En tule saamaan KETÄÄN taloni takia. Hauskaa tajuta se
Nettideitit ovat aina pelkkä pettymys, tinderissä kukaan ei ole vakavissaan, livenä kukaan ei lähesty. Sen kerran kun tapaa alunperin livenä ihanan miehen, hän häipyy nähtyään kotini.
Joka paikassa hoetaan meidän kodista, meidän perheestä, meidän meidän meidän. Me me me me me. Minä en tule tällaista kokemaan :) Minä olen aina vain minä ja saan olla ihan keskenäni maailman tappiin asti.
Voisin etsiä miehiä naurettavilla kriteereillä tyyliin "sinulla täytyy olla omistusasunto, tai muuten et ansaitse treffejä kanssani." Mutta kun ei ne tunteet toimi noin. Minulla oli oikeasti tunteita viimeisintäkin kohtaan, mutta hän pilasi kaiken kateudellaan. Heti kotini nähtyään alkoi vältellä ja koko käytöksensä muuttui. Sattuu muistella aikoja, kun olin täysin tietämätön siitä mitä tulee tapahtumaan. Vain siksi, että minun kotiini oli helpompaa tulla ja tulimme sitten tänne.
Hlvetin hauskaa tietää, että tämä on nyt sitten kohtaloni, olla yksin koko elämä kotini takia. Haluaisin vain olla jotain miehelle. Mutta en ole kenellekään mitään, ikinä.
Kommentit (273)
Ai Mervi Tapolan tyyliin palatsi vai?
Olen kertonut aiemminkin, että sisustaminen on minulle intohimo. Se näkyy myös kodissani. Täällä ei ole sekalaista roinaa, vaan huonekalut olen hankkinut ajatuksella ja oikeasti miettien, että mikä sopii ja mikä ei. Ihmiset ovat niin stnan kateellisia. En pidä siitä ollenkaan!! Ja ennen kuin kukaan kuvittelee, että sisustan muita varten, niin en ole mikään lapsi. Olen ollut aina pikkutarkka, äitini jaksaa aina sanoa siitä ja joo, se on totta. Eli ihan täysin ITSEÄNI varten teen kaiken ja sisustan miten sisustan. Minun kotinihan tämä on.
Biisi nimeltä;
Muuten mä varmaan kelpaisin
(esittäjä Luuseri kuoro)
Mul menee kaik aina treffeil putkeen
ja sit ku alkaa näyttää lupaavalle,
niin heti ku deitti näkee mun Bentleyn
niin aina se ottaa jalat alle.
Mut muuten mä varmaan kelpaisin.
Mul menee aluksi treffeil kaikki putkeen
ja sit kun avaan suuni lämmeten.
niin deitti tajuu mun fiksuuden
hän varmaan älykästä naista pelästyy paeten.
Mut muuten mä varmaan kelpaisin.
Ei kyllä kiinnosta yhtään, millanen talosi on, ap. Voisin kylläkin harkita treffejä, jos olis talo tosi hieno, mutta muuten en, tosiaankaan. Naisella täytyy todella olla tosi hieno talo, että kiinnostun: uimalallas (tai ainakin kylpypalju) on must, must, must!
Vierailija kirjoitti:
Ja asialle ei voi tehdä mitään, koska..?
Koska en aio myydä kotiani tai huonekalujani muiden kateuden takia, esimerkiksi?
itselläni talo ei ollut lopullinen este, mutta hidaste kylläkin. kun meillä kummallakin oli oma talo ei sitä niin vain yhteen muutettu. kumpikin oli kiintynyt omaansa ja tapailtiin vuosikaudet, niin kauan että kumpikaan ei olisi enää viitsinyt lähteä tapaamisiin ja seurustelu uhkasi jo hiipua siihen. lopulta mies sitten muutti luokseni, mitä joskus vieläkin ihmettelen, itse en olisi voinut koskaan muuttaa toisen valmiiseen kotiin. mutta hyvin on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Homekotiin on vaikea kutsua vieraita, mutta miten muuten talo voisi olla esteenä?
Taloni on uudiskohde ja tilaa on ihan tarpeeksi. Sisustan tyylikkäästi. Eli se on esteenä, kun ihmiset kadehtivat niin hemmetisti.
Myy talosi ja muuta sillan alle, siellä asuu lähes yksinomaan miehiä, sitten on sinun markkinat!
Mikset muuta vaatimattomamapaan asuntoon tai etsi suoraan rikasta miestä?
Jos sinulla on vähän "parempi" koti kuin keskimäärin ihmisillä, vuokraa kakkosasunnoksi huonokuntoinen pieni asunto ja sisusta se mahdollisimman vaatimattomaksi ja kulje nuhruisissa vaatteissa, silloin jyvät erottuvat akanoista ja ennen kaikkea, älä turhia lepertele omaisuudesta.
Paljastat vasta sitten kun olette alttarille menossa.
No ehkäpä tapaamaan miehet eivät ole kateellisia, eivät vaan tykkää sisustusmaustasi?
Eivät ehkä koe tyyliäsi omakseen?
Pitäisikö sinun etsiä miehiä, jotka harrastavat samanlaisella tavalla sisustamista?
Jo on ongelmat. Olisipa tuo "liian hieno talo" minunkin ongelmani miehen etsinnässä.
Vierailija kirjoitti:
itselläni talo ei ollut lopullinen este, mutta hidaste kylläkin. kun meillä kummallakin oli oma talo ei sitä niin vain yhteen muutettu. kumpikin oli kiintynyt omaansa ja tapailtiin vuosikaudet, niin kauan että kumpikaan ei olisi enää viitsinyt lähteä tapaamisiin ja seurustelu uhkasi jo hiipua siihen. lopulta mies sitten muutti luokseni, mitä joskus vieläkin ihmettelen, itse en olisi voinut koskaan muuttaa toisen valmiiseen kotiin. mutta hyvin on mennyt.
Tässä ongelma on se, että ihmiset kadehtivat taloani. Ihastellaan ääneen ja vierailun jälkeen vältellään. Juuri näin teki viimeisinkin mies. Kukaan ei halua jäädä vierelleni, koska minulla on jotain mitä heillä ei ole. Voin sanoa, että on aivan s##tanan syvältä kun ei tälle tilanteelle edes voi mitään. Kateus pilaa kaiken!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun kodissa on vikana? Miehet ei ainakaan yleensä sisustusasioista välitä.
Vikana on se, että se on lähes uudenkarhea ja tyylikäs. Juu, vaikka itse sanonkin. Hetki sitten valmistunut ja erittäin moderni. Kateutta riittää.
Ai, enpä ole aiemmin kuullut, että miehet olisivat jostain talosta kateellisia. Aina oppii, kun vanhaksi elää.
Vierailija kirjoitti:
Mikset muuta vaatimattomamapaan asuntoon tai etsi suoraan rikasta miestä?
Minkä hiton takia muuttaisin muualle muiden kateuden takia?? Mieti nyt miten älytön kommentti. Tämä on KOTINI.
Miten rikkaita miehiä etsitään?
Hohhoijaa..todellakin first world problems
Olen kuullut vaikka miten monta kertaa, että taloni on kaunis. Ja kyllä minä tiedän, että sisustus on kaunis myös. Ei sitä voi kirjoittamalla kuvailla muuten kuin sanoilla moderni ja hillitty. Helppohan se on sanoa, että olisipa minullakin tuollainen ongelma. Ei se ole hauskaa kun omalle kohdalle sattuu. Kehenkään ei voi luottaa, kukaan ei halua olla kanssasi siksi että sinulla nyt sattuu olemaan jotain enemmän kuin tällä toisella. Aito tutustuminen on täysin mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Miehet kateelisia sinulle kodistasi? En usko, tai sitten en vain ole törmännyt tälläiseen. Miehet joita minä tunnen eivät arvota kotiaan niin kuin naiset. Miehelle koti on käytännönläheinen paikka jossa puuhastella mitä milloinkin. Asutko jossain modernissa ja teknisessä autotallissa?
Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Moni mies jolla heikko itsetunto ja niitä on suurin osa, ovat hirveän kateellisia ja se on jotenkin heiltä pois.
Eikä tarvitse olla edes miljoonien kämppä, vaan riittää vähempikin. Sama auton suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa..todellakin first world problems
Joo, sattuu jäädä aina yksin. Minulle se on ongelma, en sinusta tiedä.
Vuokraa keskustakolmio, jossa voit asustella ja tuoda deittejäsi. Kun homma vakiintunut niin ehdotat että muutatte kakkosasuntoosi.