Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetissä trokataan todella !!!

Vierailija
10.06.2006 |

Tsekkasin huutonetin Mansikka Marjaa myyvän trokarin viimeaikaiset saldot, JA HUH !!!

Eipä voi opiskelija puhua harrastuksesta kun kahden kuukauden aikana on myynyt melkein 500 tuotetta ja myynti liki 8000 ¿.

Uskomatonta vielä että käyttää varmastikin tekijänsuojalailla suojattuja kuvia omalla esittelysivullaan, sillä tuskin on maksanut korvausta tekijälle !!!!

Huutonetissä saa myös liikkeen- tai ammatinharjoittajat myydä tuotteitaan, se on vaan syytä mainita sivuilla (esim. ly-tunnus), mutta tällainen vedättäminen on TODELLA asiakkaiden aliaarvostusta !!!!

.......ETTÄ HARRASTUS OPINTOTUEN LISÄKSI ??!!!

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed. annettu linkki sisältää erittäin etovan seksikuvan, jossa ykä lentää.

Joten jos ei kiinnosta moinen, älä kokeile.

Joku ääliö jälleen provosoi teitä ja meit' ä.

Vierailija
62/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin yksi lapsi niin ostan hälle paljon vaatetta.

Itseäni kiinnostaa noi vaatteet ja shoppailu, vähän niinkuin harrastus, kukin harrastaa mitä haluaa.

Minä kun en polta tupakkaa, siihen menisi PALJON rahaa ja en käy joka viikonlopu Baareissa, siihenkin menee paljon rahaa. Joten käytän rahaa lapseni vaatteisiin, leluihin jne.. Kukin käyttää mihin haluaa.

Mieluummin ostan huutonetistäkin sitä UUTTA ja UUDENVEROISTA.

Saa ainakin rahoilleen vastiketta. Niitä rutisijoita sitten sielläkin riittää

kun ovat ostaneet jotain käytettyä ja sitten ei olekaan olllut mieleen kun on liikaa nukkaa jne.. Uusien vaatteiden ostossa ei ole sitä ongelmaa :)

Ihania löytöjä olen tehnyt myös ulkomaan myyjiltä, KIITOS TEILLE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää kuinka kauan Hansu on luullut selviänsä massamyynnistä. Ja moni moni muu. Jos haluaa olla ihan varma ettei osta trokarilta voihan sitä tietenkin aina kysyä myyjältä ytunnuksen tai että sisältääkö hinta alvit, sekin selventää jo paljon.

Vierailija
64/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ VÄLIÄ!? " Jos haluaa olla ihan varma ettei osta trokarilta" .

Tottakai ostan trokarilta, jos halvalla uudenveroista saan. oonko minäkin trokari, kun kierrätän kerran katsotut dvd-elokuvani huuto. netin välityksellä? 100 kpl:tta tällä hetkelläkin myynnissä. ja nyhdän tasan tarkkaan 2e voittoa elokuvista. se on kelpo viikkotulo.

Vierailija
65/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MITÄ VÄLIÄ!? " Jos haluaa olla ihan varma ettei osta trokarilta" .

Tottakai ostan trokarilta, jos halvalla uudenveroista saan. oonko minäkin trokari, kun kierrätän kerran katsotut dvd-elokuvani huuto. netin välityksellä? 100 kpl:tta tällä hetkelläkin myynnissä. ja nyhdän tasan tarkkaan 2e voittoa elokuvista. se on kelpo viikkotulo.

Kyse on koko ajan ollut JATKUVAN UUDEN tavaran myynnistä! Ei oman käytetyn tavaransa myynnistä! Miksei ihmiset vaivaudu lukemaan koko ketjua ..

Vierailija
66/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittoa itselleen. Miksi maksaa trokarille, kun sen uuden saisi muualta halvemmalla.

Vierailija
67/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

voittoa itselleen. Miksi maksaa trokarille, kun sen uuden saisi muualta halvemmalla.

Koska se trokari on aina ensimmäisenä paikalla ja vie kaiken nenän edestä :) Jos näitä hemmetin trokareita ei olisi, niin ehkä itsekkin kerkiäisi tehdä hyviä löytöjä! Helsingissä on aina samat naamat paikalla, kun jossain ilmoitetaan jotain super aleja. Ja kun vilkaisee rouvien ostoksia, niin on kymmenen erikokoista reimatec haalaria käsissä :) (Nyt puhun esim. stockan outletin puolihinta päivistä) Rouvalla oli vielä kamala tarve selitellä että ääneen (VAIKKA OLI YKSIN LIIKENTEESSÄ) NÄMÄ MENEE YSTÄVIEN LAPSILLE LAHJAKSI! Just joo ja samana iltana ne oli tupla hinnalla kahdella eri tunnuksella huudossa. Ja kun tuki tunnuksia vähän enemmän, niin ne oli varmasti saman ihmisen...

Vierailija
68/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muut opiskelijat joutuvat kitkuttelemaan opintotuella (opintotuki + asumislisä, bruttona yhteensä max. 410EUR) ja saavat tehdä tukikuukausina 505 EUR edestä ja tuettomina kuukausina 1515 EUR edestä töitä ilman, että tuet lähtee.

Itsekin olen joutunut maksamaan ensimmäisne opiskelunivuoden opintotukia takaisin, koska tein täyspäiväisesti töitä tammikuu-elokuu ennen kuin aloin opiskelut.

Sitten nämä Hansu juniorit pyörittää vaatebisnestä pimeesti niin, että toukokuussa (tukikuukausi) myynti on ollut yli 3000EUR, siis yli 6-kertaisesti sen mitä saa tienata ilman, että lähtee tuet...

Myönnän, että olen kateellinen, mutta jos kerran tekee tollasta myyntiä niin ei sitten kyllä tarvii nostaa tukiakaan. Ehkä ne opiskelijat, jotka OIKEASTI tarvii tukia sais joskus sellasia tukia, jotka vastaa esim. todellisia asumiskustannuksia pääkaupunkiseudulla jos tollaiset vapaamatkustajat saatais pois kyydistä..

Vierailija
69/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ostaa kamalat kasat vaatteita ja leffoja ja todellakin muita kuin omaa kokoa. Parin päivän päästä naisella on oma pöytä jossa myy ostamansa tuotteet paljon kalliimmalla. Eikö tuollaiseen pitäisi jo kirppiksen pitäjän puuttua? Vai?

Menee asian vierestä mutta silti

Vierailija
70/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran tekee tollasta myyntiä niin ei sitten kyllä tarvii nostaa tukiakaan. Ehkä ne opiskelijat, jotka OIKEASTI tarvii tukia sais joskus sellasia tukia, jotka vastaa esim. todellisia asumiskustannuksia pääkaupunkiseudulla jos tollaiset vapaamatkustajat saatais pois kyydistä..

[/quote]

Vierailija
71/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä eivätkä maksa veroja jne.

-84-

Vierailija:

Vierailija:

Koska se trokari on aina ensimmäisenä paikalla ja vie kaiken nenän edestä :) Jos näitä hemmetin trokareita ei olisi, niin ehkä itsekkin kerkiäisi tehdä hyviä löytöjä! Helsingissä on aina samat naamat paikalla, kun jossain ilmoitetaan jotain super aleja. Ja kun vilkaisee rouvien ostoksia, niin on kymmenen erikokoista reimatec haalaria käsissä :) (Nyt puhun esim. stockan outletin puolihinta päivistä) Rouvalla oli vielä kamala tarve selitellä että ääneen (VAIKKA OLI YKSIN LIIKENTEESSÄ) NÄMÄ MENEE YSTÄVIEN LAPSILLE LAHJAKSI! Just joo ja samana iltana ne oli tupla hinnalla kahdella eri tunnuksella huudossa. Ja kun tuki tunnuksia vähän enemmän, niin ne oli varmasti saman ihmisen...

Vierailija
72/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosiaan että joku ilmiantaa nämä trokarit verottajalle ja verottaja muistaa tuntuvilla mätkyillä! Ihme että saavat noin vapaasti rellestää!

Vierailija
73/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivon tosiaan että joku ilmiantaa nämä trokarit verottajalle ja verottaja muistaa tuntuvilla mätkyillä! Ihme että saavat noin vapaasti rellestää!

Vierailija
74/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ilmiantanut tämän Hansu juniorin, tänään tuli sähköpostiin vastaus " Kiitos viestistäsi! Olen välittänyt viestisi asiaa hoitavalle henkilölle. Ystävällisin terveisin ***** ********* VeroHallinnon asiakaspalvelu"

Kjäh kjäh!

Vierailija
75/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas täällä on kaikki liikkeellä asiaan perehtymättä :) Luulis kuitenkin että ite tiiän miten raha-asiani olen hoitanut (viimeksi tänään verotoimistosta käynyt tarkistamassa asian).

Elikkä opintotukea en nosta sen enempää kuin sitä laillisesti saan (esim. kesäkuukausina en nosta lainkaan) ja verot maksan voitoistani, vaikka minulla ei Y-tunnusta olekaan. Eikä tulekaan olemaan, koska myyn vaan hetkittäin enkä ympärivuotisesti (verotoimiston mukaan tämä myös ok, kun ilmoitan kerta voittoni sinne joka tapauksessa). Eli tämän vuoden osalta alv-raja on täyttymässä, joten myyntini tulevat tässä nyt taas loppumaan ja opintotuella kituuttelu alkaa siinä missä muillakin opiskelijoilla (samoin asumistuen kanssa, en nosta ylimääräistä).

Ja sitten kun laskette ton huiman voiton mitä minulle jää verojen maksamisen, tullimaksujen, postituskulujen yms. jälkeen niin ei mekään tässä mitenkään kovin leveästi eletä joten kateuteen ei ole aihetta.

Eli tosiasiassa huutonet-myyntini eivät ole mitenkään kauhean kannattavia, mutta tuo kuitenkin hiukan lisää siihen opintotukeen. Mutta vaikka näyttää siltä viimeisten kuukausien myyntien perusteella että tienaisin aivan hirveen paljon, niin ei se kuitenkaan ihan niin ole... laskettiin aamusella verotoimistossa juuri saamaani voittomäärää, ja virkailija sanoi ettei tuollaisista summista edes tarvitsisi maksaa veroa :D

Ja sitten voitte vielä ynnätä laskuihinne sen, että VOISIN nostaa sitä opintotukea+asumistukea joka kuukausi ympäri vuoden, eli jos tienaan, menetän ainakin puolet voittorahoista tukien vähentymisen vuoksi.

Tässä on sitten semmoinen valintakysymys että haluaako mieluummin käyttää niitä yhteiskunnan varoja ympäri vuoden vai tekeekö mieluummin edes jonkinlaista työtä, josta tosiaan maksan ne verotkin sitten vielä. Tällä hetkellä tosin tuntuu siltä, että olisi ilmeisesti ollut paljon parempi ottaa se 2800 sieltä kelasta kuin oikeesti tehdä töitä 4kk tuon summan eteen niin kuin olen nyt tehnyt.

Mutta tehkää ihan rauhassa ilmoituksia ihan niin paljon kuin haluatte, asiat on nimittäin jo hoidettu ettei tästä minulle mitään ongelmia koidu.

Vierailija
76/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minäkin voin vaikka vilkaista kohteitasi hyvällä omatunnolla :)

Vierailija
77/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin täällä syyttelee kovaan ääneen toisia, kannattaa varmistaa myös oma oikeusturvansa.

Olen samaa mieltä, että ihminen ei voi tuollaista isoa bisnestä pyörittää ja samalla nostaa esim. tukia, mitkä hänelle ei kuulu.

Itse olen myynyt ja myyn nytkin huutiksessa uusiakin lastenvaatteita, jonkun verran.

Vaatteet ostan kyllä aina tarkoituksena käyttää niitä omilla, mutta olen vaatteisiin täysin hurahtanut, teen siis paljon " virheostoksia" ulkomailta. Nämä sitten laitan eteenpäin esim. huutonetin kautta.

Minulla on paljon kohteita auki, mutta lähtöhinta on joka kerta alle sen, mitä itse maksoin, ekalla huudolla täyttyy oma maksamani hinta.

Mitä tästä voi päätellä?

Usein jään omilleni, joskus tappiolle, kun laitan esim. kohteen näyteikkunaan, mikä maksaa 2 euroa.

Kuvaan tuotteet, kirjoitan ilmoitukset, punnitsen ja pakkaan tuotteet, kirjoittelen sähköpostit ees taas ja kiikutan paketit postiin.

En todellakaan tienaa tällä hommalla, mutta pidän tästä!

Tiedän ettei minun " tuloillani" ole tekemistä veron kierron kanssa. Harmittaa vaan, että sitten kaikki minun kaltaisenikin myyjät leimataan jonkinlaisiksi huijareiksi yms....

Jotain rajaa syyttelyyn sentään. tässä maassa on niin paljon vääryyttä, että ei ehkä tällä lailla kannata alkaa maailmaa parantaa.

Huolehdin omat veroni aivan niinkuin rehellisen kansalaisen kuuluu. Siksi olen valmis myymään edelleenkin kaikki meille sopimattomat uudet vaatteet vaikka sitten huutiksessa, että edes joku lapsonen saisi ne kaikki kauniit asut päälleen :)

Vierailija
78/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän niistä itsekin maksanut jotain eli EI todellakaan ole pelkkää VOITTOA.

Vierailija
79/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä monelle on vaikeaa ymmärtää tosiaan tuo, että kaikki mikä huutiksesta tulee ei todellakaan ole puhdasta voittoa. Parhaimmillaan olen jopa maksanut ite enemmän vaatteista kuin mitä huutonetistä saan, esim. suurinosa pyjamista ovat olleet minulle kalliimpia ostaa kuin mitä olen saanut niistä. Ainoat millä tosiasiassa tienaan ovat nuo mansikkamarja vaatteet, ja jos setistä saan 20 e niin kuinka kauhean suuri voitto siitä voi tulla?

Jotkut kohteet on sitten suositumpia, joista voin saada jopa 20-30e voittoa mutta näitä on tosi harvassa. Esim. nuo 3-os. prinsessasetit mitä myyn, olen itse ostanut niitä 25e/kpl ja myyntihinta taisi olla alimmillaan 29e/setti (ja postarit kohteessa 2.5e, joihin itseasiassa menee sitten päälle 5e joten tienaan tuossakin pari euroa). Jos prinsessasetti huudetaan 40e voitan siis n. 13e.

** kyllä tässä vielä mersu ostetaan **

Vierailija
80/97 |
12.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi Hansu olet poistanut huudosta omakuvauksesi? Todellakaan en usko että olet missään verotoimistossa myynneistäsi puhut saatika jättänyt opintotukea nostamatta...kukin taaplaa tyylillään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi