25-35v suomalainen nainen on tuoreen tutkimuksen mukaan maannut keskimäärin
10-15 miehen kanssa. Jaiks 😬
Lisäksi yli kolmannes vastaajista kertoi harrastaneensa seksiä ei-suomalaisia miehen kanssa. *gasp* 😱
Sitten ihmetellään miksi nuoret miehet eivät halua perustaa enää perhettä vaan keskittyvät pelaamiseen, harrastuksiin jne..
M28
Kommentit (1746)
Vaan 15-20 kanssa.....
Meillä kai oli opiskeluaikoina 90 luvun alussa oikein bileillan tarkotus se että saa pokattua jonku sänkyynsä. Toi määrä eri kundeja pokattiin heittämällä parissa vuodessa.
N 55v
Mitä väliä, ja mitä se kuuluu kellekkään monenko kanssa. Ei tätä ikinä miehiltäkään kysytä.
Jakorasiat eivät ole vaimomateriaalia mutta ukkomiehet kiittää jakorasioita
Täh? 15 kumppania. Ap on luuuuseriii! Minulla ollut ainakin 1500.
Ettii sen kumppanin ajoissa niin ei tarvitse miettiä tuollaisia.😅
Mut miksi nää ketjut koskee vaan naisia?
Tälleen miehenä ihmetyttää kun vain naisia arvostellaan kumppaneiden määrästä.
Olis hauska tietää mikä on naisten mielestä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jakorasiat on parhaita ukkomiehille.
UUuh, minulla on tuo 15 eri miestä puolessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvin sanottu siellä takana.
Jännästi nämä kyselyt kohdistuu aina naisiin. Tällehän löytyy selitys historiasta. Naisten seksuaalisuutta on aina kontrolloitu miesten toimesta. Neitsyet kelpasivat avioliittoon ilmeisesti, koska näin muka varmistettiin aviomiehen isyys.
En kannata täysin holtitonta hyppelyä sängystä toiseen, koska se vaikuttaa jo sitten enemmän riippuvuudelta tai pääkopan ongelmilta (näitäkin on nähty lähipiirissä) . Mutta kyllä ihmisten pitää saada kokeilla seksuaalisuuttaan ilman tuomitsemista. Sekä miesten että naisten. Mitään täsmällisiä bodycounteja en kannata. Mikä järki niissäkin muka on?
Nuorempana voi harrastaa paljonkin yhden illan juttuja ja myöhemmin voi olla vuosikymmeniä parisuhteessa täysin uskollinen. Ihmisillä on outo taipumus kuvitella, että kaksikymppisenä sinkkuna hurvitellut ei muka kykene olemaan uskollinen pitkässä parisuhteessa. Whaaaat? Nämähän ovat kaksi täysin eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jakorasioitakin tarvitaan T:setämiesukkomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi nämä kyselyt kohdistuu aina naisiin. Tällehän löytyy selitys historiasta. Naisten seksuaalisuutta on aina kontrolloitu miesten toimesta. Neitsyet kelpasivat avioliittoon ilmeisesti, koska näin muka varmistettiin aviomiehen isyys.
En kannata täysin holtitonta hyppelyä sängystä toiseen, koska se vaikuttaa jo sitten enemmän riippuvuudelta tai pääkopan ongelmilta (näitäkin on nähty lähipiirissä) . Mutta kyllä ihmisten pitää saada kokeilla seksuaalisuuttaan ilman tuomitsemista. Sekä miesten että naisten. Mitään täsmällisiä bodycounteja en kannata. Mikä järki niissäkin muka on?
Nuorempana voi harrastaa paljonkin yhden illan juttuja ja myöhemmin voi olla vuosikymmeniä parisuhteessa täysin uskollinen. Ihmisillä on outo taipumus kuvitella, että kaksikymppisenä sinkkuna hurvitellut ei muka kykene olemaan uskollinen pitkässä parisuhteessa. Whaaaat? Nämähän ovat kaksi täysin eri asiaa.
Mun mielestä samanparisuus on tässä asiassa hyvä. Jos on tykännyt juoksennella niin sitten ottaa samanlaisen kumppanin. Voi vaikka hyvillä mielin vertailla kokemuksia keskenään ilman että siitä syntyy suurempaa draamaa. Itsellä on vaimon kanssa tismalleen sama määrä katumusta takana, ei tarvitse kärsiä luottamuspulasta tai siitä tunteesta että jotain olisi jäänyt kokematta/tekemättä. Molemmilla sama 2, mikä on varmaankin nykymaailmassa poikkeuksellisen vähän. Ja miehenä voin sanoa että nuokin olisi voinut mun puolesta jäädä kokematta😄
No entäs sitten? Mun naisystävälläni on kolminumeroinen määrä entisiä seksihoitoja, eikä haittaa yhtään. Päinvastoin: hän on oppinut kaikenlaista kivaa, josta minä saan nyt iloita😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä samanparisuus on tässä asiassa hyvä. Jos on tykännyt juoksennella niin sitten ottaa samanlaisen kumppanin. Voi vaikka hyvillä mielin vertailla kokemuksia keskenään ilman että siitä syntyy suurempaa draamaa. Itsellä on vaimon kanssa tismalleen sama määrä katumusta takana, ei tarvitse kärsiä luottamuspulasta tai siitä tunteesta että jotain olisi jäänyt kokematta/tekemättä. Molemmilla sama 2, mikä on varmaankin nykymaailmassa poikkeuksellisen vähän. Ja miehenä voin sanoa että nuokin olisi voinut mun puolesta jäädä kokematta😄
Totta, samanparisuus varmasti on hyvä tässä.
Itse en voi sietää ahdasmielisyyttä ihmisissä. Kukin voi itse olla harrastamatta yhden illan juttuja, mutta toisten tuomitseminen ja nimittely on sieltä syvältä. Ilmeisesti monelle seksuaalisesti vapautunut ihminen edustaa jonkinlaista uhkaa ja etenkin, jos ko. henkilö on nainen.
Hienoa, että olette löytäneet toisenne ja jaatte samat seksuaaliset mieltymykset.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Varmaan tämäkin fakta yritetään kumota jollain "no mutta kenen kanssa ne naiset makaa jos ei miesten?" -lätinällä.
Nuo alapeukuttajat pitäisi laittaa vankilaan!
Vierailija kirjoitti:
No entäs sitten? Mun naisystävälläni on kolminumeroinen määrä entisiä seksihoitoja, eikä haittaa yhtään. Päinvastoin: hän on oppinut kaikenlaista kivaa, josta minä saan nyt iloita😄
Tykkäät painaa käytettyä naista. Hyi!
Sen verran tuli jo amisvuosina. Nyt lienee lukema n. 80.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, samanparisuus varmasti on hyvä tässä.
Itse en voi sietää ahdasmielisyyttä ihmisissä. Kukin voi itse olla harrastamatta yhden illan juttuja, mutta toisten tuomitseminen ja nimittely on sieltä syvältä. Ilmeisesti monelle seksuaalisesti vapautunut ihminen edustaa jonkinlaista uhkaa ja etenkin, jos ko. henkilö on nainen.
Hienoa, että olette löytäneet toisenne ja jaatte samat seksuaaliset mieltymykset.
Juu en ole nähnyt tarpeelliseksi alkaa haukkua ketään sen takia että ei ole oma juttu, kuulun kuitenkin hyvin pieneen marginaaliin vähäisen seksikumppanimäärän kanssa.
Kysyntää on aina ollut paljon mutta jotenkin en vaan koskaan lämmennyt ajatukselle.
Entäs, jos tuona aikana oli max 1?
- Mina.
Miltein neitsyt olo on yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tuota sanois. Kokemus ei ole hyväksi oikeastaan missään.
Mieluummin kyllä palkkaan kokeneen rakennusmestarin, maksan hammaslääkärille tai valitsen kokeneen lääkärin. Kieltenopettaja tai vaikka maalarikin saisi olla kokenut.
Mutta palkkaatko se kokeneem, töitä liikaa tehneen burniksen tai alkoholismin rajalla keikkuvan työhönsä kyllästyneen rakennusmestarit, lekurit tai maalarin
Sinusta siis nainen, jolla on ollut ennen sinua 10 (jaiks!) suhdetta, on täysin kyllästynyt seksiin ja sen vuoksi pahasti alkoholisoitunut? Niin varmaan.
Pakkohan niillä naisilla on ollut olla monta seksikumppania, koska muutoin minäkään en olisi saanut niin monelta. Ja aika moni niistä on ollut varattuja...