Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehet tällaisesta vaimosta?

Vierailija
07.12.2019 |

Hoidan kodin ja lapset 24/7, seksiä saa aina haluttaessa(toki vaatii hieman joskus järjestelyjä), ruuat teen aina itse (vkl miehelle aamupala, lounas, päivällinen + snack tarvittaessa) kaikki fresh ja luomua. Ihan hotellipalvelu.
Mies maksaa talon laskut, minä maksan omat ja lasten (puhelin, auto, lasten vaatteet+kengät+ym kulut).
Mies on vapaa tekemään mitä haluaa työajan jälkeen, käy reissuilla usein jätkien kanssa, harrastaa monta kertaa viikossa, ym.

Mitä mieltä miehet?

Kommentit (201)

Vierailija
81/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisikohan joku vääntää nyt minulle rautalangasta, että miksi ei ole ok jos nainen hoitaa kodin ja lapset yms ja siitä nostetaan kamala mekkala? Muuten pitää hyväksyä aivan kaikki outoudet meikkaavista miehistä ja epämääräisistä sukupuolista lähtien? Eikö jokainen saakaan olla ja tehdä mitä haluaa?

Siis tässähän nainen käy lisäksi töissä ja maksaa mm. kaikki lasten kulut. Eihän tuo nainen saa tästä mitään. Helpommalla pääsisi yksihuoltajana.

Vierailija
82/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"PITÄÄHÄN NAISEN TÖISSÄ KÄYDÄ!!! TYÖN KUULUU MENNÄ PERHEEN EDELLE!!!!"

Hyvin teidät naiset on aivopesty jos omaan perheeseen investoitu aika on teidän mielestä saatanasta :D

Eiköhän se nyt enemmän aivopesua ole, että naisen paikka on kotona, ja tehtävä ainoastaan tehdä muut ihmiset onnelliseksi itsestä välittämättä. Sitähän esim. alkuperäinen viesti on.

Miksi niin pitäisi olla? Varsinkin suomen kaltaisessa yhteiskunnassa, jossa antamalla perheelle kaiken jäät lopulta aivan altavastaajaksi ja toisten armoille niin henkisesti kuin taloudellisesti. Kuka pienintäkään älyn valoa omaava sellaiseen lähtee?

Ai niin, ap. Ja miehillehän se on täydellinen diili, täysi valta perheeseen. Silloin voi sikailla miten vaan.

Miehille hyvä diili ja naisille huono. Niin tämä maailma menee, sama diili mutta vaatijat eivät tyydy mihinkään. Tuolla asenteella ei ole mikään ihme, että elämä ei tunnu oikein miltään ja kateus muita kohtaan nostaa päätään. Onnea elämääsi. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla palvelulla kyllä miehen kuuluisi maksaa kaikki. Käytkö itse töissä? Mitä muuten saat itse tuosta?

Ei tietenkäänkai!! Jos ei saa olla edes omien lapsiensa kanssa päiviä, ei siitä nyt maksamaan aleta! Nainen on hyvä ja menee töihin jos siltä tuntuu. Älkää ihmiset pliis tehkö lapsia jos vaaditte omien lasten hoitamisesta palkkaa. Älkää tehkö. T:koti-isä

Tämä äitihän käy töissä. Sen lisäksi luopuu kaikesta vapaa-ajastaan miehensä hyväksi, kasvattaa lapset ja kustantaa kaiken lapsiin liittyvän. Eihän tuo nainen saa tuosta mitään. Seksiäkin miehen ehdoilla. Nainen on varmaan joku masokisti.

Vierailija
84/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla palvelulla kyllä miehen kuuluisi maksaa kaikki. Käytkö itse töissä? Mitä muuten saat itse tuosta?

Ei tietenkäänkai!! Jos ei saa olla edes omien lapsiensa kanssa päiviä, ei siitä nyt maksamaan aleta! Nainen on hyvä ja menee töihin jos siltä tuntuu. Älkää ihmiset pliis tehkö lapsia jos vaaditte omien lasten hoitamisesta palkkaa. Älkää tehkö. T:koti-isä

Tämä äitihän käy töissä. Sen lisäksi luopuu kaikesta vapaa-ajastaan miehensä hyväksi, kasvattaa lapset ja kustantaa kaiken lapsiin liittyvän. Eihän tuo nainen saa tuosta mitään. Seksiäkin miehen ehdoilla. Nainen on varmaan joku masokisti.[/quote........Mullekkin tuli mieleen, että onko tällä naisella myös kaulapanta ja peti ja vesikuppi latialla.

Vierailija
85/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt miehiltä, mitä mieltä kaltaisestasi vaimosta ja kuvailet 50-luvun emäntäoppaan ihannevaimon, joka käy töissä ja on omavarainen. Kasvata hyvä nainen selkäranka ja ota oma elämä haltuusi, ei sinun roolisi ole olla miehille mieliksi.

Onko se sitten sinulta pois? Eiköhän jokainen tee niinkuin tahtoo

Vierailija
86/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ma-pe 9 tunnin työpäivät. Rakastan olla lasten kanssa, en koe että tarvitsisin "omaa aikaa". Ja rakastan myös ruuanlaittoa.

Ap

Vierailija
87/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä äitihän käy töissä. Sen lisäksi luopuu kaikesta vapaa-ajastaan miehensä hyväksi, kasvattaa lapset ja kustantaa kaiken lapsiin liittyvän. Eihän tuo nainen saa tuosta mitään. Seksiäkin miehen ehdoilla. Nainen on varmaan joku masokisti.[/quote........Mullekkin tuli mieleen, että onko tällä naisella myös kaulapanta ja peti ja vesikuppi latialla.

En ole ap, mutta itse en ainakaan koe luopuvani vapaa-ajastani vaikka olen lasten kanssa kotona kaiken ajan mitä en ole töissä ja hoidan kodin ja lapset. Se on juuri sitä mitä haluankin tehdä, se on harrastuksen ja elämäntehtäväni. Tulen onnelliseksi siitä, että miehellä ja lapsilla on asiat hyvin ja voin tarjota kaiken mitä tarvitsevat

Vierailija
88/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vähän vähä-älyinen. Meillä mies maksaa kaiken, en käy töissä. Mies katsoo lasta jos olen esim. Omissa harrastuksissa. Viikonloppuisin siivoaa ja tekee joka päivä meille aamupalaa. Minä siivoan viikolla ja teen päivällistä. Mieskin kyllä kokkaa jos minä en aina jaksa. Mies laittaa myös tililleni elämiseen rahaa. Äitiyspäivärahat ja lapsilisät laitan itselleni säästöön. Asumme miehen omistamassa velattomassa talossa.

Vähä älyinen? Kuulostat itse sellaiselta. Minä omistan talostamme puolet, on velaton.

Ap

Vierailija
89/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä äitihän käy töissä. Sen lisäksi luopuu kaikesta vapaa-ajastaan miehensä hyväksi, kasvattaa lapset ja kustantaa kaiken lapsiin liittyvän. Eihän tuo nainen saa tuosta mitään. Seksiäkin miehen ehdoilla. Nainen on varmaan joku masokisti.

Miten niin ei saa mitään? Saa esimerkiksi kasvattaa ne haluamansa lapset. Ei kai niitä lapsia tehdä jos niiden kanssa haluta olla.

Vierailija
90/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää mitä ihmettä tekevät iltaisin/vloppuisin nämä naiset jotka eivät hoida itse kotiaan ja lapsiaan?

Vierailija
91/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät salilla tiirailemassa uroksia?

Vierailija
92/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää mitä ihmettä tekevät iltaisin/vloppuisin nämä naiset jotka eivät hoida itse kotiaan ja lapsiaan?

Meillä on homma nimeltä perhe jo hoidettu. Hoidettiin yhdessä, maksettiin yhdessä. Ei niin, että hoidin yksin, maksettiin yhdessä.

Vierailija
93/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisko ap vastata, mitä mies tekee hänen onnensa eteen?

Vierailija
94/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa miehiltänne suihin. Mikään ei kerro yhtä paljon välittämisestä kuin kunnon suuhoito.

Vierailija
95/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mun mies serkun vaimo on just ap:n kuvailema. Hänelle ei mm. Ole mikään ongelma se, että miehellä on ryyppyputkia siten, että hän on kuukaudessa kolme viikkoa selvänä ja yhden viikon ajan ympäri vuorokauden kännissä.

Tiedän ex-miehen suvusta tuollaisen perheen. Nainen on korkeasti koulutettu, vakityössä ja palkkakin on ihan hyvä. Lisäksi hoitaa lapset ja kodin lähes yksin, kun miestä ei juuri kotona näy. Miehen työ on liikkuvaa ja hän tulee ja menee miten sattuu. Luulisi, että koska mies joutuu olemaan niin paljon erossa perheestään, hän olisi mielellään perheensä kanssa palatessaan. No, ei ole. Sitten miehellä on harrastukset yms menot, joten ei häntä vapaallakaan näy kotona. Miehen tekemä ruoka on kuin parikymppisen opiskelijan tekemä mössö, kotityöt ei kiinnosta ellei kyseessä ole puiden hakeminen varastosta, jolloin voi juoda päkin kaljaa samalla, mies on aivan hukassa lasten kanssa muutenkin. Lisäksi mies juoksi yhdessä vaiheessa vieraissa minkä ehti. Silti tämä pariskunta on yhdessä.

Itse en olisi hetkeäkään tuollaisessa liitossa! Mielestäni nainen on pelkkä kynnysmatto, eikä tuollaisessa marttyyritouhussa ole mitään itsenäistä tai ihailtavaa. Kun ex-mieheni alkoi vaatimaan samanlaisia oikeuksia itselleen (ja myös alkoi elää, kuten esimerkkini mies) laitoin eron vireille ja muutin pois. En ole kenenkään orja tai kynnysmatto. Ilmeisesti  vielä nykyäänkin sovinistinen "työssäkäyvä kotirouva"-kulttuuri, jossa kaikki perhe-elämän osa-alueet on naisen tehtävä ja mies osallistuu, jos huvittaa, on voimissaan.

Vierailija
96/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa miehiltänne suihin. Mikään ei kerro yhtä paljon välittämisestä kuin kunnon suuhoito.

Hyi Hel.....

Vierailija
97/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin vapaudut? Kyllä kelpaa.

Vierailija
98/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahan sitä passata aikuista miestä, vaikka vuorokauden ympäri, jos siltä tuntuu. Sehän on jokaisen parin oma valinta. Sitä en kuitenkaan oikein ymmärrä miksi mies ei maksa lastensa kuluja puoliksi äidin kanssa. Eivät lapset yksin naisen ole. Samoin minusta nainen tekee hallaa isän ja lasten suhteelle olemalla aina se, joka on vastuussa lapsista. 

Vierailija
99/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta itse en ainakaan koe luopuvani vapaa-ajastani vaikka olen lasten kanssa kotona kaiken ajan mitä en ole töissä ja hoidan kodin ja lapset. Se on juuri sitä mitä haluankin tehdä, se on harrastuksen ja elämäntehtäväni. Tulen onnelliseksi siitä, että miehellä ja lapsilla on asiat hyvin ja voin tarjota kaiken mitä tarvitsevat

Teillä näin elävillä ei sitten ole ketään ystäviä joiden kanssa haluaisitte joskus jutella ilman lasten kuuntelevia korvia? Ette harrasta mitään liikuntaa kodin ulkopuolella? Ette käy koskaan elokuvissa, teatterissa, museossa joka ei lapsia kiinnosta?

Vierailija
100/201 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo varmasti totta, itsekin ollut vastaavantyylisessä tilanteessa, kun lapset pieniä, sitten kasvoivat, hankala löytää enää merkityksellistä työtä, joka olisi vastaavantyylistä ja merkityksellistä kuin omien lasten kasvatus. Nyt taas "verkot" vesillä ja toinen kierros sitten kotirouvana jossain vaiheessa, osaan ottaa myös sopivasti aikaa itselle, mutta nautin valtavasti lasten kanssa puuhastelusta, ne ovat tärkeimmät asiat mitä jälkeeni jätän tässä elämässä. Terv. "vara valita :)"