Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä ihmetellään vilpittömästi PS:n kannatusta

Vierailija
05.12.2019 |

”Miten voi olla? En tunne ketään, joka äänestäisi PS:

Tänään työpaikalla kuultua.

Kommentit (518)

Vierailija
121/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Seiskaakaan kukaan lue. Vaikka kaikki lukevat...

Ei muuten lua.

Vierailija
122/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannatuksen nousu johtuu hyvin pitkälle siitä että media on heidän puolellaan. Samaan aikaan hallituspuolueet ovat koko ajan hyökkäyksen kohtetena. Iltapäivälehtijournalismi ja populistipuolue sopivat hyvin yhteen. Populismin avulla elinkeinoelämän tavoitteita voidaan ajaa läpi. Rinne joutui eroamaan, mutta muut tahot voivat jatkaa harhaanjohtamista. Otetaan esimerkiksi vaikka "lihavero", jota kukaan ei oikeasti esittänyt.

Millähän planeetalla tämän kirjoittaja elää?

Ainakin sillä planeetalla millä minä asun suomalainen media ei ole kymmeneen vuoteen tehnyt persujen suhteen mitään muuta kuin kaatanut paskaa niskaan.

Mediassa viimeisen vuoden aikana julkaistujen artikkelien sisältöä ja määrää analysoiden on helppo todeta ettei väitteesi pidä paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet häpeää persuuttaan, vaikka ei sinänsä pitäisi, koska se on kaikista järkevin puolue. Ei voi kuitenkaan kiistää, että mainetta tahrii kaikki Hakkaraiset ja Huhtasaaret.

Vierailija
124/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeeta, että on niin paljon piilopersuja. Ihmiset äänestävät mutta eivät, syystä, kehtaa myöntää äänestäneensä...noloa.

Vielä surkeempaa on, että kaikenmaailman rasmukset, rennot feministiryhmät, vasemmistofeministiaktiivit jne eivät kykene keskustelemaan eri mieltä olevien kanssa vaan turvautuvat sensuuriin, bannaamiseen, olkiukkoihin, eristäytymiseen, elitisöitymiseen, haukkumiseen, mustamaalaamiseen, valehtelemiseen ja vainoamiseen. Ja sitten joku vielä ihmettelee miksi joku äänestää persuja kun oman puolen anti on noin surkeassa jamassa ja täysin riippuvainen elitistisestä eristäytymisestä. Miten kestävää luulet että tuollainen käytös voisi sitten olla?

Vierailija
125/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen kannatuksen nousu johtuu hyvin pitkälle siitä että media on heidän puolellaan. Samaan aikaan hallituspuolueet ovat koko ajan hyökkäyksen kohtetena. Iltapäivälehtijournalismi ja populistipuolue sopivat hyvin yhteen. Populismin avulla elinkeinoelämän tavoitteita voidaan ajaa läpi. Rinne joutui eroamaan, mutta muut tahot voivat jatkaa harhaanjohtamista. Otetaan esimerkiksi vaikka "lihavero", jota kukaan ei oikeasti esittänyt.

Millähän planeetalla tämän kirjoittaja elää?

Ainakin sillä planeetalla millä minä asun suomalainen media ei ole kymmeneen vuoteen tehnyt persujen suhteen mitään muuta kuin kaatanut paskaa niskaan.

Mediassa viimeisen vuoden aikana julkaistujen artikkelien sisältöä ja määrää analysoiden on helppo todeta ettei väitteesi pidä paikkaansa.

Keskimääräisen kannabiskulutuksesi laatua ja määrää analysoiden on helppo todeta että on ymmärrettävää että kun todellisuus ei kohtaa ideologiaasi niin sinun mielesi muokkaa todellisuuden mieleiseksesi.

Vierailija
126/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhoaisin työurani, jos menisin kertomaan, että äänestän Persuja. Minut savustettaisiin hetkessä työyhteisöstä ulos. Hiljaa nyökkäilen katkerille avautumisille, joita kuulen joka päivä. Minun hetkeni vaikuttaa on sitten vaaliuurnalla.

Kosto tapahtuu vaaliuurnalla. Osaan kuvitella kohtauksen, kun menet äänestyskoppiin omahyväisesti hymyillen ja viheltäen Kill Billin hyytävää tunnaria, ja pyöräytät paperiin persujen numeron. Sitten puhallat hopeiseen täytemustekynään kuin savuavaan aseen piippuun.

