Ikuiset tinderöijät
Mietin, millaisia nämä ihmiset ovat, jotka eivät koskaan pääse Tinderistä pois. Itse olen samanlainen, ja mätsäsin vastikään erään kanssa, jonka kanssa olen mätsännyt jo varmaan neljä kertaa aiemmilla Tinder-tuomioillani.
Hänen kanssaan oli todella mukavaa. Ihastuin pitkästä aikaa aidosti, ja ajattelin, että mieskin tunsi samoin. Olimme kuplassa. Mies kuitenkin muutti toiselle paikkakunnalle, eikä halunnut ryhtyä kaukosuhteeseen. Toisaalta ymmärrän, toisaalta en. En minäkään halua. Emme kumpikaan näiden muutaman tapaamisen perusteella poistuneet Tinderistä, mutta jäin miettimään. Miksi mieluummin troolaan Tinderiä kuin ottaisin riskin ja tapailisin tätä miestä, vaikkakin toiselta paikkakunnalta? Miksi hän mieluummin troolaa Tinderiä, kuin panostaisi minuun?
Onko Tinderissä pitkään pyörineillä ihmisillä lähtökohtaisesti jonkinasteinen sitoutumiskammo, vai etsitäänkö sieltä katalogista jotain yksisarvista? Itse nimittäin aika usein huomaan etsiväni yksisarvisia, ja taisin löytää yhden, johon nyt en sitten kuitenkaan uskalla panostaa. Tuntuu, että minäkin etsin vain koko ajan jotain parempaa, kuten myöskin miehet, joilla on Tinderissä yhtään potentiaalia.
Kommentit (87)
Pena 39 v etsii naapurintyttöä?
Huutonaurua, sori vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Tämähän alkaa olemaan yleinen ilmiö.
Ikää 35 tai enemmän, asuu pk-seudulla. Koulutettu, vastuullisessa kansainvälisessä työssä (tätä painotetaan joka kerta), matkustellut useassa maassa, jne.
Eli huippusaalis. Nyt olisi aika pariutua. Ja kun on kauan odoteltu, odotukset kumppanista ovat eri luokkaa kuin nuorempana. Ja nousevat koko ajan. Melko lailla täydellinen pitää olla, täydellisyyden tavoitteluun kun on kouluajoista asti totuttu.
Asiassa on vain yksi ongelma. Kuvattu citysinkku ei ole mies, vaan nainen.
Vaikka muuten onkin tehty elämässä hyvää työtä, yksi asia on jäänyt oppimatta. Nimittäin se että naisten markkina-arvoon vaikuttavat eri asiat.
Naisella ”vastuullinen kansainvälinen työ” itse asiassa laskee naisen kiinnostavuutta.
Ei minulle.
t: mies aikalailla vastaavilla spekseillä
No tuohon tilanteeseen se varmaan sopii, jos molemmat ovat työnsä kanssa naimisissa ja parisuhde on yksi kalenterimerkintä muiden joukossa. Muille tuossa ei ole mitään viehättävää.
Kunhan ajattelin kirjoitella tänne muille miehille. Varsinkin teille jotka haluatte jakaa noita hemmetin "tasoja", jne.
Olen kaveri joka ei pääse deittipalveluissa edukseen, jään toisin sanottuna kylmäksi noissa palveluissa (suomalaisten naisten keskuudessa). Mutta nyt eilen oli mukavat pikkujoulut jotka vietettiin Helsingissä. Olipa kiva nähdä että minullekin vielä nelikymppiselle on vientiä. Nimittäin minulle annettiin kolmet yhteystiedot, ja kaiken kaikkiaan 5 suomalaista naista iski (-15v - +10v) minua. Yksi oli todella kuuma, muut olivat kivan näköisiä. Eikä edes itse tarvinnut tyrkyttää tai yrittää pyydellä numeroita.
Ja yön kruunasi se että kun lähdin baarista pois, niin maksullinenkin nainen yritti tarjota itseään minulle keskellä Helsingin yöelämää. Eipä ole minun juttu, eikä aikaisemmin tuollaista tarjousta tullut missään. Mietin kyllä että, aikaisemmin olen aina ollut muiden seurassa kun olen liikkunut tuolla Helsingin kaduilla joten sillä saattaa olla suuri merkitys miksi nyt tarjottiin.
Eli ehdottelen teille jotka olette sitä mieltä että "tasoja", käykää välillä tutustumassa oikeaan elämään. Suositeltavaa että jos tekin asustelette muualla päin kuin Helsingin kehyskunnissa, tehkää ekskursio Helsingin yöelämään. Kyllä varmasti seuraa saisitte ja mahdollisesti jotain pidempiaikaista. Kunhan ette käyttäydy ääliömäisesti!
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ajattelin kirjoitella tänne muille miehille. Varsinkin teille jotka haluatte jakaa noita hemmetin "tasoja", jne.
Olen kaveri joka ei pääse deittipalveluissa edukseen, jään toisin sanottuna kylmäksi noissa palveluissa (suomalaisten naisten keskuudessa). Mutta nyt eilen oli mukavat pikkujoulut jotka vietettiin Helsingissä. Olipa kiva nähdä että minullekin vielä nelikymppiselle on vientiä. Nimittäin minulle annettiin kolmet yhteystiedot, ja kaiken kaikkiaan 5 suomalaista naista iski (-15v - +10v) minua. Yksi oli todella kuuma, muut olivat kivan näköisiä. Eikä edes itse tarvinnut tyrkyttää tai yrittää pyydellä numeroita.
Ja yön kruunasi se että kun lähdin baarista pois, niin maksullinenkin nainen yritti tarjota itseään minulle keskellä Helsingin yöelämää. Eipä ole minun juttu, eikä aikaisemmin tuollaista tarjousta tullut missään. Mietin kyllä että, aikaisemmin olen aina ollut muiden seurassa kun olen liikkunut tuolla Helsingin kaduilla joten sillä saattaa olla suuri merkitys miksi nyt tarjottiin.
Eli ehdottelen teille jotka olette sitä mieltä että "tasoja", käykää välillä tutustumassa oikeaan elämään. Suositeltavaa että jos tekin asustelette muualla päin kuin Helsingin kehyskunnissa, tehkää ekskursio Helsingin yöelämään. Kyllä varmasti seuraa saisitte ja mahdollisesti jotain pidempiaikaista. Kunhan ette käyttäydy ääliömäisesti!
Sori, ei mene läpi. Naisen kirjoittama teksti.
Pikkujouluissa ei todellakaan tavismiehelle tule viittä naista tarjoamaan yhteystietojaan...muuten kuin ehkä remonttiapua kaivatessaan. Olet siis keskimääräistä esim. komeampi, lihaksikkaampi tai töissä naisvaltaisella alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, ei mene läpi. Naisen kirjoittama teksti.
Pikkujouluissa ei todellakaan tavismiehelle tule viittä naista tarjoamaan yhteystietojaan...muuten kuin ehkä remonttiapua kaivatessaan. Olet siis keskimääräistä esim. komeampi, lihaksikkaampi tai töissä naisvaltaisella alalla.
Sori, ei osunut nyt mikään oikeaan. IT ukko kyseessä ja IT firmassa. Enkä koe että olisin komeampi kuin muutkaan, lihaksikas en ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo tekstisi nyt kyllä tasoihin liittynyt ollenkaan. Paitsi ehkä siinä mielessä, että jotkut ovat livenä huomattavasti edustavampia kuin profiilissaan jonka ovat kyhänneet huonoine kuvineen. Eli sinulla ei profiili edusta todellista tasoasi. Se voi olla myös toisinpäin, otetaan kuvat yläkulmasta tai muuten muokataan ettei näy se 30 kiloa ylimääräistä ja livenä onkin sitten ylläripylläri.
Hyvännäköisellä on kyllä aina vaihtoehtoja. Mutta moniko on 35+ enää hyvännäköinen?