Mitä mieltä miehet tällaisesta vaimosta?
Hoidan kodin ja lapset 24/7, seksiä saa aina haluttaessa(toki vaatii hieman joskus järjestelyjä), ruuat teen aina itse (vkl miehelle aamupala, lounas, päivällinen + snack tarvittaessa) kaikki fresh ja luomua. Ihan hotellipalvelu.
Mies maksaa talon laskut, minä maksan omat ja lasten (puhelin, auto, lasten vaatteet+kengät+ym kulut).
Mies on vapaa tekemään mitä haluaa työajan jälkeen, käy reissuilla usein jätkien kanssa, harrastaa monta kertaa viikossa, ym.
Mitä mieltä miehet?
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä sinä saat tuosta kaikesta? Nautitko alistumisesta? Parempia miehiä mahtuu 13 tusinaan.
En koe alistuvani mihinkään. Olen aina halunnut tuottaa iloa ympärilleni. Perheeni on todella tiivis ja onnellinen. Joskus olen murheellinen siitä, että mies ei ymmärrä miten tärkeää on luoda side lapsiin.
Ap
Miksi lasten kulut eivät kuulu myös miehelle?
Onko teillä avioehto?
Kun p.illusi on veltto ja perä roikkuu...
Vaihdetaan nuorempaan
Sinä saat pitää lapset ja minimielarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä saat rahat millä maksat lasten ja omat hankintasi... Jos kuitenkin hoidat kotia 24/7?
Vai antaako mies sinulle viikkorahaa... eli mies maksaa ihan kaiken.
Olen vakitöissä, josta saan palkkaa.
Ap
Onko talo ja auto miehen nimissä?
Onko miehellä sijoituksia?
Oletko y..ksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Siis täh :D otan sut mulle kotiorjaksi, kun kerran maksat omat kulut ja tarjoat palvelut. Seksiä et kyllä multa tule saamaan, mutta piffaan jonkun vibran. Ostetaan vaikka isompi asunto niin saat siitä oman puolikkaan, minua kiinnostaa vain tuo ilmainen kodinhoitopalvelu ja muonitus.
Tv. Heterosinkkunainen
TÄMÄ!
täyshoito!
Vierailija kirjoitti:
"Hoidan kodin ja lapset 24/7"
"Käyn töissä 45 tuntia viikossa"
Joku ei nyt täsmää... 🤔
ap:llä ei oo matikka hallussa
sanoihan nykänenkin että 60/50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hoidan kodin ja lapset 24/7"
"Käyn töissä 45 tuntia viikossa"
Joku ei nyt täsmää... 🤔ap:llä ei oo matikka hallussa
sanoihan nykänenkin että 60/50
Tarkoitin, että hoidan itse lapset, yöt ym, mies ei ole koskaan vaippaa vaihtanut. En kerkeä nyt tuntimääriä alkaa laskemaan, jos se sinua kiinnostaa.
"ap:llä ei ole matikka hallussa", suosittelisin sinulle ihan peruskoulun loppuun käymistä. Osaisit kirjoittaa normaalisti.
Ap
Se on jännä miten vapaita naisia moititaan seksistä ja siitä että he vain antavat sitä passiivisina miehille, mutta vaimo oikein kuuluttaa miten hän on typerä seksilelu jota saa vaan vetää tuosta vaan. Ei miehet ole koskaan kehumassa miten he eivät koskaan kieltäydy naisen haluista ja tahdosta. Vaimon asema on alempi, ja naiset oikein kerjää huomiota. Vain vaimon asema on noin sitova, ei miehet tee yhtään mitään.
Kaltaistesi naisten takia en ikinä halua naimisiin, ja pidän likaisina kaikkia avioituneita akkoja. Kunnon spermavaaseja ja oman nimen luovuttajia. Miehet saisi selkään jos olisi tuollaisia heikkoja vässyköitä.
Ei ihme että miehet on aina sortaneet vaimojen ihmisoikeuksia. Huomaa millaisia lampaita vaimot on. Eivät saa ikinä miestä vaihtamaan nimeä. Kunnon halvat tyrkyt.
Sitä mieltä, että kaltaisiasi heikkoja akkoja abortoidaan pois väestöstä. Juuri sinä olet sellainen nainen, jonka takia naisia pidetään arvottomina.
Ei se jalkojen avaus avioliitossa pyhäksi muutu. Miehet pitää vaimojaan saastaisina ja naurettavina. Kelpaatte kantamaan miehen suvun arvoa, tosin sekin käännetään teitä vastaan ;) poikia kun halutaan jatkamaan nimeä.
Äitini oli juuri tuollainen teki kaiken, mutta paheena oli kaappi juoppous, josta kärsin lapsena. Lopulta isä sai tarpeekseen ja lähti. Nyt vanhempana lopetti juomisen, mutta tuo täydellisyyden tavoittelu jatkuu. On loppujen lopuksi yksinäinen ihminen vaikka mies onkin. Ei käy missään, eikä halua tavata muita kuin lapsenlapsia. On ns. täydellinen mummo, mutta minua lastansa kohtaan hirveä, kun halua tehdä elämässäni muuta kuin möllöttää kotitöitä tehden. Nyt viimeisten sukujuhlien jälkeen, kun taas burpisteli nokkaansa minulle, päätin hiljakseen lopettaa yhteyden pidon kokonaan. Tehköön lapset niin kuin haluavat.
Tää tyyppi on oikeesti löllö nainen joka makaa sohvalla syöden valmisruokia ja mässyä, sossu maksaa kaiken.
Nainen näkee unia.677
Tunnen montakin apn kuvailemaa tyttöystävää/ vaimoa. Yhdellä ei ole edes lapsia, työnsä lisäksi on olemassa vain pitääkseen (työttömän) miehensä tyytyväisenä.
Täällä mammat kihisee kiukusta kun joku elää elämäänsä parhaalla katsomallaan tavalla. Voisetteko ottaa sen pään sieltä perseestä pois ja todeta, että minun tapani ei ole ainoa oikea, mikään tapa ei ole universaali oikea tai väärä. Jos haluaa elää niin kuin elää, se on hänelle oikea tapa. Näissä keskusteluissa näkyy selvästi että kun mies passaa vaikka naista, se on ok, mutta jos nainen passaa miestä, se ei todellakaan ole ok. Onko se jotenkin teiltä pois että joku tekee niin, vai mikä saa teidät nostamaan kierroksia?
Äidit jotka teette tätä miettikää: te kasvatatte lapsistanne alistujia ja alistajia. Entisajan kotivaimo hoiti miehen rahoilla talon ja lapset, mutta orjakotivaimo käy lisäksi työssä ja maksaa muiden paitsi miehen laskut kartuttaen miehen omaisuutta. Se on entisajan kotiäidin osaan verrattuna kaksinkertaista orjuutta jossa annatte miestenne temmeltää herroina ja jätätte lapsillenne käsityksen ettei naisella ole mitään arvoa.
Arvaatteko jo ketkä ovat tulevaisuuden perheväkivallantekijöitä? Juuri teidän katkerat lapsenne tai heidän puolisonsa joten herätkää ja ottakaa se avioero ja menkää terapiaan!
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea ketjua läpi, mutta aloitukseen vastaan ei kiitos. Oma vaimoni on tasa-arvoinen aikuinen, jolla on oma tahto, ja olemme yhdessä tasavertaisia kasvattajia. Haluan osallistua lasteni elämään ja haluan, että kumppanini on kiinnostava, muuttuva ja kasvava ihminen niin kuin itsekin olen. Aloituksen kuvaus on aika pelottava kuvaus tyhjästä ihmisestä joka suorittaa jotain ihme roolia.
Veit sanat suustani. Ei olisi minunkaan mieleen. Haluan naisen jolla on omakin elämä, omia ystäviä ja harrastuksia ja jonka kanssa olemme tasa-arvoisia. Tuollainen ap:n kaltainen järjestely sopisi lähinnä täysin rakkaudettomaan suhteeseen jossa ainoa tavoite on kasvattaa lapset. En näe tuollaisessa naisessa mitään kiinnostavaa ja vaikka olisinkin kiinnostunut naisesta itsestä, tuollainen elämä hävittäisi mielenkiinnon erittäin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mammat kihisee kiukusta kun joku elää elämäänsä parhaalla katsomallaan tavalla. Voisetteko ottaa sen pään sieltä perseestä pois ja todeta, että minun tapani ei ole ainoa oikea, mikään tapa ei ole universaali oikea tai väärä. Jos haluaa elää niin kuin elää, se on hänelle oikea tapa. Näissä keskusteluissa näkyy selvästi että kun mies passaa vaikka naista, se on ok, mutta jos nainen passaa miestä, se ei todellakaan ole ok. Onko se jotenkin teiltä pois että joku tekee niin, vai mikä saa teidät nostamaan kierroksia?
Se passaaminen on ihan ok jos tasoitusta tulee joltain kantilta. Esim. Mies voi olla kotona ja hoitaa perheen ja nainen tuoda perheeseen tulot. Vastuut pitäisi vain jakaa reilusti. Ei ole oikein jos toinen huolehtii vain itsestään ja toinen muusta perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidit jotka teette tätä miettikää: te kasvatatte lapsistanne alistujia ja alistajia. Entisajan kotivaimo hoiti miehen rahoilla talon ja lapset, mutta orjakotivaimo käy lisäksi työssä ja maksaa muiden paitsi miehen laskut kartuttaen miehen omaisuutta. Se on entisajan kotiäidin osaan verrattuna kaksinkertaista orjuutta jossa annatte miestenne temmeltää herroina ja jätätte lapsillenne käsityksen ettei naisella ole mitään arvoa.
Arvaatteko jo ketkä ovat tulevaisuuden perheväkivallantekijöitä? Juuri teidän katkerat lapsenne tai heidän puolisonsa joten herätkää ja ottakaa se avioero ja menkää terapiaan!
Eipä tuolla vihallakaan pitkälle pötkitä. Pitäisikö sinun antaa muiden elää omaa elämäänsä, vai kuvitteletko tietäväsi paremmin miten heidän tulisi elää? Suosittelisin ensin hoitamaan tuon tulipalon sisältäsi pois ja sitten miettimään uudelleen.
Onko vaimollasi pitkäkin ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se passaaminen on ihan ok jos tasoitusta tulee joltain kantilta. Esim. Mies voi olla kotona ja hoitaa perheen ja nainen tuoda perheeseen tulot. Vastuut pitäisi vain jakaa reilusti. Ei ole oikein jos toinen huolehtii vain itsestään ja toinen muusta perheestä.
Totta helvetissä on ok jos joku näin haluaa elää. Täällä saa valita ja jos tuo on se mikä pitää onnellisena, niin sitten tekee niin. Siinä menee raja, jos joku muu kärsii omasta onnentavoittelusta. Mikä sinä olet sanomaan miten muiden tulisi elää?
Jaha ja tänään opin uuden sanan "spermavaasi". Mielenkiintoista.
Ja ap. Olet nolo kynnysmatto ja luultavasti miehelläsi on salasuhde johonkin joka kunnioittaa itseään, mieheen tai naiseen.
En koe alistuvani mihinkään. Olen aina halunnut tuottaa iloa ympärilleni. Perheeni on todella tiivis ja onnellinen. Joskus olen murheellinen siitä, että mies ei ymmärrä miten tärkeää on luoda side lapsiin.
Ap
Perheesi on tiivis ja onnellinen mutta se perhe on sinä ja lapset. Mies on ihan ulkopuolinen. Onko lapsuutesi ollut sellainen että sinua ei arvostettu omana itsenäsi vaan sait positiivista huomiota vain tekemistesi kautta? Ostat hyväksyntää palvelemalla muita.