Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko paljon vaihdellut puoluetta mitä olet äänestänyt vai pysynyt kokoajan samassa?

Vierailija
08.12.2019 |

Äänestin parikymmentä vuota Kokoomusta, Katainen-Stubb-Orpo oli liian hapokasta liberaalia linjaa tulijoiden suhtee ja siihen ilmasohöpsöttely päälle niin keväällä Persut sai ekan kerran ääneni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina äänestänyt Kokoomusta, jos se vai on ollut mahdollista. Kerran piti presidentivaaleissa valita Keskustan ja Demareiden välillä. Ihmeitä pitäisi politiikassa tapahtua, että äänestäisin jotain muuta puoluetta.

Vierailija
2/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvari kirjoitti:

Olen aina äänestänyt Kokoomusta, jos se vai on ollut mahdollista. Kerran piti presidentivaaleissa valita Keskustan ja Demareiden välillä. Ihmeitä pitäisi politiikassa tapahtua, että äänestäisin jotain muuta puoluetta.

..no ihmeitähän siellä on tapahtunutkin. Maailman suurin sirkus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun ihan oikealta vasemmalle sen mukaan mitä maa sillä hetkellä mielestäni tarvitsee. En usko mihinkään puolueeseen vaan siihen että kun jokainen puolue on vallassa tietyin väliajoin, tasapaino pysyy parhaiten. Naisvihaajia ja uskovaisia en tosin äänestä koskaan, koska he vievät maata aina huonompaan suuntaan, oli tilanne mikä tahansa.

Vierailija
4/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt ainakin seuraavia puolueita: Kokoomus, Vihreät, Feministinen puolue. Luultavasti tulen äänestämään Feminististä puoluetta aina tästä eteenpäinkin.

Vierailija
5/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt demareita ja vihreitä vaihtelevasti, vihreitä enimmäkseen viime vuosina. Pari kertaa hairahduin Kokkareihin (lankesin tyhjiin vaalilupauksiin) mutta en enää ikinä tule niin tekemään, pois lukien pressan vaalit, siinä puoluekannalla ei ole niin väliä vaan äänestän henkilöä.

Vierailija
6/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt demareita ja vihreitä vaihtelevasti, vihreitä enimmäkseen viime vuosina. Pari kertaa hairahduin Kokkareihin (lankesin tyhjiin vaalilupauksiin) mutta en enää ikinä tule niin tekemään, pois lukien pressan vaalit, siinä puoluekannalla ei ole niin väliä vaan äänestän henkilöä.

Lisättäkööt en koskaan äänestä listaan persut ja kepu. EI ikinä.

Vierailija
7/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut puoluetta. - Uskon ja luotan enemmän ihmisiin kuin yksittäsiin puolueohjelmiin.

Vierailija
9/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä äänestänyt kahta kertaa samaa puoluetta.

Vierailija
10/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaihtanut puoluetta. - Uskon ja luotan enemmän ihmisiin kuin yksittäsiin puolueohjelmiin.

Täällä sama. Olen äänestänyt ainakin keskustaa, RKP:tä, vihreitä, SDP:tä, liberaalipuoluetta, ja viimeksi eduskuntavaaleissa vasemmistoliittoa.

Vierailija
11/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt sdp, kd, vihreät ja nyt viimeksi ps, koska tuttu oli ehdokkaana...

Vierailija
12/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestin ensimmäisissä vaaleissa Keskustaa ja 2014 eurovaaleista lähtien Persuja joka vaaleissa.

Vierailija
13/13 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää kuinka suuri on kunkin puoleen se joukko joka ei ikinä lähde muualle.

Ilmeisesti Keskusta Kulmunin johdolla onnistui pääsemään niin alas nyt että jopa näitä "aina äänestänyt Keskustaa" ihmisiäkin lopulta siirtyi muualle.

Nyt saattaa demareissa käydä samoin jos Marin alkaa kovasti ilmastohössötystä puhumaan. Ulkkarikysymyksen takia lähtevät on jo lähteneet aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi