Ahdistaa kesän loppuminen :(
Suomen kesä kesti tällä kertaa kuukauden. Edessä 9 kk paskaa. MIten pärjäätte tän ajatuksen kanssa?
Kommentit (29)
Mieliala nousi huikeasti kun helteet loppuivat :). Nyt ei enää ahdista yhtään kun pääsee vaeltamaankin.
Talvella käy jossain lämpimässä maassa välillä.
Joulu on ihan kiva keskellä pimeyttä. Kevättalvi kyllä sitten meneekin jo kivasti.
Suomen ilmasto on kyllä vaan masokisteille
Ahdistaa ja ahdistaa. Ap sua ahdistaa helle ja sade, syksy ja talvi, kaikki vaan ahdistaa. Et ole opetellut elämään vielä?
Kesät ahdistaa ja masentaa. Syksyisin alan taas elää.
Ahdistus ja masennus hävisi kun viileämmät kelit tulivat. Olen kuin uudestisyntynyt.🤗
Vierailija kirjoitti:
Suomen ilmasto on kyllä vaan masokisteille
Varsinkin kesät.
AP:ta ahdistaa ja silti se lähettelee hymiöitä palstalle...
Minusta loppukesä ja alkusyksy on upeaa aikaa. Kuulasta ja raikasta. Minulla alkaa loma viikon päästä.
Mulle tulee eka ahdistus heti juhannuksen jälkeen kun päivät eivät pitene, mutta pikku hiljaa se helpottaa. Loppujen lopuksi loppu kesä ja elokuu on parasta aikaa. Samoin syyskuun alkupuoli.
Yleensä masentaa. Tänä vuonna ei. Oli niin ankeat kesäkelit että hyvä vain kun tulee syksy ja voi alkaa vetää huoletta villapaitaa päälle. Jos oikein tuuri käy, voisi tulla vaikka mukavat ulkoilukelit. En toki henkeä pidätä, koska tässä maassa tuntuu aina satavan tai tuulevan.
Kesä on ihanaa aikaa mutta pidän myös syksystä - tunnelmasta, väreistä ja sitten tulee sellainen kiva spooky season ja sitten joulu. Tammi ja helmikuu ovat raskaimmat kuukaudet ja sitten alkaakin kevään odotus. Minusta 4 vuodenaika on kiva!
Totta, oot oikeassa. Kuvittele sisällä että on kesä tai Eurooppa. Riippuu kai onnistuuko se, jos kylmää meinaa tulla sisälle. Kylppärissä patteri lämmittää vähän tai lisäpatteri.
Mihin maahan muutetaan kimpassa? Tai mitkä kaikki? Parempi ilmasto?
Vielä yksi kokonainen vuodenaika ennen pimeää talvea, syksy on ihana.
Jos pystyy nauttimaan vain kesästä ja vähintään 9kk vuodesta on paskaa, kannattaisko muuttaa johonkin muualle?
Sehän on hienoa, että meillä on 4 vuodenaikaa!
Mua ahdistaa, kun kesän jälkeen huomenna eka oikeudenistunto... Viimeksi ollut kesäkuun viimeinen päivä. Takana on satoja istuntoja ja nyt tuntuu, että unohtanut esiintymistaidon. Plääh.
asianajaja
Vielä on kesää jäljellä.
Kesä-, heinä- ja elokuu ovat kesäkuukausia
Kuuntelen Syysunelmaa ja juon teetä.
Täytyy alkaa etelänmatkaa suunnittelemaan, niin on jälleen jotain, mitä odottaa.