25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin
10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬
Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱
Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..
M28
Kommentit (1701)
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on, montako seksikumppania naisella on ollut? Korkeintaan hyvä asia, että naisella on kokemusta🤌
M36
Juuri näin. Kokemus on hyvä asia oikeastaan kaikissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu. Ja naiset ovat aina joutuneet vaan tyytymään siihen, että miehet käy panemassa kaikkea mikä liikkuu. Nyt tasa-arvo on lähempänä kun naisetkin saavat nauttia seksistä.
Onko känniset yhden yön sekoilut seksistä "nauttimista"?
Tuo tilasto ei pidä paikkaansa. Mun 30 v. vaimoa on pantu ainakin 200 kertaa ja mä olen katsellut vierestä.
Olemme hyvin avoimia toisillemme myös existä. Tapasimme vaimoni kanssa 36 vuotiaina. Ensimmäisen kerran kun hypäsimme sänkyyn olin ihan myyty niin kovaa oli kyyti. Sitten vain yksi ilta tuli puheeksi montako kumppania kummallakin on ollut. Sanoin että aika kiire oli nuorenamiehenä ja arviolta kyllä 100 naista on ollut minulla. Johon hän sanoi voi olla ainakin 200 rakastajaa jopa enemmän ja nauroi. Keskustelimme asiasta ja hän sanoi että, olen ollut seksuaalisesti aktiivinen jo nuoresta ja antanut mennä. Nyt ollessamme 45 ikäisiä ja naimisissa seksiä on jos mahdollisuus niin joka päivä. Käsitääkseni hän on jonkinlainen nymfo jonka on pakko saada mutta hienosti menee parisuhteessa. Minua ei häiritse hänen entisten rakastajien määrä, elämme nyt tätä hetkeä ja mahtavaa on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kymppi rikki jo 20 -vuotiaana. Nyt parisuhteessa yli vuoden eikä tuollaiset tilastot muuta käsitystä itsestäni mitenkään. N22
Kűllikarusellista maltoit luopua sitten?
Onneksi itse olen jo sen verran vanhempaa vuosikertaa että ymmärrystä riittää muidenkin elämän kokemuksille. Ovatko nuoret miehet oikeasti niin tiukkapipoisia niuhottajia kuin tässä ketjussa? Ei ihmisen arvo, naisen eikä miehen, ole seksikumppaneiden määrästä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olemme hyvin avoimia toisillemme myös existä. Tapasimme vaimoni kanssa 36 vuotiaina. Ensimmäisen kerran kun hypäsimme sänkyyn olin ihan myyty niin kovaa oli kyyti. Sitten vain yksi ilta tuli puheeksi montako kumppania kummallakin on ollut. Sanoin että aika kiire oli nuorenamiehenä ja arviolta kyllä 100 naista on ollut minulla. Johon hän sanoi voi olla ainakin 200 rakastajaa jopa enemmän ja nauroi. Keskustelimme asiasta ja hän sanoi että, olen ollut seksuaalisesti aktiivinen jo nuoresta ja antanut mennä. Nyt ollessamme 45 ikäisiä ja naimisissa seksiä on jos mahdollisuus niin joka päivä. Käsitääkseni hän on jonkinlainen nymfo jonka on pakko saada mutta hienosti menee parisuhteessa. Minua ei häiritse hänen entisten rakastajien määrä, elämme nyt tätä hetkeä ja mahtavaa on.
Onneksi olkoon. Hyvä että oli tarpeeksi munaa ottaa halukas nainen kumppaniksi. Paljon parempi kuin siveä ja haluton.
Tässä on sopiva ikäero naisen ja miehen välille! 😁
Mielestäni on täydellisen tomppelimaista vedota avauksessa johonkin "tutkimukseen" kuitenkin linkittämättä sitä nähtäväksi.
https://www.terve.fi/artikkelit/suuri-suomalainen-seksikysely-paljastaa…
Ja lisää:
Ei oikein kättele avauksen väittämän kanssa kumpikaan....
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…
Ja kuinkahan monen kanssa me yli 50-vuotiaat olemmekaan ehtineet nussia! Ja montaa kansallisuuttakin on pantu. Voi kamala meitä vanhoja ämmiä!
Vierailija kirjoitti:
Ja lisää:
Ei oikein kättele avauksen väittämän kanssa kumpikaan....
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…
Miksiköhän suomalaisten seksikumppaneista ei ole tuoreempaa tutkimusta tuolla Väestöliitossa.. viimeisin tutkimustieto 10 vuotta vanhaa. Nyt 20-luvulla varmaan tuplaantuneet seksikuppanien määrät nuorilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Eli kun aktiivista seksielämää on ollut se 20 v, niin siinä joka toinen vuosi on saanut seksiä, ellei ole vakituisessa suhteessa?
Onpa hurjastelua!
Normaali ihminen on suhteessa kun hän harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun aktiivista seksielämää on ollut se 20 v, niin siinä joka toinen vuosi on saanut seksiä, ellei ole vakituisessa suhteessa?
Onpa hurjastelua!
Täh? Kyllähän sinkut harrastaa seksiä yhtä lailla. Ei seksi nykysuomessa tapahdu vain vakavassa parisuhteessa lasten hankintaan tähdäten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hurjastelua!
Paitsi miehet.
Mitä väliä mitä tutkimukset sanoo. Naiset tekee mitä haluavat, ja todellakin hyvä niin! Tehkää naiset mitä haluatte, ja köskekää, nimenomaan käskkekään miehiä tekemään mitä haluatte!
Enpä tuota sanois. Kokemus ei ole hyväksi oikeastaan missään.
Keskiarvo on tosi huono tuon mittaamiseen. Jos 99 on neitsyitä ja yks on ollu sadan kans, keskiarvoksi tulee 1.
Miksei seksuaalisuutta muka voi toteuttaa pitkässä parisuhteessa yhden kanssa? En ole mielestäni jäänyt mitään pois kun 18v ikäisenä pariuduin vaimoni kanssa. Kaikkea on kokeiltu mikä molemmista on tuntunut hyvältä avoimin mielin. Intohimoa riitänyt näihin päiviin asti. Seksiä vaimon kanssa lähelle 7000 kertaa ja ainakin saman verran vaimo saanut orgasmeja. Seksin suola ollut aina tunteet, vaimon nauttiminen ja rajut orgasmit. Minä en ainakaan ole kaivannut muuta kuin pillun kouristukset ja puristelut kullini ympärillä. Olen ymmärtänyt toisten kertomuksista että naisten orgasmit olleet harvinaisia satunnaisessa seksissä ja ilmeisesti muutenkin. Mitä mies tekee seksillä, jos nainen ei saa tyydytystä, ei mitään. Ei ainakaan voi sanoa seksiä hyväksi.