Ok boomer
Aikasi on tullut, maailma kuuluu nuorille ..... ja he ovat vihaisia!
Kommentit (17)
Jokaiselta, joka päästää tuon möläyksen suustaan, pitää pyytää selvennystä. Jos he osaavat kertoa, mitä tuon ilmauksen taustalla on ja mitä se merkitsee, voidaan ryhtyä keskustelemaan asiapohjalta.
Ap, kerropa nyt, mitä "OK boomer" sinun mielestäsi tarkoittaa.
tui tui tuttisuu, ny on aika mennä mamin sylkkyyn.
Vierailija kirjoitti:
tui tui tuttisuu, ny on aika mennä mamin sylkkyyn.
Ok boomer
Lapsihyvät, kuvittelette varmaan meidän keski-ikäisten olevan boomereita eli suuria ikäluokkia. Niitä ovat kylläkin meidän vanhempamme, eli jos joku voisi tuota sanontaa viljellä niin me eläkkeellä oleville vanhemmillemme.
Vierailija kirjoitti:
Lapsihyvät, kuvittelette varmaan meidän keski-ikäisten olevan boomereita eli suuria ikäluokkia. Niitä ovat kylläkin meidän vanhempamme, eli jos joku voisi tuota sanontaa viljellä niin me eläkkeellä oleville vanhemmillemme.
Ok pullamössö.
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselta, joka päästää tuon möläyksen suustaan, pitää pyytää selvennystä. Jos he osaavat kertoa, mitä tuon ilmauksen taustalla on ja mitä se merkitsee, voidaan ryhtyä keskustelemaan asiapohjalta.
Ok boomer on kyllästyneiden milleniaalien vastaus siihen, kun boomerit yrittävät vierittää syyn kaikesta milleniaalien niskoille vaikka itse ovat pilanneet meidän mahdollisuutemme.
Ok coomer on parempi.
Kannattaa katsoa, varsinkaan jos ei ymmärrä mitä se tarkoittaa. Itse asiassa ok coomer on käänteentekevän hyvä viesti koko tälle planeetalle, erityisesti miehille.
maailma on nyt internationaalin nuorisoliikkeen!! ok boomer?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok boomer on kyllästyneiden milleniaalien vastaus siihen, kun boomerit yrittävät vierittää syyn kaikesta milleniaalien niskoille vaikka itse ovat pilanneet meidän mahdollisuutemme.
No, mitkä mahdollisuudet sinulta tai teiltä on nyt pilattu? Mikä syy on vieritetty niskoillesi? Mistä haluat puhua?
Pelkäänpä, että nyt on tullut keksityksi uusi "Kanada". Olin kummeliaikaan yläasteen opena ja luokanvalvojana, ja vaikka Kanada olikin ensin ihan hauska, siihen kyllästyi muutamassa viikossa. Tyrmistyttävästi sitä kuulee yhä näin kahdenkymmenenviiden vuoden jälkeen. Kuten "OK boomer", "Kanada" on käytössä silloin, kun yritetään näsäviisastella irti siitä, että pitäisi myöntää oma tietämättömyys tai sanoiksi pukematon ahdistuneisuus. Minun kärsivällisyyteni ei riitä iskusanojen huutelemisen kuuntelemiseen.
Onko tämä joku Gretan alulle panema meemi?
Ap ei sitten palannut keskustelemaan mieltään painavista asioista. Kumma juttu.
VITUTTAA NÄÄ BOOMERIT SAATANA KYS
Ok.