Mitä mieltä miehet tällaisesta vaimosta?
Hoidan kodin ja lapset 24/7, seksiä saa aina haluttaessa(toki vaatii hieman joskus järjestelyjä), ruuat teen aina itse (vkl miehelle aamupala, lounas, päivällinen + snack tarvittaessa) kaikki fresh ja luomua. Ihan hotellipalvelu.
Mies maksaa talon laskut, minä maksan omat ja lasten (puhelin, auto, lasten vaatteet+kengät+ym kulut).
Mies on vapaa tekemään mitä haluaa työajan jälkeen, käy reissuilla usein jätkien kanssa, harrastaa monta kertaa viikossa, ym.
Mitä mieltä miehet?
Kommentit (201)
Mamiii2019 kirjoitti:
On tuo varmasti totta, itsekin ollut vastaavantyylisessä tilanteessa, kun lapset pieniä, sitten kasvoivat, hankala löytää enää merkityksellistä työtä, joka olisi vastaavantyylistä ja merkityksellistä kuin omien lasten kasvatus. Nyt taas "verkot" vesillä ja toinen kierros sitten kotirouvana jossain vaiheessa, osaan ottaa myös sopivasti aikaa itselle, mutta nautin valtavasti lasten kanssa puuhastelusta, ne ovat tärkeimmät asiat mitä jälkeeni jätän tässä elämässä. Terv. "vara valita :)"
Ja kun ikää tulee niin susta tulee kirjoitus tuonne ”vauvan tehtävä hoitaa isoäitiä” ketjuun. Tajutkaa nyt että lapsiperhe-elämä kestää vain hetken. Te tarvitsette joka tapauksessa vielä oman identiteetin äitiyden ulkopuolella.
En jaksa lukea ketjua läpi, mutta aloitukseen vastaan ei kiitos. Oma vaimoni on tasa-arvoinen aikuinen, jolla on oma tahto, ja olemme yhdessä tasavertaisia kasvattajia. Haluan osallistua lasteni elämään ja haluan, että kumppanini on kiinnostava, muuttuva ja kasvava ihminen niin kuin itsekin olen. Aloituksen kuvaus on aika pelottava kuvaus tyhjästä ihmisestä joka suorittaa jotain ihme roolia.
Vierailija kirjoitti:
Normaali ja hieno nainen. Mutta fiktiota, nykyään ei tuollaisia enää ole olemassakaan, eikä niitä ole valmistettukaan vuosikymmeniin. Klassikko, painonsa arvoinen kullassa.
Ja mitä enemmän painaa, sitä arvokkaampi!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää mitä ihmettä tekevät iltaisin/vloppuisin nämä naiset jotka eivät hoida itse kotiaan ja lapsiaan?
Mitä itse teit ennen lapsia? Tuijotit seinää ja katsoit maalin kuivumista? Mitä annettavaa sellaisella äidillä ylipäätään on lapsille joka ei ole itse kiinnostunut mistään kodin ulkopuolisesta?
En itsekään ole mikään pirttihirmu tai riivinrauta, mutta ap:n kirjoitus sai minut pahoinvoivaksi!
Ei kai siinä mitään jos kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä. Mietin vain, minkälaisen kuvan annat lapsillesi, varsinkin tyttärille, tällä kynnysmatto-elämäntyylillä.
Nyt itsekunnioitusta kehiin nainen! Sun elämä on aivan yhtä arvokas, kuin miehesi elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla palvelulla kyllä miehen kuuluisi maksaa kaikki. Käytkö itse töissä? Mitä muuten saat itse tuosta?
Ei tietenkäänkai!! Jos ei saa olla edes omien lapsiensa kanssa päiviä, ei siitä nyt maksamaan aleta! Nainen on hyvä ja menee töihin jos siltä tuntuu. Älkää ihmiset pliis tehkö lapsia jos vaaditte omien lasten hoitamisesta palkkaa. Älkää tehkö. T:koti-isä
Tämä äitihän käy töissä. Sen lisäksi luopuu kaikesta vapaa-ajastaan miehensä hyväksi, kasvattaa lapset ja kustantaa kaiken lapsiin liittyvän. Eihän tuo nainen saa tuosta mitään. Seksiäkin miehen ehdoilla. Nainen on varmaan joku masokisti.[/quote........Mullekkin tuli mieleen, että onko tällä naisella myös kaulapanta ja peti ja vesikuppi latialla.
En ole ap, mutta itse en ainakaan koe luopuvani vapaa-ajastani vaikka olen lasten kanssa kotona kaiken ajan mitä en ole töissä ja hoidan kodin ja lapset. Se on juuri sitä mitä haluankin tehdä, se on harrastuksen ja elämäntehtäväni. Tulen onnelliseksi siitä, että miehellä ja lapsilla on asiat hyvin ja voin tarjota kaiken mitä tarvitsevat
Teillä näin elävillä ei sitten ole ketään ystäviä joiden kanssa haluaisitte joskus jutella ilman lasten kuuntelevia korvia? Ette harrasta mitään liikuntaa kodin ulkopuolella? Ette käy koskaan elokuvissa, teatterissa, museossa joka ei lapsia kiinnosta?
Pidän luettelemiasi asioita turhina ja tylsinä. Eli ei ole, ja en harrasta.
-89Arvaappa mikä (vai pitäisikö sanoa kuka) tässä ketjussa on se tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on vapaa tekemään mitä haluaa työajan jälkeen
Eli olisin työajan jälkeen vapaa tapailemaan sellaista naista, josta oikeasti olen kiinnostunut? Sillä aikaa kun sinä hoidat kotona talouskoneen tehtäviä.
Oisit ihannevaimo. Mukava ois 'miesten'reissun jälkeen nakata pillun ja sperman hajuiset kalsarit pestäväksesi ja syödä laittamaasi ruokaa krapulaan. Ruoan jälkeen hellisit minua reissussa rähjääntynyttä ja saisin voimaa suunnitella seuraavaa reissua. Toivottavasti kuitenkin ehdit treenaamaan sen verran, että ilkeän viedä sinut sukujuhliin vaimonani. Vertaistasi palvelijaa on hankala löytää, niin vaihtoon ei viitsisi laittaa, mutta kuprujakaan ei jaksa katsella ja vielä vähemmän esitellä.
Mistä sinä saat rahat millä maksat lasten ja omat hankintasi... Jos kuitenkin hoidat kotia 24/7?
Vai antaako mies sinulle viikkorahaa... eli mies maksaa ihan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Oisit ihannevaimo. Mukava ois 'miesten'reissun jälkeen nakata pillun ja sperman hajuiset kalsarit pestäväksesi ja syödä laittamaasi ruokaa krapulaan. Ruoan jälkeen hellisit minua reissussa rähjääntynyttä ja saisin voimaa suunnitella seuraavaa reissua. Toivottavasti kuitenkin ehdit treenaamaan sen verran, että ilkeän viedä sinut sukujuhliin vaimonani. Vertaistasi palvelijaa on hankala löytää, niin vaihtoon ei viitsisi laittaa, mutta kuprujakaan ei jaksa katsella ja vielä vähemmän esitellä.
Sorry, olen hyvässä kunnossa ja täysin esiteltävissä. Toisin kuin ilmeisesti sinä. Mieheni ei käyttäydy noin moukkamaisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä saat rahat millä maksat lasten ja omat hankintasi... Jos kuitenkin hoidat kotia 24/7?
Olen vakitöissä, josta saan palkkaa.
Ap
Tämä ap vaikuttaa oikeasti jotenkin vajaaälyiseltä. Siis tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta tulisitko meille kakkosvaimoksi?
Meille voi tulla vaikka ykköseksi 😅
Mutta ihan oikeasti, aika karua naisen kannalta tuollainen.
Mulla on tuollainen mies. Sillä erotuksella että hän sai hankkia oman asunnon. Minä saan yh-tuet ja elarit koska käytännössä olen yh ja maksan yksin lasten kulut. Nyt kumpikin hoitaa omien asuntojen kulut ja on omat raha-asiat. Ei tarvi valittaa rahankäytöstä ja mies osallistuu nyt lasten kuluihin elareiden muodossa.
Muuten olemme edelleen yhdessä ja peeheenä ja aika tiiviskin perhe kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Lue eteenpäin. Tuo sinun kuvailemasi tilanne olisi sentään oikeudenmukaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vakitöissä, josta saan palkkaa.
Ap
Mutta mitä sinä saat tuosta kaikesta? Nautitko alistumisesta? Parempia miehiä mahtuu 13 tusinaan.
loistava vaimo, mutta miehenäsi minulle olisi tärkeää myös että tekisit näitä koska haluat ja olisit onnellinen.
Mutta mitä sinä saat tuosta kaikesta? Nautitko alistumisesta? Parempia miehiä mahtuu 13 tusinaan.[/quote]
En koe alistuvani mihinkään. Olen aina halunnut tuottaa iloa ympärilleni. Perheeni on todella tiivis ja onnellinen. Joskus olen murheellinen siitä, että mies ei ymmärrä miten tärkeää on luoda side lapsiin.
Ap
Kuulostaa joka miehen unelmalta ja feministien painajaiselta.
Odotatko ap tässä nyt kehuja muilta miehiltä? Olet hieno vaimo joka hoitaa mukisematta kodin ja lapset, käy töissä ja maksaa omat ja lasten menot, miehellä on vapaa-aikaa yllin kyllin ja seksiäkin tarjolla aina.