Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä ihmetellään vilpittömästi PS:n kannatusta

Vierailija
05.12.2019 |

”Miten voi olla? En tunne ketään, joka äänestäisi PS:

Tänään työpaikalla kuultua.

Kommentit (518)

Vierailija
321/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse ainakin olin mmmyönteinen niin kauan kuin asuin mm-vapaalla pikkupaikkakunnalla. Kun muutin kaupunkiin opiskelemaan ja 2015 tapahtui, mieleni on muuttunut jyrkästi. Kaduilla vaeltelee kiilusimäisiä m**limimieslaumoja, Kelan ovesta tulee ja menee afrikkalaislaumoja päivästä päivään, hyväksikäyttöskandaaleja, r***kausuutisia, lastenr***kausuutisia, mummojen r***kausuutisia, koulut ihan sekaisin, lähiöitä jossa valtavia laumoja huonokäytöksisiä ipanoita jotka ei puhu suomea. Tämä päättyy vielä huonosti, se on ilmiselvää jokaiselle joka pitää silmänsä auki.

Eli siis uskoit persujen propagandaan ja panikoiduit. Kiva että todistit tämän nyt kaikille. 

Ei me kaikki eletä ideologian varassa sokkona kuten sinä ilmeisesti teet. Teemme havaintoja ja niiden perusteella ihan omia päätelmiä ja ennakointeja.

Ja miten se siis näkyy siinä että hoet persupropagandaa ja sen perusteella panikoidut vieraillessasi helsingissä?

Kykysi itsereflektioon tuntuu olevan harvinaisen surkea. 

Omassasikaan ei ole kehumista, minkä lisäksi et vaikuta ymmärtävän lukemaasi.

Joko sylki roiskuu?

Ensiksikin, lukeminen != samaa mieltä oleminen. Toiseksi ei meillä muilla roisku sylki nettiä lukiessa mutta ehkä sinulla sitten roiskuu kun otit puheeksi?

En pyydä sinua olemaan samaa mieltä, vaan lopettamaan olkiukkoilun, tahallisen väärinymmärtämisen sekä omassa päässäsi kehittelemiisi mielikuviin pohjaavat vastakkainasettelut. Jos haluat olla kanssani eri mieltä, niin ole sitä rehellisesti ja oikeisiin asioihin kantaa ottaen, äläkä itse kehittelemiisi harhoihin puuttuen.

Vierailija
322/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mediatalot pysynevät viimeisimpinä linnakkeina, joissa persujen osuus on vain murto-osa siitä, mitä puolueen kannatukseksi tänään mitattiin.

Tämä voi muuttua ennen pitkää isommaksikin asiaksi. Helsinki-Turku-Tampere on vihervasuritoimittajien miehittämä, kepulaisilla muualla Suomessa merkittävä asema toimittajissa.

No sanoisin, jottei Hesari nyt niin vihervassari linjaltaan ole. Iltasanomissa on toimittaja Haapala aina äänessä ja hänhän vihaa SDP:tä. Tampereella on tuo Aamulehti, joka on edelleen Apusen jäljiltä EK:n ja Kokopmuksen aviisi. Paikallislehtiä täällä etelässä julkaisee Keskisuomalainen, joka osti ne Kokoomusedustaja Eero Lehdeltä. Eli jotta mitenkä se media täällä on niin kovasti vihervassaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin josko äänestäisin, mutta en voi, ottaen huomioon aborttiasenteet. Haluan määräysvallan kehooni säilyvän, en 50-lukua takaisin.

Sinällään sääli, ettei ole yhtään itselleni sopivaa puoluetta. Ei ole liberaalia, feminististä puoluetta joka ajaisi työväen etuja ja suhtautuisi kriittisesti sovinistimiesten raahaamiseen lähi-idästä.

Miten sä määrittelet liberalismin?

Vierailija
324/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos PS:n ilmastokanta olisi erilainen, voisin jopa harkita äänestäväni heitä. Ilmastonkamppanjointi jopa sopisi puolueen ajamiin arvoihin. Tulevaisuuden tänne tulevien ihmisten määrän edes jonkinlainen hallinta kun edellyttää sitä, että ilmaston lämpeneminen saadaan pysähtymään 1,5 asteeseen.

Kun afrikkalainen muuttaa Suomeen, hänen hiilijalanjälkensä moninkertaistuu. Siksi persujen haluama mmuuton hillintä on ilmastoteko.

Persujen halua maahan muuton hillintä tuntuu olevan ratkaisu ihan kaikkiin mahdollisiin ongelmiin, jos nettikirjoittelua on uskominen. Propagandaa ja populismia.

Ei tuollainen ole kestävää ongelmanratkaisua ja ovien tai rajojen sulkeminen aiheuttaa muita ongelmia. 

en

Uskotaan. Osaan minäkin leikata viesteistä turhat osat pois ennen vastaamista. 

Vierailija
325/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäiseen ajatteluun kykenevänä äänestin myös perussuomalaisia. Heillä on suhteellisuudentajua ilmastonmuutoksen torjumisessa.

Samoin tervettä itsekkyyttä maahanmuuttopolitiikassa, jokainen maa ensisijaisesti vastuussa omista kansalaisistaan.

Vierailija
326/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei ole koskaan ollut tekemisissä ulkomaalaisten kanssa pelkäävät heitä eniten. Perus suomalaisten innoikkaimmat äänestäjät eivät luultavasti koskaan ole ollut missään tekemisissä kenenkään ulkomaalaisen kanssa. Jokainen saa mun puolesta äänestää ketä haluaa.

Käy kiertelemässä Malmilla, Jakomäessä, Myllypurossa Kontulassa, Kannelmäessä, Viikissä, Puotinharjussa, Pihlajamäessä, Malminkartanossa, Pikkuhuopalahdessa, Roihuvuoressa, Vesalassa, Tapulikaupungissa jne.

Viihdyt varmasti hyvin kun siellä ei tietystikään asu ollenkaan persuja.

Ymmärrätkö että et voi niputtaa kaikkia ihmisiä samaan ryhmään jos joku heistä tekee rikoksia. Minun ei tarvitse mennä kiertelemään noihin lähiöihin sillä olen asunut italiassa jossa on todellinen ongelma maahan....   kanssa. Silti kaikki heistä ei ole pahoja ihmisiä.

Ooh, bravo, mieletöntä argumentaatiota! Kaikki maatujat eivät ole pahoja! Kukaan ei ole tullut ajatelleeksi!

Siis tosissaan, eivät tietenkään ole, mutta m***nmuu**o ilmiönä on huomattavan negatiivinen. Eikä siitä keskustelemista voi kuitata kirkasotsaisen naiivilla "ei ne kaikki" - klassikkoargumentilla.

Eli siis olet ra**sti. Oliko sinulla jotain sanottavaa itse asiaankin? Siis jotain sellaista joka on sanomisen arvoista eikä oman idioottimaisen asenteellisuutesi lisäalleviivaamista. 

Olen jo kirjoittanut tähän ketjuun omat näkemykseni. En viitsi toistaa itseäni, vaikka sinulle ilmeisesti pitäisi. Oliko itselläsi muuta sanottavaa kuin "ei ne kaikki", mikä on argumenttina yhtä tyhjän kanssa?

Se, olenko mielestäsi r sti vai en, on minulle se ja sama. Miksi luulet, että sillä olisi minulle väliä?

"Ei ne kaikki" on täysin validi vasta-argumentti koska teidän väitteenne oli että "kaikki". Palataan niihin muihin variaatioihin samasta argumentista sitten kun saatte itse päätettyä mitä te oikeastaan haluatte sanoa. 

Toiseksi on oma häpeäsi jos et halua nähdä ongelmia omassa esiintymisessäsi tai ilmaisutavassa, ei minun. Miksi muuten luulet että hölmön argumentin toistaminen muuttaa tilanteen kannaltasi jotenkin paremmaksi? Ihan kuin kakaran kanssa koittaisi keskustella. 

Teille on kerrottu moneen kertaan että lapsellinen öyhötys ja vastaava asenne muutenkin karkoittaa äänestäjiä mutta ehkä te kuvittelette että teillä on jo nyt liikaakin niitä vaikka kyseessä on vasta gallupit ja vaalit on ties kuinka kaukana. 

Nimenomaan, hävettäisi muakin myöntää, että kannatan puoluetta, jonka äänestäjät profiloituu epäasiallisiksi mouhoajiksi. Jokainen on vastuussa siitä, mitä netissä kirjoittaa ja millaisen kuvan mm. kannattamastaan puolueesta antaa. Vaikka osalla vihreistäkin on varsin radikaaleja ajatuksia, niin ei mun tarvitse silti hävetä sitä, että olen äänestänyt vihreitä.

T: Vihervassari.

Helsingin näkökulmasta vihreät ovat hyvinkin keskustaoikeistolainen puolue, joten sana radikaali ei todellakaan kuvaa heitä.

Mihin viittaat väitteelläsi "radikaaleista ajatuksista"?

Vierailija
327/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse ainakin olin mmmyönteinen niin kauan kuin asuin mm-vapaalla pikkupaikkakunnalla. Kun muutin kaupunkiin opiskelemaan ja 2015 tapahtui, mieleni on muuttunut jyrkästi. Kaduilla vaeltelee kiilusimäisiä m**limimieslaumoja, Kelan ovesta tulee ja menee afrikkalaislaumoja päivästä päivään, hyväksikäyttöskandaaleja, r***kausuutisia, lastenr***kausuutisia, mummojen r***kausuutisia, koulut ihan sekaisin, lähiöitä jossa valtavia laumoja huonokäytöksisiä ipanoita jotka ei puhu suomea. Tämä päättyy vielä huonosti, se on ilmiselvää jokaiselle joka pitää silmänsä auki.

Eli siis uskoit persujen propagandaan ja panikoiduit. Kiva että todistit tämän nyt kaikille. 

Ei me kaikki eletä ideologian varassa sokkona kuten sinä ilmeisesti teet. Teemme havaintoja ja niiden perusteella ihan omia päätelmiä ja ennakointeja.

Ja miten se siis näkyy siinä että hoet persupropagandaa ja sen perusteella panikoidut vieraillessasi helsingissä?

Joko sylki roiskuu?

Ensiksikin, lukeminen != samaa mieltä oleminen. Toiseksi ei meillä muilla roisku sylki nettiä lukiessa mutta ehkä sinulla sitten roiskuu kun otit puheeksi?

En pyydä sinua olemaan samaa mieltä, vaan lopettamaan olkiukkoilun, tahallisen väärinymmärtämisen sekä omassa päässäsi kehittelemiisi mielikuviin pohjaavat vastakkainasettelut. Jos haluat olla kanssani eri mieltä, niin ole sitä rehellisesti ja oikeisiin asioihin kantaa ottaen, äläkä itse kehittelemiisi harhoihin puuttuen.

Luulisi että se tuli jo selväksi että olen eri mieltä. Sekin luulisi olevan selvää ettet saa minua ainakaan solvaamalla ja hokemalla että minun pitää lukea kommenttisi uudelleen olemaan samaa mieltä.

Toisaalta ns. keskusteluhan tuntuu menevän tasan samaa latua kuin aina ennenkin persujen kanssa eli persu hokee kerta toisensa jälkeen omia yksinkertaistettuja ja vääriä, joskus jopa törkeitä väitteitään kuuntelematta mitä vastataan, kunnes ketju poistetaan.

Sitten ne vielä ihmettelee miksei noita haluta äänestää. Kuka haluaisi äänestää lapsellisia idiootteja. 

Vierailija
328/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite en voi persuja ajatellakaan niin kauan kun puolueessa on enemmistö näitä hih huli lahkolaisia ja janimäkelöitä.

M muutto ei itseäni kiinnosta aiheena yhtään, joten enemmän vaakakupissa painaa muut asiat, kuten koulutus, työllisyys ja sote. Kammottaa ajatuskin, että joku pölvästi pääsee näistä päättämään.

Työllisyys kiinnostaa kaikkia puolueita, mutta heti tulee lunta tupaan, jos asialle tekee mitään. Kiky, aktiivimalli, ansiosidonnaisen porrastaminen... vaihtoehtoja on, ja kaikista seuraa suosion lasku.

Kaikki odottavat sitä ihmettä, että työllisyys nousisi, vaikka ihmisten palkkaaminen ei muutu kannattavammaksi.

Vierailija
329/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka ei ole koskaan ollut tekemisissä ulkomaalaisten kanssa pelkäävät heitä eniten. Perus suomalaisten innoikkaimmat äänestäjät eivät luultavasti koskaan ole ollut missään tekemisissä kenenkään ulkomaalaisen kanssa. Jokainen saa mun puolesta äänestää ketä haluaa.

Käy kiertelemässä Malmilla, Jakomäessä, Myllypurossa Kontulassa, Kannelmäessä, Viikissä, Puotinharjussa, Pihlajamäessä, Malminkartanossa, Pikkuhuopalahdessa, Roihuvuoressa, Vesalassa, Tapulikaupungissa jne.

Ymmärrätkö että et voi niputtaa kaikkia ihmisiä samaan ryhmään jos joku heistä tekee rikoksia. Minun ei tarvitse mennä kiertelemään noihin lähiöihin sillä olen asunut italiassa jossa on todellinen ongelma maahan....   kanssa. Silti kaikki heistä ei ole pahoja ihmisiä.

Ooh, bravo, mieletöntä argumentaatiota! Kaikki maatujat eivät ole pahoja! Kukaan ei ole tullut ajatelleeksi!

Siis tosissaan, eivät tietenkään ole, mutta m***nmuu**o ilmiönä on huomattavan negatiivinen. Eikä siitä keskustelemista voi kuitata kirkasotsaisen naiivilla "ei ne kaikki" - klassikkoargumentilla.

Eli siis olet ra**sti. Oliko sinulla jotain sanottavaa itse asiaankin? Siis jotain sellaista joka on sanomisen arvoista eikä oman idioottimaisen asenteellisuutesi lisäalleviivaamista. 

Olen jo kirjoittanut tähän ketjuun omat näkemykseni. En viitsi toistaa itseäni, vaikka sinulle ilmeisesti pitäisi. Oliko itselläsi muuta sanottavaa kuin "ei ne kaikki", mikä on argumenttina yhtä tyhjän kanssa?

Se, olenko mielestäsi r sti vai en, on minulle se ja sama. Miksi luulet, että sillä olisi minulle väliä?

"Ei ne kaikki" on täysin validi vasta-argumentti koska teidän väitteenne oli että "kaikki". Palataan niihin muihin variaatioihin samasta argumentista sitten kun saatte itse päätettyä mitä te oikeastaan haluatte sanoa. 

Toiseksi on oma häpeäsi jos et halua nähdä ongelmia omassa esiintymisessäsi tai ilmaisutavassa, ei minun. Miksi muuten luulet että hölmön argumentin toistaminen muuttaa tilanteen kannaltasi jotenkin paremmaksi? Ihan kuin kakaran kanssa koittaisi keskustella. 

Teille on kerrottu moneen kertaan että lapsellinen öyhötys ja vastaava asenne muutenkin karkoittaa äänestäjiä mutta ehkä te kuvittelette että teillä on jo nyt liikaakin niitä vaikka kyseessä on vasta gallupit ja vaalit on ties kuinka kaukana. 

Nimenomaan, hävettäisi muakin myöntää, että kannatan puoluetta, jonka äänestäjät profiloituu epäasiallisiksi mouhoajiksi. Jokainen on vastuussa siitä, mitä netissä kirjoittaa ja millaisen kuvan mm. kannattamastaan puolueesta antaa. Vaikka osalla vihreistäkin on varsin radikaaleja ajatuksia, niin ei mun tarvitse silti hävetä sitä, että olen äänestänyt vihreitä.

Helsingin näkökulmasta vihreät ovat hyvinkin keskustaoikeistolainen puolue, joten sana radikaali ei todellakaan kuvaa heitä.

Vihreät on moneen suuntaan venyvä joukkio jossa on omat tempauksia tekevät aktivistinsa ja anarkistinsa. Osalle tarkoitus tuntuu pyhittävän keinot. Varmaan siitä porukasta löytyy se radikalismi. T. eri.

Vierailija
330/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, antipersut nolaavat itsensä ja vaikuttavat idiooteilta 😳? Onko tuuli kääntymässä?

-sivusta

Vierailija
331/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäjiin viittasin, osalla hyvin radikaaleja ajatuksia mitä tulee esim. ympäristönsuojeluun ja ihmisoikeuksiin. Kaikkea näitä ajatuksia en allekirjoita, mutte mielestäni vihreiden kannattajat eivät kuitenkaan pääasiassa esiinny mitenkään epäasiellisesti pitkin nettiä. En ole itse Helsinkiläinen.

Vierailija
332/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäiseen ajatteluun kykenevänä äänestin myös perussuomalaisia. Heillä on suhteellisuudentajua ilmastonmuutoksen torjumisessa.

Samoin tervettä itsekkyyttä maahanmuuttopolitiikassa, jokainen maa ensisijaisesti vastuussa omista kansalaisistaan.

Eli ajattelet itsenäisesti samalla tavalla kuin melkein neljäsosa suomalaisista? Ok.

Vierailija
333/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos PS:n ilmastokanta olisi erilainen, voisin jopa harkita äänestäväni heitä. Ilmastonkamppanjointi jopa sopisi puolueen ajamiin arvoihin. Tulevaisuuden tänne tulevien ihmisten määrän edes jonkinlainen hallinta kun edellyttää sitä, että ilmaston lämpeneminen saadaan pysähtymään 1,5 asteeseen.

Kun afrikkalainen muuttaa Suomeen, hänen hiilijalanjälkensä moninkertaistuu. Siksi persujen haluama mmuuton hillintä on ilmastoteko.

Jos se afrikkalainen ei teekään kymmentä lasta, vaan saman verran kuin suomalainen, niin hiilijalanjälki on pienempi kuin lähtömaassa.

Vierailija
334/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ajattelet itsenäisesti samalla tavalla kuin melkein neljäsosa suomalaisista? Ok.

Menestyksen myötä persut alkaa menettää populistista asemaansa, mitä suositummaksi tulevat, sitä enemmän muuttuvat osaksi vastustamaansa eliittiä. Nämä "me vähemmistönä vs. suuri riistävä enemmistö"-heitot ei toimi enää, uhrituminen on tullut tiensä päähän.

Vierailija
335/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edes tiedä mitkä kommentit ketjussa ovat olleet minun, joten ihan turha yrittää projisoida minuun "kakaramaisuutta"(si) :D

Kukaan ei väitä, että kaikki. Onko sinulle jotenkin vaikea erottaa toisistaan, milloin puhutaan yksilöistä ja milloin ilmiöistä ja milloin makro/mikronäkökanta on relevantti?

Et sitten keksi itsekään mitä väittäisit ja koitat trollata samaa toisesta kulmasta. Tylsää.

Anteeksi, että ylitän kapasiteettisi. Mutta ymmärräthän, ettei se varsinaisesti ole minun ongelmani.

Vierailija
336/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olen miettinyt sitä miten vihreitä on niin paljon, kun asutaan siinä ikivanhassa erittäin surkeassa energialuokassa olevassa talossa, jonka lämmitys ja sähkö tulee kivihiilivoimalasta, joidenka ruoka tuodaan pöytään aivan järkyttävän kaukaa, sitten pitää päästä vielä lentelemään pari kertaa vuodessa. Sit vöyhötetään avohakkuista ja ilmastonmuutoksesta...

Vierailija
337/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edes tiedä mitkä kommentit ketjussa ovat olleet minun, joten ihan turha yrittää projisoida minuun "kakaramaisuutta"(si) :D

Kukaan ei väitä, että kaikki. Onko sinulle jotenkin vaikea erottaa toisistaan, milloin puhutaan yksilöistä ja milloin ilmiöistä ja milloin makro/mikronäkökanta on relevantti?

Et sitten keksi itsekään mitä väittäisit ja koitat trollata samaa toisesta kulmasta. Tylsää.

Anteeksi, että ylitän kapasiteettisi. Mutta ymmärräthän, ettei se varsinaisesti ole minun ongelmani.

Ethän vaan yritä pulushakkia?

Vierailija
338/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko sylki roiskuu?

En

Luulisi että se tuli jo selväksi että olen eri mieltä. Sekin luulisi olevan selvää ettet saa minua ainakaan solvaamalla ja hokemalla että minun pitää lukea kommenttisi uudelleen olemaan samaa mieltä.

Toisaalta ns. keskusteluhan tuntuu menevän tasan samaa latua kuin aina ennenkin persujen kanssa eli persu hokee kerta toisensa jälkeen omia yksinkertaistettuja ja vääriä, joskus jopa törkeitä väitteitään kuuntelematta mitä vastataan, kunnes ketju poistetaan.

Sitten ne vielä ihmettelee miksei noita haluta äänestää. Kuka haluaisi äänestää lapsellisia idiootteja. 

En ole pyytänyt sinua lukemaan yhtäkään viestiäni uudelleen :D Harhasi vaikuttavat aika voimakkailta, olethan avun piirissä?

Persuja nimenomaan on äänestetty ja äänestetään jatkossakin, eikä todellakaan ole liian vaikeaa ymmärtää miksi.

Vierailija
339/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä olen miettinyt sitä miten vihreitä on niin paljon, kun asutaan siinä ikivanhassa erittäin surkeassa energialuokassa olevassa talossa, jonka lämmitys ja sähkö tulee kivihiilivoimalasta, joidenka ruoka tuodaan pöytään aivan järkyttävän kaukaa, sitten pitää päästä vielä lentelemään pari kertaa vuodessa. Sit vöyhötetään avohakkuista ja ilmastonmuutoksesta...

Minä en asu Helsingissä, asuntoni voisi toki olle energiatehokkaampi, mutta maksan tuulivoimasta, enkä matkusta lentokoneella ikinä. Vastustan kyllä avohakkuita (ainakin siinä laajuudessa missä niitä harrastetaan ja varsinkin sitä, että olisi pakko hakata avohakkuuna) ja ilmastonmuutosta.

Vierailija
340/518 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/759008c9-17a5-461b-a720-b9744fb63532

Joo tosi ihmeellistä PS nousu, on se nyt kumma kun ei jotkut juntit totu uuteen normaaliin vaan hangoittelee vastaan.

Jep, unelmaihmisten uusi normaali ei näyttäydy kaikille yhtä mukavana kehityksenä.

"Helsingissä tapahtuneista ilmoitetuista raiskauksistå peräti yli puolet oli ulkomaalåisen tekemiä. Tarkka luku on 53,8 prosenttia."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1079c522-d061-4c7c-bdad-6c8420f5550d

Näistä sun tilastoistas puuttuu kuitenkin kaikki ne valheellisiksi osoitetut suden huutelut ja ilmoittamattomat, joissa tekijä on 99% tapauksista oma läheinen. Kumppani, ystävä, perheenjäsen.

Itse en ole koskaan tullut ulkomaalaisen hyväksikäyttämäksi, lyhytpinnaisilta suomipojilta on kyllä saatu turpaan ja väkisinmakuuta.

Todista tuo vahva väittämäsi vielä todeksi. Seiskakin teki aiheesta oman tutkimuksen, ja tuskin ihan hatusta temmattu sekään, koska on hyvin linjassa ruotsin kehityksen kanssa:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Helsingissa-ei-ole-tana-vuonna-vaadittu-v…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi