suututtaa...
Kylläpä suututtaa kun kävin työhaastattelussa, jonka jälkeen olin melko varma että paikka on minun. Toisin kuitenkin kävi. Onko muilla samanlaisia kokemuksia. Mitenkähän paljon vaikuttaa että on kolmikymppinen jolla on pieni lapsi.
Kommentit (4)
Sanoivat, että osaajalle on kysyntää aina ja että äitiysloma on ohi tosi nopeasti kuitenkin.
Molemmissa paikoissa sanottiin, että vaikutin pätevimmältä kun muut haastateltavat ja olin jo melken varma että paikka on mun. Myöhemmin sitten molemmista paikoista soitettiin , että olivat löytäneet jonkun muun...ja vieläpä lapsettoman. Eli siis lapset vaikuttaa, mullakin niitä on neljä. Äitiysloma loppuu ja töitä tarttis saada, mutta eipä tunnu äiti ihminen kelpaavan:(
Mulle kävi muutama vuosi niin, että olin kuulemma pätevin hakija ja haastattelun perusteella sain kuulla, että paikka on lähes varmasti minun ja muuta sen suuntaista...
Sitten tuli kirje kotiin, missä olin ensimmäisenä varalla paikkaan, jonka sai vähemmän koulutettu hakija (JOKA SATTUI OLEMAAN ERÄÄN ISOMMAN POMON POIKA!!!) Vähän se haisi, mutta päätin, etten paikassa olisi ehkä viihtynytkään ja sain jonkin ajan päästä mieluisamman!
Tsemppiä sulle työnhakuun jatkossa!
Jos tolla perusteella työntekijänsä valkkaavat, niin et olisi edes halunnutkaan sinne!