Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä ihmetellään vilpittömästi PS:n kannatusta

Vierailija
05.12.2019 |

”Miten voi olla? En tunne ketään, joka äänestäisi PS:

Tänään työpaikalla kuultua.

Kommentit (518)

Vierailija
261/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudun koululaisista nkohta 25 prosenttia on vieraskielisiä.

Täällä rakennetaan hurjasti.

Pormestarin mukaan kaupungin kasvu perustuu muuttoon ulkomailta.

Tämä on syy persujen nousuun.

Ja kun nuo koululaiset täyttävät 18 alkaa viimeistään persujen lasku.

Siinä vaiheessa nousee erään veljeskunnan edustus kaikissa puolueissa.

Miksi lietsoa vihaa? Nuo koululaiset ovat helsinkiläisiä siinä missä me kaikki muutkin, joten on kaikkien etu että kaupunki ottaa huomioon siellä asuvien tarpeet. Jos heitä yritetään marginalisoida koituu siitä pitkän päälle vain enemmän ongelmia kaupungille.

Ei Ruotsikaan lietsonut vihaa näitä kohtaan, päinvastoin ja nyt Ruotsi on pulassa. Kyllä ne syyt ovat ihan muualla.

Vierailija
262/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/759008c9-17a5-461b-a720-b9744fb63532

Joo tosi ihmeellistä PS nousu, on se nyt kumma kun ei jotkut juntit totu uuteen normaaliin vaan hangoittelee vastaan.

Jep, unelmaihmisten uusi normaali ei näyttäydy kaikille yhtä mukavana kehityksenä.

"Helsingissä tapahtuneista ilmoitetuista raiskauksistå peräti yli puolet oli ulkomaalåisen tekemiä. Tarkka luku on 53,8 prosenttia."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1079c522-d061-4c7c-bdad-6c8420f5550d

Näistä sun tilastoistas puuttuu kuitenkin kaikki ne valheellisiksi osoitetut suden huutelut ja ilmoittamattomat, joissa tekijä on 99% tapauksista oma läheinen. Kumppani, ystävä, perheenjäsen.

Itse en ole koskaan tullut ulkomaalaisen hyväksikäyttämäksi, lyhytpinnaisilta suomipojilta on kyllä saatu turpaan ja väkisinmakuuta.

Moni muu on. Liian moni.

Samalla argumentilla lähetetään suomalaisetkin johonkin kuuseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa huomaa, kuinka vasemmisto on ajanut itsensä nurkkaan. On lähdetty tekemään sitä amerikkalaisesta kulttuurista omittu identiteettipolitiikkaa ja kaikki muu sisältö on unohtunut. Ainoa "missio" on romuttaa kaikki vanha, halveksia tavallista suomalaista ja esittää hyvää ihmistä käyttäen kaikenlaisia vähemmistöjä välineenä.

Uskomaton linjaus. Suurinta osaa tavallisista ihmisistä ei kiinnosta jokapäiväisessä elämässä onko joidenkin igbojen kulttuuria nyt omittu, kuka saa/ei saa käyttää saamenpukua/intiaanipäähinettä/rastoja/kimonoja. Tai pitääkö hittiyhtyeen pyytää anteeksi demonauhoitteessaan käytettyä kiellettyä sanaa.

Tavalliset ihmiset ovat tekemisissä tänne tulon huonojen puolten kanssa, turvattomuden, hämmennyksen ja verotaakan. Eivätkä he saisi edes puhua siitä. Tällainen elämästä perusarjesta ja sen kysymyksistä vieraantunut politiikka ei voi olla kestävä, ja sanon tämän oikein perinteisen vasemmistolaisena humanistihippinä. Jopa minulle on PS:n äänestys alkanut tuntua varteenotettavalta vaihtoehdolta, koska vasemmisto keskittyy nykyään asioihin, jotka ovat elämäni kannalta joko irrelevantteja tai vahingollisia. He ovat omalta osaltaan lähteneet mukaan tähän vastakkainasettelun politiikkaan, eikä heillä tunnu olevan muuta agendaa, kuin "vääränlaisen" ihmisten (eli tavallisten, tylsien suomalaisten) vastustaminen. Miksi? Millä järjellä?

Vierailija
264/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ei ole koskaan ollut tekemisissä ulkomaalaisten kanssa pelkäävät heitä eniten. Perus suomalaisten innoikkaimmat äänestäjät eivät luultavasti koskaan ole ollut missään tekemisissä kenenkään ulkomaalaisen kanssa. Jokainen saa mun puolesta äänestää ketä haluaa.

Vierailija
265/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen suurin puolue. Järkevin ja suhteellisuudentajuisin. Seuraava pääministeripuolue vaikka kuka sanoisi mitä. Kannatus on n. 30% seuraavissa vaaleissa.

30% on vähemmän kuin 50%, eli ei tule olemaan seuraava pääministeripuolue.

Koska eduskuntavaaleissa on käytössä suhteellinen vaalitapa ja äänestyspiirit, niin yli 40% äänistä riittää tosin jo siihen, että saa enemmistöön tarvittavat 101 paikkaa eduskunnasta. Ja jos PS saa vaaleissa 30%, niin se voi muodostaa hallituksen helposti yksin kokoomuksen kanssa.

EU-kysymys kyllä jakaa näitä puolueita, mutta ne olivat kuitenkin jo kerran samassa hallituksessa, ja kun Orpo vaihtuu johonkin järkevämpään johtajaan, kuten Antti Häkkänen, niin eiköhän kokoomus voi hyvinkin lähteä PS:n hallitukseen.

Kokoomus on jo sanonut lähtevänsä.

Ei kai se ihan suoraan ole sitä sanonut, koska se ei ole taktisesti viisasta, mutta kokoomuksen edustajat ovat kyllä vihjailleet siihen suuntaan. Ilmastonmuutos ja edes haitta-mm ei ole loppujen lopuksi varmaan mikään noita puolueita jakava kynnyskysymys, koska kokoomukselle haitta-mm ei ole ideologinen asia niin kuin vihervasemmistolle. 

Vierailija
266/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei ole koskaan ollut tekemisissä ulkomaalaisten kanssa pelkäävät heitä eniten. Perus suomalaisten innoikkaimmat äänestäjät eivät luultavasti koskaan ole ollut missään tekemisissä kenenkään ulkomaalaisen kanssa. Jokainen saa mun puolesta äänestää ketä haluaa.

Minulla on thaimaalainen vaimo,me molemmat vältetään afrikkalaisia ja arabeja

Vierailija
267/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, vaikka asun persujen keskellä Suomen toiseksi persuimmassa kunnassa *LOL*

Vierailija
268/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on thaimaalainen vaimo,me molemmat vältetään afrikkalaisia ja arabeja

Miksi haluatte erotella ihmisiä, kuka on paras ja kuka ei? Jokaisessa kansakunnassa löytyy pas…. ihmisiä,  niin suomalaisissa kuin myös thaimaalaisissa.

Vierailija
269/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kiertelemässä Malmilla, Jakomäessä, Myllypurossa Kontulassa, Kannelmäessä, Viikissä, Puotinharjussa, Pihlajamäessä, Malminkartanossa, Pikkuhuopalahdessa, Roihuvuoressa, Vesalassa, Tapulikaupungissa jne.

Viihdyt varmasti hyvin kun siellä ei tietystikään asu ollenkaan persuja.

Vierailija
270/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko Kontulassa suomalaisiakin?

Vierailija
271/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos samoin, lippu salossa liehuu ja itsenäisyyspäivän päivällinen valmistumassa :).

Kun PS:n pääsee valtaan, saadaan vihdoin ma mu tuksen kustannukset selville, nythän ne pimitetään laskun maksajilta. Keskiluokkaisella suomalaisella on oikeudet muutenkin vähissä, toisin kun "kunniakansalaisilla", joilla on ohituskaistat, oikeudet ja edut, joista me veronmaksajat voimme vain haaveilla.

Vierailija
272/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy kiertelemässä Malmilla, Jakomäessä, Myllypurossa Kontulassa, Kannelmäessä, Viikissä, Puotinharjussa, Pihlajamäessä, Malminkartanossa, Pikkuhuopalahdessa, Roihuvuoressa, Vesalassa, Tapulikaupungissa jne.

Ymmärrätkö että et voi niputtaa kaikkia ihmisiä samaan ryhmään jos joku heistä tekee rikoksia. Minun ei tarvitse mennä kiertelemään noihin lähiöihin sillä olen asunut italiassa jossa on todellinen ongelma maahan....   kanssa. Silti kaikki heistä ei ole pahoja ihmisiä.

Vierailija
273/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella menee puurot ja vellit sekaisin tässä maahan.... kysymyksessä. Täälläkin keskustelu tyrehtyi kun ruvettiin antamaan kunnon kommentteja.

Vierailija
274/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tosi ihmeellistä PS nousu, on se nyt kumma kun ei jotkut juntit totu uuteen normaaliin vaan hangoittelee vastaan.

Jep, unelmaihmisten uusi normaali ei näyttäydy kaikille yhtä mukavana kehityksenä.

"Helsingissä tapahtuneista ilmoitetuista raiskauksistå peräti yli puolet oli ulkomaalåisen tekemiä. Tarkka luku on 53,8 prosenttia."

Näistä sun tilastoistas puuttuu kuitenkin kaikki ne valheellisiksi osoitetut suden huutelut ja ilmoittamattomat, joissa tekijä on 99% tapauksista oma läheinen. Kumppani, ystävä, perheenjäsen.

Itse en ole koskaan tullut ulkomaalaisen hyväksikäyttämäksi, lyhytpinnaisilta suomipojilta on kyllä saatu turpaan ja väkisinmakuuta.

Arviolta lähes 90% Suomessa asuvista ulkomaalaistaustaisista naisista joutuu kokemaan jonkinlaista väkivaltaa.

n. 75% näistä on omien maanmiehiensä uhreja. Tiedot ovat Monika-naiset sivustoilta/haastatteluista.

Turhaa vedota aina näihin suomipoikiin, kyllä sitä väkivaltaa löytyy muualtakin.

Voimme tietysti aina sulkea silmämme totuudelta.

Vierailija
275/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Ihan jo työni puolesta ja asun isossa kaupungissa. Selityksesi on naurettava.

Vierailija
276/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arviolta lähes 90% Suomessa asuvista ulkomaalaistaustaisista naisista joutuu kokemaan jonkinlaista väkivaltaa.

n. 75% näistä on omien maanmiehiensä uhreja. Tiedot ovat Monika-naiset sivustoilta/haastatteluista.

Turhaa vedota aina näihin suomipoikiin, kyllä sitä väkivaltaa löytyy muualtakin.

Voimme tietysti aina sulkea silmämme totuudelta.

Väkivaltaisia miehiä on joka ikisessä maailman maassa ja on myös naisia.

Vierailija
277/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on aivan päinvastoin. Mitä enemmän ihmiset asuinalueillaan kohtaavat "monikulttuuria", sitä kielteisemmiksi asenteet ovat tulleet. Itse olen helsinkiläinen ja äänestänyt perussuomalaisia vuosikausia ja tiedän monta muutakin.

Vierailija
278/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö että et voi niputtaa kaikkia ihmisiä samaan ryhmään jos joku heistä tekee rikoksia. Minun ei tarvitse mennä kiertelemään noihin lähiöihin sillä olen asunut italiassa jossa on todellinen ongelma maahan....   kanssa. Silti kaikki heistä ei ole pahoja ihmisiä.

No laadin listan vastaukseksi sille joka uskoo että eniten ennakkoluuloja on niillä jotka eivät ulkomaalaisia ole nähneetkään.

Helsingissä persukannattajat asuvat samoissa lähiöissä tulijoiden kanssa.usein naapureina, ja lapset samoissa kouluissa.

Vierailija
279/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Ihan jo työni puolesta ja asun isossa kaupungissa. Selityksesi on naurettava.

Ei ole naurettava. Täyttä totta. Ja edelleen et voi niputtaa että esim. kaikki maahan.....  ovat pahoja ihmisiä. Samalla stereotypialla voidaan kirjoittaa että kaikki suomalaiset on juoppoja.

Vierailija
280/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooh, bravo, mieletöntä argumentaatiota! Kaikki maatujat eivät ole pahoja! Kukaan ei ole tullut ajatelleeksi!

Siis tosissaan, eivät tietenkään ole, mutta m***nmuu**o ilmiönä on huomattavan negatiivinen. Eikä siitä keskustelemista voi kuitata kirkasotsaisen naiivilla "ei ne kaikki" - klassikkoargumentilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi