Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetissä trokataan todella !!!

Vierailija
10.06.2006 |

Tsekkasin huutonetin Mansikka Marjaa myyvän trokarin viimeaikaiset saldot, JA HUH !!!

Eipä voi opiskelija puhua harrastuksesta kun kahden kuukauden aikana on myynyt melkein 500 tuotetta ja myynti liki 8000 ¿.

Uskomatonta vielä että käyttää varmastikin tekijänsuojalailla suojattuja kuvia omalla esittelysivullaan, sillä tuskin on maksanut korvausta tekijälle !!!!

Huutonetissä saa myös liikkeen- tai ammatinharjoittajat myydä tuotteitaan, se on vaan syytä mainita sivuilla (esim. ly-tunnus), mutta tällainen vedättäminen on TODELLA asiakkaiden aliaarvostusta !!!!

.......ETTÄ HARRASTUS OPINTOTUEN LISÄKSI ??!!!

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta näyttää todella vähäpätöisimmiltä asialta. En jaksaisi korvaani lotkauttaa. Kyllä joillakin on aikaa! Jos mulla olisi tuo määrä aikaa käytettävänäni, niin en TOSIAANKAAN kuluttaisi sitä laskemalla, kuinka paljon mikäkin nicki on myynyt huutonetissä kamaa!! Tämän täytyy olla vitsi! Onhan...

Vierailija
42/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleenkin olen sitä mieltä, että koko aloitus on huono. AP:tä ja muita kuorolaisia vain ketuttaa, kun eivät itse keksi mitään hyödyllisempää tekemistä.

Ja sekolle kaverillesi suosittelen ammattiauttajaa. Hänellä on muutakin ongelmaa kuin työpaikka, sillä pelkistä lapsiperheistä ostoksilla ei kukaan järkevä ihminen sekoa.

Vierailija:

Ihmettelen vielä miten moni sanoo ettei ole aikaa luuhata kaupoissa kun ostarit ovat pullollaan äitejä kiljuvine kakaroineen aamusta iltaan.

Olen työssä yhessä suurimmista ostareista, ja kiitän luojaa että emme myy lasten tarvikkeita, kaveri on ja se on jo aika seko oltuaan siellä melkein vuoden.

......no etkö tosiaan osaa sanoa putooko lapsi tästä...

....onko tämä varmaan turvallinen potta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisestä moraalista ja yhteysvastuusta. Kohan omaa nappaa tuijotetaan niin saapi tehdä mitä lystää. Pimeatyö ei liikuta millään lailla, ennekuin se oma työpaikka menee alta.

Sinä joka vingut, ettei sinulla ole aikaa käydä ostoksilla ja haluat vaatteita, joista suomesta ei saa, hankkiudu samalla vaivalla huutiksen tilata ko vaatefirman myyntisivuille ja osta ne sieltä. Voihan jenkeistä liata laillisestikin tuotteita. Turha on kyllä sitten ihmetellä kun kotimaassa myynti hiipuu ja lastenvaateliikkeet lopettaa toimintnsa yksi toisensa perään. yhtälailla on turha ihmetellä mihin meitin verorahat menee...maksetaan soiaalietuuksia niille jotka eivat sitä oikeasti tarvii.

Vierailija
44/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa tärkein pointti on ollut nähdäkseni HARMAA TALOUS, eli pimee bisness.

Ja joikaisen oma asiahan on jos hyväksyy sen että saa nettona käteen 1000 ¿, kun naapurin opiskelijat tienaavat sen viikossa.,

Oletko oikeesti halukas auttamaan myyjiä (eivät maksa veroja) vaikka omia eromätkyjä maksellessa.

HERÄTKÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !!!

EI LOPU TAVARA MAAILMASTA VAIKKA JOKINEN TROKARI LOPETETTAISIIN.

Vierailija
45/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joikaisen oma asiahan on jos hyväksyy sen että saa nettona käteen 1000 ¿, kun naapurin opiskelijat tienaavat sen viikossa.,

Oletko oikeesti halukas auttamaan myyjiä (eivät maksa veroja) vaikka omia eromätkyjä maksellessa.

Vierailija
46/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se myyjäkään niitä ilmaiseksi saa vaan jotain hänkin maksaa! Sitä paitsi kateellinen kiukkupussi sinä olet! Ala itsekin ostamaan ja myymään huutonetissä. Vai eikö taito riitä? Kiukuttelet kuin joku pikkupentu. Mutta kateellisiahan tämä palsta on täynnä...

Vierailija:

Vierailija
47/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse kateudesta vaan oikeudenmukaisuudesta, jos sitä et tajua niin olet sosiaalipummi.

Tässä ketjussa on kyse liikkeenharjoittamisesta, ja useimmt osallistuneet ovat ymmärtäneet että myyjä makssa myymistään jotain (sinä et näköjään ymmärrä missä mennään) no joka tapauksessa asiallista keskustelua aiheesta ollut muutamaa kommentttia lukuunottamatta.

Sinun kommenttisi onkin sitten ihan oma luku sinänsä.

Ei ole varmaankaan kyse kiukkupusseista, vaan itseni lisäksi täällä on varmaankin usita joilla taito kyllä riittäisi, mutta ei verosysteemien takia ryhdy myymään uutta.

Vierailija:

Ei se myyjäkään niitä ilmaiseksi saa vaan jotain hänkin maksaa! Sitä paitsi kateellinen kiukkupussi sinä olet! Ala itsekin ostamaan ja myymään huutonetissä. Vai eikö taito riitä? Kiukuttelet kuin joku pikkupentu. Mutta kateellisiahan tämä palsta on täynnä...

Vierailija:

Vierailija
48/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostajan täytyy saada kuitti, jotta ostajan turva säilyy yms. Hyvähän se oilsi, että omalla työllä itsensä elättää. Ja jos tulot jäävät alle normien niin sitten nostakoon opintotukia, kotihoidontukien lisäosia, asumistukia tai mitä vain lisänä. Mutta tosiaan JOS, mikäli kauppa on kannattavaa niin tulkoon toimeen omillaan.

Vierailija
49/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

YRITIN LAITTAA VIESTI ETTÄ VERO PISTE FI SIVUILLE VOIT LAITTAA nimettömänä viestiä, niin jopa poistettiin....... onkohan tai siis on huutonetillä " oma lehmä ojassa" .

Aikamoiset mainostulot varmaankin karisisi jos puolet käyttäjistä putoisi pois, laske sitä.........

Vierailija
50/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkan verojen kautta? Ketkä on ne mutsit, jotka maksavat satunnaiset lastenhoidot pimeesti? Ketkä on ne mutsit, jotka maksavat pimeästi osa- tai kokopäiväisestä lastenhoidosta kotonaan hoitajalle palkan pimeästi? Näitä mammoja on Suomi täynnä, missäs ne mahtaa olla? Ei ainakaan näköjään Aihe Vapaa palstalla, kummallista.

Entäs kun muutat ja myyt paljon roinaa? Mites ne veroasiat silloin?

Btw huutonetissa minä ainakin myyn useimmiten myös netittömie tuttujen tuotteita, eli kaikki myytävät tuotteeni eivät ole minun.

Vierailija
51/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

palkan verojen kautta? Ketkä on ne mutsit, jotka maksavat satunnaiset lastenhoidot pimeesti? Ketkä on ne mutsit, jotka maksavat pimeästi osa- tai kokopäiväisestä lastenhoidosta kotonaan hoitajalle palkan pimeästi? Näitä mammoja on Suomi täynnä, missäs ne mahtaa olla? Ei ainakaan näköjään Aihe Vapaa palstalla, kummallista.

Entäs kun muutat ja myyt paljon roinaa? Mites ne veroasiat silloin?

Btw huutonetissa minä ainakin myyn useimmiten myös netittömie tuttujen tuotteita, eli kaikki myytävät tuotteeni eivät ole minun.

Vierailija
52/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijakkaa, ollaan sitä kateellista porukkaa !!

Vai harmaa talous, pas... marjat ketään teistä se kiinnostaa, kyse on teillä pelkästä kateudesta !! Eikö rahat riitä itsellä ostamiseen kun täällä pitää kateellisena valittaa ?

Jo on teillä onkkelmat jos tälläisestä asiasta viitsitte valittaa ? Kannattaisko hiukan vilasta peiliin ja aikuistua ???

HÄVETKÄÄ !!!

Vierailija
53/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sitten raksatyömaille tekemään selvitystä, niin huomaatte mikä on homman nimi. siel on sitä harmaata taloutta!

Joku Hansu on mennyt liian pitkälle, myönnän sen, mutta älkää hänen vuokseen tuomitko kaikkia huutiksenkaan myyjiä :)

Itse myyn siellä, myös uusia, joita olen ulkomailta ostanut eivätkä sopineetkann

Vierailija
54/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteissani on siis paljon uutta, jotkut myyn maksamallani hinnalla, joistain tulee muutama euro voittoa. Mutta työhön nähden summat on mitättömät!! Siis kyse ehkä 50 eurosta, mitä olen saanut, vaikka kohteita on pitkä lista... Eli ei se älytön voitto ole niin itsestään selvää.

Periaatteesta olen samaa mieltä, verot kuuluu kaikille,

Mutta asenne, että kaikki uutta myyvät pää pölkylle on mielestäni älyvapaa, kunkin taustaa ja tilannetta tuntematta.

Meitä asioistaan ja velvollisuuksistaan huolehtiviakin kyllä löytyy onneksi.

Vierailija
55/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on ihan mukavaa, jos saan laatu kamaa huutiksesta halvalla. oli se sitten trokarilta, tai ei.

Mua ei kiinnosta pätkääkään, maksaako nuo huuto. net kauppiaat ylimääräsiä veroja. Ei kiinnosta sosiaalituetkaan.

Kirppareilla on kautta aikain ollut noita trokareita, jotka vetää tajuttomia summia jostain 80 vuotta vanhasta kaulimesta tjms. Hyvä että huuto. nettiinkin on saatu ns. ammattilaisia, jotka ovat pirun joustavia hinnoissaan.

Sanoisin että tämä ketju on kokonaisuudessaan huonotuloisten sossupummien kateellista pilkunpaneksintaa.

Vierailija
56/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin se, että ostat " miljoona" vaatetta pelkästään myyntiä varten. Siinä on todella iso ero.

Vierailija
57/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 10.06. 15:59 vastaa tähän viestiin (34/73)

Mitä mieltä olette tuosta myyjästä kuin netteh?

Myy kylläkin käytettyjä vaatteita, mutta ei kenelläkään voi olla niin paljon vaatteita kuin mitä hän myy. Eli huutaako jostain ja myy sitten? Tuntuu yleensä saavan ihan hyvän hinnan. Siksi vaan mietin että kun mainostaa että ei eläimiä ei polteta, niin ne vaatteethan voi tulla mistä vaan. Olen seurannut noita myyntejä kun myy sen kokoista kun itsekin etsin. Mutta ei kellään lapsella ole satoja samankokoisia puseroita...

Noniin, vihdoin joku muukin hoksannut saman mitä itse olen jo pidemmän aikaa seurannut...Eli ei kellään voi olla noin paljon vaatteita samaa kokoa. Jatkuvasti on vetämässä joku paketti ja samoja kokoja suurinpiirtein aina paketit, kun taitaa tietää, että ne koot on hyvin suosittuja...

Kirppikseltä varmasti kerää kaikenmaailman lumppuja ja sit vetää huutonetissä hyvät rahat " myymällä omiaan"

Vierailija
58/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan niitä halvalla kirppareilta tai kaupasta (useimmiten ale -vaatteita). Saavat vaatteita serkuilta ja ystäväperheen lapsilta. Kummit ja isovanhemmat ostavat. Vaatteita on 5 lapsella (yhdet kaksoset) on jokaisella 3-4 vaatekaapillista. Voi, että ihmiset osaavat olla tyhmiä, jos ajattelevat, että meillä=teillä. Arrgggh!!!!

Vierailija:

Myy kylläkin käytettyjä vaatteita, mutta ei kenelläkään voi olla niin paljon vaatteita kuin mitä hän myy. Eli huutaako jostain ja myy sitten?

Vierailija
59/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. hai2u. com

Vierailija
60/97 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna trokata, jos näkee sen vaivan . Kateus nostaa päätään, hih.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi