Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon teillä on seksiä vakiintuneessa parisuhteessa?

Vierailija
11.12.2019 |

Meillä on jatkuvasti nyt riitoja tämän asian takia. Itken varmaan joka toinen päivä. Olemme olleet yhdessä 3 vuotta ja noin vuosi sitten mies otti asian esille ensimmäisen kerran ja sanoi, että meillä on nykyään liian vähän seksiä hänen mielestään. Tämä tuli minulle ihan puskista, koska en ollut kiinnittänyt asiaan itse mitään huomiota.

Nyt viimeisin vuosi on ollut sitä, että mietin aihetta oikeastaan koko ajan. Seksi on vähentynyt entisestään, koska minua ei yksinkertaisesti huvita. Mies on etäinen ja sulkeutuneempi päivä päivältä. En tiedä mitä tehdä.

Harrastimme seksiä suhteen alussa, ensimmäiset 6kk varmaan n. 4 kertaa viikossa. Sen jälkeen ehkä kerran viikossa. Nyt viimeisin vuosi on sujunut niin, että ehkä kerran kuussa jotain seksin kaltaista tapahtuu. Haluni ovat vain menneet, eikä kyse ole siitä, etten rakastaisi miestäni. Rakastan häntä ihan hirveästi, mutta seksi ei edes tule mieleeni, paitsi sitten, kun siitä tulee taas uusi riita muutaman viikon välein ja väliajan stressaan asiaa itsekseni.

Ajattelin, että tahdin hidastuminen on normaalia, kun suhde etenee. Mieheni selvästi kuitenkin kärsii tästä, emmekä osaa puhua aiheesta ainakaan mitenkään fiksusti. Mies on vihainen, minä olen ahdistunut.

Paljonko muilla on seksiä pitkissä parisuhteissa? Onko minussa jotain vikaa?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joka päivä, joskus saattaa joku päivä jäädä väliin jos on kiireitä tai jompikumpi sairaana tms. Vapaapäivinä yleensä monta kertaa.

Minusta teidän kannattaisi erota. Ihan erilaiset seksihalut eivät toimi yksiavioisessa suhteessa, vaan käy juuri noin että molemmat ovat onnettomia.

Vierailija
2/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, yhdessä myös 3 vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä joka päivä, joskus saattaa joku päivä jäädä väliin jos on kiireitä tai jompikumpi sairaana tms. Vapaapäivinä yleensä monta kertaa.

Minusta teidän kannattaisi erota. Ihan erilaiset seksihalut eivät toimi yksiavioisessa suhteessa, vaan käy juuri noin että molemmat ovat onnettomia.

Samaa mieltä :/

Vierailija
4/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa edes kuvitella eroavani miehestäni. En ymmärrä, miten jotkut haluavat seksiä joka päivä :s

AP

Vierailija
5/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on huolestuttavaa, jos 3 vuotta pitkä suhde ja seksiä on enää kerran kuussa, jos sitäkään. Onko sulla huolia, stressiä, masennusta?

Vierailija
6/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran parissa kuussa, joskus voi olla pari kertaa kuukauden sisällä ja joskus parikin kuukautta väliä. Läheisyyttä osoitamme toisiamme kohtaan aikalailla päivittäin ja myös seksihalut on molemmilla ihan samanlaiset, eli kumpikaan ei kovin usein halua. Ollaan oltu yhdessä jo 9 vuotta ja samanlainen meininki ihan alusta alkaen.

Vierailija
7/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta, noin kerran viikossa. 

Mutta tärkeintähän on se, että keskustelette siitä minkä te koette hyväksi ja oikeaksi teidän suhtessa. ei mikään keskiarvo määritä voi määrittä teidän suheen seksikertoja.

Vierailija
8/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi kerta viikossa ja yhdessä oltu 5 vuotta. Ymmärrän miestäsi ja ei ole mitään väärää, että haluatte seksiä eri määriä. Mutta ette sovi seksuaalisesti yhteen.

Vierailija
9/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on huolestuttavaa, jos 3 vuotta pitkä suhde ja seksiä on enää kerran kuussa, jos sitäkään. Onko sulla huolia, stressiä, masennusta?

Minusta tuossa ei ole mitään huolestuttavaa. Ihmiset on ihan erilaisia ja kaikilla ei ole tarvetta panna kokoajan.

Vierailija
10/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin, mutta se on molemmille ok. Teillä näköjään on erimielisyyttä asian kanssa, joten se voi kyllä olla ongelma..

Vierailija
11/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 krt vuodessa ja tämä on fakta. Alussa teimme sitä kuin kiimaiset kanit. Taisimme kyllästyä koko touhuun jossain vaiheessa.

Vierailija
12/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v naimisissa ja keskimäärin kerran viikossa.

Kyllä säännöllinen seksi kuuluu hyvään liittoon. Vaikkei aina huvittaisikaan, niin kannattaa "suostua", SE on rakkautta. Usein sitä itsekin innostuu kuitenkin =)

Jos asia on ongelma, niin suosittelen lämpimästi terapiaa. Seksuaalisuus on herkkä asia, ja siihen vaikuttaa kaikenmaailman ärsytykset ja alitajuiset ongelmat. Niihin ongelmiin kannattaa puuttua. 

Vierailija
13/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään huolia, enkä ole vaihtanut ehkäisyä tai muutakaan, mitä googlatessani löysin selittäviksi tekijöiksi. Minulla on kuparikierukka, eli ei johdu mistään hormonaalisesta ehkäisystäkään.

Ainoa huoli ja stressi on siis minun haluttomuuteni, ja tuntuu nykyään jo, että kaikki pyörii vain sen ympärillä.

AP

Vierailija
14/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, ehkä kolme kertaa vuodessa. Olen yrittänyt keskustella asiasta mutta mies ei näe hommassa mitään ongelmaa toisin kuin minä. Olisi edes kerran kuukaudessa seksiä niin olisin iloinen.

Vierailija
15/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö pillereitä? Tappaa kyllä seksihalut.

Ei ole kyllä hyvän suhteen merkki, jos harrastatte seksiä kerran kuussa tai harvemmin eikä sinulla tee edes koskaan mieli. Ja teillä ei ole edes lapsia! Mitäs sitten, jos teette lapsia, miten saatte ne edes alkuun ja sen jälkeen seksi loppuu tuolla menolla kokonaan. Ei huolta, vaikka et osaa ajatellakaan eroa, miehesi mielessä se on pyörinyt kyllä jo pitempään.

Vierailija
16/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh?! Mekin ollaan oltu 3v yhdessä ja n. 5krt viikossa. Menkkojen aikaan pelkkä suihinotto tms.

Siis ei ihme että miehesi on tyytymätön!

N27

Vierailija
17/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuossa ei ole mitään huolestuttavaa. Ihmiset on ihan erilaisia ja kaikilla ei ole tarvetta panna kokoajan.

Onko sinusta useammin kuin kerran kuussa seksiä sama kuin koko ajan?

Vierailija
18/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tyydytän itseäni lähes päivittäin, seksiä on miehen kanssa joka päivä aina lomalla normaalisti arkena 2 krt viikossa. Se on minulle liian vähän.

Joka päivä mietin seksiä. Joka päivä haluan seksiä. Eikö sua ala panett***amaan kun seksiä on noinkin vähän??

Jos näin on, ettet kaipaa seksiä, anna edes miehesi takia. Seksin puutteessa kärvisteleminen on kamalaa, kidutusta.

Jos et pysty antamaan, eroa. Muutoin tulee tuosta asiasta ongelmia, ennen pitkää. Tai annat ukkosi hakea tyydytyksen muualta.

Vierailija
19/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kerran viikossa. Yleensä harvemmin. Olen alkanut miettiä eroa tai sivusuhdetta, kun vaimon mielestä tahti on juuri hyvä. Ilmeisesti tähtäimessä on seksielämän lopettaminen parin vuoden sisällä.

Vierailija
20/79 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö pillereitä? Tappaa kyllä seksihalut.

Ei ole kyllä hyvän suhteen merkki, jos harrastatte seksiä kerran kuussa tai harvemmin eikä sinulla tee edes koskaan mieli. Ja teillä ei ole edes lapsia! Mitäs sitten, jos teette lapsia, miten saatte ne edes alkuun ja sen jälkeen seksi loppuu tuolla menolla kokonaan. Ei huolta, vaikka et osaa ajatellakaan eroa, miehesi mielessä se on pyörinyt kyllä jo pitempään.

Ettei vaan kävis hyppimässä aidan toisella puolen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan