Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies isäksi vaikka ei halua, mitä tehdä?

Vierailija
11.12.2019 |

Mies ei halua missään nimessä lapsia.

Mitä tekisitte naiset, jos tulisitte raskaaksi tässä tilanteessa vahingossa? Kertoisitteko miehelle raskaudesta, sitten mahdollinen ero? Tai kertoisitte ja haluaisitte yrittää yhdessä ihmisen kanssa joka ei halua vanhemmaksi? Mitä miehet toivoisitte että tässä tapauksessa kävisi? Abortti ei ole vaihtoehto.

Mies on sanonut että lapsi pilaisi hänen elämänsä. Joka tapauksessa lapsi saattaisi siis tuhota suhteen.

Mies on kuitenkin myös sanonut että jos tietäisi saavansa lapsen, tuntisi velvollisuudekseen huolehtia lapsesta.

Olen miettinyt, että koska mies tuntee että lapsi pilaa hänen elämänsä, että entä jos vain eroan hänestä enkä kerro lapsesta. Niin mies saisi pitää oman elämänsä. Koska hänen elämänsä on pilalla joka tapauksessa jos tietää lapsesta, tämä miehen omin sanoin.

Ja karmaisevaa olisi ajatella että lapsella olisi vanhempi, joka ajattelee näin.

Muuten mies on mahtava ja ihana ihminen ja hyvä kumppani. Hän vain on 100% varma ettei halua lapsia.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään tee, vaan etsit miehen joka tahtoo lapsia. N37

Vierailija
2/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt pelkät alapeukut auta kun on viiva tikussa!

Kommentteja?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoisin pitää lapsen ja mies ei olisi vaarallinen/myrkyllinen ihminen, niin kertoisin. Siitä sitten eteenpäin jollain tavoin.

En tosin käsitä miksi noin jyrkästi asiaan suhtautuva mies ei ole hankkinut vasektomiaa esimerkiksi ulkomailla, tai ainakin käytä aina kondomia sen lisäksi että partneri käyttää jotain muuta ehkäisyä kunnes saa vasektomian. Joo tuplaehkäisykin voi pettää mutta se on jo tosi epätodennäköistä. Itse en uskaltaisi hänen asenteellaan varmaan edes harrasta s eksiä.

Vierailija
4/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee mitä? Olen jo raskaana. Tosin aivan alussa joten voihan se kesken mennä. Mies oli humalassa ja väitti kondomin olevan kunnolla yms ja oli kaikkea sähellystä, pyysin tarkistamaan jälkeenpäin ja tarkisti mutta tässä sitä nyt ollaan.

En uskalla kertoa miehelle ainakaan ennen joulua.

Mies tietää kuukautiskiertoni ja alkaa ihmetellä kyllä.

Ap

Vierailija
5/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa eron jos petät hänet huijaamalla.

Vierailija
6/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentteja?

Ap

Jaa, tilanne olikin konkreettinen, avauksesta luulin että teoreettinen.

Kertoisin toki. Ei sinun tarvitse vääntyä mutkalle vain siksi että miehellä on taipumusta dramaattisuuteen (elämäni olisi täysin pilalla....mutta kantaisin velvollisuuteni...oi minua oikeamielistä raskautettua...)

Vierailija
7/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikoisin pitää lapsen ja mies ei olisi vaarallinen/myrkyllinen ihminen, niin kertoisin. Siitä sitten eteenpäin jollain tavoin.

En tosin käsitä miksi noin jyrkästi asiaan suhtautuva mies ei ole hankkinut vasektomiaa esimerkiksi ulkomailla, tai ainakin käytä aina kondomia sen lisäksi että partneri käyttää jotain muuta ehkäisyä kunnes saa vasektomian. Joo tuplaehkäisykin voi pettää mutta se on jo tosi epätodennäköistä. Itse en uskaltaisi hänen asenteellaan varmaan edes harrasta s eksiä.

Lapseton ja iän puolesta ei voi saada vielä. Eikä raaski maksaa yksityisellä.

Miehen kommentit lapsista on vaan ollut niin älyttömiä että olen harkinnut eroa jo pidemmän aikaa. Olen ajatellut että mulla on vielä aikaa joten ei ole hätää erota, olen alle 30 vielä.

Mies ei ole myrkyllinen kylläkään. Vastuullinen, rento, huomiova jne. Terveelliset elintavat yms.

Vierailija
8/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse hän otti riskin kun harrasti seksiä. Kerro vaan mahdollisimman pian. Hän tekee päätöksensä.

Vierailija
9/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä oikein tajua mitä muuta voit tehdä kuin pitää lapsen yksin ja erota. 

TUskin aiot miestä kidnapata ja pakottaa isäksi vankina.

Vierailija
10/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentteja?

Ap

Jaa, tilanne olikin konkreettinen, avauksesta luulin että teoreettinen.

Kertoisin toki. Ei sinun tarvitse vääntyä mutkalle vain siksi että miehellä on taipumusta dramaattisuuteen (elämäni olisi täysin pilalla....mutta kantaisin velvollisuuteni...oi minua oikeamielistä raskautettua...)

Tuo kuulostaa kyllä aivan mieheltäni 😄 ehkä hän on hieman dramaattinen 🤔🙄

Vierailija
11/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kertoisin, en ehkä tosiaan ennen joulua, mutta onhan sillä miehelläkin oikeus tietää. Ja voihan hän muuttaa mielensäkin?

Vierailija
12/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toki voit ruokkoja häneltä periä

Vierailija
13/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en aiokaan mutta kysymys olikin entä jos en kerrokaan, etten vaan pilaa miehen elämää?

En kestäisi kuunnella sitten sitä, jos hän ei luovu tuosta dramaattisuudestaan niinkuin joku sanoo.

Loppuelämän joutuisin kuulemaan sitä koska mies on myös uhonnut kantavansa vastuunsa vaikka lapsi pilaisi hänen elämänsä.. Huoh

Ap

Vierailija
14/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, myös mies voi muuttaa mieltänsä, kun lapsi on syntynyt. En siis ottaisi eroa, vaan katsoisin miten asia kehittyy. Ja toimisin sitten sen mukaan, mikä miehen mieli on myöhemmin. En ehkä kuitenkaan kertoisi miehelle raskaudesta ihan heti, vaan odottaisin kuukauden pari keskenmenoriskin takia.

Vierailija
15/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita miettiä asiaa miltä sinusta tuntuisi tuon miehen osassa. Et tahtoisi lasta, maksaisit elareita, ja sinut luottamus naisiin romuna. N37

Vierailija
16/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee mitä? Olen jo raskaana. Tosin aivan alussa joten voihan se kesken mennä. Mies oli humalassa ja väitti kondomin olevan kunnolla yms ja oli kaikkea sähellystä, pyysin tarkistamaan jälkeenpäin ja tarkisti mutta tässä sitä nyt ollaan.

En uskalla kertoa miehelle ainakaan ennen joulua.

Mies tietää kuukautiskiertoni ja alkaa ihmetellä kyllä.

Ap

Siis huomasit, ettei kondomi ole kunnolla, mies sanoi "onpas", panitte ilman kumia ja nyt olet raskaana? Ei se raskaus tainnut miestä liiemmin pelottaa, kuitenkin oli sen verran selvinpäin, että sai tuikattua pullan uuniin. Kerrot, että vauva tulee, ota tai jätä ja sitten valmitaudutte tulevaan. Jos mies sanoo lapsen pilanneen elämänsä tai muuten syyttää lasta mistään niin ei tarvitse olla tekemisissä. /eri

Vierailija
17/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä mietit mitä pitää tehdä? Miehesi on itse valintansa jo tehnyt. Jokainen vastaa omasta ehkäisystään. Olemassa on myös 100% varma ehkäisy. Ei harrasteta seksiä!! Valintoja valintoja..

Vierailija
18/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita miettiä asiaa miltä sinusta tuntuisi tuon miehen osassa. Et tahtoisi lasta, maksaisit elareita, ja sinut luottamus naisiin romuna. N37

Kuule, silloin kun lapsi olisi ollut minulle katastrofi niin en todellakaan p*nnut kännissä mahdollisesti paikallaan oleva kondomi ehkäisynä. Eli minun päätelmäni tuosta on että miehelle lapsi ei ole puheista huolimatta mikään katastrofi.

Vierailija
19/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en aiokaan mutta kysymys olikin entä jos en kerrokaan, etten vaan pilaa miehen elämää?

En kestäisi kuunnella sitten sitä, jos hän ei luovu tuosta dramaattisuudestaan niinkuin joku sanoo.

Loppuelämän joutuisin kuulemaan sitä koska mies on myös uhonnut kantavansa vastuunsa vaikka lapsi pilaisi hänen elämänsä.. Huoh

Ap

Moraalitonta teet niin tai näin. Kyllä miehellä on oikeus tietää lapsesta, sekä lapsella oikeus tietää isästään.

Vierailija
20/99 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, silloin kun lapsi olisi ollut minulle katastrofi niin en todellakaan p*nnut kännissä mahdollisesti paikallaan oleva kondomi ehkäisynä. Eli minun päätelmäni tuosta on että miehelle lapsi ei ole puheista huolimatta mikään katastrofi.

Sinun päätelmäsi ei aina ole oikea. Jos sanoo että ei halua lasta, niin ei taida haluta. Mitäpä jos et olettaisi, etkä tekisi omia päätelmiäsi, olisi jotenkin sujuvampaa keskustelua? Minä harrastan kyllä kännissäkin seksiä, vaikka lasta en halua, näin toimivat myös ystäväni ja oikeastaan lähes kaikki jota tunnen. Empatiaa nyt vähän kehiin.