Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnän! Miesten ihailevat katseet imartelevat

Vierailija
05.12.2019 |

Myönnän. Kyllä se tuntuu hyvältä kun mies vilkaisee pitkään tai kahdesti runkoa ja kasvoja.

Ei tässä turhaan käydä salilla ja eletä terveellisesti;)

Terkuin hoikka, muodokas ja sporttinen nainen

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vttu mikä myötähäpeä näistä lapsellisista aloituksista.

Ps. Myönnän! Tykkään rahasta. Moni ei uskalla myöntää sitä! Hihhih! Raha on kiva asia, myönnän!!!!

Vierailija
2/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa ja niin charmantti komea mies hymyili ja katseet viipyilivät... uuh. Tuntui todella kiihottavalta, myönnän.

Toki Instassa kaikkea vonkaajaa, poistan ne heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu mikä myötähäpeä näistä lapsellisista aloituksista.

Ps. Myönnän! Tykkään rahasta. Moni ei uskalla myöntää sitä! Hihhih! Raha on kiva asia, myönnän!!!!

Voi voi. Rahaa en kaipaa kun tienaan ihan itse sitä rahoitusalalla ihan mukavasti ja asun meren rannalla Hgissä;)

Vierailija
4/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies, ilmiselvästi palstan hoomiohoora.

Vierailija
5/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin sua. Mulle ei ole ikinä elämässäni tullut hyviä fiiliksiä kun miehet töllöttää. Mun nyreä ajatus menee niin, että "sinäkin laatikkopää ihailet ulkonäköäni ja kuvittelet että olen ihana nainen, kun todellisuudessa mä voisin olla ihan millainen kuspiä miehen vedättäjä vaan, ja sinä hölmö et edes tajuaisi, kun olet niin kauniin naamani lumoissa, senkin pölhö, pinnallinen miehenkuvatus". 

Vierailija
6/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies, ilmiselvästi palstan hoomiohoora.

Homohoora

Vierailija
7/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onnea normaali nainen.

5, mene fe.makko hoitoon.

Vierailija
8/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja vastailee itselleen :)

Palstan huomiohooran kyllä tunnistaa, se on mies.

Vierailija
9/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin sua. Mulle ei ole ikinä elämässäni tullut hyviä fiiliksiä kun miehet töllöttää. Mun nyreä ajatus menee niin, että "sinäkin laatikkopää ihailet ulkonäköäni ja kuvittelet että olen ihana nainen, kun todellisuudessa mä voisin olla ihan millainen kuspiä miehen vedättäjä vaan, ja sinä hölmö et edes tajuaisi, kun olet niin kauniin naamani lumoissa, senkin pölhö, pinnallinen miehenkuvatus". 

Kuten oletkin. Ja laatikkopää kuvaa omaa ulkonäköäsi. Mutta ei hätää, moni laatikkopää on päässyt pitkälle ihan kauneuskilpailuissakin.

Vierailija
10/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poraan katseellani kamelinvarpaasta läpi, aah!

Vierailija
11/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaan aina pyöreät nuoret peput ja pomppivat rinnat ;)

Vierailija
12/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten oletkin. Ja laatikkopää kuvaa omaa ulkonäköäsi. Mutta ei hätää, moni laatikkopää on päässyt pitkälle ihan kauneuskilpailuissakin.

Okei, sinä provosoiduit. Mutta eikö teille muille kauniille naisille pälkähdä ikinä päähän, että aikas pöhlöjä on miehet, jotka on teidän nätin pärstän nähtyään tietävinään, että olette niiin ihania ja niiin heille sopivia just namusia hanipuppeleita?

Kun todellisuudessa he ei tiedä teistä mitään. 

5

Vierailija
13/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei käytä vartalostaan sanaa runko.

Vierailija
14/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap on pukeutunut naisten vaatteisiin, ja kiukkuaa kun ei kehtaa lähteä baanalle.

Rohkeasti vaan!

Vierailija
15/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, sinä provosoiduit. Mutta eikö teille muille kauniille naisille pälkähdä ikinä päähän, että aikas pöhlöjä on miehet, jotka on teidän nätin pärstän nähtyään tietävinään, että olette niiin ihania ja niiin heille sopivia just namusia hanipuppeleita?

Kun todellisuudessa he ei tiedä teistä mitään. 

5

Todellakin! Ja kyllä minä niitä miehiä vuosikaudet vedätin 6-0. Oli hauskaa ja vieläkin saan hupia siitä, miten h-vetin vietävissä jotkut miehet ovat. Mutta nain sitten älykkään miehen, joka ei juuri ulkonäöstäni ole kiinnostunut, vaan enemmänkin älyllisistä haasteista, joita hänelle tarjoan. Meillä on myös hyvin samanlainen huumorintaju.

En suosittele kenellekään noita ulkonäön perään kuolaavia miehiä. Huono sijoitetun pääoman tuotto heidän kanssaan,

Vierailija
16/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap on pukeutunut naisten vaatteisiin, ja kiukkuaa kun ei kehtaa lähteä baanalle.

Rohkeasti vaan!

Vierailija
17/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen suositun ketjun innoittamana väsätty prov o.

Vierailija
18/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa palstan naisten kateuden aloittajalle ja se johtuu siitä, että itse ollaan ylipainoisia laiskoja liikkumattomia rumia ja sekös v*ttuttaa kun muut naiset saa huomiota.

Tämän alapeukuttajat vain todistavat väitteeni todeksi.

Vierailija
19/19 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on noiden AP:n mainitsemien juttujen lisäksi sellainen tapa, että tykkään katsella naisten kynsiä. Esim. kaupassa menen aina sen kassaneidin jonoon, jolla on kauneimman näköiset kädet ja kynnet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi