Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniita naisia on loppujen lopuksi vähän

Vierailija
03.04.2026 |

Ja suurin osa julkkisnaisista ei ole kauniita.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja komeita miehiä vielä vähemmän. Ei voi mitään 🤷‍

Vierailija
2/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja komeita miehiä vielä vähemmän. Ei voi mitään 🤷‍

Miehissä jako on mielestäni isompi eli pikkukomeat puuttuvat (naisista pikkunätit eivät puutu). Voi tietty siitäkin johtua, että olen itse nainen, että näen asian näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulee että meikkaamalla tulee kauniiksi.

Vierailija
4/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet luulee että kaljatölkki kädessä näyttää paremmalta, ehkä omiin silmiin näyttääkin.

Vierailija
5/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus lisäisi monessa tapauksessa kauneutta 80%  niin naisilla, kuin miehilläkin. 

Vierailija
6/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin näyttääkin. Mun silmät näyttää huomattavasti paremmilta kun laitan ripsiväriä ja huulet punaisimmilta kun laitan huulipunaa.

Vierailija
7/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä, ap.

Mikä yllytti kirjoittamaan aloituksen?

Vierailija
8/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiassa on jokaisella oma mielipiteensä ja oikeus siihen. Minun mielestäni ryppyiset vanhat mummot ovat usein hauraan kauniita. Ap luultavasti etsii erilaista kauneutta. Se on ok, mutta itse mieluummin näen paljon kuin vähän kauneutta, sikäli kun itse pystyn omaan mieleeni vaikuttamaan.

Vierailija
9/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus lisäisi monessa tapauksessa kauneutta 80%  niin naisilla, kuin miehilläkin. 

Tämä on erikoinen mielipide, mutta kiva kun olet sitä mieltä! Omasta mielestäni kauneus ei lisäänny yhtään hoikkuuden avulla, mutta voi tulla miellyttävämmän näköiseksi, jos on paljon ylipainoa. 

Ehkä olet sitä mieltä, että kaikki naiset olivat kauniita kasarilla? Joskus näin täällä sellaisen mielipiteen - kasarillahan ylipainoisia nuoria naisia ei käytännäössä ollut lainkaan, se oli todella harvinaista. Omassa satojen oppilaiden koulussa en muista, että olisi ollut yhtäkään edes pulleaa. Pk-seutu.

Vierailija
10/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa on jokaisella oma mielipiteensä ja oikeus siihen. Minun mielestäni ryppyiset vanhat mummot ovat usein hauraan kauniita. Ap luultavasti etsii erilaista kauneutta. Se on ok, mutta itse mieluummin näen paljon kuin vähän kauneutta, sikäli kun itse pystyn omaan mieleeni vaikuttamaan.

Minä pidän kauniina klassisen kaunista ihmistä ja sellainen kauneus ei iän myötä katoa. Kauneutta ei saa meikkaamalla eikä itseään leikkaamalla (viimeksimainittu on rumentamista useimmiten), vaan se tulee geeneistä. Esim. kehon mittasuhteita ei voi muuttaa millään leikkauksella eikä hiuksia saa paksummiksi.

Mutta se on hyvä että on monia kauneuskäsityksiä. Minusta on tosi söpöä, kun miehet välillä täällä ylistävät ihan tavallisen näköisiä naisia, jollaisia on valtaosa julkisuuden henkilöistä. 

Vierailija
11/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miehenä arvostelemassa? Olen naisena samaa mieltä, että kauneimmat eivät hakeudu missikisoihin ja luomusti kauniit ne vasta kauniita ovatkin. Kaunis on sekä sisäisesti että ulkoisesti kaunis ja seksikäs vaikka ylisuuressa T-paidassa ilman meikkiä. Riittää kun pesee hampaansa, käy suihkussa,  kampaa hiuksensa, nukkuu, syö, liikkuu, oppii, kehittyy, iloitsee  ja nauttii elämästään.

Vierailija
12/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmissä, ap.

Mikä yllytti kirjoittamaan aloituksen?

Se nyt oli vain päähän pälähtänyt ajatus. Jos kauneus olisi tavanomaista, se menettäisi merkityksensä. 

Mutta kauneuskäsityksiä on monenlaisia, itse ajattelen klassista kaunotarta, jolla on jokainen kauneuden osa-alue kunnossa. Mutta ihminen viehättyy usein myös epätäydellisistä piirteistä ja etenkin fiiliksestä, mikä ihmisestä tulee eikä puhtaasti ulkonäöstä.  

Vierailija
13/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi sisäisen kauneuden. Miten sisäinen kauneus näkyy ulospäin? Onko se tekoja vai sitä, että jaksaa hymyillä tuntemattomille?

Vierailija
14/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kauniita naisia on paljon ja vaikka olen mies niin kyllä minusta me miehetkin ollaan ihan komeita. Provohan tällainen aloitus aina on. Ei se oma huono olo siitä parane toisia mollaamalla. Muutama fiksu kommentti täällä oli sentään. Kannattaa keskittyä katsomaan positiivisesti niin elämä paljon parempaa.

Vierailija
15/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta suomalaiset naiset ovat laiskoja meikkaamaan. Täällä huoliteltua olemusta ei juuri arvosteta. 

Vierailija
16/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen kauneus on tekoja ja elämänenergiaa, joka näkyy ulospäin. Ei vain marttyyriutta, alistumista ,antamista  ja miellyttämistä vaan aitoutta  olla oma itse, puolensa pitämistä, oikeudenmukaisuutta, heikommista huolehtimista ja viisautta.

Vierailija
17/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kauniita naisia on paljon ja vaikka olen mies niin kyllä minusta me miehetkin ollaan ihan komeita. Provohan tällainen aloitus aina on. Ei se oma huono olo siitä parane toisia mollaamalla. Muutama fiksu kommentti täällä oli sentään. Kannattaa keskittyä katsomaan positiivisesti niin elämä paljon parempaa.

Ei ole provo. Olen oikeasti tuota mieltä. On tosi söpöä, että miehet näkevät niin monet ja monenlaiset naiset kauniina. Itse en näe kovin monia miehiä komeina, mutta he voivat olla maskuliinisia, mikä on puoleensavetävämpää kuin komeus. 

Vierailija
18/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan oikein ollut naisten ulkonäön perään. Enemmänkin iän ja sen että saako siltä pillua.

Vierailija
19/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen kauneus on tekoja ja elämänenergiaa, joka näkyy ulospäin. Ei vain marttyyriutta, alistumista ,antamista  ja miellyttämistä vaan aitoutta  olla oma itse, puolensa pitämistä, oikeudenmukaisuutta, heikommista huolehtimista ja viisautta.

Minusta tuo näkyy myös ulkoisessa olemuksessa useimmiten. Ja juuri tuollaiset henkilöt ovat usein karismaattisia ja puoleensavetäviä, vaikka eivät olisikaan kauniita tai komeita klassisella tavalla. 

Vierailija
20/40 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kakku päältä kaunis, silkkoa sisältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän