Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä ihmetellään vilpittömästi PS:n kannatusta

Vierailija
05.12.2019 |

”Miten voi olla? En tunne ketään, joka äänestäisi PS:

Tänään työpaikalla kuultua.

Kommentit (518)

Vierailija
281/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/759008c9-17a5-461b-a720-b9744fb63532

Joo tosi ihmeellistä PS nousu, on se nyt kumma kun ei jotkut juntit totu uuteen normaaliin vaan hangoittelee vastaan.

Jep, unelmaihmisten uusi normaali ei näyttäydy kaikille yhtä mukavana kehityksenä.

"Helsingissä tapahtuneista ilmoitetuista raiskauksistå peräti yli puolet oli ulkomaalåisen tekemiä. Tarkka luku on 53,8 prosenttia."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1079c522-d061-4c7c-bdad-6c8420f5550d

Näistä sun tilastoistas puuttuu kuitenkin kaikki ne valheellisiksi osoitetut suden huutelut ja ilmoittamattomat, joissa tekijä on 99% tapauksista oma läheinen. Kumppani, ystävä, perheenjäsen.

Itse en ole koskaan tullut ulkomaalaisen hyväksikäyttämäksi, lyhytpinnaisilta suomipojilta on kyllä saatu turpaan ja väkisinmakuuta.

Arviolta lähes 90% Suomessa asuvista ulkomaalaistaustaisista naisista joutuu kokemaan jonkinlaista väkivaltaa.

n. 75% näistä on omien maanmiehiensä uhreja. Tiedot ovat Monika-naiset sivustoilta/haastatteluista.

Turhaa vedota aina näihin suomipoikiin, kyllä sitä väkivaltaa löytyy muualtakin.

Voimme tietysti aina sulkea silmämme totuudelta.

Väkivaltaisia miehiä on joka ikisessä maailman maassa ja on myös naisia.

Niinpä. Sitä juuri tarkoitin.

Vierailija
282/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suoranainen anti-persu, mutta en ihmettele sen kannatusta. Demarit ja kepu sekoilevat nyt ihan urakalla eikä sitä touhua voi katsella kuin päätään pudistellen - voiko tämä olla totta.

Persujen todellinen karva ei ole vielä paljastunut ja monenlaista sakkia siellä varmaan onkin. Nyky-persuilla ei kuitenkaan ole enää mitään tekemistä smp:n tai edes Soinin kanssa, vaan on entistä enemmän IKL:n perillinen, siis äärioikeistolainen fasistiliike. Moni  ei tätä tajua, mutta kannattaa tutustua retoriikkaan joka on kuin suoraan 30-luvulta. Juutalaisten tilalla on vaan muslimit (toistaiseksi), ja kommunistien punavihervasemmisto.  Kaikki on tietysti ensi alkuun kääritty kauniiseen pakettiin, mutta kyyti voi olla sitten kylmää ns "pienelle ihmiselle". Täytyy muistaa, että nämä nationalistiliikkeet ovat aina vihanneet kaikenlaista heikkoutta, siis sairaita, vanhuksia, vammaisia, työttömiä, etnisiä vähemmistöjä ja lisäksi ay-liikettä, demokratiaa ja sananvapautta. Naisen paikka on kotona lapsia hoitamassa. Jos lähtee karhua pakoon, tulee susi vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei ole koskaan ollut tekemisissä ulkomaalaisten kanssa pelkäävät heitä eniten. Perus suomalaisten innoikkaimmat äänestäjät eivät luultavasti koskaan ole ollut missään tekemisissä kenenkään ulkomaalaisen kanssa. Jokainen saa mun puolesta äänestää ketä haluaa.

Käy kiertelemässä Malmilla, Jakomäessä, Myllypurossa Kontulassa, Kannelmäessä, Viikissä, Puotinharjussa, Pihlajamäessä, Malminkartanossa, Pikkuhuopalahdessa, Roihuvuoressa, Vesalassa, Tapulikaupungissa jne.

Viihdyt varmasti hyvin kun siellä ei tietystikään asu ollenkaan persuja.

Ymmärrätkö että et voi niputtaa kaikkia ihmisiä samaan ryhmään jos joku heistä tekee rikoksia. Minun ei tarvitse mennä kiertelemään noihin lähiöihin sillä olen asunut italiassa jossa on todellinen ongelma maahan....   kanssa. Silti kaikki heistä ei ole pahoja ihmisiä.

Ooh, bravo, mieletöntä argumentaatiota! Kaikki maatujat eivät ole pahoja! Kukaan ei ole tullut ajatelleeksi!

Siis tosissaan, eivät tietenkään ole, mutta m***nmuu**o ilmiönä on huomattavan negatiivinen. Eikä siitä keskustelemista voi kuitata kirkasotsaisen naiivilla "ei ne kaikki" - klassikkoargumentilla.

Eli siis olet ra**sti. Oliko sinulla jotain sanottavaa itse asiaankin? Siis jotain sellaista joka on sanomisen arvoista eikä oman idioottimaisen asenteellisuutesi lisäalleviivaamista. 

Vierailija
284/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä niille tämä ketju niin ehkä ei enää tarvitsee ihmetellä. Olen monessakin asiassa persujen kanssa samaa mieltä, mutta äänestän heitä jo ihan näiden "vilpittömien" ylimielisten ihmettelijöiden vuoksi jatkossakin.

Vierailija
285/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos PS:n ilmastokanta olisi erilainen, voisin jopa harkita äänestäväni heitä. Ilmastonkamppanjointi jopa sopisi puolueen ajamiin arvoihin. Tulevaisuuden tänne tulevien ihmisten määrän edes jonkinlainen hallinta kun edellyttää sitä, että ilmaston lämpeneminen saadaan pysähtymään 1,5 asteeseen.

Vierailija
286/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset äänestää vihreitä pilde edellä. Kun oikeasti meidän tärkein yhteiskunnallinen kysymys on, että kannabis pitää saada vapaaksi.

Vierailija
287/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse ainakin olin mmmyönteinen niin kauan kuin asuin mm-vapaalla pikkupaikkakunnalla. Kun muutin kaupunkiin opiskelemaan ja 2015 tapahtui, mieleni on muuttunut jyrkästi. Kaduilla vaeltelee kiilusimäisiä m**limimieslaumoja, Kelan ovesta tulee ja menee afrikkalaislaumoja päivästä päivään, hyväksikäyttöskandaaleja, r***kausuutisia, lastenr***kausuutisia, mummojen r***kausuutisia, koulut ihan sekaisin, lähiöitä jossa valtavia laumoja huonokäytöksisiä ipanoita jotka ei puhu suomea. Tämä päättyy vielä huonosti, se on ilmiselvää jokaiselle joka pitää silmänsä auki.

Vierailija
288/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei ole koskaan ollut tekemisissä ulkomaalaisten kanssa pelkäävät heitä eniten. Perus suomalaisten innoikkaimmat äänestäjät eivät luultavasti koskaan ole ollut missään tekemisissä kenenkään ulkomaalaisen kanssa. Jokainen saa mun puolesta äänestää ketä haluaa.

Käy kiertelemässä Malmilla, Jakomäessä, Myllypurossa Kontulassa, Kannelmäessä, Viikissä, Puotinharjussa, Pihlajamäessä, Malminkartanossa, Pikkuhuopalahdessa, Roihuvuoressa, Vesalassa, Tapulikaupungissa jne.

Siinäpä sitä ennakkoluuloa kerrakseen. Taatusti henkilöltä joka ei asu likikään koko helsinkiä saati sitten että olisi käynyt noissa kaupunginosissa. Asun jossain noista ja tein töitä toisessa ja suurin ongelma täällä on muualla kuin tuossa persujen hokemassa. 

Vierailija
289/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse ainakin olin mmmyönteinen niin kauan kuin asuin mm-vapaalla pikkupaikkakunnalla. Kun muutin kaupunkiin opiskelemaan ja 2015 tapahtui, mieleni on muuttunut jyrkästi. Kaduilla vaeltelee kiilusimäisiä m**limimieslaumoja, Kelan ovesta tulee ja menee afrikkalaislaumoja päivästä päivään, hyväksikäyttöskandaaleja, r***kausuutisia, lastenr***kausuutisia, mummojen r***kausuutisia, koulut ihan sekaisin, lähiöitä jossa valtavia laumoja huonokäytöksisiä ipanoita jotka ei puhu suomea. Tämä päättyy vielä huonosti, se on ilmiselvää jokaiselle joka pitää silmänsä auki.

Eli siis uskoit persujen propagandaan ja panikoiduit. Kiva että todistit tämän nyt kaikille. 

Vierailija
290/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö että et voi niputtaa kaikkia ihmisiä samaan ryhmään jos joku heistä tekee rikoksia. Minun ei tarvitse mennä kiertelemään noihin lähiöihin sillä olen asunut italiassa jossa on todellinen ongelma maahan....   kanssa. Silti kaikki heistä ei ole pahoja ihmisiä.

Ooh, bravo, mieletöntä argumentaatiota! Kaikki maatujat eivät ole pahoja! Kukaan ei ole tullut ajatelleeksi!

Siis tosissaan, eivät tietenkään ole, mutta m***nmuu**o ilmiönä on huomattavan negatiivinen. Eikä siitä keskustelemista voi kuitata kirkasotsaisen naiivilla "ei ne kaikki" - klassikkoargumentilla.

Eli siis olet ra**sti. Oliko sinulla jotain sanottavaa itse asiaankin? Siis jotain sellaista joka on sanomisen arvoista eikä oman idioottimaisen asenteellisuutesi lisäalleviivaamista. 

Olen jo kirjoittanut tähän ketjuun omat näkemykseni. En viitsi toistaa itseäni, vaikka sinulle ilmeisesti pitäisi. Oliko itselläsi muuta sanottavaa kuin "ei ne kaikki", mikä on argumenttina yhtä tyhjän kanssa?

Se, olenko mielestäsi r sti vai en, on minulle se ja sama. Miksi luulet, että sillä olisi minulle väliä?

Vierailija
291/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis uskoit persujen propagandaan ja panikoiduit. Kiva että todistit tämän nyt kaikille. 

Ei me kaikki eletä ideologian varassa sokkona kuten sinä ilmeisesti teet. Teemme havaintoja ja niiden perusteella ihan omia päätelmiä ja ennakointeja.

Vierailija
292/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luonnonystävä, puhdas ilma ja vesi kuuluu kaikille.

Hiilidioksidi ei ole saaste, vaan elämän edellytys.

Jos pienikin osa hiilihöpöverotusesta käytettäisiin oikeasti luonnon hyväksi niin olisin iloinen.

Koittakaa nyt ymmärtää että hiilidioksidiverotus on maailman suurin bisnes.

Lähes jokainen joka myy jotain nostaa hintojaan kun verot kasvaa, ainut joka ei saa lisää palkkaa hiilidioksidiin vedoten on työläinen, vaan saa maksaa koko humpan.

Olen yli 10 vuotta tutkinut tätä CO2 höpötystä ja todisteiden valossa ei ole tarvinnut muuttaa mielipidettäni.

Suurin osa ihmisistä on ylen viisaita, minä olen siis ylettömän viisas.

Juuri siksi en voi äänestää muita kuin perussuomalaisia.

Vierailija
293/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet häpeää persuuttaan, vaikka ei sinänsä pitäisi, koska se on kaikista järkevin puolue. Ei voi kuitenkaan kiistää, että mainetta tahrii kaikki Hakkaraiset ja Huhtasaaret.

Häpeä ei ole oikea sana. Kaikki salailu ei ole häpeää. Ääriesimerkkinä jos vaikka Pohjois-Koreassa vastustaisi Kimin valtaa, siitä olisi parempi pysyä hiljaa. Omasta kannastaan voisi jopa olla ylpeä, vaikka sitä salaileekin.

Persujen äänestäjällä on sama poliittinen vaikutusvalta (yksi ääni), kailotti sitä ääneen tai ei. Miksi siis turhaan saattaa itseään hyljeksityksi?

Vierailija
294/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo ihme ole, kun muut puolueet paskoo housuihinsa yksi toisensa perään.

Vierailija
295/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun nokkansa kotoa ulos laittaa niin tekee mieli kääntyä takaisin, ihmetyttää että eikös tämän pitänyt olla Suomi. Mut niin vain enemmän kuin joka toinen vastaantulija on M. E. A-lainen. Ainoa suomalaisuus näissä on se suomalaisten kustantama elämä. Tosin olin ps:n ja sen nykyisen johtajan kannattaja ennenkuin teistä kukaan oli edes kuullutkaan H-a:sta, mut eipä tuo vastaantulijoiden koostumus ainakaan ole puoluekantaa muuttanut. Onneksi pikkuhiljaa muutkin alkavat tulla järkiinsä

Vierailija
296/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Eikös se Hallis itsekin ole helsinkiläinen ja helsinkiläisten äänillä valittu. 

Vierailija
297/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suoranainen anti-persu, mutta en ihmettele sen kannatusta. Demarit ja kepu sekoilevat nyt ihan urakalla eikä sitä touhua voi katsella kuin päätään pudistellen - voiko tämä olla totta.

Persujen todellinen karva ei ole vielä paljastunut ja monenlaista sakkia siellä varmaan onkin. Nyky-persuilla ei kuitenkaan ole enää mitään tekemistä smp:n tai edes Soinin kanssa, vaan on entistä enemmän IKL:n perillinen, siis äärioikeistolainen fasistiliike. Moni  ei tätä tajua, mutta kannattaa tutustua retoriikkaan joka on kuin suoraan 30-luvulta. Juutalaisten tilalla on vaan muslimit (toistaiseksi), ja kommunistien punavihervasemmisto.  Kaikki on tietysti ensi alkuun kääritty kauniiseen pakettiin, mutta kyyti voi olla sitten kylmää ns "pienelle ihmiselle". Täytyy muistaa, että nämä nationalistiliikkeet ovat aina vihanneet kaikenlaista heikkoutta, siis sairaita, vanhuksia, vammaisia, työttömiä, etnisiä vähemmistöjä ja lisäksi ay-liikettä, demokratiaa ja sananvapautta. Naisen paikka on kotona lapsia hoitamassa. Jos lähtee karhua pakoon, tulee susi vastaan.

Jep, saisi vassarit nyt vähän tsempata, koska jokainen kämmi sataa nyt persujen laariin ja niillä retostellaan oikein urakalla. harmi että Haavistokin meni mokaamaan kunnolla.

T: Vihervassari.

Vierailija
298/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoitan aina noissa kyselyissä kannattavani nyt persuja vaikka olen äänestänyt ihan muuta puoluetta ja aion vastaisuudessakin äänestää. :D

Vierailija
299/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kirjoittanut tähän ketjuun omat näkemykseni. En viitsi toistaa itseäni, vaikka sinulle ilmeisesti pitäisi. Oliko itselläsi muuta sanottavaa kuin "ei ne kaikki", mikä on argumenttina yhtä tyhjän kanssa?

Se, olenko mielestäsi r sti vai en, on minulle se ja sama. Miksi luulet, että sillä olisi minulle väliä?

"Ei ne kaikki" on täysin validi vasta-argumentti koska teidän väitteenne oli että "kaikki". Palataan niihin muihin variaatioihin samasta argumentista sitten kun saatte itse päätettyä mitä te oikeastaan haluatte sanoa. 

Toiseksi on oma häpeäsi jos et halua nähdä ongelmia omassa esiintymisessäsi tai ilmaisutavassa, ei minun. Miksi muuten luulet että hölmön argumentin toistaminen muuttaa tilanteen kannaltasi jotenkin paremmaksi? Ihan kuin kakaran kanssa koittaisi keskustella. 

Teille on kerrottu moneen kertaan että lapsellinen öyhötys ja vastaava asenne muutenkin karkoittaa äänestäjiä mutta ehkä te kuvittelette että teillä on jo nyt liikaakin niitä vaikka kyseessä on vasta gallupit ja vaalit on ties kuinka kaukana. 

Vierailija
300/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoitan aina noissa kyselyissä kannattavani nyt persuja vaikka olen äänestänyt ihan muuta puoluetta ja aion vastaisuudessakin äänestää. :D

Miksi toimit näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä