitettiin Facebookiin kuvia onnellisesta hääpäivästä ja semmoista.
En voi ymmärtää. Vähiten naisia, jotka alkavat leikkiä näiden ällötysten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulumieltä vaimolle ja pienille lapsille. Kertakaikkisen hieno mies tuo Tomi.
Ei ihan kuitenkaan yllä huo ri pukki Hällä väliä ahon tasolle, koska lapsia ei suhteesta liene.
Yllättääkö tällainen jonkun? Minua ei, ottaen huomioon Björkin ulkonäön jne.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, samantyyppinen ilmiö on tuttu myös rikollisjärjestöistä, moottoripyöräjengeistä, mafioista yms, joissa hehkutetaan veljeyttä ja lojaaliutta jatkuvasti. On pakko, koska kaikki tietävät sen olevan täyttä paskàa. Sen esittämisen on ”kompensoitava” todellisuutta, on se sitten kuinka naurettavaa tahansa.
Varmasi löytyy myös liuta muita esimerkkejä, mutta tuota olen vaan itse sattunut viime aikoina miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Oo ooouuu, mikä saa nää julkkikset aaaaina hommaamaan jonkun salasuhteen
Hyvin yleistä se on taviksillakin...
Avaa mikä tahansa iltapäivälehti ja et näe yhdelläkään sivulla alle 50v miestä joka ei olisi pettänyt vaimoaan. Miehille naisen saaminen on aina saamista ja julkisuudella naisia saa. Kukaan mies ei loputtomiin kieltäydy, uskokaa ihan huviksenne. Siellä on jokainen urheilustara ja näyttelelijä käynyt vieraassa pedissä jossain vaiheessa. Se on eri asia, että jääkö siitä kiinni.
Sen takia ärsyttää nämä pettämis-skandaalit.
Tosi hottis toi sen vaimo, mutta mitä ihmeellistä jos käy jonkun tyrkyn kanssa lounaalla??
Vierailija kirjoitti:
Kaunis vaimo kotona ja mies liehittelee ja tuhlaa rahojaan halpaan naiseen...Juuri näin 🤦♀️
Vaikka mies lähtisi portsarin touhuista
niin portsarin touhut ei lähde miehestä.
(Wanha Wiidakon sanonta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Björcka tämän meinaa selittää parhain päin? Kun sille ruokabloggaritapailullehan oli ihan luonnollinen ja viaton selitys, ravintolasuosituksia vain jaettiin vai miten se oli.
Tavallanhan se stripparikin on vain ravintolassa töissä, joten tavallaan siinä varmaan vaan kartoitettiin erilaista ravintolagenreä.
Juuri niin. Esimerkiksi kuinka mureutetaan twerkkaamalla aasialainen kokolihapihvi.
Ärsyttää sellaiset miehet, joilla ok vaimo ja lapset hommattu ihan vapaa-ehtoisesti ja ollaan niin perheenisiä.
Siitä huolimatta eletään kuin poikamiehet ja lenhotetaan ympäri maailmaa. Strippareita jukolauta roudataan ravintolaillallisille !
Pikkasen varmaan siinä tapauksessa sellaisen miehen vaimoa vi-tu-ttaa ankarasti ,kun hoksaa millasen henkisen kersan varaan on rakentanut elämänsä hyvässä uskossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet on sitten kerta kaikkiaan tyhmiä. Stripparin takia ottavat riskin koko elämän siihen asetusten perustusten hajoamuiesta.
Joskus se riski kannattaa.
Eiks se yks marketa ollu aikoinaan kanssa eroottisena tanssijana kölniläisessä strippiravintolassa?
Vierailija kirjoitti:
Taviksissa taas pettureiden vaimot on niitä kovimpia suhteen somehehkuttajia...
Eipä Teemu oo pettänut Sirpaansa ja komea on ja rikas. Nyt on aikaa olla yhdessä ja nauttia elämästä.
Nykyajan meno taitaa olla tommosta vapaa-mielistä. Ettei se kai ole mikään iso juttu , vähän niinkuin maistelisi välillä vieraasta karkkipussista uusia makuja kai.
Kun katsoo jotain temptation islandia ja niitä pareja miten ne ei osaa hävetä mitään ... tai bb-bylsimistä telkussa ei pidetä nykyään yhtään minään.
Aika taitaa olla tällainen antaa palaa vaan-tyylinen, hedonistinen ja itsekäs.
Eiköhän monetkin lähde lasten takia. Perheen kannalta, lapsia ajatellen on hyvä kun molemmat vanhemmat ovat läsnä arjessa.