Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä ihmetellään vilpittömästi PS:n kannatusta

Vierailija
05.12.2019 |

”Miten voi olla? En tunne ketään, joka äänestäisi PS:

Tänään työpaikalla kuultua.

Kommentit (518)

Vierailija
301/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin josko äänestäisin, mutta en voi, ottaen huomioon aborttiasenteet. Haluan määräysvallan kehooni säilyvän, en 50-lukua takaisin.

Sinällään sääli, ettei ole yhtään itselleni sopivaa puoluetta. Ei ole liberaalia, feminististä puoluetta joka ajaisi työväen etuja ja suhtautuisi kriittisesti sovinistimiesten raahaamiseen lähi-idästä.

Vierailija
302/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse ainakin olin mmmyönteinen niin kauan kuin asuin mm-vapaalla pikkupaikkakunnalla. Kun muutin kaupunkiin opiskelemaan ja 2015 tapahtui, mieleni on muuttunut jyrkästi. Kaduilla vaeltelee kiilusimäisiä m**limimieslaumoja, Kelan ovesta tulee ja menee afrikkalaislaumoja päivästä päivään, hyväksikäyttöskandaaleja, r***kausuutisia, lastenr***kausuutisia, mummojen r***kausuutisia, koulut ihan sekaisin, lähiöitä jossa valtavia laumoja huonokäytöksisiä ipanoita jotka ei puhu suomea. Tämä päättyy vielä huonosti, se on ilmiselvää jokaiselle joka pitää silmänsä auki.

Eli siis uskoit persujen propagandaan ja panikoiduit. Kiva että todistit tämän nyt kaikille. 

Ei me kaikki eletä ideologian varassa sokkona kuten sinä ilmeisesti teet. Teemme havaintoja ja niiden perusteella ihan omia päätelmiä ja ennakointeja.

Ja miten se siis näkyy siinä että hoet persupropagandaa ja sen perusteella panikoidut vieraillessasi helsingissä?

Kykysi itsereflektioon tuntuu olevan harvinaisen surkea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei ole koskaan ollut tekemisissä ulkomaalaisten kanssa pelkäävät heitä eniten. Perus suomalaisten innoikkaimmat äänestäjät eivät luultavasti koskaan ole ollut missään tekemisissä kenenkään ulkomaalaisen kanssa. Jokainen saa mun puolesta äänestää ketä haluaa.

Käy kiertelemässä Malmilla, Jakomäessä, Myllypurossa Kontulassa, Kannelmäessä, Viikissä, Puotinharjussa, Pihlajamäessä, Malminkartanossa, Pikkuhuopalahdessa, Roihuvuoressa, Vesalassa, Tapulikaupungissa jne.

Viihdyt varmasti hyvin kun siellä ei tietystikään asu ollenkaan persuja.

Ymmärrätkö että et voi niputtaa kaikkia ihmisiä samaan ryhmään jos joku heistä tekee rikoksia. Minun ei tarvitse mennä kiertelemään noihin lähiöihin sillä olen asunut italiassa jossa on todellinen ongelma maahan....   kanssa. Silti kaikki heistä ei ole pahoja ihmisiä.

Ooh, bravo, mieletöntä argumentaatiota! Kaikki maatujat eivät ole pahoja! Kukaan ei ole tullut ajatelleeksi!

Siis tosissaan, eivät tietenkään ole, mutta m***nmuu**o ilmiönä on huomattavan negatiivinen. Eikä siitä keskustelemista voi kuitata kirkasotsaisen naiivilla "ei ne kaikki" - klassikkoargumentilla.

Eli siis olet ra**sti. Oliko sinulla jotain sanottavaa itse asiaankin? Siis jotain sellaista joka on sanomisen arvoista eikä oman idioottimaisen asenteellisuutesi lisäalleviivaamista. 

Olen jo kirjoittanut tähän ketjuun omat näkemykseni. En viitsi toistaa itseäni, vaikka sinulle ilmeisesti pitäisi. Oliko itselläsi muuta sanottavaa kuin "ei ne kaikki", mikä on argumenttina yhtä tyhjän kanssa?

Se, olenko mielestäsi r sti vai en, on minulle se ja sama. Miksi luulet, että sillä olisi minulle väliä?

"Ei ne kaikki" on täysin validi vasta-argumentti koska teidän väitteenne oli että "kaikki". Palataan niihin muihin variaatioihin samasta argumentista sitten kun saatte itse päätettyä mitä te oikeastaan haluatte sanoa. 

Toiseksi on oma häpeäsi jos et halua nähdä ongelmia omassa esiintymisessäsi tai ilmaisutavassa, ei minun. Miksi muuten luulet että hölmön argumentin toistaminen muuttaa tilanteen kannaltasi jotenkin paremmaksi? Ihan kuin kakaran kanssa koittaisi keskustella. 

Teille on kerrottu moneen kertaan että lapsellinen öyhötys ja vastaava asenne muutenkin karkoittaa äänestäjiä mutta ehkä te kuvittelette että teillä on jo nyt liikaakin niitä vaikka kyseessä on vasta gallupit ja vaalit on ties kuinka kaukana. 

Nimenomaan, hävettäisi muakin myöntää, että kannatan puoluetta, jonka äänestäjät profiloituu epäasiallisiksi mouhoajiksi. Jokainen on vastuussa siitä, mitä netissä kirjoittaa ja millaisen kuvan mm. kannattamastaan puolueesta antaa. Vaikka osalla vihreistäkin on varsin radikaaleja ajatuksia, niin ei mun tarvitse silti hävetä sitä, että olen äänestänyt vihreitä.

T: Vihervassari.

Vierailija
304/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos PS:n ilmastokanta olisi erilainen, voisin jopa harkita äänestäväni heitä. Ilmastonkamppanjointi jopa sopisi puolueen ajamiin arvoihin. Tulevaisuuden tänne tulevien ihmisten määrän edes jonkinlainen hallinta kun edellyttää sitä, että ilmaston lämpeneminen saadaan pysähtymään 1,5 asteeseen.

Kun afrikkalainen muuttaa Suomeen, hänen hiilijalanjälkensä moninkertaistuu. Siksi persujen haluama mmuuton hillintä on ilmastoteko.

Vierailija
305/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiihotun seksuaalisesti omasta pöyristymisestäni ja sitä välittömästi seuraavasta uhriutumisesta.

Vierailija
306/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei ole koskaan ollut tekemisissä ulkomaalaisten kanssa pelkäävät heitä eniten. Perus suomalaisten innoikkaimmat äänestäjät eivät luultavasti koskaan ole ollut missään tekemisissä kenenkään ulkomaalaisen kanssa. Jokainen saa mun puolesta äänestää ketä haluaa.

Käy kiertelemässä Malmilla, Jakomäessä, Myllypurossa Kontulassa, Kannelmäessä, Viikissä, Puotinharjussa, Pihlajamäessä, Malminkartanossa, Pikkuhuopalahdessa, Roihuvuoressa, Vesalassa, Tapulikaupungissa jne.

Ymmärrätkö että et voi niputtaa kaikkia ihmisiä samaan ryhmään jos joku heistä tekee rikoksia. Minun ei tarvitse mennä kiertelemään noihin lähiöihin sillä olen asunut italiassa jossa on todellinen ongelma maahan....   kanssa. Silti kaikki heistä ei ole pahoja ihmisiä.

Ooh, bravo, mieletöntä argumentaatiota! Kaikki maatujat eivät ole pahoja! Kukaan ei ole tullut ajatelleeksi!

Siis tosissaan, eivät tietenkään ole, mutta m***nmuu**o ilmiönä on huomattavan negatiivinen. Eikä siitä keskustelemista voi kuitata kirkasotsaisen naiivilla "ei ne kaikki" - klassikkoargumentilla.

Eli siis olet ra**sti. Oliko sinulla jotain sanottavaa itse asiaankin? Siis jotain sellaista joka on sanomisen arvoista eikä oman idioottimaisen asenteellisuutesi lisäalleviivaamista. 

Olen jo kirjoittanut tähän ketjuun omat näkemykseni. En viitsi toistaa itseäni, vaikka sinulle ilmeisesti pitäisi. Oliko itselläsi muuta sanottavaa kuin "ei ne kaikki", mikä on argumenttina yhtä tyhjän kanssa?

Se, olenko mielestäsi r sti vai en, on minulle se ja sama. Miksi luulet, että sillä olisi minulle väliä?

"Ei ne kaikki" on täysin validi vasta-argumentti koska teidän väitteenne oli että "kaikki". Palataan niihin muihin variaatioihin samasta argumentista sitten kun saatte itse päätettyä mitä te oikeastaan haluatte sanoa. 

Toiseksi on oma häpeäsi jos et halua nähdä ongelmia omassa esiintymisessäsi tai ilmaisutavassa, ei minun. Miksi muuten luulet että hölmön argumentin toistaminen muuttaa tilanteen kannaltasi jotenkin paremmaksi? Ihan kuin kakaran kanssa koittaisi keskustella. 

Teille on kerrottu moneen kertaan että lapsellinen öyhötys ja vastaava asenne muutenkin karkoittaa äänestäjiä mutta ehkä te kuvittelette että teillä on jo nyt liikaakin niitä vaikka kyseessä on vasta gallupit ja vaalit on ties kuinka kaukana. 

Et edes tiedä mitkä kommentit ketjussa ovat olleet minun, joten ihan turha yrittää projisoida minuun "kakaramaisuutta"(si) :D

Kukaan ei väitä, että kaikki. Onko sinulle jotenkin vaikea erottaa toisistaan, milloin puhutaan yksilöistä ja milloin ilmiöistä ja milloin makro/mikronäkökanta on relevantti?

Vierailija
307/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos PS:n ilmastokanta olisi erilainen, voisin jopa harkita äänestäväni heitä. Ilmastonkamppanjointi jopa sopisi puolueen ajamiin arvoihin. Tulevaisuuden tänne tulevien ihmisten määrän edes jonkinlainen hallinta kun edellyttää sitä, että ilmaston lämpeneminen saadaan pysähtymään 1,5 asteeseen.

Kun afrikkalainen muuttaa Suomeen, hänen hiilijalanjälkensä moninkertaistuu. Siksi persujen haluama mmuuton hillintä on ilmastoteko.

Persujen halua maahan muuton hillintä tuntuu olevan ratkaisu ihan kaikkiin mahdollisiin ongelmiin, jos nettikirjoittelua on uskominen. Propagandaa ja populismia.

Vierailija
308/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kiihotun seksuaalisesti omasta pöyristymisestäni ja sitä välittömästi seuraavasta uhriutumisesta.

Sama täällä! Siksi äänestänikin persuja.

Vierailija
309/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin josko äänestäisin, mutta en voi, ottaen huomioon aborttiasenteet. Haluan määräysvallan kehooni säilyvän, en 50-lukua takaisin.

Sinällään sääli, ettei ole yhtään itselleni sopivaa puoluetta. Ei ole liberaalia, feminististä puoluetta joka ajaisi työväen etuja ja suhtautuisi kriittisesti sovinistimiesten raahaamiseen lähi-idästä.

Sama ongelma :/ Suomi tarvitsisi mmkriittisen feministisen vasemmiston.

Vierailija
310/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheillä ja vilpittömyydellä on surullisen vähän tekemistä keskenään. Ei esiinny samassa lauseessa :(

Ikävä sanoa mutta näytöt on vahvat.

Vähän ohis tämä.

Vierailija
311/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse ainakin olin mmmyönteinen niin kauan kuin asuin mm-vapaalla pikkupaikkakunnalla. Kun muutin kaupunkiin opiskelemaan ja 2015 tapahtui, mieleni on muuttunut jyrkästi. Kaduilla vaeltelee kiilusimäisiä m**limimieslaumoja, Kelan ovesta tulee ja menee afrikkalaislaumoja päivästä päivään, hyväksikäyttöskandaaleja, r***kausuutisia, lastenr***kausuutisia, mummojen r***kausuutisia, koulut ihan sekaisin, lähiöitä jossa valtavia laumoja huonokäytöksisiä ipanoita jotka ei puhu suomea. Tämä päättyy vielä huonosti, se on ilmiselvää jokaiselle joka pitää silmänsä auki.

Eli siis uskoit persujen propagandaan ja panikoiduit. Kiva että todistit tämän nyt kaikille. 

Ei me kaikki eletä ideologian varassa sokkona kuten sinä ilmeisesti teet. Teemme havaintoja ja niiden perusteella ihan omia päätelmiä ja ennakointeja.

Ja miten se siis näkyy siinä että hoet persupropagandaa ja sen perusteella panikoidut vieraillessasi helsingissä?

Omassasikaan ei ole kehumista, minkä lisäksi et vaikuta ymmärtävän lukemaasi.

Joko sylki roiskuu?

Vierailija
312/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen halua maahan muuton hillintä tuntuu olevan ratkaisu ihan kaikkiin mahdollisiin ongelmiin, jos nettikirjoittelua on uskominen. Propagandaa ja populismia.

Eikö muka ole totta, että afrikkalaisen hiilijalanjälki moninkertaistuu hänen muuttaessaan Suomeen? Harmittaako, että se on ihan faktaa ja siksi yrität sopertaa jotain propagandasta ja populismista?

Vierailija
313/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niin riskialtista tunnustaa olevansa persu, että parempi on olla sitä kertomatta. Koskaan ei tiedä millaisen solvaus ja paskamyrskyn saa päälleen. Lisäksi alkaa kaikenlaisten, halventamaan pyrkivien, väärien väitteiden levittely.

Vierailija
314/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virheillä ja vilpittömyydellä on surullisen vähän tekemistä keskenään. Ei esiinny samassa lauseessa :(

Ikävä sanoa mutta näytöt on vahvat.

Vähän ohis tämä.

Politiikalla ja vilpittömyydellä on surullisen vähän tekemistä keskenään. Riippumatta puolueesta, näytöt tästä ovat hyvin vahvat. Sinällään olet siis oikeassa, mutta toit esiin asian vain siltä osin, kuin se edesauttaa omia tarkoitusperiäsi.

Vierailija
315/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole hillintää että laitetaan ovi lukkoon ja irroitetaan ovikello. Se olisi hillintää että ongelmia ratkottaisiin siellä missä ne on eli lähtöpisteissä. Persuilta ei tunnu tähänkään vaan irtoavan mitään ehdotusta. Pikemminkin kehitysapukin pitää vaan leikata samaan yksinkertaiseen tyyliin kuten persujen kaikki ratkaisuehdoitukset on. Jotain suljetaan tai leitkataan ja poissa silmistä -> poissa mielestä (eli oikeasti ongelma jää muiden ratkaistavaksi kunnes se vyöryy väkisin persulandiaankin tavalla tai toisella).

Ei tuollainen ole kestävää ongelmanratkaisua ja ovien tai rajojen sulkeminen aiheuttaa muita ongelmia. 

Vierailija
316/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku persuja kannattava kertoa, että mitä ihan todellista persut on nyt saaneet muutaman vuoden aikana aikaiseksi? Olivat hallituksessakin, joten vaikutusmahdollisuuksia on ollut runsaasti. Eli konkreettisia asioita, edes sellaisia, että ovat yrittäneet ihan oikeaa kautta (muuten kuin populismin ja mielipidevaikuttamisen kautta) tehdä jotakin ja muuttaa asioita?

T: Vihervassari.

Vierailija
317/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassasikaan ei ole kehumista, minkä lisäksi et vaikuta ymmärtävän lukemaasi.

Joko sylki roiskuu?

Ensiksikin, lukeminen != samaa mieltä oleminen. Toiseksi ei meillä muilla roisku sylki nettiä lukiessa mutta ehkä sinulla sitten roiskuu kun otit puheeksi?

Vierailija
318/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen ole kestävää ongelmanratkaisua ja ovien tai rajojen sulkeminen aiheuttaa muita ongelmia. 

Kuten mitä?

Vierailija
319/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edes tiedä mitkä kommentit ketjussa ovat olleet minun, joten ihan turha yrittää projisoida minuun "kakaramaisuutta"(si) :D

Kukaan ei väitä, että kaikki. Onko sinulle jotenkin vaikea erottaa toisistaan, milloin puhutaan yksilöistä ja milloin ilmiöistä ja milloin makro/mikronäkökanta on relevantti?

Et sitten keksi itsekään mitä väittäisit ja koitat trollata samaa toisesta kulmasta. Tylsää.

Vierailija
320/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en voi persuja ajatellakaan niin kauan kun puolueessa on enemmistö näitä hih huli lahkolaisia ja janimäkelöitä.

M muutto ei itseäni kiinnosta aiheena yhtään, joten enemmän vaakakupissa painaa muut asiat, kuten koulutus, työllisyys ja sote. Kammottaa ajatuskin, että joku pölvästi pääsee näistä päättämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi