Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö yhtään miestä joka olisi ollut avioliiton päättäjä?

Vierailija
08.12.2019 |

Minä en tiedä. Kaikissa, ja mulla on lähipiirissä monta avioeroa, jättäjä on ollut nainen. Miehet eivät pidä liittojaan huonoina. Vain naiset pitävät.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näin, mutta myös naiset usein katuvat eroaan kun ei hopeakettu kiinnostukkaan kaija koo:sta vaan hänen tyttärestään.

mies51v

Yksikään nainen ei halua tyttärelleen tämän isän ikäistä miestä. Onneksi ne nuoret naisetkaat eivät niistä innostu. Lopputulemana ne hopeaketut jäävät joka tapauksessa yksin.

Kuule, niiltä mammoilta ei kysytä. Usko pois.

mies51v

Ei kysytä mitä?

Mitään..

mies51v

Mitä sitten? Miksi ketään täyspäistä naista kiinnostaisi joku henkisesti keskenkasvuinen typerys? Jos joku hopeakettu haikailee lastensa ikäisten nuorten naisten perään ja jää yksin, niin miten se mammojen maailmaa muuttaisi mihinkään suuntaan?

Käytännössä kaikki miehet haaveilee. Toki lähes kenellekään sitä missi parvea ei ole tule tarjoutumaan.

Vierailija
62/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Sanoi vaimolle että haluaa eron, viikko siitä kun vaimo (ero ei vielä ollut tullut voimaan) muutti omaan asuntoon miehen uusi nainen muutti tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksi, pitkä liitto takana ja olin kuulema paska ja vaikka mitä. Sitten kun lähdin muutuin ihanaksi ja takaisin olisi pitänyt palata, no en palannut. Lähes kaikki yhteiset tuttavat hävisivät kun minusta tehtiin syntipukki joka oli lähtenyt hyvästä liitosta nuin vaan, arvostakaa kaverianne vielä kun olette yhdessä, nyt on uusi hyvä liitto missä rakastetaan ja arvostetaan toisiamme.

Vierailija
64/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harvassa se on. eroista 80% on naisten hakemia. kuuluu modernin naisen elämään. se on elämänvaihe siinä kuin vaikka rippikoulu. jokaisessa elämänvaiheessa naisilla on myös eri miehet vähän erilaiseen tarkoitukseen. huonoin rooli on varattu perhemiehelle, joka aina jätetään kun lapset on vähän kasvaneet.

laillistahan tämä on, mutta miesten hyvä tietää, että ero on käytännössä väistämätön teki mitä tahansa.

Niin moderni nainen ei halua katsella mitään pettävää laiskaa juoppoa vuositolkulla. Onneksi moni nykynainen ymmärtää tämän eikä anna itseään kohdella, kuin roskaa.

Vierailija
65/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä aina olot paranee kun ovat suhteessa. Naisilla ei aina näin käy. Miehille riittää huonokin suhde, kuhan joku on. Naisilla on parempi olla yksin , kuin huonossa suhteessa.

Osaatko sanoa miten nainen parantaa miehen oloa joka osaa itse laittaa ruokaa, pestä kodin ja pyykit? Pïllullako meinasit ratsastaa?

Jostain kumman syystä monenkin miehen taidot katoaa, kun saa asuinkumppanikseen naisen. Naiselle kasaantuu kaikki kodinhoito ja se siisti, kodista huolta pitävä ja taitava ruuanlaittaja mies taantuu lapsen tasolle (varsinkin, jos perheeseen syntyy lapsia).

Vierailija
66/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni asui jo toisen naisen kanssa, vaikka oli edelleen kanssani naimisissa. Odotin jonkian aikaa ja pistin sitten avioeron vireille. Minäkö olin aloitteellinen avioerossa?

Mitenkähän paljon hiertänyt tätä uutta naista se, että exäsi oli vielä naimisissa (ja ilmeisesti aika pitkään heidän yhteiselon aikana). Eikö tällainen sitten häirinnyt häntä, oliko edes tietoinen miehen aviostatuksesta vai oliko sen verran optimistinen, että uskoi aina miehen "ihan kohta pistän eropaperit vireille, nyt ei ole hyvä hetki" -selitykset. 🤔 Kummallinen mies joka tapauksessa, kun ei itse pistänyt avioeroa vireille.

Tottakai tiesi miehen avioliitosta kanssani. Se ei häntä pätkän vertaa haitannut.

Vierailija
67/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harvassa se on. eroista 80% on naisten hakemia. kuuluu modernin naisen elämään. se on elämänvaihe siinä kuin vaikka rippikoulu. jokaisessa elämänvaiheessa naisilla on myös eri miehet vähän erilaiseen tarkoitukseen. huonoin rooli on varattu perhemiehelle, joka aina jätetään kun lapset on vähän kasvaneet.

laillistahan tämä on, mutta miesten hyvä tietää, että ero on käytännössä väistämätön teki mitä tahansa.

Minkä ikäiset lapset ovat siinä vaiheessa, kun he ovat "vähän kasvaneet"? Jos sinulla olisi lapsia, niin tietäisit, miten pitkään heistä pitää huolehtia. Miehen pitää olla todella kelvoton, jos suht pienten lasten kanssa naisen elämä helpottuu eron jälkeen. Hyvästä miehestä ei erota.

Vierailija
68/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä aina olot paranee kun ovat suhteessa. Naisilla ei aina näin käy. Miehille riittää huonokin suhde, kuhan joku on. Naisilla on parempi olla yksin , kuin huonossa suhteessa.

Osaatko sanoa miten nainen parantaa miehen oloa joka osaa itse laittaa ruokaa, pestä kodin ja pyykit? Pïllullako meinasit ratsastaa?

Jostain kumman syystä monenkin miehen taidot katoaa, kun saa asuinkumppanikseen naisen. Naiselle kasaantuu kaikki kodinhoito ja se siisti, kodista huolta pitävä ja taitava ruuanlaittaja mies taantuu lapsen tasolle (varsinkin, jos perheeseen syntyy lapsia).

Kannattaa varmaan valita paremmin kenen rojut ottaa sisäänsä sitten. Mä laitan itse ruuan, koska teen hyvää mausteista ruokaa. Mitään makaroonilaatikoita tai hernekeittoja en syö.

Vierailija
69/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki avioerot jotka tiedän, mukaanlukien omani, ovat päättyneet naisen toimesta, mutta kun raaputtaa pintaa syvemmälle niin se päätös onkin aina ollut miehen eli on petetty, eletty alusta asti kaksoiselämää tai tehty muuta anteeksiantamatonta. Naiset joutuu tekemään vain sen likaisen työn eli kirjoittaa eropaperit, muuttaa pois ja hoitaa lasten asiat kuntoon.

Mutta naisethan pettää yhtä paljon kuin miehet?

Vierailija
70/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jokainen älyllisesti normaali osaa. Kyse on siitä, että parisuhteessa moni mies ei viitsi.

Eri

Vierailija
71/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ainoa syy lähteä on aina, ihan aina, toinen nainen. Mies ei koskaan lähde niin että huomaisi että tässä nyt voidaan huonosti eikä enää tykätä toisistamme, vaan aina pitää etsiä se seuraava ennen kuin uskaltaa lähteä. Niitähän sitten kyllä on jotka niin ovat eronneet. Jotain ihme nynnyilyä tuokin.

Muuttaisitko sinä uuteen kotiin jossa ei ole kodinkoneita valmiina? Tietysti voi muuttaa takaisin äidin helmoihin, mutta ei sitä viitti jyystää. Uusi nainen, saa koko paketin.

Jos entinen kodinkone tekisi minut onnettomaksi, muuttaisin ihan varmasti kotiin jossa ei olisi kodinkoneita ollenkaan mielummin kuin jäisin tappelemaan sen kökkökoneen kanssa. Tämä on se ero miehen ja naisen välillä. Naiset etsii onnea, miehet helppoutta.

Vierailija
72/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ainoa syy lähteä on aina, ihan aina, toinen nainen. Mies ei koskaan lähde niin että huomaisi että tässä nyt voidaan huonosti eikä enää tykätä toisistamme, vaan aina pitää etsiä se seuraava ennen kuin uskaltaa lähteä. Niitähän sitten kyllä on jotka niin ovat eronneet. Jotain ihme nynnyilyä tuokin.

Muuttaisitko sinä uuteen kotiin jossa ei ole kodinkoneita valmiina? Tietysti voi muuttaa takaisin äidin helmoihin, mutta ei sitä viitti jyystää. Uusi nainen, saa koko paketin.

Se mitä haluaisin miesten miettivän on se eron ajoitus. Jos olet onneton, eroa. Jos jää odottamaan sitä uutta naista, siinä saattaa mennä 15 vuotta ennen kuin sellaiseen törmää jos törmää ollenkaan. Ja koko sen ajan elät sen ihmisen kanssa josta et edes tykkää. Tämä on se miesten idioottimainen virhe.

Vierailija
73/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velipoika joutui jättämään vaimonsa, koska vaimo juoksi vieraissa.

Vierailija
74/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä haluaisin miesten miettivän on se eron ajoitus. Jos olet onneton, eroa. Jos jää odottamaan sitä uutta naista, siinä saattaa mennä 15 vuotta ennen kuin sellaiseen törmää jos törmää ollenkaan. Ja koko sen ajan elät sen ihmisen kanssa josta et edes tykkää. Tämä on se miesten idioottimainen virhe.

Ei se eroaminen ole aina loistoratkaisu myöskään.

Ihan jo lasten kaveripiiriä katsomalla niin eroperheiden lapset usein erottuvat joukosta ja reagoivat eroon rajusti mistä seuraa yleensä häiriökäyttäytymistä. Vanhempien ero myös nostaa lapsen riskiä muun muassa sairastua psyykkisiin sairauksiin, syrjäytyä jne eli tilastollisestikin se vanhempien ero on riski lapselle.

Vierailija
75/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Ehkä tuossa on jotain sukupolvieroja. Omassa kolmekymppisessä tuttavapiirissä tuntuu että ne on kyllä naiset jotka taantuu. Täälläkin väännettiin työnjaosta piiitkään ja vasta kun kirjattiin jonkin aikaa hommat ylös niin vaimo suostui myöntämään että se olikin hän enkä minä, joka hommistaan laistaa. Sen jälkeen hankittiin siivooja, jota olin jo pitkään ehdottanut..

Vierailija
76/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti tuossa vaiheessa katoaisi tämänkin naisen taidot. Jännä, on jotenkin tarttuvaa.

Ap:n kysymykseen. Onko mieheni avioliiton päättäjä? Kyllä, molemmat päätämme asioista; en ole diktaattori kuten ei mieskään.

Vierailija
77/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun nykyinen aviomieheni (tapasimme vasta 45 v) on sanonut, että on useasta seurustelusuhteesta ollut se lähtijä. Ilman toista naista.

Avioliiton he päättivät yhteisellä sopimuksella. Ilman toista naista.

Vierailija
78/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Ehkä tuossa on jotain sukupolvieroja. Omassa kolmekymppisessä tuttavapiirissä tuntuu että ne on kyllä naiset jotka taantuu. Täälläkin väännettiin työnjaosta piiitkään ja vasta kun kirjattiin jonkin aikaa hommat ylös niin vaimo suostui myöntämään että se olikin hän enkä minä, joka hommistaan laistaa. Sen jälkeen hankittiin siivooja, jota olin jo pitkään ehdottanut..

Mä olisin kiinnostunut kuulemaan niistä sukupolvieroista, on nimittäin mulle 40v:lle ihan tuttu ja tunnistettava ilmiö. Etelän kaupunkilaisia, jos sillä on väliä. -eri

Vierailija
79/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu "Tiedätkö yhtään miestä joka olisi ollut avioliiton päättäjä?" ja tänne tulee naisia kertomaan, kuinka päättivät avioliittonsa. Miksi?

Tunnen isäni, joka laittoi eropaperit kymmenen vuoden jahkaamisen ja toisen naisen kanssa seurustelun jälkeen. Äiti yritti jopa lapsella sitoa sen itseensä (minulla) mutta ei onnistunut kuin pitkittämään asiaa.

Vierailija
80/95 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin moderni nainen ei halua katsella mitään pettävää laiskaa juoppoa vuositolkulla. Onneksi moni nykynainen ymmärtää tämän eikä anna itseään kohdella, kuin roskaa.

tästä on vain sun mutu. tosiasia on että 80% eroista hakee nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme