Kulmuni nyt A-Studiossa
Onko tuo ihminen jotenkin yksinkertainen? Jotenkin antaa itsestään aivan dorkan vaikutelman. Ihan kuin toimittaja puhuisi jollekin ennalta koodatulle botille.
Mitä mieltä?
Kommentit (86)
Milloin kulmuni on taas Tv:ssä? Kiva seurata paraneeko esiintyminen yhtään. On mahtanut saada jo ohjausta ja neuvoja sen parantamiseen. Olen muuten laittanut merkille että Sanna Marin katsoo ajoittain kulmunia hieman ylimielisesti tyyliin "mitähän tuo yrittää sönköttää".
Vierailija kirjoitti:
Milloin kulmuni on taas Tv:ssä? Kiva seurata paraneeko esiintyminen yhtään. On mahtanut saada jo ohjausta ja neuvoja sen parantamiseen. Olen muuten laittanut merkille että Sanna Marin katsoo ajoittain kulmunia hieman ylimielisesti tyyliin "mitähän tuo yrittää sönköttää".
Ei taida olla Sanna ainoa, joka miettii samaa
Kulmuni vauhdissa taas tällä kertaa Instagramissa!
Politiikassa on meneillään sukupolvenvaihdos.
On kansan oma syy, kun se äänestää 62+-vuotiaita jääriä eduskuntaan ja vastuupaikoille.
Sitten kun ne lopulta väsähtävät, ei olekaan seuraavaa, kohtuullisen kokenutta ja pätevää polvea. On tyydyttävä nuoriin broilereihin, ja niitä on nyt hallitus täynnä.
Monessa puolueessa on se tilanne, että hyviä pj- ja varapj-ehdokkaita ei kerta kaikkiaan ole.
Kaikki eivät edes halua omistautua niin vaativalle tehtävälle, vaikka ainesta olisi, esim. Saarikko.
Näiden peteliusten sun muiden julkkispellejen äänestäjät voivat myös miettiä, onko eduskunta joku teatteri minne on kiva saada tuttuja hauskoja naamoja, vai onko se vaativa tietoja ja taitoja edellyttävä työpaikka, missä päätetään valtakunnan asioista.
En tiennyt olisinko itkenyt vai nauranut, kun kuuntelin H Harkimon sössötystä välikysymyspuheenvuoroissa.
Kuinka moni tuotakin urpoa äänesti?
Ei pettänyt Kulmuni tänäänkään kyselytunnilla. Samat fraasit, jotka jokainen osaa jo ulkoa, sama tuttu väistely, ei vastannut mihinkään.
Olin ajatellut, että oisi saanut jotain briiffausta eilisen ylinolon A-studion esiintymisen jälkeen. Mutta ei. Kävi jo mielessä, että esittääkö tuo tahallaan hölmöä, että vapautettaisiin erittäin vaativasta salkusta, jonka itselleen omi hillittömässä vallan halussaan. Voi karmeus.