Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOMI BJÖRCK TAPAILI SALAA STRIPPARIA

Vierailija
12.12.2019 |

Kommentit (620)

Vierailija
21/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt vaimo vie sitten puolet omaisuudesta erossa, vaikka on koko aikuisikänsä maannut kotona 😡

”Maannut kotona”, niinkö? Siihenkin makaamiseen on yleensä syy. Ehkä tämä pettäjä luuseri on halunnut sitoa vaimonsa kotiin.

Meilläkin on aika paljon ”maattu kotona”. Lapsia kasvatettu ja huolehdittu heistä erityisesti siksi, kun olemme asuneet mekin paljon ulkomailla.

Meilläkin on avioehto, ja juurikin siksi. Avioeron varalta minä, vaimo saan enemmän, koska enhän ole voinut kartuttaa eläkettäni. Mieheni haluaa varmistaa eläkkeeni, olenhan kasvattanut hänen rakkaita lapsiaan.

Jokainen kotiäiti, varmistakaa tulevaisuutenne VAATIMALLA se avioehto itsellenne parhaaksi. Esim. meidän tapauksessa määrätyt asunto-osakkeet, tai niistä myöhemmin saatu varallisuus ovat minun omaisuutta, yksin minun. Loput omaisuus jaetaan yhteisesti puoliksi. Ei kannata luottaa näihin ”kiltin näköisiin” pettureihin, näitä asioita kun pystyy kyllä ennakoimaan.

Kuka on maksanut asunto-osakkeet?

Vierailija
22/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt vaimo vie sitten puolet omaisuudesta erossa, vaikka on koko aikuisikänsä maannut kotona 😡

”Maannut kotona”, niinkö? Siihenkin makaamiseen on yleensä syy. Ehkä tämä pettäjä luuseri on halunnut sitoa vaimonsa kotiin.

Meilläkin on aika paljon ”maattu kotona”. Lapsia kasvatettu ja huolehdittu heistä erityisesti siksi, kun olemme asuneet mekin paljon ulkomailla.

Meilläkin on avioehto, ja juurikin siksi. Avioeron varalta minä, vaimo saan enemmän, koska enhän ole voinut kartuttaa eläkettäni. Mieheni haluaa varmistaa eläkkeeni, olenhan kasvattanut hänen rakkaita lapsiaan.

Jokainen kotiäiti, varmistakaa tulevaisuutenne VAATIMALLA se avioehto itsellenne parhaaksi. Esim. meidän tapauksessa määrätyt asunto-osakkeet, tai niistä myöhemmin saatu varallisuus ovat minun omaisuutta, yksin minun. Loput omaisuus jaetaan yhteisesti puoliksi. Ei kannata luottaa näihin ”kiltin näköisiin” pettureihin, näitä asioita kun pystyy kyllä ennakoimaan.

Ei avioliittoa kannata vaatimuksilla aloittaa, vaan sopimuksilla yhteisymmärryksessä. miesparka. Sinäkö saat tehdä mitä haluat ja vaatia jalkaasi polkien?

Mä en ole vaatinut mitään, siksi ei olekaan avioehtoa ja minähän siitä hyötyisin rutkasti. Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei avioliittoa kannata vaatimuksilla aloittaa, vaan sopimuksilla yhteisymmärryksessä. miesparka. Sinäkö saat tehdä mitä haluat ja vaatia jalkaasi polkien?

Ei kannata vaatimuksilla aloittaa. Siinä vaiheessa kuitenkin, kun mietitään mahdollista ulkomailla asumista, vaimon kotiin jäämistä lapsia kasvattamaan. Silloin on hyvin aiheellista miettiä tulevaisuutta vähän pitemmälle. Ja yhteisymmärryksessä.

Onko sinulle yllätys, että näitä vaimojakin ajattelevia miehiä löytyy. Ei ne avioehdot ole ainoastaan sitä, että uraohjukset jättävät jossain vaiheessa puolisonsa puille paljaille.

Vierailija
24/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vie. Niillä on avioehto ja vaimo menettää työpaikankin kun on Tomin yrityksessä töissä.

Eivät oo eroamassa

Eivät tietenkään ole koska on pakko olla yrittäjyyden takia yhdessä.

Vierailija
25/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä nainen on tullut asian kanssa julkisuuteen? Mikä mahtaa olla motiivi?

Joku kosto kun Tomi ei ehkä lupauksistaan huolimatta ole alkanut siipaksi.

Vierailija
26/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet on sitten kerta kaikkiaan tyhmiä. Stripparin takia ottavat riskin koko elämän siihen asetusten perustusten hajoamuiesta.

Vierailija
27/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei pääse käymään noin, sillä olen fantasiavaimo made in heaven.

Vierailija
28/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä vie. Niillä on avioehto ja vaimo menettää työpaikankin kun on Tomin yrityksessä töissä.

Eivät oo eroamassa

Eivät tietenkään ole koska on pakko olla yrittäjyyden takia yhdessä.

Yrittäjätkin voi erota. Meillä se tietäisi miehelle konkkaa/ikuista velkavankeutta, mutta eron saisin kuitenkin.

Vierailija
29/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö Tomi just kertonut että hänestä levitellään ilkeitä juoruja? Ja nainen oli joku ruokabloggari? Mutta tämä on totta? 

Vierailija
30/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet on sitten kerta kaikkiaan tyhmiä. Stripparin takia ottavat riskin koko elämän siihen asetusten perustusten hajoamuiesta.

Muna vie, aivot jalkojen välissä.

Vierailija
31/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vierasta kokeillut tuo tomppa, jos pitkään olleet yhdessä vaimonsa kanssa, kulissiliitossa voi elää jatkossa, ei enää luottamista , muna vie miestä.

Vierailija
32/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyneitä ovat..? Ja..? Sekä.. että..?

Vierailija
33/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä on klassinen tilanne, missä elämästä on enää puuttunut juuri se strippari. On tullut menestystä ravintolamaailmassa, kuuluisuutta TV-ohjelmista, on rahaa ja kiva talo Australian lämmössä. On kaunis vaimo ja pari muksua.... Todennäköisesti on pelit ja pensselit aina kivasta autosta veneeseen. Mutta kun kaikki tämä on saavutettu, niin mitäs sitten? Yleensä siinä tulee kaksi vaihtoehtoa, mahdollisesti molemmat: vieras nainen (naisia) ja/tai laittomia päihteitä. Aika usein se noihin menee.

Vierailija
34/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vaatimuksilla aloittaa. Siinä vaiheessa kuitenkin, kun mietitään mahdollista ulkomailla asumista, vaimon kotiin jäämistä lapsia kasvattamaan. Silloin on hyvin aiheellista miettiä tulevaisuutta vähän pitemmälle. Ja yhteisymmärryksessä.

Onko sinulle yllätys, että näitä vaimojakin ajattelevia miehiä löytyy. Ei ne avioehdot ole ainoastaan sitä, että uraohjukset jättävät jossain vaiheessa puolisonsa puille paljaille.

Ei minulle ole mikään yllätys, mutta pitää vähän arvioida ja katsoa kummankin toimintaa yhteiseksi hyväksi ja päätökset tehdä yhdessä. Onko oikein jos toinen päättää jäävänsä kotiin ja toisen pitää vain hyväksyä se, maksaa ekstraa ja lopuksi vielä vaikeuksien koittaessa saa kaikkien sympatiat uhrina? (En puhu nyt tästä parista!)

Vierailija
35/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on parikymmentä vuotta oltu yhdessä, ei vaimo lähde tyhjin käsin liitosta vaikka olisi millainen avioehto.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun mulla ei ole kokemusta tai tietoa asiasta, niin miten tämä käytännössä onnistuu? Ja mikä hyöty avioehdolla on, jos se ei kuitenkaan tavallaan päde?

Vierailija
36/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeudessa avioehtoa voi kohtuullistaa. Lähinnä kyse on siitä, missä määrin pennitön puoliso on edesauttanut varakkaan omaisuuden kertymistä.

Vierailija
37/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Tomi ostaa vaimolle vaikka jonkun merkkilaukun rai koruja, kyllä se vaimo siitä rauhoittuu.

Sitten on hetken rauha maassa ennen seuraavaa kohua.

Vierailija
38/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Björcka tämän meinaa selittää parhain päin? Kun sille ruokabloggaritapailullehan oli ihan luonnollinen ja viaton selitys, ravintolasuosituksia vain jaettiin vai miten se oli.

Vierailija
39/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kil.ti.mies kirjoitti:

Ei pitäisi olla vaimolle mikään yllätys, kun ilmiselvän jän_nämiehen valitsi puolisokseen, vaikka moni konttorirotta olisi varmasti mielellään huolinut.

Juupa, näppärästi käänsit tämän vaimon omaksi syyksi. Mitäs otti tuollaisen miehen.

Vierailija
40/620 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän Björcka tämän meinaa selittää parhain päin? Kun sille ruokabloggaritapailullehan oli ihan luonnollinen ja viaton selitys, ravintolasuosituksia vain jaettiin vai miten se oli.

Tavallanhan se stripparikin on vain ravintolassa töissä, joten tavallaan siinä varmaan vaan kartoitettiin erilaista ravintolagenreä.

Ketju on lukittu.