En tule saamaan KETÄÄN taloni takia. Hauskaa tajuta se
Nettideitit ovat aina pelkkä pettymys, tinderissä kukaan ei ole vakavissaan, livenä kukaan ei lähesty. Sen kerran kun tapaa alunperin livenä ihanan miehen, hän häipyy nähtyään kotini.
Joka paikassa hoetaan meidän kodista, meidän perheestä, meidän meidän meidän. Me me me me me. Minä en tule tällaista kokemaan :) Minä olen aina vain minä ja saan olla ihan keskenäni maailman tappiin asti.
Voisin etsiä miehiä naurettavilla kriteereillä tyyliin "sinulla täytyy olla omistusasunto, tai muuten et ansaitse treffejä kanssani." Mutta kun ei ne tunteet toimi noin. Minulla oli oikeasti tunteita viimeisintäkin kohtaan, mutta hän pilasi kaiken kateudellaan. Heti kotini nähtyään alkoi vältellä ja koko käytöksensä muuttui. Sattuu muistella aikoja, kun olin täysin tietämätön siitä mitä tulee tapahtumaan. Vain siksi, että minun kotiini oli helpompaa tulla ja tulimme sitten tänne.
Hlvetin hauskaa tietää, että tämä on nyt sitten kohtaloni, olla yksin koko elämä kotini takia. Haluaisin vain olla jotain miehelle. Mutta en ole kenellekään mitään, ikinä.
Kommentit (273)
Ehkä AP asuu jossain goottilaisessa linnassa keskellä korpea, mihin johtaa pitkä ja suora pimeä metsätie. Ja jossa palaa punertavat valot läpi vuorokauden. Tällöin voisin ehkä ymmärtää, mutta minut tuonne linnaan saisi kyllä viedä.
Oletko edes miettinyt mahdollisuutta, että kyse voisi olla jostain muusta kuin kateudesta?
En osaa ollenkaan kadehtia muiden ihmisten koteja, koska pidän omasta kodistani todella paljon. Se on juuri sopiva minulle.
Se, että deittikumppanilla olisi "likainen salaisuus " (luksuskämppä, joka saa useimpien miesten kivekset vetäytymään) ei haittaa minua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Miehet kateelisia sinulle kodistasi? En usko, tai sitten en vain ole törmännyt tälläiseen. Miehet joita minä tunnen eivät arvota kotiaan niin kuin naiset. Miehelle koti on käytännönläheinen paikka jossa puuhastella mitä milloinkin. Asutko jossain modernissa ja teknisessä autotallissa?
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Moni mies jolla heikko itsetunto ja niitä on suurin osa, ovat hirveän kateellisia ja se on jotenkin heiltä pois.
Eikä tarvitse olla edes miljoonien kämppä, vaan riittää vähempikin. Sama auton suhteen.
Juu, ja se on helppoa huudella jos ei ole kokemusta asiasta. Tuntuu ihan älyttömältä, että joku pitää minua parempana ihmisenä kotini takia, kun itselleni ainoa kriteeri miehen kodin suhteen on siisteys. Mitä sitten vaikka asuisi vuokralla, koti sekin on. Itselleni vuokra-asuminen ei sovi ja olen tiennyt sen monta vuotta. Se on minun asiani, ei liity mitenkään mihinkään.
Ööö... kyllä mä muuten voisin tapailla...mutta...mutta.. mutta ku...
sulla on tollanen ... TALO!
Ei ristus.
Vierailija kirjoitti:
Homekotiin on vaikea kutsua vieraita, mutta miten muuten talo voisi olla esteenä?
homeongelmasta tuskin on kyse, koska ap sanoi, että viimeisin juttu meni vihkoon, koska deitti oli kateellinen :D
Vierailija kirjoitti:
Jo on ongelmat. Olisipa tuo "liian hieno talo" minunkin ongelmani miehen etsinnässä.
Kyllähän se on ongelma monella varakkaalla, myös miehillä.
Siitä ei koskaan voi olla varma, onko ystävyys aitoa, vain ollaanko rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa ollenkaan kadehtia muiden ihmisten koteja, koska pidän omasta kodistani todella paljon. Se on juuri sopiva minulle.
Se, että deittikumppanilla olisi "likainen salaisuus " (luksuskämppä, joka saa useimpien miesten kivekset vetäytymään) ei haittaa minua ollenkaan.
Harmi että suurinta osaa haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ööö... kyllä mä muuten voisin tapailla...mutta...mutta.. mutta ku...
sulla on tollanen ... TALO!
Ei ristus.
Jep. Koettu on, monta kertaa.
Sukulaiseni oli monta kymmentä vuotta naimisissa siten, että molemmilla aviopuolisoilla oli omat talonsa, eivätkä he koskaan asuneet virallisesti yhdessä. Viettivät toki aikaa yhdessä jomman kumman luona.
Jos talosi ”hienous” on oikeasti ongelma (mitä epäilen), niin kannattaa deittailla astetta tasokkaampia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että sinulla on sama talo-/miesongelma kuin minulla, vaan eipäs olekaan.
Ap, voit jopa myydä talosi ja hankkia vaatimattomamman. Minun taloa ei osta kukaan, eikä kulaan lähde tänne korpeen edes saatille. Saati tulisi asumaan.
Vaihdetaanko taloja, ap? 🙂Minä tulisin korpeen mielelläni. Kaupunkiasuntoni voisi toimia kakkosasuntona.
Enkö minä saisi vaihdossa sen Porvoon kaupunkikodin? Sinä voit muuttaa tänne Sipoonkorpeen. Sudet saat kaupan päälle.
ei se ole kateutta. monet eivät pidä modernista sisustuksesta vaan kokevat sen kylmänä ja luotaantyöntävänä. kohteliaisuudesta kehuvat kauniiksi mutta ajattelevat että onpa kammotus. mutta sellaista se elämä porvoossa on.
Vierailija kirjoitti:
Mites se työssäoppiminen sujuu, ap?
Hyvin. Teen jatkossa vähän vähemmän hommia päivässä eli en paiski itseäni enää henkihieveriin.
Tämä on kyllä epätodellisin keskustelu mitä olen koskaan nähnyt. Mieli on ihmeellinen ja pohjaton yllätysten kaivo, joskus tuo kaivo on saastunut ja sen vesi ei ole juotavaksi kelpavaa.
Vierailija kirjoitti:
ei se ole kateutta. monet eivät pidä modernista sisustuksesta vaan kokevat sen kylmänä ja luotaantyöntävänä. kohteliaisuudesta kehuvat kauniiksi mutta ajattelevat että onpa kammotus. mutta sellaista se elämä porvoossa on.
Tässä näemme malliesimerkin kateudesta. Olen oikeasti niin kyllästynyt. Kyllä tämä talo on oikeasti olemassa, usko tai älä. Kammotus, heh, no eipä ole.
Minä pyrin kyllä ihan lämpimään ja kodikkaaseen meininkiin kotona. Huonekalut ovat silti moderneja. Lapsuudenkodissa katselin ihan tarpeeksi antiikkia ja vanhoja tavaroita ja huonekaluja. Jännä kun jotkut eivät ymmärrä, että nykyaikainen voi olla kaikkea muuta kuin kalsea ja kolkko. Ap
Miekkonenko ei tykännyt talosta?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä epätodellisin keskustelu mitä olen koskaan nähnyt. Mieli on ihmeellinen ja pohjaton yllätysten kaivo, joskus tuo kaivo on saastunut ja sen vesi ei ole juotavaksi kelpavaa.
Eli tarkoitatko, että kateus on mielestäsi epätodellista? Sitähän tämä keskustelu koskee, kateuden kohde sattuu olemaan kotini. Ap
Mites se työssäoppiminen sujuu, ap?