Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisitkö suhteeseen, jos tietäisit puolison pettävän?

Vierailija
07.12.2019 |

Siinä se kysymys olikin. Miksi jäisit? Miksi et? Oletko ollut suhteessa pettäjän kanssa? Oletko antanut anteeksi? Häiritseekö ajatus siitä, että saattaa pettää jatkossakin vai onko asia otettu huomioon ja hyväksytty jatkoa ajatellen? Kertokaapa kokemuksia aiheesta/mitä tuntemuksia aihe herättää.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan jäisi. Minulle pettäminen olisi pahempi loukkaus kuin lyönti tai talousrikos.

Vierailija
2/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin, mutta ei olis kannattanut. Oltiin yhdessä 20v, petti miljoonaan kertaan. Näin jälkikäteen ihmettelen niitä muijia, jotka kuvitteli että jättäisi mut hänen takiaan. Piti näitä muijia vain omaksi ilokseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi. Veisi koko suhteelta pohjan joten ei olisi enää mitään syytä jäädä.

Vierailija
4/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on näitä jäisitkö/seurustelisitko -aloituksia päivittäin? En hel*vetissä, koskaan ei ole puoliso tietääkseni pettänyt, mutta jos joskus pettää niin eropaperit lähtevät vetämään heti ja sormus menee romukullaksi.

Vierailija
5/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäisin?

Vierailija
6/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen saa pettää, koska pettäminen on aina miehen syy.

Vierailija
7/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt.

Pettäminen on niin tavallista, arkipäiväistä että se jo lähes kuuluu suhteisiin.

Kaikkia petetään, toiset eivät vain tiedä sitä.

Vierailija
8/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen itsessään välttämättä olisi deal breaker. Pettäminen on oire jostain, huono tapa käsitellä vaikeita tunteita tai vaikka elämänkriisiä. Kyse on siitä mitä sitten tapahtuu, loppuuko pettäminen ja päästäänkö asiasta yhdessä yli. Toistuva pettäminen on sitten vähän eri asia.

Vierailija
9/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan täällä uhota, etten jää, ja ero tulee heti.

Mutta sitten kun se on todella edessä, ero onkin kova juttu, koko perhe hajoaa ja koti menee myyntiin ja lapset ahdistuu.

Ei rakkaus lopu johonkin pettämiseen. Ei se mene säpäleiksi noin vain naps naps.

Luottamus menee, mutta rakkaus jää.

Vierailija
10/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jäänyt.

Pettäminen on niin tavallista, arkipäiväistä että se jo lähes kuuluu suhteisiin.

Olin just kirjoittamassa vastaavaa, eli kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
11/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin suhteeseen enkä mitään kadu elämässäni yhtä paljon. 

Vierailija
12/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi!  En keksi suurempaa loukkausta toista kohtaan, aina voi keskustella asioista, jos pitkässä suhteessa tulee vaikka ihastumisia, tms tunteiden laantumista. niistä pitäisi osata keskustella ennen pettämistä. Kyse on luottamuksesta, mikä on mielestäni tärkein asia. Eriasia jos eletään jossain vapaassa suhteessa, mutta silloinkin näistä asioista on toivottavasti puhuttu etukäteen, ja sellainen ei sopisi itselleni.

Vierailija
13/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan täällä uhota, etten jää, ja ero tulee heti.

Mutta sitten kun se on todella edessä, ero onkin kova juttu, koko perhe hajoaa ja koti menee myyntiin ja lapset ahdistuu.

Ei rakkaus lopu johonkin pettämiseen. Ei se mene säpäleiksi noin vain naps naps.

Luottamus menee, mutta rakkaus jää.

Minulle ei ole olemassa parisuhdetta ilman luottamusta. Eli kun luottamus menee, menee myös parisuhde. Vaikea se on aidosti rakastaakaan, jos ei voi luottaa toiseen. Mutta kukin toki tyylillään. 

Vierailija
14/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni jää. Tiedän eräänkin rouvan, jonka narsistisella häntäheikkiukolla on ollut toisia naisia vuosikaudet, pitkiä ja vakavia suhteita; osalle naisista mies jopa esittänyt sinkkua ja hankkinut tätä varten itselleen p*nokämpän

eli ei mitään satunnaisia kännihairahduksia. Silti vaimo roikkuu miehessään kynsin hampain. Kulissit, toimarimiehen kovat tulot, kiva koti kaupungin ydinkeskustassa.. Jos riittävän kovasti haluaa pitää näistä kiinni eikä halua eronneen naisen statusta, suostuu mihin vaan.

Vierailija
15/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jäänyt.

Todella surullista, että joku ajattelee näin. Se, että sinua petetään, ei tarkoita, että kaikkia petettäisiin. Olen täysin varma, että minun miestäni ei petetä. Uskallan väittää, että tiedän tämän paremmin kuin kukaan muu. Ja taatusti emme ole ainut pari, jotka osaavat olla uskollisia. 

Vierailija
16/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt enkä jää jatkossakaan. Kunnioitan itseäni niin paljon, että en suostu kenenkään petettäväksi tietoisesti. Ansaitsen parempaa kuin petturin. 

Vierailija
17/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain nainen saa pettää, koska pettäminen on aina miehen syy.

Juu, ei. Mutta provohan tämä kommentti vain olikin. 

Vierailija
18/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi. Pahinta olisi selän takanani vehkeily. En pystyisi enää luottamaan tuollaisen jälkeen ja suhteelta kyllä putoaa pohja, jos luottamusta ei ole.

Vierailija
19/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä kommentoidaan, mutta kun omalle kohdalle sattuu niin sitten tietää.

Vierailija
20/61 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä kommentoidaan, mutta kun omalle kohdalle sattuu niin sitten tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän