Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä ihmetellään vilpittömästi PS:n kannatusta

Vierailija
05.12.2019 |

”Miten voi olla? En tunne ketään, joka äänestäisi PS:

Tänään työpaikalla kuultua.

Kommentit (518)

Vierailija
181/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeeta, että on niin paljon piilopersuja. Ihmiset äänestävät mutta eivät, syystä, kehtaa myöntää äänestäneensä...noloa.

Ihmisiä savustetaan ulos työpaikoiltaan "vääränlaisista mielipiteistä" suomessakin. Saksassa AFD:n äänestäjän on jo oltava sitäkin hiljaisempi ja varovaisempi etteivät vasemmiston ajatuspoliisit ja noitavainoajat tee elämästä helvettiä. Sellaisia nat seja te olette, mikä on mielestäni vieläkin nolompaa.

Ihmeellinen ajatus monella että epäsuvaitsevaisia tulisi suvaita. Että tulisi sietää r-sism-ia ja ihmisten epäinhimillistämistä tulotason mukaan! Yhtä pahoja kuin n-tsit, olivat ne jotka katsoivat sitä hiljaa ja hyväksyivät.

Niin, tätähän te sairaissa päissänne aina sanotte. Tosiasiassa te niitä epäsuvaitsevaisia ja rasistisia(antivalkoisuus, kulttuurinen omiminen, ikärasismi, islamismin tukijoita jne) nat seja olette ja toisekseen siinä maailmoja syleilevässä "suvaitsevaisuudessanne" te taas olette harvinaisen epärealistisia ja tuhoavia. "Epäinhimillistämistä tulotason mukaan", mistä tämä tuulee?

Siis mitä ihmettä? Minä en ole antivalkoinen, olen valkoinen omalta väriltänikin. En kuitenkaan usko, että kukaan on huonompi kuin toiset oli minkä värinen tahansa! En kannata hallitsematonta maa-han-uut-toa, kuten ei kukaan mukaan. En tue mitään uskontoa, toisin kuin persut. En usko siihen että köyhä on huonompi kuin rikas, toisin kuin persut. En myöskään usko että meidän ei länsimaana kannata tehdä mitään ilmastonmuutoksen hyväksi, toisin kuin persut. Olen feministinen vihervassari. Uskon koulutukseen, ympäristönsuojelemiseen, ja kaikkien ihmisten yhdenvertaisuuteen. Jo antiikin filosofit tiesivät, että kansakunnasta kertoo eniten se, kuinka se kohtelee heikoimpiaan.

Sata kertaa tämä!

Katsoppa sitten tarkkaan miten vihervassarit kohtelevat mm. köyhää työtöntä tai vanhuksia tai sairaita tai ylipäänsä kaikkia jotka ei satu sopimaan heidän kovin pieneen lokeroonsa jolla määritellään hyvä ihminen. Siis katso mitä näille ryhmille tehdään käytännössä äläkä vaan kuuntele mainospuhetta.

Esim. työttömän kyykytys, samoin köyhän, byrokratialla ja karensseilla sun muulla hyppyyttämisellä alkaa olla jo kroonistunut (ei, tämä ei ole kokoomuksen vaan vasemmiston aikaansaannosta). Sairaille ei riitä hoitoa kun koko helvatan ketju säästää joka välissä ja enimmäkseen just sillä että hoitoonpääsy tehdään järjettömän vaikeaksi. Vanhustenhoidostahan olikin tuossa puhe aiemmin mutta kiire loppui asian korjaamiseen vaali-iltaan kello kahdeksaan kun äänestysaika loppui. Nyt menee kuulemma neljä vuotta että seuraava hallitus saa aloitella hommaa miten lystää, Kiurua ei nappaa (eikä se kyllä osaisikaan).

Jne. Tosi loistavaa heikompien kohtelua. 

Vierailija
182/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuilta puuttuvat kaikki näytöt kyvyistä saada konkreettisesti aikaan mitään mitään muuta kuin väsyneen lapsellista meemispämmiä.

Mitäs ne vihreiden näytöt - siis konkreettiset olikaan? Ja tarkoitan tätä viimeistä kymmentä vuotta, en Linkolan aikaa, jolloin Vihreät oli oikea ympäristöpuolue.

Ei heti tule mieleen mitä hyvää vihreät on konkreettisesti tuoneet Suomeen. Hirmuisesti puhetta ja paasausta. Niin ja Carunan myynti, tosiaan. Sehän toi kaikkea hyvää. Kukas sen junailikaan? Olikos se just tää ulkoministeri, joka nyt on taas myrskyn silmässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeeta, että on niin paljon piilopersuja. Ihmiset äänestävät mutta eivät, syystä, kehtaa myöntää äänestäneensä...noloa.

Ihmisiä savustetaan ulos työpaikoiltaan "vääränlaisista mielipiteistä" suomessakin. Saksassa AFD:n äänestäjän on jo oltava sitäkin hiljaisempi ja varovaisempi etteivät vasemmiston ajatuspoliisit ja noitavainoajat tee elämästä helvettiä. Sellaisia nat seja te olette, mikä on mielestäni vieläkin nolompaa.

Ihmeellinen ajatus monella että epäsuvaitsevaisia tulisi suvaita. Että tulisi sietää r-sism-ia ja ihmisten epäinhimillistämistä tulotason mukaan! Yhtä pahoja kuin n-tsit, olivat ne jotka katsoivat sitä hiljaa ja hyväksyivät.

Niin, tätähän te sairaissa päissänne aina sanotte. Tosiasiassa te niitä epäsuvaitsevaisia ja rasistisia(antivalkoisuus, kulttuurinen omiminen, ikärasismi, islamismin tukijoita jne) nat seja olette ja toisekseen siinä maailmoja syleilevässä "suvaitsevaisuudessanne" te taas olette harvinaisen epärealistisia ja tuhoavia. "Epäinhimillistämistä tulotason mukaan", mistä tämä tuulee?

Siis mitä ihmettä? Minä en ole antivalkoinen, olen valkoinen omalta väriltänikin. En kuitenkaan usko, että kukaan on huonompi kuin toiset oli minkä värinen tahansa! En kannata hallitsematonta maa-han-uut-toa, kuten ei kukaan mukaan. En tue mitään uskontoa, toisin kuin persut. En usko siihen että köyhä on huonompi kuin rikas, toisin kuin persut. En myöskään usko että meidän ei länsimaana kannata tehdä mitään ilmastonmuutoksen hyväksi, toisin kuin persut. Olen feministinen vihervassari. Uskon koulutukseen, ympäristönsuojelemiseen, ja kaikkien ihmisten yhdenvertaisuuteen. Jo antiikin filosofit tiesivät, että kansakunnasta kertoo eniten se, kuinka se kohtelee heikoimpiaan.

Sata kertaa tämä!

Katsoppa sitten tarkkaan miten vihervassarit kohtelevat mm. köyhää työtöntä tai vanhuksia tai sairaita tai ylipäänsä kaikkia jotka ei satu sopimaan heidän kovin pieneen lokeroonsa jolla määritellään hyvä ihminen. Siis katso mitä näille ryhmille tehdään käytännössä äläkä vaan kuuntele mainospuhetta.

Esim. työttömän kyykytys, samoin köyhän, byrokratialla ja karensseilla sun muulla hyppyyttämisellä alkaa olla jo kroonistunut (ei, tämä ei ole kokoomuksen vaan vasemmiston aikaansaannosta). Sairaille ei riitä hoitoa kun koko helvatan ketju säästää joka välissä ja enimmäkseen just sillä että hoitoonpääsy tehdään järjettömän vaikeaksi. Vanhustenhoidostahan olikin tuossa puhe aiemmin mutta kiire loppui asian korjaamiseen vaali-iltaan kello kahdeksaan kun äänestysaika loppui. Nyt menee kuulemma neljä vuotta että seuraava hallitus saa aloitella hommaa miten lystää, Kiurua ei nappaa (eikä se kyllä osaisikaan).

:D :D ei tosiaan ole Kokoomuksella ja Kepulla osaa eikä arpaa näissä tuloksissa ei.

Vierailija
184/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeastikoulutettu, ulkomailla asuva perheellinen nainen. Aiemmin äänestin kokoomusta, mutta Kataisen valheellisuus ja pyrkyrimäisyys sai näkemään punaista, joten aloin äänestämään persuja. Halusin saada ravisteltua status quota, tuota "Suomessa ei ole korruptiota -mantraa" ja hyväveli (-sisko) käytäntöjä eli "rapsuta sinä minun selkääni niin minä puolestani rapsutan sinun". Sikamainen verorahojemme tuhlailu turhuuteen on myös äärimmäisen turhauttavaa. 

Samoin minua on aina ällöttänyt väkivallantekijöiden ja raiskareiden paapominen uhrien kustannuksella. Asiaa ei helpottanut tämä multikultti uskonto, jota median avulla hierottiin jokaisen naamaan ilman kriittistä tarkastelua. En ole kuitenkaan julkisesti huudellut persujen äänestämisestäni ja vain läheisimmät tietävät asiasta, sillä todellakin opiskelu- ja työyhteisöjeni jäsenet ovat (toivottavasti yhä useammin olivat) äärimmäisen naiiveja vihervassareita, joita järjen ääni ei tavoita (huutavat yleensä niin kovaa iskulauseitaan ja mantrojaan). 

Tässäkin ketjussa näkyy, ettei persujen vastustajilla argumentit riitä muuhun kuin nimittelyyn ja haukkumiseen. Älyllinen epärehellisyys pitää ilmeisesti pyrkiä piilottamaan rääkymisen alle. Persut ovat realistisen ajattelun ja konkreettisten toimenpiteiden puolue. Jos kokoomus joskus siirtyy takaisin käyttämään järkeä utopioiden sijaan, niin ehkä siirryn takaisin kokoomuksen äänestäjäksi, sillä persut voi olla liian vasemmalla talousajattelussaan. 

Kuulostat sanavalintojesi ja kirjoitustaitosi perusteella "tosi" korkeakoulutetulta. Ehkä kannattaisi itse miettiä omaa älyllistä epärehellisyyttään kun lähtee palstalle pätemään tuollaisen turauksen kanssa.

Muutenkin persuilta puuttuvat kaikki näytöt kyvyistä saada konkreettisesti aikaan mitään mitään muuta kuin väsyneen lapsellista meemispämmiä.

Kuulostat lapselliselta rääkyjältä.

Yllä kirjoittava henkilö on nyt (toisin kuin luulet, että jossain tutkielmaa tekemässä) vauvapalstalla, ja hän on kirjoittanut verrattaen asiallisen ulostulon. Se että tummennat sieltä summamutikassa sanoja ja laitat sitaatteihin tosi korkeakoulutetun, ei tee sinusta mitään fiksua ja vakavasti otettavaa argumentoijaa.

On se vaan vaikeaa joillekin hyväksyä, että persuja voi äänestää ihminen, vaikkei olisi sellainen stereotyyppinen suvakkikuplalaisten luoma putoushahmo.

-eri

Miksi siis persujen siis pitää luoda aina karikatyyrihahmo kun pitää kertoa että persujakin voi äänestää? (olen maisteri espoosta ja ennen äänestin kokoomusta mutta blaa blaa olisi yksi yleisimmistä ennen vaaleja ja näemmä vieläkin)  

Itsehän te itsestänne pelkkiä hölmöjä karikatyyreja teette. Toinen on sitten se ettette te kykene keskustelemaan yhtään mistään vakavasti kun heti rupeaa tulemaan täysin järjetöntä tarinointia tai sitten meemispämmiä solvauksin maustettuna.

Valitettavasti hallitukseen haluavan puolueen tulisi olla luotettava ja vakavastiotettava ja persut on aika kaukana sellaisesta, siis molemmista. 

Vierailija
185/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sata kertaa tämä!

:D :D ei tosiaan ole Kokoomuksella ja Kepulla osaa eikä arpaa näissä tuloksissa ei.

Ei, eikä siinä parit :D :D muuta asiaa. 

Vierailija
186/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuilta puuttuvat kaikki näytöt kyvyistä saada konkreettisesti aikaan mitään mitään muuta kuin väsyneen lapsellista meemispämmiä.

Mitäs ne vihreiden näytöt - siis konkreettiset olikaan? Ja tarkoitan tätä viimeistä kymmentä vuotta, en Linkolan aikaa, jolloin Vihreät oli oikea ympäristöpuolue.

Ei heti tule mieleen mitä hyvää vihreät on konkreettisesti tuoneet Suomeen. Hirmuisesti puhetta ja paasausta. Niin ja Carunan myynti, tosiaan. Sehän toi kaikkea hyvää. Kukas sen junailikaan? Olikos se just tää ulkoministeri, joka nyt on taas myrskyn silmässä...

Ihan sama mulle. Jos kysytään persuista niin sitten vastaus koskee persuja eikä esim. vihreitä. 

Vierailija
187/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä persuja äänestävät vähempiosaiset ja duunarit. Vaikka jos persut olisivat hallituksessa, olisi kyyti melkoisen kylmää. Jostain kumpuaa outo ja sitkeä väärinkäsitys, että persut olisivat jotenkin heikompien puolella. Asiahan on juuri päinvastoin.

Tunnen vain yhden tuttavan, joka on äänestänyt (tai ainakin sanoo äänestäneensä) persuja. Työtön sairaseläkeläinen. Motiivi äänestämiskäyttäytymiselle on jäänyt epäselväksi. Espoossa asun.

Vastuullisen median mukaan tyypillinen Perussuomalaisten kannattaja on verrattaen hyvätuloinen henkilö. Yrittäjien keskuudessa niin ikään suosittu puolue.

Persuthan ovat kuten kokoomus. Sitä enemmän oudoksuttaa se, miksi niin moni elämänhallintansa menettänyt tuota puoluetta ylipäätään kannattaa. Mitä tällä puolella on köyhille ja syrjäytyneille tarjota?

Keppiä, sinulla ei taida muita ollakaan tuttavapiirissä. Minulla ei riitä myötätuntoa syrjäytyneille päihderiippuvaisille, työnvieroksujille tai elämäntapa työttömille yhäreille. Ja näitä kaikkia olen tavannut ihan elävässä elämässä. Mutta minä en käy töissä tarkoituksenani maksaa näiden juhlat.

Jaahas, nyt saatiin Kokoomuksen edustaja paikalle.

Persut ovat lähinnä kokoomuksen retardisiipi, muutenhan ne ovatkin samaa sontaa eri paketissa,

Ei, kyllä se Kokoomuksen retardisiipi on edelleenkin vihreät, eli lentokoneissa seisoskeleva ja homodiskoissa perseitä piiskaileva kokkareiden ”puisto-osasto”. Uusimpana aluevaltauksena myös työsyrjiminen ja patologinen valehtelu (niin eduskunnalle kuin kansallekin).

No, ainakin Vihreiden jäsenistä 75 prosentilla on korkeakoulututkinto. Persuista kolmellakymmenellä.

Haavistolla ainakaan ei ole mitään tutkintoa ja Halla-aho on väitellyt. Revi siitä.

Vierailija
188/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeastikoulutettu, ulkomailla asuva perheellinen nainen. Aiemmin äänestin kokoomusta, mutta Kataisen valheellisuus ja pyrkyrimäisyys sai näkemään punaista, joten aloin äänestämään persuja. Halusin saada ravisteltua status quota, tuota "Suomessa ei ole korruptiota -mantraa" ja hyväveli (-sisko) käytäntöjä eli "rapsuta sinä minun selkääni niin minä puolestani rapsutan sinun". Sikamainen verorahojemme tuhlailu turhuuteen on myös äärimmäisen turhauttavaa. 

Samoin minua on aina ällöttänyt väkivallantekijöiden ja raiskareiden paapominen uhrien kustannuksella. Asiaa ei helpottanut tämä multikultti uskonto, jota median avulla hierottiin jokaisen naamaan ilman kriittistä tarkastelua. En ole kuitenkaan julkisesti huudellut persujen äänestämisestäni ja vain läheisimmät tietävät asiasta, sillä todellakin opiskelu- ja työyhteisöjeni jäsenet ovat (toivottavasti yhä useammin olivat) äärimmäisen naiiveja vihervassareita, joita järjen ääni ei tavoita (huutavat yleensä niin kovaa iskulauseitaan ja mantrojaan). 

Tässäkin ketjussa näkyy, ettei persujen vastustajilla argumentit riitä muuhun kuin nimittelyyn ja haukkumiseen. Älyllinen epärehellisyys pitää ilmeisesti pyrkiä piilottamaan rääkymisen alle. Persut ovat realistisen ajattelun ja konkreettisten toimenpiteiden puolue. Jos kokoomus joskus siirtyy takaisin käyttämään järkeä utopioiden sijaan, niin ehkä siirryn takaisin kokoomuksen äänestäjäksi, sillä persut voi olla liian vasemmalla talousajattelussaan. 

Kuulostat sanavalintojesi ja kirjoitustaitosi perusteella "tosi" korkeakoulutetulta. Ehkä kannattaisi itse miettiä omaa älyllistä epärehellisyyttään kun lähtee palstalle pätemään tuollaisen turauksen kanssa.

Muutenkin persuilta puuttuvat kaikki näytöt kyvyistä saada konkreettisesti aikaan mitään mitään muuta kuin väsyneen lapsellista meemispämmiä.

Yllä kirjoittava henkilö on nyt (toisin kuin luulet, että jossain tutkielmaa tekemässä) vauvapalstalla, ja hän on kirjoittanut verrattaen asiallisen ulostulon. Se että tummennat sieltä summamutikassa sanoja ja laitat sitaatteihin tosi korkeakoulutetun, ei tee sinusta mitään fiksua ja vakavasti otettavaa argumentoijaa.

On se vaan vaikeaa joillekin hyväksyä, että persuja voi äänestää ihminen, vaikkei olisi sellainen stereotyyppinen suvakkikuplalaisten luoma putoushahmo.

-eri

Miksi siis persujen siis pitää luoda aina karikatyyrihahmo kun pitää kertoa että persujakin voi äänestää? (olen maisteri espoosta ja ennen äänestin kokoomusta mutta blaa blaa olisi yksi yleisimmistä ennen vaaleja ja näemmä vieläkin)  

Itsehän te itsestänne pelkkiä hölmöjä karikatyyreja teette. Toinen on sitten se ettette te kykene keskustelemaan yhtään mistään vakavasti kun heti rupeaa tulemaan täysin järjetöntä tarinointia tai sitten meemispämmiä solvauksin maustettuna.

Valitettavasti hallitukseen haluavan puolueen tulisi olla luotettava ja vakavastiotettava ja persut on aika kaukana sellaisesta, siis molemmista. 

Ja SPD on sitten luotettava?!

Vierailija
189/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on pari vuotta sitten eläkkeelle jäänyt munkkalaisrouva, ikänsä äänestänyt Kokoomusta. Keväällä äänesti Halla-ahoa, kertoo sen meille perheessä ihan avoimesti - ei ehkä niin avoimesti omassa kuplassaan. Ei hänestäkään ikini uskoisi päällepäin.

Ja ei todellakaan mikään höpsähtänyt mummo, jäi eläkkeelle pankinjohtajan pestistä ja on aktiivinen kaikin puolin.

Syitä ilmastonmuutoksella vouhottaminen - ei siis mitenkään sitä kiistä, mutta kuuluu osastoon "rajansa kaikella" - sekä ei-työpäeräisen maa han muu ton aiheuttamat haitat.

Itse äänestän PS:a samoista syistä. Olen korkeakoulutettu ja esimiesasemassa isossa pörssiyhtiössä.

Ei meillä kyllä työpaikalla puhuta politiikkaa, saati puitaisi kuka ketäkin äänesti. Veikkaan että enemmistö äänestää Kokoomusta ja enenevässä määrin persuja. Mutta varmaan, jos joku meillä julistautuisi jonkun Anna Kontulan tai Emma Karin kannattajaksi, niin katsottaisiin hiukan vinoon. Silti heitäkin joukossa voi olla.

Vaalisalaisuus. Politiikka ei kuulu työpaikoille.

Mitä tarinankerrontaa, ihan pörssiyhtiön esimiehellä on aikaa keskustella vauvapalstalla. Mikähän hommalaisten invaasio tässä ketjussa on tulla kertomaan fantasiatarinoitaan hyvistä persuista ja heidän sivistyneistä kannattajistaan? Kun ehdokkaita, kannattajia ja näiden toimia katsoo, niin valitettavasti sivistys on kaukana.

Vierailija
190/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Ja SPD on sitten luotettava?!

mitä hiton tekemistä sillä on persujen kanssa?

Vierailija
191/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä persuja äänestävät vähempiosaiset ja duunarit. Vaikka jos persut olisivat hallituksessa, olisi kyyti melkoisen kylmää. Jostain kumpuaa outo ja sitkeä väärinkäsitys, että persut olisivat jotenkin heikompien puolella. Asiahan on juuri päinvastoin.

Tunnen vain yhden tuttavan, joka on äänestänyt (tai ainakin sanoo äänestäneensä) persuja. Työtön sairaseläkeläinen. Motiivi äänestämiskäyttäytymiselle on jäänyt epäselväksi. Espoossa asun.

Vastuullisen median mukaan tyypillinen Perussuomalaisten kannattaja on verrattaen hyvätuloinen henkilö. Yrittäjien keskuudessa niin ikään suosittu puolue.

Persuthan ovat kuten kokoomus. Sitä enemmän oudoksuttaa se, miksi niin moni elämänhallintansa menettänyt tuota puoluetta ylipäätään kannattaa. Mitä tällä puolella on köyhille ja syrjäytyneille tarjota?

Keppiä, sinulla ei taida muita ollakaan tuttavapiirissä. Minulla ei riitä myötätuntoa syrjäytyneille päihderiippuvaisille, työnvieroksujille tai elämäntapa työttömille yhäreille. Ja näitä kaikkia olen tavannut ihan elävässä elämässä. Mutta minä en käy töissä tarkoituksenani maksaa näiden juhlat.

Jaahas, nyt saatiin Kokoomuksen edustaja paikalle.

Persut ovat lähinnä kokoomuksen retardisiipi, muutenhan ne ovatkin samaa sontaa eri paketissa,

Ei, kyllä se Kokoomuksen retardisiipi on edelleenkin vihreät, eli lentokoneissa seisoskeleva ja homodiskoissa perseitä piiskaileva kokkareiden ”puisto-osasto”. Uusimpana aluevaltauksena myös työsyrjiminen ja patologinen valehtelu (niin eduskunnalle kuin kansallekin).

No, ainakin Vihreiden jäsenistä 75 prosentilla on korkeakoulututkinto. Persuista kolmellakymmenellä.

Haavistolla ainakaan ei ole mitään tutkintoa ja Halla-aho on väitellyt. Revi siitä.

Niin, kirkkoslaavin tohtori vs. käytännössä työnsä oppinut. Revi itse jos niin kovasti revityttää. 

Vierailija
192/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen suurin puolue. Järkevin ja suhteellisuudentajuisin. Seuraava pääministeripuolue vaikka kuka sanoisi mitä. Kannatus on n. 30% seuraavissa vaaleissa.

30% on vähemmän kuin 50%, eli ei tule olemaan seuraava pääministeripuolue.

Kokoomuksella ei tule (enää) olemaan mitään vaikeuksia lähteä Perussuomalaisten kanssa hallitukseen, ja Kepu nyt lähtee ihan kenen kanssa tahansa.

Kokoomus on älynnyt, että Persujen nousun vanavedessä voi itsekin päästä osingoille. 

Vierailija
193/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä siellä ulosteen hajuisessa ruskeassa kuplassa on selvästi ”vauhdikasta”.

No se tässä onkin huvittavinta, että ette ole osoittaneet millään tavoin perustelemalla argumentoimalla järkevästi persuja äänestävien "kuplaisuutta". Ei tarvitsisi kuin kumota suurimmat syyt niin persujen kannatus laskisi nopeasti ja kuplaan tulisi särö. Nyt tilanne on vahvasti päinvastainen. Persut eivät nimittäin ole lähimainkaan yhtä poliittisia kuin vasemmistolaiset siellä kuplassanne. 

Vierailija
194/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tullut persukaapista. Vaikka Persut mulle ollut kauan ensisijainen vaihtoehto, niin oli pakko silti keksiä syy tälle. No perustelin sillä, että en äänestä kokoomusta ennen kuin Lepomäki on PJ. Ja että keskustaa en äänestä, kun tekevät sosialistien kanssa yhteistyötä. Ja pienpuolueita turha äänestää. Ja täten siis äänestän persuja. Eivät edes kamalasti kummasteleet.

Jos kannatat kansallisvaltioita niin katso YouTubesta sellainen kuin että "Onko kansallisvaltioilla tulevaisuutta". Keskustelijoina Leppmäki ja Halla-aho. Ehkä silmät avautuvat globalisti Lepomäen suhteen.

Vierailija
195/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kukaan ääneen kehtaa sanoa, varsinkaan jos työpaikalla on äänekkäitä ja aggreja vihervassareita.

Itse en ole ps koskaan äänestänyt mutta tätä menoa tulen äänestämään. Työpaikalla ja tuttavapiirissä olen profiloitunut vihertävänä liberaalina, todennäköisesti kokoomusta tai vihreitä äänestävänä. En myönnä enkä kiellä. Vaalit on yleiset yhtäläiset ja salaiset, ainakin tähän asti on olleet. Ja koska mulla ei ole yhdenkään puolueen jäsenkirjaa niin mun äänestykset ei kellekään kuulu. Olen helsinkiläinen.

Vierailija
196/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset välittävät köyhistä yhtä paljon kuin Kokoomus, Keskusta ja RKP. 

Perussuomalaiset välittävät köyhien perheiden lapsista, vanhuksista ja vammaisista vähemmän kuin mikään muu puolue.

Perussuomalaiset välittävät asunnottomista ja mielenterveysongelmaisista vähemmän kuin mikään muu puolue.

Perussuomalaiset välittävät ylivelkaantuneista neljänneksi vähiten KOK, KESK, RKP jälkeen ja pitkäaikaistyöttömistä toiseksi vähiten RKP jälkeen.

Tietäkää, että äänestätte kovaa oikeistopuoluetta.

https://journal.fi/politiikka/article/view/77335/38439

Kun katsotaan noita listaamiasi ryhmiä, puhutaan varsin pienestä vähemmistöstä. Pitääkö koko valtion tulevaisuus uhrata näiden ryhmien paapomiseen silläkin uhalla, että talous, jos ei nyt ihan kaadu, niin talouden ja elintason kehitys ainakin KAIKKIEN osalta jämähtää paikalleen. Eikö työssäkäyvillä ihmisillä ole mitään muuta virkaa?

Vierailija
197/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täälläkään uskalleta myöntää. Minusta tuli persu ja olen ylpeä siitä. En salaa asiaa. Jos joku kysyy, miksi, hän saa minulta siihen varmasti perustelut. Käännytän hänetkin. Mutta se edellyttää sitä, että ihminen alkaa aktiivisesti käyttää omia aivojaan. Kannustan häntä siinä.

Kommenttisi perusteella edellytykseksi käännyttää ketään normaalin ajatuskyvyn omaavaa ovat huonot. Kaltaisesi sönköttäjää on tietysti mukavaa vedättää esittämällä kiinnostunutta niin kauan kuin se on viihdyttävää, mutta käännyttämiseksi sitä ei kannata laskea.

Et vakuuttanut minua ajattelukyvystäsi. Huomaatko itse, minkä vaikutelman sinusta saa?

Ei ole imarteleva näky.

- sama

Vierailija
198/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vasemmalle ja feminismiin nykypäivänä vahvasti kallellasi niin epäsuorasti kannatat intersektionaalista feminismiä, jonka yksi ilmenemismuodoista on juurikin antivalkoisuus, joka saa sangen hulluja piirteitä feministiaktiivien parissa.

Sanot ettet kannata hallitsematonta maahan muuttoa, mutta äänestämällä muita kuin persuja käytännössä tuet suomen islamisaatiota ja "väestönvaihtoa" - nämä ovat täysin tilastollisesti perusteltavia tosiasioita. Suomi seuraa ruotsia ja muuta eurooppaa kehityksessään.

Ja mitä tulee ilmastonmuutokseen, niin suomihan on jo se mallioppilas. Muu vouhottaminen ja touhottaminen on turhaa, teemme jo osamme.

Kaikkien ihmisten yhdenvertaisuus on hyvä mikäli sillä tarkoitetaan mahdollisuuksien tasa-arvoa, syrjivä natsiaate siitä tulee mikäli lopputulosten tasa-arvoa, jota nykyiset feministit ajavat.

Ra sismia aniharva kannattaa, mutta islamisaatiota, väistämätöntä segregaatiokehitystä ja sosiopaattisia kulttuureja vastustaa senkin edestä sitäkin useampi.

Vierailija
199/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mediatalojen lisäksi joku voi jossain välissä ihmetellä sitäkin, miten ihmeessä lähes kaikki kunnalliset työpaikat ovat kepulaisilla.

Ja täällä Pohjanmaalla, etelästä pohjoiseen, ihmetellään, että miten ihmeessä kaikki kunnat on kohta täynnä tuulivoimateollisuusalueita, vaikka asukkaista valtaosa niitä vastustaa. Ai niin, kepu jyllää vielä täällä kunnanvaltuustoissa. Eräässäkin kunnassa kun ei kaavaehdotus mennyt läpi kunnanvaltuustossa, niin siitä järjestettiin uusi äänestys! "Yllättäen" meni sitten toisella kerralla läpi, oli vähän soiteltu ja juteltu näet. Saattoipa olla varavaltuutettujakin mukana. Kaupunginhallituksiin valitaan jäseniä sen perusteella, kuka kannattaa tuulivoimaloita. Taattua kepumeininkiä!

Vierailija
200/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaninen vaihe tai perjantaiksi tilattu piri tulikin jo tänään.

No hyvät sulle ettei tarvitse siihen nahistuneeseen liimatuubiin epätoivoisesti tarttua. Toivottavasti tuli hyvää tavaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi