Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö yhtään miestä joka olisi ollut avioliiton päättäjä?

Vierailija
08.12.2019 |

Minä en tiedä. Kaikissa, ja mulla on lähipiirissä monta avioeroa, jättäjä on ollut nainen. Miehet eivät pidä liittojaan huonoina. Vain naiset pitävät.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yx Bottaksen Valtsu. Kuulemma...

Vierailija
2/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei riitä mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henkilökohtaisesti.

Vierailija
4/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miksi pitäisi jäädä liittoon, joka on hyvä vain toiselle?

Vierailija
5/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän. Yksikin sankari ei saanut sanottua vaimolleen, että hakee eron. Vaimolle asia selvisi kirjattuna tulleesta kirjeestä.

Vierailija
6/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, yhden. Hän sai myös lastensa huoltajuuden.

Vierailija
7/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei riitä mikään.

Ei niin, jos suhteessa miehellä on ykkösenä alkoholi.

Vierailija
8/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän. Yksikin sankari ei saanut sanottua vaimolleen, että hakee eron. Vaimolle asia selvisi kirjattuna tulleesta kirjeestä.

Näin. Moni mies ei saa sanottua vaan tekee tuon homman sitten käytöksellään ja lopulta mamma ottaa eron

mies51v

Vierailija
9/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
10/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Heti tulee mieleen kaksi miestä, jotka lähtivät viisikymppisinä uuden villityksensä perään (ja siis ihan tuttuja, ei mitään julkkiksia). Oma ex-aviomieheni ei päättänyt avioliittoa mutta vetäytyi omiin menoihinsa ja alkoi tissutella kellarissa, ja eron jälkeen kertoi kaikille, että hänellä oli ollut toinen nainen jo jonkin aikaa.

Sekö on hienompaa kuin ottaa vastuu liiton päättämisestä?

Vierailija
11/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä aina olot paranee kun ovat suhteessa. Naisilla ei aina näin käy. Miehille riittää huonokin suhde, kuhan joku on. Naisilla on parempi olla yksin , kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
12/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni. Kyllästyi äidin vieraissa ravaamiseen.

Vierailija
13/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Moni mies ei saa sanottua vaan tekee tuon homman sitten käytöksellään ja lopulta mamma ottaa eron

mies51v

Vässykät nyt ei saa mitään muuta aikaiseksi kuin märinää, ei edes eropapereiden lähettämistä.

Vierailija
14/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi. Molemmmilla taisi olla jo uusi puoliso katsottuna, vaikka virallinen seurustelu alkoikin vasta eron jälkeen.

Vierailija
15/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Heti tulee mieleen kaksi miestä, jotka lähtivät viisikymppisinä uuden villityksensä perään (ja siis ihan tuttuja, ei mitään julkkiksia). Oma ex-aviomieheni ei päättänyt avioliittoa mutta vetäytyi omiin menoihinsa ja alkoi tissutella kellarissa, ja eron jälkeen kertoi kaikille, että hänellä oli ollut toinen nainen jo jonkin aikaa.

Sekö on hienompaa kuin ottaa vastuu liiton päättämisestä?

Kuulostaa epätoivoselta selittelyltä.

Vierailija
16/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä jatkuvasti valiteta, että mies on lähtenyt toisen naisen matkaan.

Vierailija
17/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Juurikin lähipiirissäni eräs mies päätti liittonsa ilmoittamalla, että tahtoo avioeron yli 20v kestäneestä liitosta. Vaimo kysyi onko miehellä toinen; ei kuulemma. Parin kk jälkeen myönsi, että toinen nainen on ollut puolisen vuotta. 

Vierailija
18/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mieheni. Löysi uuden naisen ja otti avioeron hänen takiaan. Eivät ehtineet pitkään seurustella ennen kuin nainen jätti hänet. Olisi siinä vaiheessa halunnut palata mun kanssa yhteen, mutta en suostunut.

Vierailija
19/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näin, mutta myös naiset usein katuvat eroaan kun ei hopeakettu kiinnostukkaan kaija koo:sta vaan hänen tyttärestään.

mies51v

Yksikään nainen ei halua tyttärelleen tämän isän ikäistä miestä. Onneksi ne nuoret naisetkaat eivät niistä innostu. Lopputulemana ne hopeaketut jäävät joka tapauksessa yksin.

Ei ne isätkään halua tyttärilleen vanhoja ukonköriläitä.

Meillä ainakin mies repisi pelihousunsa, jos joku tytöistä raahaisi meille vävyehdokkaan, joka olisi hänen itsensä ikäinen.

Vierailija
20/95 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni jätti minut toisen naisen takia. Katui myöhemmin ja yritti tulla takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi