Milloin tämä menee ohi (fiktiiviseen hahmoon rakastuminen)?
Olen niin syvästi rakastunut uuteen Jokeriin / Arthur Fleckiin, että minua ihan sattuu fyysisesti sydämeen. En jotenkin osaa erottaa, että kyseessä on vain fiktiivinen hahmo, hän tuntuu niin todelliselta minulle. Olen nimenomaan rakastunut tähän Jokeriin, en näyttelijään. Olen käynyt katsomassa elokuvan useamman kerran, kerään kuvia kollaasiin, kuuntelen Jokerin soundtrackiä, kuvittelen hahmon vierelleni ja seurustelukumppanikseni.
Tämä on hieman kaksipiippuinen juttu.. Toisaalta rakkauteni Jokeria kohtaan saa minut tuntemaan itseni onnellisemmaksi ja vähemmän yksinäiseksi, mutta sitten taas olen musertunut kun ymmärrän, ettei tämä ole totta ja tosi asiassa olen yksin. :’(
Ajattelen Jokeria päivittäin, useita tunteja. Olen ihan pakkomielteinen hänestä.
N26
Kommentit (76)
Etsit vaan itsellesi jonkun mukavan joukkoammujan joko vankilasta tai darknetin mutanttipalstoilta. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Etsit vaan itsellesi jonkun mukavan joukkoammujan joko vankilasta tai darknetin mutanttipalstoilta. Kyllä se siitä.
Ei kiitos :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusystävään ihastumisessa on myös hyvät puolensa. Hän on aina paikallaa, kun vain niin haluat. Hän antaa sinulle huomiota ja sinulla on ystävä, jonka kanssa voit jutella kaikesta ja viettää yhteistä aikaa. Win-win tilanne. :D
Tämä. Ja aivan normaalia, kaikki me ihastumme mielikuvitusihmisiin.. ainakin jossain vaiheessa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Nauti. Rakkaus on ihanaa.
Niin on ja mielikuvitusrakkaus on juuri sellainen kuin itse haluaa ❤️
En osaa sanoa, minulla nuo kestävät päivistä vuosiin :D
Tällä hetkellä on syvä rakastuminen Arthur Morgania kohtaan (Red Dead Redemption 2) - eikä loppua näy :)
Aiotko hankkia dvd:lle kun se ilmestyy?
Vierailija kirjoitti:
Aiotko hankkia dvd:lle kun se ilmestyy?
Kyllä :3 ja keräilen varmaan muutenkin kaikkea tähän Jokeriin liittyvää. Nyt lähden nukkumaan ja ajattelemaan Arthuria vierelleni..
Ap
Useampi vuosi mulla meni Wolverinen perään kuolatessa. Tilannetta joko helpotti tai pitkitti kun aloin kirjoittamaan fanfictionia kyseisestä hahmosta.
Mistäs sinulle löydettäisiin oma jokeri? :)
Vierailija kirjoitti:
Useampi vuosi mulla meni Wolverinen perään kuolatessa. Tilannetta joko helpotti tai pitkitti kun aloin kirjoittamaan fanfictionia kyseisestä hahmosta.
Kirjoititko ihan itsellesi vai jonnekin forumille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoititko ihan itsellesi vai jonnekin forumille?
Foorumille. Oli ihan mukavaa touhua. Väki oli keskimääräistä tarkempaa kieliopin ja tarinoiden laadun suhteen niin siinä kehittyi myös kielitaito ja sanavarasto englanniksi.
Menee ohi ajallaan. Siihen asti kannattaa nautiskella täysilllä rakastumisen tunteesta ja sen tuomasta energiasta, miettimättä että siinä olisi jotain vikaa että kohde on fantasiahahmo.
Itse olen tehnyt sen radikaalin päätöksen jo 20 vuotta sitten, että en harrasta tosielämän suhteita ollenkaan. Ei ne ole koskaan niin hyviä kuin fantasiasuhteet. Ja seksipuolenkin voi hoitaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Krei krei. :D
Mitä tää tarkoittaa?
Mielikuvitusystävään ihastumisessa on myös hyvät puolensa. Hän on aina paikallaa, kun vain niin haluat. Hän antaa sinulle huomiota ja sinulla on ystävä, jonka kanssa voit jutella kaikesta ja viettää yhteistä aikaa. Win-win tilanne. :D