Huutonetissä trokataan todella !!!
Tsekkasin huutonetin Mansikka Marjaa myyvän trokarin viimeaikaiset saldot, JA HUH !!!
Eipä voi opiskelija puhua harrastuksesta kun kahden kuukauden aikana on myynyt melkein 500 tuotetta ja myynti liki 8000 ¿.
Uskomatonta vielä että käyttää varmastikin tekijänsuojalailla suojattuja kuvia omalla esittelysivullaan, sillä tuskin on maksanut korvausta tekijälle !!!!
Huutonetissä saa myös liikkeen- tai ammatinharjoittajat myydä tuotteitaan, se on vaan syytä mainita sivuilla (esim. ly-tunnus), mutta tällainen vedättäminen on TODELLA asiakkaiden aliaarvostusta !!!!
.......ETTÄ HARRASTUS OPINTOTUEN LISÄKSI ??!!!
Kommentit (97)
Eli toivoa on, että nämä trokaajatkin jäävät kiinni...
Nopeastihan sitä klikkaa myyjän suljetut ja avoimet kohteet ja jos joku myynnin maksimi katto on täynnä niin ly- tunnus on oltava tai ulos.
Tuo hietsun systeemi onkin aika hyvä ( en ole siitä aijemmin kuullut ), sammalla periaatteella.
verottajaa edemmän minua harmittaa KELAN ja sossun rahoilla turhaan elävät.
Vierailija:
Eli toivoa on, että nämä trokaajatkin jäävät kiinni...
miksi vauvalehti poistaisi ketjun? Eikö yleisellä tasolla saa tälläisesta asiasta keskustella? Kenenkään yksitysihenkilön koko nimeä ei ole mainittu, ei ole linkitetty mitään eikä ketään yksilöidysti haukuttu.
Miksi trokaamisesta ei _ yleisellä tasolla _ saa keskustella?
Myy kylläkin käytettyjä vaatteita, mutta ei kenelläkään voi olla niin paljon vaatteita kuin mitä hän myy. Eli huutaako jostain ja myy sitten? Tuntuu yleensä saavan ihan hyvän hinnan. Siksi vaan mietin että kun mainostaa että ei eläimiä ei polteta, niin ne vaatteethan voi tulla mistä vaan. Olen seurannut noita myyntejä kun myy sen kokoista kun itsekin etsin. Mutta ei kellään lapsella ole satoja samankokoisia puseroita...
Saa vähintään tupla hinnan ellei jopa tripla hinnan noista tuotteistaan. Jenkkien ebayssä tuo MM ei ole niin suosittu ja sieltä saa noita alle 20 taalan eli n. 15 euron (riippuen tuotteesta). Jotkut on tietty hieman kalliimpia, mutta yleisesti nuo ovat alle 20 taalan. Ja posteja ei yleensä paljoa tule, maksimissaan 25 taalaa eli siis n. 20 euroa. Brittien ebayssä noita saa ehkä jopa halvemmalla. Myös nuo Disney Storen vaatteet mitä hän kauppaa menevät tuolla halvalla (siis ebayssä). Ja sulle joka sanoi, että myyhän siellä muutkin uusia MM vaatteita, mutta huomasitko, että kukaan ei huuda heidän kohteitaan, ainoastaan tuon trokarin.
pyydänkin häntä lukemaan tämän jutskan kun menen illalla käymään. Pappa on aika innokas kaikista väärinkäytöksistä, on käräyttänyt monta harmaata.
Pappa on vanhan kansan suoraselkäinen joka on sitä mieltä että kaikien on osallistuttava yhteiskunnan palveluihin (verojen muodossa)
Ëi niin pientä RIKOLLISTA olekkaan etteikö verokarhu kiinnostuisi, sanoo meiän pappa.
Pienistä puroista ne isot joet.....
esim näistä pimeistä kauppiaista.
Jokainen joka ostaa nimimerkin takana olevalta saa tietoonsa maksuvaiheessa kauppiaan nimen, ellei käytä ns. " akuankkatiliä" ja keksittyä nimeä, joilloin pitää kyllä kellojen soittaa.....
Jokainenhan saa myydä ja ostaa, mutta kun vero se tulisi jokaisen maksaa.
En todellakaan halua maksaa ylimääräistä veroa siitä että naapuri elää leveesti pimeellä kaupalla.
Suviuunot pannaan yleensä tekemään näitä pikkujuttuja....joten varokaa trokarit.
terv. " monta kesää verotoimistossa työskennellyt"
Ei voi vähempää kiinnostaa, jos joku rahoittaa hieman elantoaan myymällä lastenvaatetta huutiksessa.
Itse olen vain iloinen, että voi ajoittain helposti ostaa vaikka nyt sitten MM -tuotteita huutiksesta. Mulla ei juurikaan ole luppoaikaa luuhata kaupoissa, niin huutis on oiva tapa hankkia joten pientä erikoisempaa lapsilleni. En todellakaan valittaisi edes hinnoista!
Outoja otte! Jos on liian kallista teille, niin miksi ostatte?
Vierailija:
Ei voi vähempää kiinnostaa, jos joku rahoittaa hieman elantoaan myymällä lastenvaatetta huutiksessa.Itse olen vain iloinen, että voi ajoittain helposti ostaa vaikka nyt sitten MM -tuotteita huutiksesta. Mulla ei juurikaan ole luppoaikaa luuhata kaupoissa, niin huutis on oiva tapa hankkia joten pientä erikoisempaa lapsilleni. En todellakaan valittaisi edes hinnoista!
esim. siitä
että jos Sinä TEET JOTAI ANSIOMIELESSÄ, eli saat maksun tehdystä työstä/palvelusta, myydystä tuottesta tjms.
Olet jonkinmoinen ammatinharjoittaja, käytetyn tavan myynnistä onkin sitten taas eri ohjeet, JA NE VARMAAN MONIKIN TIETÄÄ.
Ihmettelen vielä miten moni sanoo ettei ole aikaa luuhata kaupoissa kun ostarit ovat pullollaan äitejä kiljuvine kakaroineen aamusta iltaan.
Olen työssä yhessä suurimmista ostareista, ja kiitän luojaa että emme myy lasten tarvikkeita, kaveri on ja se on jo aika seko oltuaan siellä melkein vuoden.
......no etkö tosiaan osaa sanoa putooko lapsi tästä...
....onko tämä varmaan turvallinen potta..
sori, lipes kai vähän
ierailija:
Ei voi vähempää kiinnostaa, jos joku rahoittaa hieman elantoaan myymällä lastenvaatetta huutiksessa.Itse olen vain iloinen, että voi ajoittain helposti ostaa vaikka nyt sitten MM -tuotteita huutiksesta. Mulla ei juurikaan ole luppoaikaa luuhata kaupoissa, niin huutis on oiva tapa hankkia joten pientä erikoisempaa lapsilleni. En todellakaan valittaisi edes hinnoista!
muut joutuvat ostamaan sen tavaran trokarilta, kun esim. nettimyynnin ovat tyhjentäneet. Ja sitten pitää vielä maksaa enemmän kuin mitä olisi sieltä alemyynnistä saanut. En tykkää, en.
käyn Second hand liikkeissä, mikä onkin mielestäni ihan toinen juttu, siellä on henkilökunta tsekannut tavarat ja on priimaa.
Ehkä vähän kalliimpaa kuin kirppareilla mutta on ok kuntoista
No mutta nythän keskustellaan näistä jobbareista, meille tuli leikkipuistoon yksm tällainen kerran tarjoamaan tuotteitaan, en tie´dä mitä lpj sanoi mutta niin meni rekkeineen että Hippulat vinkui
Seur vanh. kokouksessa asia käsioteltiin ja vast oli ettei ollut myyntilupaa.
Vierailija:
muut joutuvat ostamaan sen tavaran trokarilta, kun esim. nettimyynnin ovat tyhjentäneet. Ja sitten pitää vielä maksaa enemmän kuin mitä olisi sieltä alemyynnistä saanut. En tykkää, en.
Kateellisten panettelua, naurettavaa pilkunnussimista ja kyyläystä. Kyllä olette sitten HAPANTA porukkaa!
T. Yksi jolle on ihan sama mitä kukin myy huuto netissä, monesti olen (tyytyväisenä) ostanut joltain ulkomammalta kauniita vaatteita, joita ei täältä Suomesta saa!
Sä olet varmaan niitä, jotka häpeää suomalaisuuttaa ihan mistä naurettavasta syystä tahansa.
Vierailija:
Kateellisten panettelua, naurettavaa pilkunnussimista ja kyyläystä. Kyllä olette sitten HAPANTA porukkaa!T. Yksi jolle on ihan sama mitä kukin myy huuto netissä, monesti olen (tyytyväisenä) ostanut joltain ulkomammalta kauniita vaatteita, joita ei täältä Suomesta saa!
valvomaan myyntejä, mutta voisivat edellyttää ly-tunnusta mikäli myydään uutta tavaraa tai muuten " ammattimaisesti" , kuten samaa tuotetta useampia jne.
Hietsussakin on joku maksimi määrä kertoja vuodessa minkä saa pöytiä sama myyjä, tai muuten katsotaan ammattimaiseksi toiminnaksi ja uuden myynti on sielläkin kielletty.
Paljon olis töitä tälläkin saralla.