Tiedätkö yhtään miestä joka olisi ollut avioliiton päättäjä?
Minä en tiedä. Kaikissa, ja mulla on lähipiirissä monta avioeroa, jättäjä on ollut nainen. Miehet eivät pidä liittojaan huonoina. Vain naiset pitävät.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näin, mutta myös naiset usein katuvat eroaan kun ei hopeakettu kiinnostukkaan kaija koo:sta vaan hänen tyttärestään.
mies51v
Yksikään nainen ei halua tyttärelleen tämän isän ikäistä miestä. Onneksi ne nuoret naisetkaat eivät niistä innostu. Lopputulemana ne hopeaketut jäävät joka tapauksessa yksin.
Kuule, niiltä mammoilta ei kysytä. Usko pois.
mies51v
Ei niin, mutta ei ne tyttäret silti huoli vanhoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näin, mutta myös naiset usein katuvat eroaan kun ei hopeakettu kiinnostukkaan kaija koo:sta vaan hänen tyttärestään.
mies51v
Yksikään nainen ei halua tyttärelleen tämän isän ikäistä miestä. Onneksi ne nuoret naisetkaat eivät niistä innostu. Lopputulemana ne hopeaketut jäävät joka tapauksessa yksin.
mies51v
Ei kysytä mitä?
Palstaa seurannut kirjoitti:
Eikö täällä jatkuvasti valiteta, että mies on lähtenyt toisen naisen matkaan.
Ei se sitä tarkoita, että mies hakisi eroa tai edes haluaisi sitä. Onhan se kivempi seukata uuden tyttiksen kanssa, jos entinen vaimo hoitaa lapset ja pesee pyykit.
No just ne miehet päättävät avioliiton ja hakevat eroa toisen naisen vuoksi, joista omat puolisot sanoo, jottei minun mieheni ole pettänyt minua koskaan.
Ja jos pettäisi, jättäisin heti.
Nämä jättämisellä uhkaavat aviovaimot eivät useinkaan ehdi jättää pettäjää, sillä mies ehtii ensin.
Joten pitääkäs vaimot suuta soukemmalla, älkääkä leuhkiko jättämisellä.
Sellainen kun sattuu useimmin omaan nilkkaan, ikävä kyllä!
En tiedä, mutta tiedän, että mies ollut ollut se, joka on aiheuttanut naisen erohalut. Pettämistä, sivusuhdettä, täyttä kylmyyttä suhteessa. Harva puoliso tuollaista katsoo. Itsekin lähdin. Syynä tuo miehen kylmyys.
Todellakin tunnen, itse asiassa useimmat tietämistäni eroista ovat tulleet miehen aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
mies51v
Ei kysytä mitä?
Mitään..
mies51v
Tiedän, isäpuoleni. Hän jätti vaimonsa ja valitsi 20 vuotta nuoremman sihteerinsä puolisokseen.
Pettäminen on halveksittavaa.
Mun exäni.
Tai no. Siis hän jäi kiinni sivusuhteesta. Minä halusin eron. Hän olisi halunnut sekä minun että sivusuhteen, mutta se taas ei käynyt mulle. Kyllä hänkin sitten sen erohakemuksen kirjoitti, eli yhdessä tavallaan erottiin.
Omani. Lähti 10 vuotta nuoremman naisen matkaan.
Vierailija kirjoitti:
No just ne miehet päättävät avioliiton ja hakevat eroa toisen naisen vuoksi, joista omat puolisot sanoo, jottei minun mieheni ole pettänyt minua koskaan.
Nämä jättämisellä uhkaavat aviovaimot eivät useinkaan ehdi jättää pettäjää, sillä mies ehtii ensin.
Jätin jo. Lälläslää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
mies51v
Ei kysytä mitä?
Mitään..
mies51v
Mitä sitten? Miksi ketään täyspäistä naista kiinnostaisi joku henkisesti keskenkasvuinen typerys? Jos joku hopeakettu haikailee lastensa ikäisten nuorten naisten perään ja jää yksin, niin miten se mammojen maailmaa muuttaisi mihinkään suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
No mutta tottahan se on, ei mies lähde mihinkään ellei pääse suoraan toisen naisen helmoihin. Yksinään elelemään aniharva lähtee. Enemmistö on saattaen vaihdettavia, kuin junanvaunut.
Ex-mieheni asui jo toisen naisen kanssa, vaikka oli edelleen kanssani naimisissa. Odotin jonkian aikaa ja pistin sitten avioeron vireille. Minäkö olin aloitteellinen avioerossa?
Hmmm. Hyvä kysymys.
Minä olen eronnut miehen salasuhteen vuoksi, mutta minä tein päätöksen. Mies olisi pitänyt meidät molemmat.
Minun nykyinen mieheni on myös eronnut. Sanoo, että tekivät päätöksen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni asui jo toisen naisen kanssa, vaikka oli edelleen kanssani naimisissa. Odotin jonkian aikaa ja pistin sitten avioeron vireille. Minäkö olin aloitteellinen avioerossa?
Mitenkähän paljon hiertänyt tätä uutta naista se, että exäsi oli vielä naimisissa (ja ilmeisesti aika pitkään heidän yhteiselon aikana). Eikö tällainen sitten häirinnyt häntä, oliko edes tietoinen miehen aviostatuksesta vai oliko sen verran optimistinen, että uskoi aina miehen "ihan kohta pistän eropaperit vireille, nyt ei ole hyvä hetki" -selitykset. 🤔 Kummallinen mies joka tapauksessa, kun ei itse pistänyt avioeroa vireille.
Mun nykyinen mies jätti vaimonsa. Akka oli aivan umpihullu, edes lapset eivät enää halua pitää häneen yhteyttä.
Myös yksi sukulaiseni oli lähtijä. Ex vaimolle oli tosi kova paikka vaikka liitto oli hänellekin kauhea ja mies uskoton.
Mutta muuten samoilla linjoilla kuin ap. Lähes aina lähtijä on vaimo ja niin olin minäkin, otin avioeron nelikymppisenä.
Tunnen kolme. Kaksi ollut erostaan lähtien sinkkuna. Kolmas naimisissa (minun kanssani, ei seurusteltu ennen hänen eroaan).