Vierailija
127/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet häpeää persuuttaan, vaikka ei sinänsä pitäisi, koska se on kaikista järkevin puolue. Ei voi kuitenkaan kiistää, että mainetta tahrii kaikki Hakkaraiset ja Huhtasaaret.

Ei voi kiistää, mutta oli hyvä veto "siivota" molemmat päivän politiikasta Brysseliin homehtumaan.

Vierailija
128/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kummaa sinänsä, kun tässä maassa pitäisi saada vapaasti olla maolainen, stalinisti, kannattaa Pohjois-Korean juche-aatetta, niin miksi ei saisi vapaasti olla persu?

Aivan liian modernia ja radikaalia!

Vierailija
129/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeeta, että on niin paljon piilopersuja. Ihmiset äänestävät mutta eivät, syystä, kehtaa myöntää äänestäneensä...noloa.

Ihmisiä savustetaan ulos työpaikoiltaan "vääränlaisista mielipiteistä" suomessakin. Saksassa AFD:n äänestäjän on jo oltava sitäkin hiljaisempi ja varovaisempi etteivät vasemmiston ajatuspoliisit ja noitavainoajat tee elämästä helvettiä. Sellaisia nat seja te olette, mikä on mielestäni vieläkin nolompaa.

Ihmeellinen ajatus monella että epäsuvaitsevaisia tulisi suvaita. Että tulisi sietää r-sism-ia ja ihmisten epäinhimillistämistä tulotason mukaan! Yhtä pahoja kuin n-tsit, olivat ne jotka katsoivat sitä hiljaa ja hyväksyivät.

Vierailija
130/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän möderäättöriä vaivaa kun ketju on yhä elossa.

Eikö suvaitsevaisto ole muistanut informoida häntä että suvaitsevaisto ottaa tässä(kin) ketjussa pataan 6-0.

Informoikaa heti!

Vierailija
131/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesalaiset ovatkin sanoisinko kauniisti idiootteja.Koska Siellähän nuo gallupit tehdään.Eivätkä he tiedä naapureistaan mitään .Jotkut heistä ovat persu mielisiä mieti sitä mäntti.

Vierailija
132/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä savustetaan ulos työpaikoiltaan "vääränlaisista mielipiteistä" suomessakin. Saksassa AFD:n äänestäjän on jo oltava sitäkin hiljaisempi ja varovaisempi etteivät vasemmiston ajatuspoliisit ja noitavainoajat tee elämästä helvettiä. Sellaisia nat seja te olette, mikä on mielestäni vieläkin nolompaa.

Ai kauheeta kuinka jänskää ja vaarallisen tuntuista, ajatuspoliiseineen, noitavainoajineen ja kaikkineen... :D

Vierailija
133/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä persuja äänestävät vähempiosaiset ja duunarit. Vaikka jos persut olisivat hallituksessa, olisi kyyti melkoisen kylmää. Jostain kumpuaa outo ja sitkeä väärinkäsitys, että persut olisivat jotenkin heikompien puolella. Asiahan on juuri päinvastoin.

Tunnen vain yhden tuttavan, joka on äänestänyt (tai ainakin sanoo äänestäneensä) persuja. Työtön sairaseläkeläinen. Motiivi äänestämiskäyttäytymiselle on jäänyt epäselväksi. Espoossa asun.

Vastuullisen median mukaan tyypillinen Perussuomalaisten kannattaja on verrattaen hyvätuloinen henkilö. Yrittäjien keskuudessa niin ikään suosittu puolue.

Persuthan ovat kuten kokoomus. Sitä enemmän oudoksuttaa se, miksi niin moni elämänhallintansa menettänyt tuota puoluetta ylipäätään kannattaa. Mitä tällä puolella on köyhille ja syrjäytyneille tarjota?

Keppiä, sinulla ei taida muita ollakaan tuttavapiirissä. Minulla ei riitä myötätuntoa syrjäytyneille päihderiippuvaisille, työnvieroksujille tai elämäntapa työttömille yhäreille. Ja näitä kaikkia olen tavannut ihan elävässä elämässä. Mutta minä en käy töissä tarkoituksenani maksaa näiden juhlat.

Jaahas, nyt saatiin Kokoomuksen edustaja paikalle.

Vierailija
134/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän ihmettelyn, kun vaikeahan se on uskoa ulkoisesti normaalin oloisista ihmisistä että olisivat niin tyhmiä ja/tai pahoja. Varsinkin jos oma kupla on koulutettua ja fiksua niitä persuja ei välttämättä tule edes vastaan arkielämässä. 

Kaltaisesi ylimieliset m**ut ovat arvokkaita Perussuomalaisen kannatuksen kasvulle. Ei kukaan normaali ihminen halua samaistua tuollaisten itsekeskeisten k**päiden viiteryhmään, ei varsinkaan kukaan koulutettu ja sivistynyt ihminen.

Voi kuule, tietäisit mitä teistä puhutaan, nimenomaan koulutetuissa ja sivistyneissä piireissä. Tai tiedäthän sä varmaan, kun noin menee tunteisiin.

Persut on eksplisiittisen anti-intellektuelli puolue. Se tarkoittaa, ettette koskaan voi saada kannatusta ettekä hyväksyntää koulutettujen taholta, poikkeuksena insinöörit, joissa myös esiintyy huomattavaa taipumusta anti-intellektualismiin. Se on täysin totta, että "normaalit" ihmiset eivät kaikki halua samastua koulutettuihin, varsinkin jos koulutetut esiintyvät elitistisesti. Eihän persujen kannatus olisi mahdollistakaan muuten.

Halla-aho ei sinusta varmaan sitten ole intellektuelli?

Minä ainakin tiedän mitä meistä puhutaan korkeastikoulutettujen pääkaupunkiseudulla asuvien naisten keskuudessa, jotka eivät seuraa politiikkaa eivätkä maailmanmenoa noin ylipäätään. Teen heidän kanssaan päivittäin töitä ja olen itse samanlainen, sillä erotuksella että seuraan aktiivisesti politiikkaa, minulla on hyvin laaja yleissivistys ja olen pohdiskeluun taipuvainen - ja että äänestän persuja.

Jos intellektuellin määritelmä on kyllä/ei, niin en tiedä olenko sellainen. Mutta jos se on asteikko jolle sijoitutaan joko lähemmäs intellektuelliutta tai kauemmas siitä, niin varmaa on että minussa on ainakin enemmän intellektuellia kuin näissä persuja halveksivissa työkavereissani.

Yllättävää, että hyvin laajasti yleissivistyneenä et kuitenkaan tunnu tietävän mitä tarkoittaa, että jonkin puolueen politiikkaan ja arvoihin kuuluu anti-intellektualismi. Sillä ei ole mitään suoraa yhteyttä äänestäjien tai puheenjohtajan koulutuksen ja sivistyksen tasoon.

Halla-aho on niitä rajatapauksia, jotka koettelevat käsitteiden määritelmiä. On selvää, että hän on anti-intellektuelli. Se taas on kunkin subjektiivisesti arvioitava, kuinka intellektuellina häntä haluaa pitää. Ulkoisia merkkejä hänellä kyllä on lukuisia. Itse en tiedä hänen sanoneen kertaakaan mitään älykästä tai rehellistä. 

En ole välttämättä aivan valmis hyväksymään arviotasi työkavereistasi sivistyksestä sellaisenaan, mutta totta kai on täysin mahdollista että olet heitä älyllisempi. Varsinkin Vihreiden äänestäjissä on paljon epäpoliittisia ja yleissivistykseltään köykäisiä korkeakoulutettuja. 

Vierailija
135/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö suvaitsevaisto ole muistanut informoida häntä että suvaitsevaisto ottaa tässä(kin) ketjussa pataan 6-0.

Informoikaa heti!

Eikö mode suljekaan ketjua vaikka olet itse pyytänyt sitä vaikka kuinka monta kertaa...

Vierailija
136/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Informoikaa heti!

Älä huoli, kohta ap poistattaa ketjun.

Vierailija
137/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeastikoulutettu, ulkomailla asuva perheellinen nainen. Aiemmin äänestin kokoomusta, mutta Kataisen valheellisuus ja pyrkyrimäisyys sai näkemään punaista, joten aloin äänestämään persuja. Halusin saada ravisteltua status quota, tuota "Suomessa ei ole korruptiota -mantraa" ja hyväveli (-sisko) käytäntöjä eli "rapsuta sinä minun selkääni niin minä puolestani rapsutan sinun". Sikamainen verorahojemme tuhlailu turhuuteen on myös äärimmäisen turhauttavaa. 

Samoin minua on aina ällöttänyt väkivallantekijöiden ja raiskareiden paapominen uhrien kustannuksella. Asiaa ei helpottanut tämä multikultti uskonto, jota median avulla hierottiin jokaisen naamaan ilman kriittistä tarkastelua. En ole kuitenkaan julkisesti huudellut persujen äänestämisestäni ja vain läheisimmät tietävät asiasta, sillä todellakin opiskelu- ja työyhteisöjeni jäsenet ovat (toivottavasti yhä useammin olivat) äärimmäisen naiiveja vihervassareita, joita järjen ääni ei tavoita (huutavat yleensä niin kovaa iskulauseitaan ja mantrojaan). 

Tässäkin ketjussa näkyy, ettei persujen vastustajilla argumentit riitä muuhun kuin nimittelyyn ja haukkumiseen. Älyllinen epärehellisyys pitää ilmeisesti pyrkiä piilottamaan rääkymisen alle. Persut ovat realistisen ajattelun ja konkreettisten toimenpiteiden puolue. Jos kokoomus joskus siirtyy takaisin käyttämään järkeä utopioiden sijaan, niin ehkä siirryn takaisin kokoomuksen äänestäjäksi, sillä persut voi olla liian vasemmalla talousajattelussaan. 

Vierailija
138/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Informoikaa heti!

Eikö mode suljekaan ketjua vaikka olet itse pyytänyt sitä vaikka kuinka monta kertaa...

Miksi ihmeessä pyytäisin?

Vierailija
139/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen ajatus monella että epäsuvaitsevaisia tulisi suvaita. Että tulisi sietää r-sism-ia ja ihmisten epäinhimillistämistä tulotason mukaan! Yhtä pahoja kuin n-tsit, olivat ne jotka katsoivat sitä hiljaa ja hyväksyivät.

Niin, tätähän te sairaissa päissänne aina sanotte. Tosiasiassa te niitä epäsuvaitsevaisia ja rasistisia(antivalkoisuus, kulttuurinen omiminen, ikärasismi, islamismin tukijoita jne) nat seja olette ja toisekseen siinä maailmoja syleilevässä "suvaitsevaisuudessanne" te taas olette harvinaisen epärealistisia ja tuhoavia. "Epäinhimillistämistä tulotason mukaan", mistä tämä tuulee?

Vierailija
140/518 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeastikoulutettu, ulkomailla asuva perheellinen nainen. Aiemmin äänestin kokoomusta, mutta Kataisen valheellisuus ja pyrkyrimäisyys sai näkemään punaista, joten aloin äänestämään persuja. Halusin saada ravisteltua status quota, tuota "Suomessa ei ole korruptiota -mantraa" ja hyväveli (-sisko) käytäntöjä eli "rapsuta sinä minun selkääni niin minä puolestani rapsutan sinun". Sikamainen verorahojemme tuhlailu turhuuteen on myös äärimmäisen turhauttavaa. 

Samoin minua on aina ällöttänyt väkivallantekijöiden ja raiskareiden paapominen uhrien kustannuksella. Asiaa ei helpottanut tämä multikultti uskonto, jota median avulla hierottiin jokaisen naamaan ilman kriittistä tarkastelua. En ole kuitenkaan julkisesti huudellut persujen äänestämisestäni ja vain läheisimmät tietävät asiasta, sillä todellakin opiskelu- ja työyhteisöjeni jäsenet ovat (toivottavasti yhä useammin olivat) äärimmäisen naiiveja vihervassareita, joita järjen ääni ei tavoita (huutavat yleensä niin kovaa iskulauseitaan ja mantrojaan). 

Tässäkin ketjussa näkyy, ettei persujen vastustajilla argumentit riitä muuhun kuin nimittelyyn ja haukkumiseen. Älyllinen epärehellisyys pitää ilmeisesti pyrkiä piilottamaan rääkymisen alle. Persut ovat realistisen ajattelun ja konkreettisten toimenpiteiden puolue. Jos kokoomus joskus siirtyy takaisin käyttämään järkeä utopioiden sijaan, niin ehkä siirryn takaisin kokoomuksen äänestäjäksi, sillä persut voi olla liian vasemmalla talousajattelussaan. 

❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan