Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni poika kokoajan isi, isi, kato isi, isi

Vierailija
08.12.2019 |

Isi laita se nappula siihen, isi mä voitan sut, isi pelataan toisen kerran, isi se on sun vuoro. Mieheni jatkaa, isi voi pelata vielä kerran mutta sitten isi menee päiväunille kun isi on ollut pitkän päivän töissä mutta huomenna isi voi jatkaa peliä jos isi ehtii jne.....pikkusen alkaa ärsyttämään ja jopa häiritsemään mutta menepä nyt sanomaan että 'älkää isitelkö kokoajan kun alkaa häiritsemään jo'. Ja tämä juttu on tosi eikä provo. Pakko vaan pistää välillä korvanapit korville ja alkaa kuuntelemaan musiikkia.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla aika rankka päähänpinttymä sanasta "isi"? Aloitit jo toisen ketjun aiheesta? Mikä siinä niin kaivelee?

Vierailija
2/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja täällä taas joku mustasukkainen uusperhehel***n uusiomutsi avautuu. Next!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs perheenrikkoja huomionkipeä siellä?

Vierailija
4/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se penikka sijoitukseen. Et ole sen äiti, sun ei tarvi kuunnella tuollaista sun omassa kodissa. Hoitakoot äitinsä kakaransa. Sulla on oikeus sun mieheen ilman mitään ylimääräisiä häiriköitä.

Vierailija
5/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär kans hokee koko ajan äiti ja meinaan tulla välillä hulluksi, en tajua miksi sitä pitää koko ajan hokea ja pitää ikäänkuin jokin katkeamaton yhteys minuun 247.

Että joo ymmärrän.

Vierailija
6/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie se penikka sijoitukseen. Et ole sen äiti, sun ei tarvi kuunnella tuollaista sun omassa kodissa. Hoitakoot äitinsä kakaransa. Sulla on oikeus sun mieheen ilman mitään ylimääräisiä häiriköitä.

Tai. Myy se skidi jonnekin, kun sun mies on töissä.

Vierailija
7/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa täysin, vaikka minulla on omia lapsia. Kuulokkeet on hyvä idea, seurasta poistuminenkin välillä voi olla fiksua.

Vierailija
8/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vaikuttaa pieneltä.

Ikävää, etteivät vanhempien parisuhteet kestä.

Vierailija
9/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos miehellä on lapsi. Hakekaa itsellenne lapseton mies, jos ette sitä kestä. Älkääkä erehtykö hankkimaan omia.

Vierailija
10/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikäisilläsi pojilla ei yleensä ole vielä lapsia. Mikset seurustele heidän kanssaan?

Vierailija
11/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiiiti äiiiti äiiti... katoäitikatoäiti.... Lapset jaksaa läpättää mutta voishan sitä itestään puhua ensimmäisessä persoonassa.

Vierailija
12/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa normaalilta,siis lapsi. Ainakin sellainen 3-7 -vuotias.

Vierailija
13/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärtänyt koko aloitusta...

Kommentit sen jälkeen ovat aika tyypillisen ala-arvoisia.

Lapsi on innoissaan isistään, kun pääsi vihdoin/taas isinsä luo?

Jos noin on, kuten arvelen, lapsi tietysti on innoissaan isitään ja hokee isiä. Se on luonnollista.

Vierailija
14/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minulla on omia lapsia mutta tiedän tunteen. Omat lapset ei ole muistaakseni ihan tuolla tavalla hokeneet mutta bussissa kerran joku pentu äidilleen: äiti miks tää bussi liikkuu, äiti miks nuo autot on liikennevaloissa,äiti minne me mennään (äiti vastaa että kauppaan, niin lapsi kysyy äiti miks mennään kauppaan) ja ei vttu äiti miks täs bussis on ikkunat, äiti miks toi jäi tos pois...

Ei VTTU!!!!!

Vierailija
15/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi pitää KOKOAJAN hokea sitä samaa sanaa. En mä tykkäis esim. Mun kaveri hokisi mun nimeä kokoajan kun puhuu mulle. Ap

Vierailija
16/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun kuulen "miljoonannen" kerran päivän aikana "äiti" niin mietin hiljaisuuden retriittiä luostarissa. Ja oma lapsi kyseessä joten kyllä ymmärrän. 

Vierailija
17/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisien on todella vaikeaa hyväksyä toisten naisten lapsia, vaikka tosi empaattisia ovatkin..koiria ja hevosia kohtaan ainakin.

Vierailija
18/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne pienet lapset puhuu, haluavat herkeämättömän huomion. Mummu, mummu, mummu...mummu. Varmaan satoja kertoja päivässä. Ja aina pitää vastata...niin, kulta, mitä asiaa, joo, no mitä....? Aina ei varsinaista asiaa olekaan, pitää vaan varmistaa, että mummu on läsnä ja yhteys pelaa.

Vierailija
19/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on tyypillinen äitipuoli, joka on mustasukkainen bonuslapsilleen miehestään. En vaan jaksa tajuta, miten nämä kaikkein heikoimmilla itsetunnolla varustetut prinsessat päätyvät näihin uusperhekuvioihin, kun niitä lapsettomiakin miehiä varmasti olisi! Toki hekään varmasti eivät ole APn kaltaista prinsessaa ihan koskemattomina odotelleet, mutta ainakaan heillä ei ole eläviä todisteita siitä, että he ovat joskus olleet rakastuneita johonkin muuhunkin kuin AP:een.

20/43 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tajua että hän on sen isi!

Eihän tuo vaihe kestä kuin muutaman vuoden ja jos et kestä sitä niin katso peiliin missä vika!

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi