Kulmuni nyt A-Studiossa
Onko tuo ihminen jotenkin yksinkertainen? Jotenkin antaa itsestään aivan dorkan vaikutelman. Ihan kuin toimittaja puhuisi jollekin ennalta koodatulle botille.
Mitä mieltä?
Kommentit (86)
Luuleeko Kulmuni, että sanomansa menee perille paremmin kun samaa lausetta jankkaa neljä viisi kertaa, sama mitä kysytään. Anteeksi, mutta miten tuo ihminen pystyy hoitamaan valtiovarainministerin postia.
Miksi naispoliitikkoja pitää läähättää ja räähättää?
Kovasti nämä haluaa kantaa vastuuta ja tarttua toimeen, mutta sitten ei kuitenkaan haluta kantaa vastuuta edes omista mielipiteistä vaan lässytetään turhaa jargonia eikä kukaan osaa haastattelun jälkeen sanoa mitä miestä tämä tyyppi oli yhtään mistään.
Ei kaikkia voi (eikä kyllä pidä edes yrittää) miellyttää.
Mutta hei, oli käynyt kampaajalla!
Vierailija kirjoitti:
Kovasti nämä haluaa kantaa vastuuta ja tarttua toimeen, mutta sitten ei kuitenkaan haluta kantaa vastuuta edes omista mielipiteistä vaan lässytetään turhaa jargonia eikä kukaan osaa haastattelun jälkeen sanoa mitä miestä tämä tyyppi oli yhtään mistään.
Ei kaikkia voi (eikä kyllä pidä edes yrittää) miellyttää.
Kovat on puheet. Tekoja ei ole paljon valehtelusta kiinnijäämistä lukuunottamatta näkynyt.
Annika Saarikko palaa syksyllä ja siinä on topakka nainen ja tulee puhetta.
Katsoin Kulmunin puhumista ja sen jälkeen JFK:n kuulentopuheen. Aivan eri planeetoilta
Kulmunin esiintyminen on hiukan parempaa silloin, kun vain yksi toimittaja kyselee, mutta argumentit olivat järkyttävää tuubaa. Lapsia ei voi tuoda ilman aikuisia, lopettakaa jo se äänestäjien aliarviointi! Ja hallituksen iltakoulusta mitään tietämätön ministeri voi palata takaisin lämpiöön. Jos ei tiedä mitään, ei voi kantaa vastuutakaan, mutta sen taakse ei voi loputtomasti paeta.
En ihan ymmärrä, miksi Suomi ainoana länsimaana haluaa tänne varta vasten t---ja lapsineen hakea, kun tavalliset kansalaiset joutuvat omin voimin ulkomailta sairastuttuaan kotiutumaan. T--ille sen sijaan hommaillaan monen virkamiehen voimin oikein omaa charter-lentokonetta.
Keskustan puheenjohtajana Kulmuni on täysi floppi. Ennen äänestin keskustaa joskus, nyt ei tulisi mieleenkään.
Mun mielestä kivan selkeästi puhui. Parempi että politiikko vääntää rautalangasta, kuin päästelee jotain kapulakieltä kuulostaakseen fiksulta. Toki se kultainen keskitie on paras, mutta tämä kelpaa ihan hyvin.
Antaisin enemmän aikaa näille tutustua tähän aiheeseen, ennen kuin tuomitsen yhden puheen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Kulmunin puhumista ja sen jälkeen JFK:n kuulentopuheen. Aivan eri planeetoilta
Minä katsoin Armstrongin puheet kuun pinnalta. Mies oli ihan kuin ei olisi tällä planeetallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kivan selkeästi puhui. Parempi että politiikko vääntää rautalangasta, kuin päästelee jotain kapulakieltä kuulostaakseen fiksulta. Toki se kultainen keskitie on paras, mutta tämä kelpaa ihan hyvin.
Antaisin enemmän aikaa näille tutustua tähän aiheeseen, ennen kuin tuomitsen yhden puheen perusteella.
Kapulakielisiä fraasejahan Kulmuni juuri toistelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös puheääni kamalaa kuunneltavaa. Voi hyvänen aika.
Arvostelkaa mieluummin puheen sisältöä eikä puhujan ulkoasua
nimim ei-kepu
Kulmunissa arvostan liivien sisältöä.
M
Sinä tykkäät kun nuorella naisella rinnat roikkuu melkein navassa? No eihän se kiellettyä ole, että sikäli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse kuullut kuin tämän yhden A-studion haastattelun, siinä en kapuloita huomannut. -sama
Vierailija kirjoitti:
Kulmuni kyllä sanoo jopa typeryyksiin asti hyvinkin selkeästi sen, minkä on ennalta harjoitellut. Mutta rautalangasta hän ei osaa vääntää, koska hän ei itse selvästikään osaa selittää eikä välttämättä ymmärrä omia (tai omina esittämiään) kantojaan.
Juuri siksi Kulmunin haastattelut jäävät kerran toisensa jälkeen papukaijan hupiesityksiksi. Toistoa toiston perään. Ja kysymysten väistelyä. Aivan kamalaa katsottavaa, ahdistuu katsojakin tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat kapulakielisisllä fraaseilla? Esimerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Onko kulmunit aseteltu antavasti esiin?
Kiinnostaisi tietää Kulmuneiden koko eli asia sisältö, onko ne D vai DD, vai jo G ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulmuni kyllä sanoo jopa typeryyksiin asti hyvinkin selkeästi sen, minkä on ennalta harjoitellut. Mutta rautalangasta hän ei osaa vääntää, koska hän ei itse selvästikään osaa selittää eikä välttämättä ymmärrä omia (tai omina esittämiään) kantojaan.
Juuri siksi Kulmunin haastattelut jäävät kerran toisensa jälkeen papukaijan hupiesityksiksi. Toistoa toiston perään. Ja kysymysten väistelyä. Aivan kamalaa katsottavaa, ahdistuu katsojakin tuollaisesta.
Se kyllä loisti, ettei ollut kunnon ajatuksia aiheesta. Siksi annankin aikaa tutustua aiheeseen, ennen kuin annan oman tuomioni. En ole siis vakuuttunut, mutta utelias näkemään lisää ajatustyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näillä kulmuneilla ja marineilla ei ole omia mielipiteitä mistään? Miksi aina tulee jotain liibalaabaa joka on ihan kuin jokin ulkoa opeteltu monimerkityksinen ympäripyöreys mikä ei vastaa yhteenkään esitettyyn kysymykseen? Miksi ei voi rehellisesti kertoa kantaansa ja olla reilusti vastaan/puolesta tuli mitä tuli?
Kun Marin oli viimeksi telkkarissa, hän oli ehtinyt olla pääministerinä 6h, joten hänen osaltaan en nyt vielä haluaisi liikaa arvostella.
Ministerinä kuitenkin jo 6 kuukautta ja puolueen 1. varapuheenjohtajana n. 5,5 vuotta, josta osan aikaa puolueen puheenjohtajana tuuratessaan Rinnettä tämän sairausloman aikana.
Kaiken lisäksi oli täysin selvää, että ensimmäisiä asioita, johon hänen odotettiin ottavan kantaa on Al-Hol tilanne, muttei osannut sanoa asiasta mitään ja tänään valehteli, että hallitus on antanut asialle hyväksyntänsä hiljaisesti.
Vaadimme Juha Sipilän takaisin puheenjohtajan rooliin.
Kun Marin oli viimeksi telkkarissa, hän oli ehtinyt olla pääministerinä 6h, joten hänen osaltaan en nyt vielä haluaisi liikaa arvostella.