Ikuiset tinderöijät
Mietin, millaisia nämä ihmiset ovat, jotka eivät koskaan pääse Tinderistä pois. Itse olen samanlainen, ja mätsäsin vastikään erään kanssa, jonka kanssa olen mätsännyt jo varmaan neljä kertaa aiemmilla Tinder-tuomioillani.
Hänen kanssaan oli todella mukavaa. Ihastuin pitkästä aikaa aidosti, ja ajattelin, että mieskin tunsi samoin. Olimme kuplassa. Mies kuitenkin muutti toiselle paikkakunnalle, eikä halunnut ryhtyä kaukosuhteeseen. Toisaalta ymmärrän, toisaalta en. En minäkään halua. Emme kumpikaan näiden muutaman tapaamisen perusteella poistuneet Tinderistä, mutta jäin miettimään. Miksi mieluummin troolaan Tinderiä kuin ottaisin riskin ja tapailisin tätä miestä, vaikkakin toiselta paikkakunnalta? Miksi hän mieluummin troolaa Tinderiä, kuin panostaisi minuun?
Onko Tinderissä pitkään pyörineillä ihmisillä lähtökohtaisesti jonkinasteinen sitoutumiskammo, vai etsitäänkö sieltä katalogista jotain yksisarvista? Itse nimittäin aika usein huomaan etsiväni yksisarvisia, ja taisin löytää yhden, johon nyt en sitten kuitenkaan uskalla panostaa. Tuntuu, että minäkin etsin vain koko ajan jotain parempaa, kuten myöskin miehet, joilla on Tinderissä yhtään potentiaalia.
Kommentit (87)
Kyllähän muut ihmiset tuovat onnea. Minä ainakin olen parisuhteessa rauhallisempi ja levollisempi.
Tinder käyttäjät tulevat jäämään yksin ja se on heidän oma vika. Ei oikeutta valittaa yksinäisyydestä.
Sellaiset ei tunnu paria löytävän, jotka eivät anna kenellekään mahdollisuutta, vaan etsivät just jotain "yksisarvista".
Itse olet ollut siellä myös pitkään, jos kerran samat naama tulee viidettä kertaa vastaan.
Mikset kysy itseltäsi, miksi olet siellä?
Ukko37 kirjoitti:
Itse olet ollut siellä myös pitkään, jos kerran samat naama tulee viidettä kertaa vastaan.
Mikset kysy itseltäsi, miksi olet siellä?
Koska olen sitoutumiskammoinen ja vedän puoleeni sitoutumiskammoisia miehiä. Kaikissa on aina jotain vikaa.
Mitä väliä, mistä sen parinsa löytää? Tinderiä demonisoidaan ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä mistä löytää tai miten. Tämä maailma kaipaa enemmän rakkautta ja välittämistä. Valitettavasti kuitenkin itse kuulun henkilöihin joka toivoisi että Tinder lopetettaisiin kokonaan. Se on aiheuttanut sen että mahdollisiin kumppaniehdokkaisiin ei jakseta tutustua tarpeeksi että parisuhde syntyisi, koska aina nurkan takana voi olla mukamas parempi. Plus kun mietitään kuinka pinnallinen paikka Tinder on, niin en usko että sieltä saadaan syviä kestäviä suhteita. Vaikka olen täälläkin palstalla lukenut mukamas pitkiä parisuhteita Tinderin kautta. Väitän että suurin osa kestävistä ja pitkistä suhteista jotka ovat syntyneet deitti palveluiden kautta, ovat aivan jostain muualta kuin Tinderistä.
No miksi tuon miehen olisi pitänyt panostaa sinuun? Etädeittailu on todella raskasta. Pitäisi käyttää poskettomasti aikaa viesteilyyn, että tuntee olevansa jossakin yhteydessä siihen toiseen. Tai näin ainakin minulla. Ja aikataulujen sovittaminen, kun ei voi lähteä vain illalla käymään toisen luona ja palata omaan kotiin. Saisi olla parin deitin perusteella todella kovat tunteet, jos sellaiseen ruljanssiin jaksaa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä mistä löytää tai miten. Tämä maailma kaipaa enemmän rakkautta ja välittämistä. Valitettavasti kuitenkin itse kuulun henkilöihin joka toivoisi että Tinder lopetettaisiin kokonaan. Se on aiheuttanut sen että mahdollisiin kumppaniehdokkaisiin ei jakseta tutustua tarpeeksi että parisuhde syntyisi, koska aina nurkan takana voi olla mukamas parempi. Plus kun mietitään kuinka pinnallinen paikka Tinder on, niin en usko että sieltä saadaan syviä kestäviä suhteita. Vaikka olen täälläkin palstalla lukenut mukamas pitkiä parisuhteita Tinderin kautta. Väitän että suurin osa kestävistä ja pitkistä suhteista jotka ovat syntyneet deitti palveluiden kautta, ovat aivan jostain muualta kuin Tinderistä.
Tuossa oli jopa ihan pointtia, että tällaiset palvelut ehkä jonkin verran halventavat yksittäisen kumppaniehdokkaan arvoa, koska tulee vaikutelma että on loputon katalogi miehiä/naisia tarjolla. Pienestäkin rypystä on helppo siirtyä seuraavaan tapaukseen sen sijaan, että yrittäisi työstää asioita.
En kuitenkaan ymmärrä, miksi Tinderiä sorsitaan kaikkien vastaavien palveluiden joukossa. Toimintaperiaatehan on pohjimmiltaan sama kaikissa. Onko se sitten se pyyhkiminen, se otetaan jotenkin niin henkilökohtaisesti vaikka se vastaa tietokoneella vain sitä että peruutat pois jonkun profiilinäkymästä kun et kiinnostu.
Niin paljon tarjontaa ettei ole viitseliäisyyttä tai malttia tutustua paremmin. Vaikka treffeillä olisi rentoa ja hauskaa, toinen miellyttäisi pääpiirteittäin ulkoisestikin eikä mikään tökkisi vastaan niin heivataan syrjään jos ei heti kipinät lentele. Ja uskotaan että se seuraava mätsi on varmasti vielä parempi ja vie HETI jalat alta. Kunnes taas totuus filtterien takaa paljastuu...
Haluaisin ehkä yrittää pitää tähän mieheen yhteyttä, mutta en halua tyrkyttää itseäni. Tuntuu vähän haljulta deittailla muita samaan aikaan, kun olen tosi ihastunut tähän mieheen. Ehkä ihastus menee ohi aikanaan, tai sitten tästä kehkeytyy jotain.
Ap
Kaikki on ihmisten tasoista kiinni.
Itse olen ollut jo vuosia tinderissä ja se menee aina niin että jos pääsen treffeille viehättävän naisen kanssa niin häneltä tulee kaveripakit ja jos käyn treffeillä naisen kanssa josta näen jo etukäteen että tuskin viehätyn hänestä niin hän haluaa jatkoa.
Kaikki tavoittelee niitä henkilöitä joihin ei oma taso riitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut jo vuosia tinderissä ja se menee aina niin että jos pääsen treffeille viehättävän naisen kanssa niin häneltä tulee kaveripakit ja jos käyn treffeillä naisen kanssa josta näen jo etukäteen että tuskin viehätyn hänestä niin hän haluaa jatkoa.
Tasojankkaaja.
Tunnen erään miehen, joka on duunarihommissa, kolho hongankolistaja ja äärettömän raskassoutuinen, lisäksi myös minuuttimuna. Tämä deittailee järjestetään pelkkiä tasokkaita naisia (lääkäreitä, asianajajia), ja antaa heille pakkeja tuon tuosta. Ovatko nuo naiset siis tätä miestä "alempitasoisia"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasojankkaaja.
Tunnen erään miehen, joka on duunarihommissa, kolho hongankolistaja ja äärettömän raskassoutuinen, lisäksi myös minuuttimuna. Tämä deittailee järjestetään pelkkiä tasokkaita naisia (lääkäreitä, asianajajia), ja antaa heille pakkeja tuon tuosta. Ovatko nuo naiset siis tätä miestä "alempitasoisia"?
Luultavasti ovat. Naisen taso ei muodostu ammatillisesta statuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vika ole tinderissä vaan sen käyttäjissä. Jos eivät tuolla olisi etsimässä aina vain jotain parempaa niin sitten olisivat muualla.
Ja ne jotka vain pinnallisista syistä solmii suhteen ovat aina voineet tehdä se ilman tinderiä.
Niille jotka taas osaa homman ja aidosti haluavat tutustua ihmisiin tuo on todella hyvä ja nopea väline siihen.
Ihmiset ovat ulkoistaneet onnensa pinnallisiin seikkoihin sekä muiden ihmisten käsiin.
Todellinen rauha löytyy sisältä.