Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hennallekin vois joku kertoa että mies pettää...

Vierailija
06.06.2006 |

Mieheni eilen mulle asian paljasti, pitäisköhän soittaa tuolle muijalle, vaikka mieheni onkin sen pettäjäukon kaveri. Ärsyttää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä tappaa mut jos kerron, mutta naisena toivoisin että mullekin kerrottaisiin.

Vierailija
2/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokainen huolehtii omista asioistaan....

Nykyään tuntuu olevan tapana että kannetaan murhetta ja huolta toisten asioista niin paljon että omat asiat jää hoitamatta... no mutta omat asiat ja muksuthan voi sit heittää sinne turvaverkon vastuulle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, jos itsellä on turvaverkko, niin se yleensä tarkottaa sitä, että on myös itse osa jonkun toisen turvaverkkoa. Homma toimii nääs molempiis suuntiin ja kaikki voittaa.

Mutta jos tahtoo möllöttää yksin, ja sitten masentua siinä yksinäisyydessään kun elämä kolhaisee kunnolla - ole hyvä vaan.

Vierailija:

että jokainen huolehtii omista asioistaan....

Nykyään tuntuu olevan tapana että kannetaan murhetta ja huolta toisten asioista niin paljon että omat asiat jää hoitamatta... no mutta omat asiat ja muksuthan voi sit heittää sinne turvaverkon vastuulle..

Vierailija
4/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on aivan oikein ja asiallista jos " aikuinen" mies ei osaa sanoa niinku asiat on niin edes jollain on siihen selkärankaa. Ei ole pahempaa olotilaa kuin aiasnkannattajan-rooli josta muut ovat jo tienneetkin!!!!!!

Vierailija
5/5 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tarvitse mitään " turvaverkkoja" ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi